Tevreden over de prompte levering, ontevreden over het tuinwerkbankje, compostbak ook nogal wankel.

Snelle levering en info per mail uitstekend. Helaas is het tuinwerkbankje van uiterst matige kwaliteit. De verticale zijkanten trekken scheef doordat de horizontale verbindingsstukken niet exact horizontaal gemonteerd zijn. Bovendien zitten deze tussenstukken niet goed vast (ruimte met poten): de gebruikte spijkers zijn te zien en lijken roestig. Doordat alles scheef trekt is het niet mogelijk om (zonder hulp) de diagonalen gelijk ("A=B" op de handleiding) te krijgen, en dus ook niet om de poten goed verticaal, te krijgen. Bijgevolg aan het eind probleem met montage van het bovenstuk.

Onderdelen zijn kapot

Mijn pakket heb ik beschadigd ontvangen.

Alles is naar wens verlopen

Gemakkelijk site om te bestellen. Alles snel in huis.

Erg goed

Bestelling gedaan, ik werd de volgende dag gebeld om mijn bestelling door te nemen of als klopte. Ik miste wat dingen en dit werd gelijk door ze opgepakt. Top service.

Zeer tevreden over dit bedrijf

Fijn bedrijf, denken mee, verlenen goede service, snelle levering en leveren goede kwalitatieve producten

Goed product voor een prima prijs

Top snel geleverd.

Snel en makkelijk besteld en opgestuurd.

Snelle levering.

De spa vac is top

Matig

Ik heb gister de zandbak voor mijn zoontje ontvangen. Voorop gesteld dat ik erg tevreden ben over de zandbak, moest ik echter zelf schroeven toevoegen. Ik ben zelf marketeer en snap dat alles goedkoop moet, maar om klachten en gedoe te voorkomen is een aantal extra schroeven toevoegen misschien geen overbodige luxe. Laat staan genoeg schroeven.

Makkelijk bestellen snel leveren

Product zoal omschreven Had wel even extra service nodig Ook dit Snel en goed opgelost Alles bij elkaar TOP

Zandbak helemaal netjes en volgens beschrijving! Er waren wat problemen bv met het leveren, schuld van de bezorging. Buitengoed heeft dit zonder problemen voor ons uitgezocht en verholpen, super service dus!

Bestelling snel bezorgd

Bestelling is snel bezorgd. Ben blij met de lampen!

De service is heel goed en je wordt erg vriendelijk geholpen!

Hele goede ervaring.

Snelle levering, keurig verpakt, compldeet en heel.

Aflevering slecht

Geen vooraankondiging, toevallig iemand thuis. Pakket met pallet en al voor de ingang gedumpt.

Beste Robert, Normaal gesproken wordt automatisch een track&trace verstuurd door zowel ons als door de transporteur. Wat betreft de transporteur kan ik dit niet nakijken, maar ik zie dat er bij ons iets verkeerd gegaan is waardoor bij u de track&trace niet verstuurd is. Onze excuses daarvoor!!! We zullen u separaat nog een mailtje sturen om dit enigszins goed te maken.

Uitstekend!

Snelle levering, super mooie lampen.

Goede prijs, snelle levering. Prima product!

Perfect en goede communicatie

Netjes geholpen

Prima werk; prima personeel

Vandaag is de schutting geplaatst. We zijn zeer tevreden over het geleverde werk. De schutting, inclusief poort, is keurig geplaatst. De twee (zeer beleefde) collega's hebben de klus keurig geklaard. We zijn erg blij met de schutting.

Tafel ziet er niet mooi uit.

De tafel is wit uitgeslagen. Zinken bovenplaat en onderrek zijn wit uitgeslagen door vocht. Het heeft denk ik buiten in de regen gelegen. Ik heb inmiddels contact gehad met een medewerker en die heeft gelijk gegoogeld en het is te verwijderen met azijn. Ik ga dit uitproberen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit producten en hele goede service en top communicatie

Geleverd wat er besteld is

Er is netjes geleverd wat ik online besteld heb. Wat ik wel irritant vond is om 3x gevraagd te worden om een beoordeling achter te laten, uiteindelijk voor het simpelweg doen wat je als webshop minimaal hoort te doen, namelijk bestelde spullen afleveren. Dus misschien kunnen jullie het daar met jullie marketing team over hebben. Uiteindelijk hebben jullie wel een review, dat dan weer wel! :D

Mooi product en vriendelijke service.

De zandbak bevalt erg goed, wel hadden we eigenlijk een andere variant besteld die uiteindelijk niet geleverd kon worden. Om toch het cadeau voor mijn zoontje op tijd te krijgen ben ik wel goed geholpen door de klantenservice. Helaas moest ik wel Iets bijbetalen voor een ander model die wel op voorraad was.

Prima prijs..prima product. Snelle levering... zelfs een week eerder dan ik had aangegeven.. maar... beter te vroeg dan te laat.

scherpe prijzen snelle levering

vriendelijke personeel goed geholpen, snelle levering scherpe prijzen

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!