snel en klantvriendelijk

maakt zijn belooft waar , zijn niet re beroerd om te helpen

geleverd produkt was prima

Blij met het product

Ben erg blij met de zandbak!

Sorry ik heb jullie verward met een andere leverancier duizend maal excuses T zonnedoek was snel binnen en ik ga m morgen bij mijn klant ophangen

Netjes verpakt maar niet foutloos

de verpakking was netjes verpakt maar er warren 2 a 3 plankjes die niet helemaal top waren gebarsten en krom het zit in mekaar dus maar er geen punt van maar zou wel eerst kijken of alles goed is als je het verstuurd

Super tevreden!!!

Het harmonica schaduwdoek is snel geleverd. Helemaal top!!!

Helemaal prima

Later op de dag besteld volgende morgen in huis

Goede service, snelle levering

Snel geleverd Perfecte kwaliteit,

Ziet er heel mooi uit

Helaas wel ruw hout, veel oneffenheden waardoor mijn zoontje direct al verwondingen heeft opgelopen.

Snelle levering en kwaliteit

Na het bestellen is de levering (ophalen) ook snel geregeld.

Snel en goed!

Netjes te woord gestaan met een vraag over beschikbaarheid vh product en vlot geleverd.

snel geleverd

netjes en snel geleverd, product voldoet aan de verzachting

Super !

Alles was oké!

Fijn formaat

Redelijk simpel in elkaar te zetten

Goede snelle levering

Goede en snelle levering van het juiste product

Prima parasolvoet en fijne aflevering

De SenS parasolvoet die wij zochten voor bij onze SenS zweefparasol vonden we bij Buitengoed. Bestellen ging eenvoudig en levering kwam al snel. In overleg met de chauffeur kon de parasolvoet bij de achtertuin worden afgeleverd. Fijn. De voet bleek na uitpakken wel iets groter dan de 70x70cm. Meer 75x75cm, maar dat verschil is geen probleem. Wij zijn erg blij met onze zware parasolvoet!

Heel benaderbaar en open.

Communicatie is super. Ze weten hoe het hoort. Ik ben op een vraag keurig teruggebeld en dat verbaasde me zelfs. Meestal hoor je niets meer terug. Een goed team. Voorbeeld bedrijf. :)

Slecht

Slechte kwaliteit en de maten kloppen niet. Werkelijk pure rommel!

Prima webshop

Geen moeilijk gezoek, aanklikken, afrekenen en morgen in huis...., prima!

Alles zoals verwacht.

Harmonicaschaduwdoek gekocht, netjes geleverd en alles compleet met zeer duidelijke beschrijving.

Helemaal naar wens geleverd.

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

Goede en snelle levering

Bestelde artikelen goed en snel ontvangen.

Snelle levering, goeie kwaliteit

Snelle levering, goeie kwaliteit, concurrerende prijs

Snelle levering..Ruime keus.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!