Had robiniapalen besteld deze waren zo slecht dat zéker 30 van de 50 palen niet bruikbaar waren met

Ervaring zijn dus rond uit slecht want ze geven mooi niet thuis .

Beste Anneke, Nogmaals excuses dat dit niet goed gegaan is. Gelukkig hebben we het alsnog met elkaar op kunnen lossen.

Klein foutje had 3 besteld maar 1 gekregen

Heb gebeld en er werd snel actie ondernomen om de foet te herstellen en in twee dagen had ik het binnen was toppie

Gewoon goed

Snelle levering prima product

Bestellen en legering gaan Goed

Flexibel en snel

Stukje verzenden, ophalen? Geen probleem, we zetten ze wel even apart. Prima geholpen in Losser, mocht ook nog wel wat later opgehaald. Scheelt heel veel geregeld als de andere kant zo.meedenkt, waarvoor dank!

snelle en goede levering

Betonpoeren en opsluitbanden besteld ze waren snel geleverd ,kon zelfs nog een 2de levering met dezelfde vrachtwagen mee.

Prachtige producten. Duurzaam gemakkelijk te monteren.

Zeer slechte aftersales

Alleen verwijzen naar Algemene voorwaarden

Vervelend dat u niet tevreden bent. We hebben het product geleverd conform omschrijving, maar u had iets anders verwacht. Dan gelden inderdaad de voorwaarden voor herroeping zoals op onze website staat.

goed en betrouwbaar

de site is netjes en helder en een vlotte levering

Fijn bedrijf!!

Online tuinhout besteld, telefonisch nemen zij de bestelling nog een keer met je door, eventuele andere mogelijkheden worden besproken, snelle levering!!

Boven mijn verwachting.

Mijn aankoop werkt prima buiten gewoon goed. Een nadeel is het uitschenken van de jerrycan. Het sijpelt bij de jerrycan langs . Misschien is daar wat aan te doen.

Winkel in orde, kwaliteit product iets tegenvallend

De bestelling en het ophalen bij het ophaalpunt ging prima. Het Boombankje zelf is van mooie kwaliteit, helaas was het binnenwerk om de delen aan elkaar te bevestigen van heel slechte kwaliteit, we hebben dit deels moeten vervangen.

Goed zoals gewend

Prettige ervaring

Goed ontvangen.

Fijne webshop

Om mijn jacuzzi helder te houden gebruik ik al jaren Aqua Perfect 2.0 Buitengoed is een snelle leverancier en kan advies geven mbt wateronderhoud en dat tegen een schappelijke prijs!

Alles perfect geregeld

Ik had fout genaakt met de maat werd top opgelost.

Buitengewoon

De tafel overtrof mijn verwachting Zeer stevig, groot werkblad.

Vlotte levering

Besteld materiaal prima

Vlotte levering. Goede verpakking. Viertandig perfect.

Zeer snel geleverd en goed verpakt

Ik bestelde een kado voor één van mijn kinderen. Na enkele dagen werd de bestelling geleverd, zeer degelijk verpakt. Top dus !

Wij hebben een product besteld en de verkeerde ontvangen. Na melding ontvingen wij snel het juiste artikel toegestuurd. Een betrouwbaar bedrijf dus!

Gewoon goed

Overzichtelijke site. Product eenvoudig bestellen. Materiaal keurig verpakt.

Op tijd bezorgd

Zeer goede ervaring en nette levering

Zeer goede ervaring en nette levering

Niet ontvankelijk klacht klant

Ik heb ronde cortenstalen randen besteld om bomen langs de oprit. Deze moet je zelf buigen. Om ze dan rond te krijgen is nagenoeg onmogelijk. Het antwoord van Buitengoed is eenvoudig. Volgens de fabrikant kan het wel. Tja, ik heb de realiteit in mijn tuin liggen.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!