Snelle levering. Ik heb de bamboe matten nog niet verwerkt dus kan nog niets over de kwaliteit zeggen.

Een bedrijf dat gewoon levert wat je besteld. Top!

Speelhuisje besteld! Keurig thuis geleverd,snelle bezorging! Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop!

Snelle levering van wat ik wilde hebben

Fijn dat telefonisch contact mogelijk was voor meer informatie over het product. Misschien handig om de maten van de ventilatieroosters op de website er bij te zetten. Makkelijke bestelling. Snelle bezorging. Was wel fijn geweest als het als brievenbuspakje was verstuurd. Ze zijn al bevestigd.

Snelle verzending, leuke producten

Leuke bloemenbakken die heel snel geleverd werden.

Vlotte en zorgvuldige aflevering! Opvallend in deze tijd.

Goede communicatie en afhandeling van levering

Tevreden met product

vriendelijk en snelle service

vriendelijk en snelle service

snel en goed geleverd , prima spul.

Een van de geleverde balken van het speeltoestel had transportschade. Voor de beschadigde balk krijg ik een vervangende balk nageleverd. Dat werd snel geregeld.

De levering was beschadigd

Door een slechte verpakking en een gebrekkige constructie van de deksels van de zandbak kwamen deze beschadigd en gedeeltelijk uit elkaar gevallen uit de emballage.

Wij krijgen juist vaak complimenten over onze verpakking en vinden het daarom des te vervelend dat de zandbak (deels) beschadigd overgekomen is. Als u ons foto(s) kunt mailen van de beschadiging willen we graag meedenken in een oplossing en eventueel onderdelen opnieuw verzenden.

Gewoon top!

Boerenklinkstellen en schroeven besteld. Kwaliteit is super en de prijs ook. Ik heb geregeld deze artikelen nodig en ik ga hier zeker weer bestellen.

Levering was sneller dan aangegeven, ondanks wat mindere verpakking alles heel aangekomen en goed op de hoogte gehouden van wanneer apkket te verwachten.

Alles snel en compleet geleverd

Ziet er prima uit.. Duidelijke beschrijving.

Goed en snel

Contact gehad via de chat of het op voorraad was. S’ochtends besteld en de volgende dag in huis.

Uitstékende service door meedenken in oplossingen = maatwerk!

Uitstékende service door meedenken in oplossingen = maatwerk!

Geweldig en betrouwbaar

Een betrouwbare site met een snelle bezorging die klopt met de foto op jullie site!

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd. Nu nog in elkaar zetten.

Na wat verwarring toch een zeer fijne service

in eerste instantie was er wat mis gegaan met de verzending , maar ik vermoed dat dit bij PostNL lag door de drukte. Maar na dat ik de pakketen binnen kreeg, was ik erg tevreden en enthousiast. Overigens werd ik keurig behandeld door Buitengoed, en zochten ze met mij naar een oplossing, heel fijn.

Mooie producten, goede service

Snelle levering, artikel zoals verwacht

Prima artikel en levering

Snelle levering product ziet eruit zoals verwacht

Prima product, alles compleet en snel geleverd, product voldoet aan de verwachtingen. Jammer dat de schroefgaten niet zijn voorgeboord.

Supergoed

Binnen 24 uur thuisbezorgd !,

Top geregeld

Snelle levering keurig ingepakt tegen beschadigingen

Voor ik mijn bestelling bij buitengoed plaatste heb ik de prijzen vergeleken met veel andere leveranciers en buitengoed had veruit de beste prijs. Verder was het een snelle verzending en netjes verpakt. Dus helemaal tevreden

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!