duidelijk en klantvriendelijk

Mijn bestelling was niet op voorraad. Ze hielden me heel erg goed op de hoogte van de voortgang. Ik ben gewoon heel tevreden over dezevwinkel

Netjes geleverd!

Netjes en snel geleverd!

Prima producten voor een goede prijs

Gaaspanelen en bevestigingsmateriaal besteld. Alles van een goede kwaliteit, alleen vonden wij het op de website niet duidelijk aangegeven of er schroeven bij het bevestigingsmateriaal zaten. Helaas was dat dus niet zo en moesten wij dat zelf nog regelen. Misschien een goed idee om die er voor een aangepaste prijs wél bij te doen. Gelukkig was het materiaal voor een redelijke prijs aangeboden, want we vonden de bezorgkosten behoorlijk hoog.

ben zeer tevreden, kom zeker terug...snelle levering prima

Goed en snel

Goede producten voor een nette prijs. Geleverd zoals aangegeven. Zo hoort het.

Top materiaal en zeer snel, SUPER

Tot de volgende keer.

Leuke spullen

Ik heb een pakketje besteld bij jullie maar toen was ik niet thuis. DHL heeft dus nu het pakketje terug naar jullie gestuurd dus ligt het pakketje al bij jullie? Ik had een glas voor Cosiscoop gaslantaarn besteld. Met vriendelijke groet, Justin van der Goes

Toplevering

Netjes verpakt, compleet en snel geleverd. Geheel volgens verwachting!

Snel besteld en snel geleverd, prima! Maar dan......

Het in elkaar zetten van het tuinplanttafeltje was een drama, geen heldere instructie/tekening, schuine plankjes waren niet te vinden.....die zaten aan de binnenkant van de poten geniet met enorm grote nieten/krammen. Het hout werd flink beschadigd tijdens het losmaken van die plankjes. Er waren veel te weinig schroeven bijgeleverd en de gaten bleken niet voorgeboord. Ook zaten en een flink aantal kleine vierkante stukjes hout bij waar van wij geen idee hadden wat we daar mee moesten doen..... Na 3 en een half uur stond het tafeltje eindelijk in elkaar en niet na 20 minuten zoals in de beschrijving. Op mijn mail van 7 februari 2024 met deze klacht heb ik tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

Ook bij problemen wordt het snel opgelost

kerstboom vlaggenstok besteld, echter was de verpakking open en waren er geen haringen. Zonder problemen werd dit nageleverd

Heel service gericht

Ik was mijn besteling vergeten op te halen en daarna met vakanatie gegaan. Ik werd netjes gebeld waarom mijn bestelling was terug gestuurd. Daarna verstuurde ze het gewoon nog en keer zodat ik het wel op kon halen zonder extra kosten. Vind ik heel netjes van ze.

Snelle verzending

Snelle en correcte verzending van de bestelling

Goed ervaren

Bomen waren keurig op tijd bezorgd

Fijne website, vriendelijke prijzen. Snelle levering.

Top conform afspraak

Top materiaal; aflevering conform afspraak

Goed product en goeie service

Niets op aan te merken.

Het was een kwetsbaar product van glas. Die was goed verpakt, en snelle levering tegen goede prijs.

Materiaal volledig zoals verwacht en goed verpakt geleverd.

Materiaal volledig zoals verwacht en goed verpakt geleverd.

TOP

Hele mooie wilgenmatten. Snel geleverd en goede kwaliteit

Snelle en eenvoudig bestellen , mooie afspraak voor levering. En prima afronding.

Correct geleverd

Duidelijke omschrijving producten .

Uitstekende service en zeer vriendelijk.

Besteld materiaal lag klaar en werd vakkundig op lengte voor mij afgezaagd.

Netjes optijd, kwaliteit beter als verwacht. Prijzen zijn correct

Prima sortiment regentonnen. Goed

Prachtige regenton uitgezocht. Wordt binnenkort bezorgd. Verheug me er op omdat bovenop nog plantjes kunnen groeien.

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!