Product zoals beschreven, goed dus.

Levertijd duurde langer dan aangeven, jammer!

Viel tegen

De levering was snel maar de verhoudingen kloppen niet echt,slechte afwerking. Advies was 10 zakken zand en die krijg je er nooit in.

schaduwdoeken bestelt en kwaliteit en levertijd perfect binnen 2 dagen

Helaas wat late levering doordat een deel niet op voorraad was

Jammer dat het zo lang duurde.

Zeer slecht.

Voor onze kleinzoons kochten we een houten kinder pick-nick set. Het werd naar het betaal adres gestuurd i.p.v. het opgegeven adres. Zaterdag maakte ik het pakket open en wat zag ik, vieze houten planken zelfs op het tafelblad de afdruk van een grote zool. Buiten dat het vies was, was het hout zo grof van structuur, vol grote splinters en roestige spijkers. Samengevat: voor kinderen een levensgevaarlijk setje, ik heb het nog geprobeerd te schuren maar daar was geen beginnen aan, splinters van we 10 cm. Wat ik gedaan heb, niet mijn kleinkinderen aan bloot gesteld, het gaat naar de stort, als ik het terug stuur voel ik mij schuldig als het naar iemand anders gaat. Mevrouw M. Brugman

goed geholpen

zeer goede service znel geleverd

Fast delivery

Good and fast delivery and product as described. It was easy to put together.

Vuurschaal 1000mm

Vuurschaal besteld. Bij ontvangst bleken er gaten in de onderkant geboord te zijn. Dit was niet vermeld om de website. Bij telefonisch contact werd ( onvriendelijk) meegedeeld dat dit altijd zo is. E-mail gestuurd dat wij de vuurschaal willen retourneren omdat wij er zo niets aan hebben. Krijg ik een mail terug dat door drukte het lang kan duren voordat je antwoord krijgt ( terwijl reclames binnen 48 uur gemeld moeten worden) maar er stond bij dat je ook kon bellen. Dus weer gebeld. De mail zou doorgestuurd worden en behandeld. U raadt het al tot op heden ( week later) nog helemaal niets gehoord. Persoonlijk vind ik dit geen goede service.

Was snel en makelijk klaar zetten

kinderen waren er erg blij mee dat hij zo snel binnen kwam

Nog steeds niets mogen ontvangen

Als iets niet op voorraad is prima. Daarna een track en trace code gehad. Het werd vertraagd zag ik. Maar tot op heden nog steeds niets mogen ontvangen.

Ringtang kapot

Heb een ringtang gekocht. Na 20 ringen is het handvat al kapot van de tang

Super en snel

Levering op tijdstip wat aangegeven was, dus zeer betrouwbaar

Service!!

Bestelling geplaatst werd binnen half uur gebeld bestelling veranderd omdat iets langere levertijd telefonisch nieuwe deal gemaakt en kreeg nog korting ook, top

Ook in corona tijd een goede service. Duurde door omstandigheden iets langer maar goed geïnformeerd erover. Top

Prima leverancier.

Duidelijk en snel.

Keurig!!

Makkelijk bestelproces, daarna alle informatie heel netjes. Goed ingepakt en snel verzonden. Bedankt!

Prima en klacht netjes opgelost

Artikelen (zandbak en worteldoek) zijn netjes geleverd. Klacht over het worteldoek die te klein was snel en vriendelijk opgelost.

Kwaliteit, maar niet binnen 1 dag

ik ben heel blij met het product, maar er stond op de site: voor 13.00 besteld de volgende dag geleverd. Ok het was enkele minuten voor 13.00 uur, maar er ging toch een extra dag overheen. Dat vond ik jammer. Voor de rest netjes ingepakt en mooie zandbak.

Mooie zandbak maar geen topkwaliteit

Nog een hele prijs voor wat je ervoor krijgt. De planken zijn een beetje kromgetrokken en daarom breken er bij het in elkaar zetten bij die onderdelen steeds stukjes af. Constructie kon dus beter. Als hij een keer in elkaar is gezet, is het een mooie nette zandbak.

Snelle keurige levering

Ene dag besteld, andere dag geleverd. Snel en efficient, niets op aan te merken! Zeer tevreden.

prima en vlot geregels

Ze doen wat ze beloven!

Goede communicatie

Duidelijke website en goed op de hoogte gehouden van de levering. Helaas een kleine beschadiging aan het hout en 2 schroeven te weinig voor de Hillhout buiten side table

Geweldige klantenservice

Zending was snel verzonden. En kwijtgeraakt bij de vervoerder. Na enkele dagen eens gevraagd of actie genomen kon worden. Dit is meteen opgepakt. Na een week nog geen levering. Toen is meteen een vervangende zending gestuurd. Uiteraard werd kort daarna de originele zending ook afgeleverd... Kortom: top geregeld door Buitengoed!

Vriendelijke behandeling

Alles vlot verlopen en goed geholpen

Product zoals beschreven, scherpe prijs en snelle levering

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!