Goede prijs

Een fairybell besteld. Geleverd binnen een aantal dagen. Er ontbrak een meebestelde verlengkabel maar na e-mail contact is deze alsnog snel nagestuurd. Prima bedrijf.

Aantrekkelijke prijs en alles goed geregeld!

Weinig toe te voegen aan de titel. Bestellen was eenvoudig, levering volledig zoals verwacht en aangegeven.

Razendsnelle zending, goed ingepakt.

Heel snel ontvangen, keurig verpakt eb veel goedkoper dan bij andere winkels.

Prima op tijd

netjes en snel geleverd

makkelijk besteld op een overzichtelijke site en daarnaast snel geleverd. Prima dus

Ik was al enige tijd aan het kijken naar een Fairybel kerstboom. Maar ik vond hem eigenlijk te duur omdat het bijna kerst was. Nu heb ik hem gekocht in de uitverkoop. De kerstboom kwam in perfecte staan aan en de volgende dag. Dankzij buitengoed heb ik een mooi bedrag bespaart.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie prijs en snelle levering

Goed snel geholpen

Ga zo door

Lekker snelle levering zonder poespas. Ben de’r blij mee!

Gewoon goed

Producten op voorraad, goede prijs en snel in huis. Zeer tevreden.

Perfecte klantendienst

Ons pakket was niet op tijd afgeleverd (drukke kerstperiode, dus volledig normaal), maar kwam een paar dagen later veilig en wel toe. Alles was heel goed verpakt. Mooie vuurkorf ontvangen.

Goed produkt

Goed product, snelle levering

Snelle levering, ondanks de feestdagen, en een heel mooie fairybell kerstboom (3meter).

Goed product, snelle levering.

Positief

Heb de kerstboom niet uitgepakt omdat ik deze niet ga opzetten pas volgend jaar

Uitstekend geholpen

Ondanks dat mijn eerdere bestelling in het proces zat, hebben ze mijn verzoek tot wijziging perfect uitgevoerd met creditnota en al. Zeer tevreden, ook over het door mij bestelde product

Alles perfect

Prima verlopen, alles volgens afspraak.

Prima verlopen, alles volgens afspraak.

Fijne service!

Ik werd netjes gebeld vanwege het niet in voorraad hebben van gevraagd artikel. Goed alternatief ontvangen. Vlotte bezorging. Lijkt ook een persoonlijk bedrijf die goed mee wil denken:)

Alles verliep top

Zoals kopregel al beschrijft, alles top!!

Verlichte kerstkrans toch niet voor buiten

De verlichte kerstkrans die ik kocht (€99) zou ook voor buiten zijn. Bij de eerste regenbui, kreeg hij echter al kuren (de helft was uit, de andere helft ging knipperen). Afwachten of hij het weer doet als het droog is. Miskoop dus. Maar de afwikkeling inclusief terugsturen en terugbetaling was correct met goede communicatie. Omdat het goed en snel opgelost wordt als het producet defect is, toch positieve review.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Makkelijk in elkaar te zetten, veel mogelijkheden qua licht instellingen

Vakkennis en stiptheid

Zeer goede ervaring bij aankoop jacuzzi. Prima plaatsing en stiptheid in naming afspraken. Goede after sales

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!