Prima verlopen, alles volgens afspraak.

Prima verlopen, alles volgens afspraak.

Fijne service!

Ik werd netjes gebeld vanwege het niet in voorraad hebben van gevraagd artikel. Goed alternatief ontvangen. Vlotte bezorging. Lijkt ook een persoonlijk bedrijf die goed mee wil denken:)

Alles verliep top

Zoals kopregel al beschrijft, alles top!!

Verlichte kerstkrans toch niet voor buiten

De verlichte kerstkrans die ik kocht (€99) zou ook voor buiten zijn. Bij de eerste regenbui, kreeg hij echter al kuren (de helft was uit, de andere helft ging knipperen). Afwachten of hij het weer doet als het droog is. Miskoop dus. Maar de afwikkeling inclusief terugsturen en terugbetaling was correct met goede communicatie. Omdat het goed en snel opgelost wordt als het producet defect is, toch positieve review.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Makkelijk in elkaar te zetten, veel mogelijkheden qua licht instellingen

Vakkennis en stiptheid

Zeer goede ervaring bij aankoop jacuzzi. Prima plaatsing en stiptheid in naming afspraken. Goede after sales

Vlotte service, snel geleverd

Vlotte service, snel geleverd

Snelle levering en goede service

Heb een buitenkerstboom besteld. Alleen jammer dat de kwaliteit minder is van deze boom waardoor de stangen nogal door knikken. Buitengoed een mail gestuurd en ik kreeg gelijk nieuwe stangen toegestuurd. Beide pakketten waren elke keer daags erna bezorgd. Mvg Frank

Goed product compleet geleverd en snel gekregen

Zoals omschreven

Zo hoort het!

Eenvoudig bestelproces, vlot geleverd. Zo hoort het!

Mooi product snelle levering

3 Grote bloembakken besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Prima, niks op aan te merken

Prima, niks op aan te merken

Goede service. Het artikel was keurig geleverd.

Product voldoet aan de verwachting

Zeer tevreden, handleiding had iets beter gekent,maar online stond ook een handige instructie film. Snel verzonden, top.

Mooie producten

Mooie en kwaliteits producten voor een juiste prijs. Levering is afhankelijk van derden. Maar het is de moeite waard om te wachten (+- 5 werkdagen levertijd)

Ook wanneer iets niet leverbaar is, denken ze met je mee voor een oplossing.

Van mijn bestelling van 3 stuks van een product was 1 niet leverbaar. Dit is tot volle tevredenheid prima en vlot opgelost. Klasse!

Prima en vlotte levering

Na bestelling, vlot geleverd in goede staat

Vlot en perfect geleverd.

Bestellen ging makkelijk. Duidelijke website. Stevig verpakt en goed beschermd tegen beschadigen. Vlot geleverd.

Goede informatie op de website, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Vrijdagmiddag besteld, was dezelfde dag al verzonden. Helaas door de koerier maandag bezorgd. Daar kan buitengoed niets aan doen. Het was goed en degelijk verpakt. En dat voor een scherpe prijs. Top!

prachtig product, super service!

Buitengoed heeft een mooie, overzichtelijke site, en zijn (via Google) snel te vinden. Telefonisch is het bedrijf goed bereikbaar, waar ik uitermate vriendelijk te woord werd gestaan. Bestelde product kwam de volgende dag al binnen. Het hele gezin is blij met deze 'buitenkerstboom'.

Overkapping achter in de tuin geplaatst en alles is super verlopen

Bij het eerste contact had ik direct een goed gevoel; Oprechte en vriendelijke ontvangst, Er werd heel goed meegedacht over 'problemen'. Ook moesten er afspraken gemaakt worden met mijn achterburen (werkruimte van begraafplaats) om de materialen in de achtertuin te bezorgen. Dit is allemaal heel goed gegaan. De overkapping is prachtig geworden. Ik ben heel erg tevreden!

Snelle levering en goed product

Erg vlotte levering. Gisteren de verlichting opgezet, zeer eenvoudige handleiding. Voldoet aan de verwachting

Na bestelling binnen twee dagen in huis

De Pol 6 7581 CZ Losser

053 5382789

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!