Overkapping achter in de tuin geplaatst en alles is super verlopen

Bij het eerste contact had ik direct een goed gevoel; Oprechte en vriendelijke ontvangst, Er werd heel goed meegedacht over 'problemen'. Ook moesten er afspraken gemaakt worden met mijn achterburen (werkruimte van begraafplaats) om de materialen in de achtertuin te bezorgen. Dit is allemaal heel goed gegaan. De overkapping is prachtig geworden. Ik ben heel erg tevreden!

Snelle levering en goed product

Erg vlotte levering. Gisteren de verlichting opgezet, zeer eenvoudige handleiding. Voldoet aan de verwachting

Na bestelling binnen twee dagen in huis

Zéér correct!

Ik vond het heel fijn zo snel een sympathiek antwoord te krijgen op mijn vragen. Dank voor de prettige communicatie!

Snelle, goede service

Mijn aankoop is snel geleverd !

Goed product voor een scherpe prijs

Bestellen via de website ging heel eenvoudig en product werd snel bezorgd. Bezorgd was ik kort aangezien de verzegeling van de doos verbroken was. De ferrybell doet het gelukkig super dus dik tevreden.

Snel en prima afwikkeling

Uitstekende kwaliteit

Heb onlangs bij diverse bouwmarkten tuinhout gehaald en online wat besteld bij een prijsvechter. Tijdens het project zocht ik nog tuinplanken van 4 meter (in de aanbieding gevonden) bij buitengoed in Losser. Van alle verschillende winkels waren deze tuinplanken van uitstekende kwaliteit. Recht, strak, glad en gaaf kwa knoesten.

Levering vertaagd door DHL verder netjes.

DHL werkt blijkbaar met oud straatenboek kon al heel lang bestaand adres niet vinden. Levering netjes en goed.

Prima site snel geleverd

Bbq besteld kwam op aangegeven aangegeven dag door een vriendelijke bezorger.

Geweldige service!

Kerstkrans was kapot gegaan, werd al een nieuwe gestuurd voordat de oude retour werd gezonden. Super dit soort service. Kom je helaas niet veel meer tegen. Ook perfect te woord gestaan aan de telefoon.

Afdekhoezen goed qua prijs-kwaliteit.

Product ziet er degelijk uit. Nog te vroeg om de kwaliteit ervan objectief te kunnen beoordelen.

Super geregeld

Mijn Kamado super ontvangen en snel

Na bestelling bleek dat het bestelde artikel inmiddels was afgeprijsd. Omdat we nog wat wilde bestellen contact opgenomen. De korting van het eerste bestelde artikel hebben ze netjes in mindering gebracht op het nieuwe bestelde artikel. Behalve dat zijn ze ook nog eens goed telefonisch bereikbaar en hebben ze een snelle levering. Ik zeg top

uitstekende service

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen correct geleverd

Product in orde en snel ontvangen

Snel geleverd en product was in orde

Uitstekende verwarmings kussens

Prima service, alles lag klaar.

Geen korting berekend

In de aanbiedingsmail stond een kortingscode vermeld om €.7,50 korting te krijgen. Deze heb ik echter niet gehad. Heb hierover een mail gestuurd maar heb hier nog geen reactie op ontvangen.

Dit is misgegaan doordat u de aan u verstrekte kortingscode niet ingevuld heeft in de kassa op onze website. Ondertussen had mijn collega al wel een credit gemaakt (en gemaild) en het kortingsbedrag teruggestort (op uw bankrekening staat waarschijnlijk MultiSafePay als tegenrekening). Dus deze review begrijpen we niet.

Levering duurde wat lang.

Oke

prima materiaal snel geleverd

zie boven

Zorgvuldig verpakt en snelle levering, waarvoor dank!

Zorgvuldig verpakt en snelle levering, waarvoor dank!

Goed product, keurig bezorgd.

Uitmuntend

Snelle levering en geleverd wat ik besteld heb

Ik ontving het bestelde binnen enkele dagen en de inhoud was heel goed verpakt.

Snelle levering, snelle creditering van bestelde artikelen die niet op korte termijn geleverd konden worden.

De Pol 6

7581 CZ Losser

053 5382789

Over Buitengoed

Geniet van buiten Creëer van uw tuin een plek om u thuis te voelen en maak het buiten net zo comfortabel als binnen. Bij BUITENGOED vindt u een uitgebreid assortiment om tuin en terras aan te kleden. Kom langs of doe inspiratie op in onze webshop en laat u adviseren!