Denk ook aan het milieu...

Qua leverering, kwaliteit en prijs niks op aan te merken. Het zou alleen fijn zijn als Kühlkamp (en dat geldt helaas ook nog voor héél veel andere bedrijven) zijn verantwoordelijkheid zou nemen om plastic vervuiling te voorkomen. Het bestelde zat in plastic bubbelfolie gewikkeld, die weer stevig en dik omwikkeld was met groen gekleurde plasticfolie en grondig met plastic tape vastgeplakt. Daar zijn toch veel betere methoden voor. Er bestaat karton/papier buffermateriaal in plaats van bubbelfolie, kartonnen dozen en zelfs papieren tape om de doos dicht te plakken dus plastic verpakkingsmateriaal is goed vervangbaar. Te weinig mensen realiseren zich nog dat plastic de ergste vervuiling van de laatste decennia is (sinds de uitvinding ervan).

Goede kwaliteit en snelle levering

Makkelijk zelf in elkaar te zetten. Duidelijke handleiding.

Uitstekend!

De duo zit werd snel geleverd. Keurig verpakt en met een duidelijke werkbeschrijving.

Helemaal goed

Voor mijn schoonmoeder mokken besteld. Dag erna kwam het pakket binnen. Helaas was de doos leeg. Contact gehad en er werd zonder enige discussie een nieuw paar mokken opgestuurd. Zonder extra kosten en ook de volgende dag in huis.

Niks mis mee

Netjes gebeld voor hoe de bexorging zou gaan

Goede advies en levering

Wilde palen bestellen voor fruitbomen. Goed advies en correcte levering. Super.

Goede prijs/kwaliteit met nette aflevering.

Mooi product, goede en heldere website.

Compleet en stevig pakket

Ik heb de oppot-tafel besteld en in elkaar gezet. Het was een zeer zwaar pakket, en dus na het in elkaar zetten een zeer stevig product verkregen. Super, precies wat ik graag wilde!

Bestellen eenvoudig Bezorging snel

Snel en goed.

Onverwacht snelle levering , voldoet volledig zoals ik in gedachten had.

Snelle levering, prima prijs

Snel de spullen binnen, goed geregeld

Prima bedrijf.

Goede spullen, goede levering, goede communicatie.

Eerste indruk goed en snel geleverd.

Tot nu toe geen negative ervaring.

Super snelle levering

Super snel en makkelijke site.

Goede snelle levering

Erg tevreden!

Goed service

Proefstuk gevraagt en gratis opgestuurd gekregen

Perfecter kan niet

Prima product. Snelle en duidelijke levering

Mooi en netjes

Onze bestelling was goed verpakt en alles was netjes onbeschadigd. Ook de levering was goed met een tijdvak van twee uur dus ik hoefde niet heel de middag of ochtend thuis te zijn.

Na bestelling correcte afhandeling ook via DHL

Heel fijne service

Mijn bestelling was helaas kwijt geraakt bij DHL. Hier werd door Kuhlkamp direct actie op ondernomen en zodoende kwam alles weer goed. Erg fijne communicatie met deze mensen!

Snelle levering.

Prima kwaliteit

Ik ben uitstekend geholpen. Er is actief meegewerkt om de levering te laten plaatsvinden op het door mij gewenste tijdstip.

Snel gemakkelijk

Prima en snelle service

Snelle correcte levering, prijs/kwaliteit goed!

Wat we hebben besteld is dezelfde week geleverd met duidelijke afspraak vooraf! Op leverdag nog telefoontje half uur van tevoren, ideaal. Bestelling goed verpakt en compleet. Prijs/kwaliteit is goed!

Rekstok rood, heel slecht gelast en scherp

uiteindelijk is alles weer netjes opgelost👍