Snel geleverd voor een goede prijs.

Wandcontactdozen besteld en deze zijn netjes als afgesproken en snel geleverd voor een zeer concurrerende prijs. Geen service nodig gehad dus daar kan ik geen mening over geven.

Proactief meedenkende organisatie na lange levertijd op de eerste keuze.

goede partij

prima product voor prima prijs

Prima zaak, goed assortiment tegen een goede prijs!

Vlak na de kerst besloot ik mijn eindejaarsbonus maar te besteden aan een goede bureaustoel. Mijn oog viel op de Mirra2 van Herman Miller bij kantoorinrichtingkopen.nl vanwege de prijs en voorraad. Omdat het tussen kerst en oud & nieuw was, plus natuurlijk de coronatijd, ging ik er vanuit dat de stoel pas na oud en nieuw zou worden geleverd. De stoel werd echter meteen de volgende dag geleverd, spik en span in elkaar. Mijn werkplek is nu compleet!

Goede kwaliteit en snelle levering

Producten zijn net afgewerkt en zeer stevig. Levering was zeer snel. Snelle reactie, binnen 24 uur, op een vraag via het contactformulier.

goede service

snelle reactie via de mail en snelle levering.

Ik heb een Herman Miller Aeron stoel besteld en deze is supersnel en tegen een hele scherpe prijs geleverd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

Erg klantvriendelijk en probleem oplossend

Er was een probleempje met de wieltjes van mijn stoel. In super korte tijd werd dit naar volle tevredenheid opgelost. Klasse!

Top Customer Service!

I have made purchases on two occasions. Each time, the experience was pleasant and professional. The sales personnel responded promptly to my inquiries. The items I ordered were quickly shipped and well packed. I will certainly order again when the opportunity presents itself.

Super snelle service!

Top product, snelle en goede service. Klasse

Snel

Bestelde onderdelen (wieltjes voor 23 jaar oude Viasit bureaustoe) en zijn dag erna geleverd. Snel, goed verpakt en ik kan weer 20 jaar doorrollen.

Vlot betaald, verwerkt en ontvangen

Met Bancontact-app betaald, snel verwerkt, snel verzonden, top! Duidelijke website en stockniveaus, geen verrassingen. BTW-vrij leveren werkt ook perfect.

Mooie producten

Grote keuze op de website...

Voortreffelijke dienst

Alles keurig geregeld met goede communicatie, snelle levering en een uitstekend product! Hoogs aanbevolen!

Snelle reactie, vriendelijk en levering zoals afgesproken

Super tevreden over kantoorinrichtingkopen op alle vlakken. Ook een deel van de bestelling die nageleverd moest worden, werd coorect en snel opgeleverd. Wij hebben een nieuwe vaste partner gevonden.

Erg goede service

Bureaustoel aangeschaft die toch niet goed op mijn lichaam bleek te passen. Retour was geen enkel probleem en ik heb nog uitgebreid vrijblijvend advies gehad over andere modellen en mijn verdere kantoorinrichting. Ik kom zeker terug!

snel en behulpzaam

De bestelling ging makkelijk en snel. Ik heb het bestelde artikel niet naar tevredenheid terug moeten sturen; maar deze is keurig en ook snel afgehandeld en in zeer korte tijd kreeg ook mijn geld teruggestort.

Goede persoonlijke service voor een scherpe prijs.

Bij een bezoek aan de showroom heb ik kunnen proefzitten op verschillende stoelen. Middels goed persoonlijk advies en uitleg om de stoel goed in te stellen kon ik gemakkelijk tot de juiste keuze komen. Ik gebruik de stoel nu een paar weken thuis naar volle tevredenheid.

Excellent

Good service when contacting on the phone. Short time for delivery. Good information

goed geregeld

besteld lag gelijk klaar

Goede klantenservice en levering

Weinig te klagen, alles was top geregeld.

Zeer snelle en vlotte service!

Zeer snelle en vlotte service!

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit!

prima snel geleverd

prima snel geleverd

Over Kantoorinrichtingkopen.nl

Kantoorinrichtingkopen.nl is de online shop van Bowerkt kantoor en projectinrichting. Onze missie is de werkplek en de werkomgeving zo aangenaam mogelijk te maken. Met aandacht voor akoestiek, kabelmanagement, ergonomie en U vragen en wensen realiseren wij de meest uiteen lopende projecten. Van het visualiseren tor het uitvoeren van een project is het bij Bowerkt in een hand. Middels een groot fabrikanten netwerk in binnen en buitenland kunnen wij aan nagenoeg aan alle vragen voldoen. Onze ruime showroom van ca. 700 m2 is een omgeving voor ideeën en inspiratie en een test ruimte voor grote bureaustoelen collectie van o.a. Herman Miller Viasit Dauphin Kohl Sesta Aeris Boss Design Softline.