Topservice!

Vandaag langs geweest in de showroom, uitstekend geholpen. Erg vriendelijk en kundig, aanbod is ook reuze. Tevreden naar huis gegaan met een HM Aeron. Op mail/chat werd ook erg snel gereageerd. Dus van A tot Z een top ervaring.

pijnloze, snelle levering tegen goede prijs

Herman Miller Cosm wit geleverd tegen zeer concurrerende prijs. Binnen enkele dagen thuis; geheel pijnloos proces.

Gewoon correct zoals het hoort

Snel, kundig en klantvriendelijk

Ik heb een prachtige Herman Miller stoel gekocht bij dit bedrijf en kreeg goed advies. De stoel zit heerlijk. Alles ging super snel, erg blij mee

Ik ben bij de showroom geweest en werd super goed geholpen. je kunt wel merken dat ze er verstand van hebben ze zijn klantvriendelijk en erg behulpzaam

Top bureau en topservice

Bij het orienteren op de website had ilk vragen die ik kon stellen via de chat. Daar werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Het bureau kwam een week eerder dan gepland. Het geheel was deugdelijk verpakt en het is een mooi bureau geworden. Fijn dat je je bureau in 360 graden kan zien zowel tijdens het samenstellen als na afloop. Zo krijg je een goed beeld.

Beste Angelique, Hartelijk dank voor uw beoordeling en hierin de gestoken moeite. Fijn dat alles naar wens is voorlopen. Wellicht dat we u in de toekomst nog eens van dienst mogen zijn. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Bowerkt

Snelle reactie , kwaliteits product geleverd

Snelle reactie , kwaliteits product geleverd

Erg tevreden mer de service

Bureaustoel direct de volgende werkdag geleverd en volledig gemonteerd.

Goed en snel geleverd - in goed overleg

Een Bureaustoel besteld (Mirra2) voor een zeer nette prijs. Zelfs een kortingscode kunnen gebruiken voor een extra korting. Daarna Goed en snel geleverd in goed overleg.

Snel geleverd voor een goede prijs.

Wandcontactdozen besteld en deze zijn netjes als afgesproken en snel geleverd voor een zeer concurrerende prijs. Geen service nodig gehad dus daar kan ik geen mening over geven.

Proactief meedenkende organisatie na lange levertijd op de eerste keuze.

goede partij

prima product voor prima prijs

Prima zaak, goed assortiment tegen een goede prijs!

Vlak na de kerst besloot ik mijn eindejaarsbonus maar te besteden aan een goede bureaustoel. Mijn oog viel op de Mirra2 van Herman Miller bij kantoorinrichtingkopen.nl vanwege de prijs en voorraad. Omdat het tussen kerst en oud & nieuw was, plus natuurlijk de coronatijd, ging ik er vanuit dat de stoel pas na oud en nieuw zou worden geleverd. De stoel werd echter meteen de volgende dag geleverd, spik en span in elkaar. Mijn werkplek is nu compleet!

Goede kwaliteit en snelle levering

Producten zijn net afgewerkt en zeer stevig. Levering was zeer snel. Snelle reactie, binnen 24 uur, op een vraag via het contactformulier.

goede service

snelle reactie via de mail en snelle levering.

Ik heb een Herman Miller Aeron stoel besteld en deze is supersnel en tegen een hele scherpe prijs geleverd. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

Erg klantvriendelijk en probleem oplossend

Er was een probleempje met de wieltjes van mijn stoel. In super korte tijd werd dit naar volle tevredenheid opgelost. Klasse!

Top Customer Service!

I have made purchases on two occasions. Each time, the experience was pleasant and professional. The sales personnel responded promptly to my inquiries. The items I ordered were quickly shipped and well packed. I will certainly order again when the opportunity presents itself.

Super snelle service!

Top product, snelle en goede service. Klasse

Snel

Bestelde onderdelen (wieltjes voor 23 jaar oude Viasit bureaustoe) en zijn dag erna geleverd. Snel, goed verpakt en ik kan weer 20 jaar doorrollen.

Vlot betaald, verwerkt en ontvangen

Met Bancontact-app betaald, snel verwerkt, snel verzonden, top! Duidelijke website en stockniveaus, geen verrassingen. BTW-vrij leveren werkt ook perfect.

Mooie producten

Grote keuze op de website...

Voortreffelijke dienst

Alles keurig geregeld met goede communicatie, snelle levering en een uitstekend product! Hoogs aanbevolen!

Over Kantoorinrichtingkopen.nl

Kantoorinrichtingkopen.nl is de online shop van Bowerkt kantoor en projectinrichting. Onze missie is de werkplek en de werkomgeving zo aangenaam mogelijk te maken. Met aandacht voor akoestiek, kabelmanagement, ergonomie en U vragen en wensen realiseren wij de meest uiteen lopende projecten. Van het visualiseren tor het uitvoeren van een project is het bij Bowerkt in een hand. Middels een groot fabrikanten netwerk in binnen en buitenland kunnen wij aan nagenoeg aan alle vragen voldoen. Onze ruime showroom van ca. 700 m2 is een omgeving voor ideeën en inspiratie en een test ruimte voor grote bureaustoelen collectie van o.a. Herman Miller Viasit Dauphin Kohl Sesta Aeris Boss Design Softline.