Sneller dan gezegd en zo goed als verwacht

Nadat het uitgebreide bestelformulier was ingevuld en een voorbeeldbril was opgestuurd en ontvangen kreeg ik bericht dat de nieuwe bril (gemonteerd en wel) na 14 dagen klaar zou zijn... Dat vond ik erg lang! Gelukkig was hij al na 5 dagen weer terug, keurig verzorgd en in overeenstemming met de order. Prima dus!

Persoonlijke benadering is heel fijn

Mijn man en ik hebben beiden in een zonnebril multifocale glazen laten zetten. Het is perfect en vlot geregeld. Eindresultaat is heel goed geworden.

Snelle levering eenvoudige bestelling

Eerste keer alleen brilglazen laten vervangen. Bestelling was eenvoudig . Direct terugkoppeling dat ingestuurde gegevens voldoende waren. Bril met nieuwe glazen (zonnebril op sterkte met leesgedeelte) binnen aangeven dagen weer retour. Niet onbelangrijk veel voordeliger dan bij de opticien-keten

Warm welkom, enthousiast personeel

Onze 1e indruk was afwachtend, dit verbandtrommel snel in interesse.

Prima zaak

Prima. behandeling

Snelle en goede service!

Snelle levering en de glazen zeker niet te duur! Makkelijk en snel besteld! Goede kwaliteit! Oude glazen zaten er nog bij en een flesje met schoonmaak voor de nieuwe glazen. Kortom,ik ga geen dure brilmonturen kopen.

In 4 dagen mijn montuur opgestuurd en weer thuis met glazen ontvangen

I.v.m. vakantie gevraagd of het mogelijk was om in maximaal 7 dagen mijn bril met nieuwe glazen weer thuis te ontvangen. Brillenglazen.com gaf aan dat dit geen probleem was. Ze vroegen me om alvast mijn sterktes door te geven, zodat ze alvast met het glas konden beginnen, nog voordat mijn montuur bij hen binnen was. In totaal heeft het uiteindelijke slechts 4 dagen geduurd. Over de glazen zelf ben ik ook zeer tevreden. Niet van "echte" merkglazen te onderscheiden. Al met al ben ik zeer tevreden!

Top product met top service

Zeer tevreden over de kwaliteit en de service

behulpzaam

altijd goed advies een hele scherpe prijs en de kwaliteit is ook nog eens goed vertrouwen 100%

Zichtbaar goed

Als altijd snel en makkelijk. aanvraag doen foto maken verzendlabel ontvangen en naar postkantoor brengen. Binnen 14 dagen bril retour en langer plezier van mijn favoriete montuur. Dit keer een zonnebril op sterkte. En een goeie prijs.

Gewoon perfect geregeld

Je besteld de glazen online en levert alle beschikbare documenten aan. Het bestelproces is duidelijk. De oogmeting inclusief de positie van de ogen in het glas lever je mee en je stuurt de bril op. Z gaven in mijn geval op, dat het 3 weken kon duren dat de bril weer terug zou komen, maar hij was er al na ruim 2 weken.

Top en snel

Top en snel

Prima, na misverstand alles uitstekend opgelost.

Ben zeer tevreden over de glazen. Door een misverstand waren eerdere glazen niet goed. Dit is soepel en snel opgepakt en opgelost.

Spannend maar perfect

Heb in mijn merkzonnebril multifocale glazen laten zetten. Ik vond het best een risico want zometeen ben ik niet tevreden en het is best een uitgave . Hier is het tenminste betaalbaar. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik heb gekozen voor de standaard multifocale glazen terwijl in mijn gewone bril zeer luxe zitten. Maar ik ben super tevreden met het resultaat. Verschil is eigenlijk minimaal. Ik kan weer lekker lezen in de zon.

Kwaliteit en een goede service voor een redelijke prijs

Omdat brillen en brillenglazen exorbitant duur zijn koop ik zelf monturen en laat ik Brillenglazen.com er de juiste glazen in plaatsen. Ben ook eenmaal op het bedrijf geweest. Vriendelijke en service gerichte mensen die de tijd voor een klant nemen.

Perfecte glazen in oud montuur

Ik had nog een goed montuur waar ik nieuwe glazen heb gekregen voor een derde van de prijs die mijn (dure) opticien rekent. Ik ben er zeer tevreden mee!

Superspannend

Goeie communicatie, en snelle afhandeling. Ik heb de bril nu net pas op en denk dat de glazen goed zijn. Maar de eerste indruk is ok. Ik vond het best spannend om dit te doen maar vind het wel een hele fijne duurzame oplossing. Ik denk dat ik uiteindelijk wel op 5 sterren uitkom.

VRIENDELIJK CONTACT, SNELLE SERVICE.

Goede ervaring en prima eindresultaat

Goede ervaring en prima eindresultaat

Vriendelijke communicatie

Vriendelijke organisatie met goede service en goede kwaliteit brillenglazen

Goede service en stappenplan na betaling.

Glazen zijn top en met 2 wkn was de bril in huis. Duidelijk wat er gedaan is. Helaas brak na 3 dgn wel mijn neus pad af.

Super helder

Eerste x, goede optie Oud montuur mooi donkere glazen goed zicht , duidelijke instructie Goede service

zeer vriendelijk geholpen

door goede hulp een prima nieuwe bril

Als ervaringsdeskundige

Nu voor de derde keer nieuwe glazen gekocht bij verschillende brillen. Snelle service, de prijs en het meedenken vind ik perfect. Volgende keer weer!

Bril vlot terug, en weer netjes.

Bril vlot terug, en weer netjes. Makkelijk te verzenden doordat het etiket uitgeprint wordt door Post nl

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.