Prima prijs/kwaliteit verhouding. Complex produkt simpel gemaakt

Op zeer eenvoudige wijze de bestaande glazen van mijn bril vervangen door nieuwe. Simpel via de online website in orde gemaakt. Duidelijke instructies voor inzenden huidige bril. Het enige dat ik voor verbetering vatbaar vind, is dat de doorlooptijd van het geheel wat lang is. Deze vervanging had betrekking op mijn sportbril en dan is 10 werkdagen de bril kwijt zijn, nog niet zo erg maar voor mijn dagelijkse bril vind ik die periode aan de lange kant. Dit zou sneller moeten kunnen. Ik betaal immers vooruit zodat het insturen van de bril kan worden uitgesteld tot het moment dat de glazen beschikbaar zijn om te worden omgewisseld, maar wellicht zie ik dat verkeerd. Samenvattend: betrouwbaar, vakkundig en redelijk snel!

Goed verzorgd mooie kwaliteit

Komen afspraken goed na en kwaliteit zoals beloofd op de website

De brillenglazen zijn geweldig en sneller als aangegeven.

Twee brillen laten doen. Één perfect, de ander staat te hoog.

Ik moet nog contact opnemen, dus d’Eze review is vroeg. Maar dus goed te weten dat dit kan gebeuren. Hetzelfde recept, bijna identieke brillen en toch verschil.

Netjes opgelost na onbegrip

Na bestelling via internet kwam de bril terug met veel te sterke glazen doordat ik ook het hele recept had meegestuurd terwijl de bestelling alleen leesgedeelte vroeg (in mijn perceptie). Dit moest dus variofocus zijn. Met telefonisch contact en een verschilbijbetaling heeft brillenglazen.com dit opgelost. Ik heb weer een fijne zonnebril. Bedankt

Goede kwaliteit

Het bestelproces liep zeer vlot, het enige minpuntje was de wachttijd die iets langer was dan aangegeven. Voor de rest zeer tevreden

Kwaliteit betaalbaar en goede service.

Nu voor de zoveelste keer glazen in een montuur laten zetten en meteen goed. Het is prettig zaken doen, ik blijf terug komen

Beetje tegenvallen

Na reactie van brillenglazen.com de bril laten inspecteren door een lokale opticien. Die heeft bevestigd dat glazen er erg los / te los in zijn gezet en dat dit niet zo hoort. Dus brillenglazen kan zeggen dat ze een goede bril hebben geleverd, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. Jammer dat ze “op afstand” zo zeker zijn van hun gelijk zonder de bril in kwestie echt te beoordelen. Er worden overal “foutjes” gemaakt en dat is niet erg. Maar doe niet alsof dat bij jullie onmogelijk is. hier al 2x eerder glazen besteld. Was prima. Goede service, uitstekende glazen die goed waren geplaatst in montuur. Nu voor de 3e keer valt het beetje tegen. Glazen zitten in montuur en maken een krakend geluid. Alsof ze niet echt goed zitten. Reactie hierop ontvangen dat dit aan materiaal van montuur ligt…. Heb ik mn bedenkingen bij, want andere monturen zijn van hetzelfde materiaal…..

Als wij de glazen heel strak in (al gebruikte) monturen plaatsen kan : 1) het frame gaan knappen, 2) wil het glas er boven iets uit gaan door de bolling en doordat ze aan weerszijden erg klemmen. 3) kan het frame gaan barsten bij kou, bijvoorbeeld in de winter. Vandaar dat wij nooit de glazen er heel strak in zetten, de weekmaker gaat er in de loop van een paar jaar uit, daardoor wordt een montuur brosser en stugger wat ook weer breuk tot gevolg kan hebben. De glazen zijn er in geklikt door ons. Ze kunnen er ook weer uit. Bepaal zelf eens door duimdruk van binnen naar buiten of de glazen vast genoeg zitten. Is dat het geval, dan hebben wij een goede bril geleverd.

professioneel en efficiënt

Het hele proces is duidelijk en effectief. Kosten acceptabel voor een commodity. Communicatie adequaat.

Duurt te lang

Geen communicatie van de status van de bril … 3 weken geduurd terwijl op de site veel korter staat Wel tevreden over de kwaliteit !!

Beste Francis, in uitzonderlijke gevallen kan de uitlevering wel eens vertraging oplopen. in uw geval betreft het multifocale anti-condens glazen en dat heeft inderdaad een week langer (in de vakantietijd) geduurd dan aanvankelijk was bericht, waarvoor excuses. Inmiddels draagt u de bril al even en zijn wij benieuwd naar uw ervaring met de permanent aangebrachte anti condens coating.

Probleem goed opgelost

Ik was in eerste instantie niet tevreden. Bril terug gestuurd en contact opgenomen, 10 dagen later mijn bril met vervangende glazen terug ontvangen. Nu wel tevreden. Prima product goede service.

TOP-website!!

Ik heb al heel veel brillen laten voorzien van schitterende glazen bij deze ontzettende lieve en vriendelijke mensen. Zij leveren altijd vakwerk en het is betaalbaar! Gratis verzending, heen en terug. Als je zelf niet weet wat voor kleur glazen je in je bril wilt hebben kun je ze altijd bellen om advies te vragen. Deze site is een echte aanrader!!!

Perfecte glazen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en een fijne bril.

Mijn sportbrikketje laten beglazen en helemaal goed. Ik ben er blij mee. Je hebt natuurlijk wel een recept nodig…

Goede prijs en kwaliteit!

Fijn dat je voor een bestaand montuur nieuwe glazen kunt laten plaatsen voor een zeer schappelijke prijs.

Goed geregeld en waar voor je geld

Uitstekend product en aangename communicatie.

Snelle reactie op vragen

Het duurde nogal Lang voor dat ik de bril weer retour kreeg.

Een fijne en snelle afhandeling

Prima ervaring met Brillenglazen.com. De service is vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de brillenglazen is prima in relatie tot de prijs. Verwacht geen top kwaliteit. Maar glazen doen wat ze moeten doen. Had zelf graag iets minder vervorming van mijn beeld verwacht. Mijn B&L glazen in mijn andere bril geven duidelijk minder vertekening van het beeld. Zal vast een kwestie van wennen zijn.

Beste Ron, dank voor de 8, op zich een prima cijfer. Maar u schrijft: verwacht geen topkwaliteit. En dat doet een beetje zeer. We hebben even gekeken welke glazen we u hebben geleverd en in welke sterkte. We zien dat we ze hebben geplaatst in een grote Serengeti, zo als het hoort zijn deze glazen aardig gecurved (bol). En dat verklaart ook de vertekening, met name aan de randen. Dat is inderdaad even wennen. Veel plezier van de bril, vriendelijke groet; team Brillenglazen.com

De hele procedure liep als een trein De bril is uitstekend op sterkte

Perfect product, fijne afhandeling..!

Zonnebrilglazen op sterkte besteld, direct bericht gehad dat er helaas 26 werkdagen levertijd op zou zitten wegens coatingproblemen. Uiteindelijk heeft het toch maar 11 werkdagen geduurd... Kwaliteit van geleverde glazen in montuur is top, neusvleugels netjes vervangen en de prijs is zó concurrerend, dat je je door de "grote ketens" zo langzamerhand al die jaren flink belazerd voelt..! Ik weet in ieder geval door wie de volgende "lichting" glazen in mijn bril geleverd gaat worden... Grote complimenten voor Johan en zijn team..!

Beste Paul, dank voor deze beoordeling. Wat de levertijd betreft, deze geven wij bewust langer door dan de werkelijkheid, om twee redenen; 1) een levering kan eens iets vertraging oplopen en 2) wij willen voorkomen dat onze klanten ons massaal gaan mailen om een levertijd op te vragen, bovendien willen we aan de verwachting kunnen voldoen. Een bijkomstigheid was dat de tinting afdeling, die de klantspecifieke zonneglazen voorziet van een kleur, achterliep. (en geen coating problemen), vandaar dat we een extra lange levertijd hebben doorgegeven. Heel veel plezier van de bril.

Goed contact en vlot geregeld. Top kwaliteit glazen. Een aanrader!

Héél erg goed!

Duidelijke site met veel mogelijkheden, goede communicatie en snelle (gratis) levering. Top! Ik heb zelf van mijn RayBan zonnebril een ‘gewone’ varifocale bril laten maken, en ik ben er heel blij mee.

Verzending niet probleemloos

Te Late reactie m.b.t. verzending bril. Betere monitoring na betaling, na een week reactie waar blijft bril?

Fijne glazen voor een fijne prijs, perfecte service.

Mijn zonnebril lag al anderhalf jaar (vrijwel) ongebruikt in de auto omdat de glazen alleen voor veraf waren. Die was niet fijn dragen omdat het bij mij al best snel 'dichtbij' wordt. Brillenglazen.com heeft dat probleem fantastisch opgelost met een paar prachtige multifocale zonneglazen. Na een korte gewenning (elke bril is toch net anders) draag ik deze bril nu met veel plezier. In eerste instantie leek er een probleem te ontstaan m.b.t. de leveringstijd, maar dat probleem werd direct heel vriendelijk en netjes opgelost. Al met al dus een prima service, prima glazen voor een redelijke prijs. En een zeer tevreden klant.

Perfecte service

De glazen in mijn bril (van Theo) zijn vervangen door multifocale glazen. Kijken perfect voor dichtbij en veraf. Zijn netjes in de bril gezet. En ze hebben zelfs de neussteuntjes verplaatst omdat die te laag op de bril stonden. Kan niet beter.

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.