top service en kwaliteit tegen scherpe prijs

Hier kan geen opticien tegenop!

Zeer correcte en vlotte service

Foto uploaden, montuur opsturen en een goede week later al montuur met glazen thuis ontvangen. Prima kwaliteit.

Snel en uitstekende service

Duidelijke informatie, snelle service en bril weer als nieuw. Tevreden klant!

Geweldige service!

Ik ben bijzonder tevreden over de service. Ook de levertijd is heel strak zelfs in deze Corona periode. Na telefonisch contact te hebben gehad was het mogelijk mineraalglas in mijn jaren 70 bril te zetten. Dit is perfect gemonteerd zoals je dat ook bij een particuliere opticien krijgt. Ik ben hier ook terecht gekomen via alle goede reviews. Bij deze maken ze al die reviews en meer dan dat waar.

Betrouwbare procedure voor nieuwe brillenglazen

Dit was de tweede keer van de aanscaf van brillenglazen op deze wijze. De procedure was mij dus bekend. Ik miste de berichtgeving over bril gereed en datum van verzending naar mijn adres in Amsterdam.

Zeer tevreden met mijn nieuwe brillenglazen. En dun! Tevens zijn er nieuwe neuspads geplaatst. De bril ziet er weer spiksplinternieuw uit. Ook de communicatie verliep geweldig. Kortom een blije klant. Een aanrader voor menigeen! Dank Johan en tot een volgende keer!

Goede communicatie en levering zoals beloofd ondanks feestdagen

De kwaliteit van de glazen en het inslijpen en monteren van de glazen is dik in orde.

Geheel in orde.

Correct product, goede dienstverlening!

Goed product en vakkundig.

Goede ervaring, als er wat aan informatie ontbreek wordt er gebeld en opeen vriendelijke manier om aan vullende info gevraagd.

Eén glas (b)leek niet helemaal perfect (leesdeel te laag). Na één belletje direct retourlabel ontvangen en binnen een week bril weer terug naar volle tevredenheid.

Kwalitatieve goede glazen in mijn huidig montuur

Multifocale goede glazen in mijn huidige montuur tegen een zeer aantrekkelijke lage prijs

Prima service; duurde wel langer dan afgesproken

Correcte communicatie. Goede service

Brillenglazen altijd goed.

Verschillende keren al gebruik gemaakt van de goede service van Brillenglazen.com. Het bedrijf doet absoluut niet onder voor een fysieke brillenzaak. Alles loopt gesmeerd. De prijzen zijn een stuk lager dan de winkel. Mijn bril met prisma had ik binnen een week in huis. Ik ben weer hartstikke tevreden. Bedankt weer.

Prima glazen

De glazen lijken veel helderder dan mijn oude glazen van €500 per stuk, dus een aanrader !!!

goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk proces

on line bestellen was nieuw en na vergelijking vond ik deze site het beste. Ook de chat verliep redelijk snel en compleet qua antwoorden.

Prima service en advies

Heb mijn oude Oakley zonnebril laten voorzien van nieuwe brillenglazen op sterkte. Gegevens doorgegeven en foto met de bril op. Bril na ongeveer 10 dagen retour via de post. Heerlijk 2de leven van mijn bril welke ik tevens met sporten gebruik.

Een goede service tegen een goede prijs.

Mijn bril was nog goed maar de glazen waren erg bekrast. Bij Specsavers (daar heb ik mijn bril vandaan) zouden nieuwe glazen rond €360 kosten plus €50 verzendkosten. Bij Brillenglazen.com was de prijs €200 alles inbegrepen. Service was heel goed en snel, binnen 10 dagen was mijn bril terug, compleet met nieuwe glazen, prima kwaliteit. Als aangename verrassing hadden ze ook de siliconen neus steuntjes vernieuwd.

Perfect!

De bril goed en netjes terug ontvangen. Glazen (de juiste!) netjes gemonteerd waarbij ook de nylon koortjes en neussteuntjes zijn vervangen, en dat alles voor een goede prijs.

Heldere website, bestelling zo geregeld

Binnen een week mijn bril met nieuwe glazen terug.

Super nieuwe glazen in mijn bestaande montuur

Dit is de enige site waar ik glazen kon bestellen zonder ook een nieuw montuur te moeten aanschaffen. Het is echt onzin om een goed montuur niet opnieuw te gebruiken. Het proces verliep heel gemakkelijk. Montuur opgestuurd met brilrecept en in ongeveer 10 dagen retour. Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe glazen.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe glazen waarbij mijn glazen niet meer beslaan. Zeker in tijden met mondmaskers en temperatuur verschillen is het een verademing. Ook voor mijn werk in een tandartspraktijk, waar ook maskers gedragen worden, komt het een goed van pas. Het geeft rust en kijkplezier. Het werk echt en is een echte aanrader.

Super blij met mijn "nieuwe" bril.

Eerst even getwijfeld, omdat er een tegenstrijdigheid in de website stond/staat. Na telefonisch contact was ik er van overtuigd dat het goed ging komen. Alles dik in orde..zo fijn. Absoluut een aanbeveling.

Helemaal top

Makkelijk te bestellen en de afhandeling was meer dan goed en snel. Precies wat ik graag wilde en vandaag ga ik nog meer bestellen.

zeer correcte vriendelijke benadering en behandeling door Johan.

open uitleg met betrekking tot 'anti condens glazen' die in een bestaand ouder montuur zijn geplaatst. Met corona mondkapje geen beslagen glazen meer door de plaatsing van de polycarbonaat glazen. Deze oplossing is een gat in de markt en verdient publiciteit! Verzending en ontvangst: perfect.

Zo fijn! Geweldig om deze anti fog glazen in mijn bril te hebben!

Geweldig! Zo blij! Een hele fijne aanwinst deze nieuwe glazen, ik wil niet meer zonder! Ik ben paropreventie assistente bij een tandarts, dit betekent helemaal nu de hele dag een mondkapje en bril op. Continu waren de glazen glazen beslagen. Maar nu met de nieuwe anti fog glazen van Brillenglazen.com helemaal geen last meer van!! Echt super fijn, nu kan ik weer lachen zonder mist!

Hi Paulien, Fijn dat de brillenglazen goed bevallen, en de héle dag niet beslaan. Omgekeerd is het ook fijn om in-de-ogen-van-de-tandarts-assistente- te kunnen kijken! Dank om deze ervaring te delen en heel veel plezier van de glazen, dat je maar zo veel mogelijk mag lachen!

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Na een bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.