Correct

Een gemakkelijk te gebruiken website om uw gegevens in te brengen . Vlotte respons van de medewerkers . Een aanrader.

Blij met mijn vierde aankoop.

De degradé glazen zijn prachtig. Ik heb de indruk dat ze meer spiegelen dan dat ik verwachtte. Ik vind het geweldig! Ik ga weer "sparen" voor de volgende! Moet mogelijk zijn met zulke prijzen.

Heel professionele site en afhandeling

Voor het eerst een mooi montuur met versleten glazen laten voorzien van nieuwe glazen. Normaal koop ik altijd een montuur met glazen bij de opticien. Deze keer via google bij Brillenglazen.com terecht gekomen. Heel toegankelijke site, je wordt als het ware bij de hand genomen en door het aankoopproces heen geleid. Na het afrekenen komen er direct vervolgmails over de stappen die nog gezet moeten worden. Super simpel. Na het verzenden van de montuur al binnen 2 weken mijn bril met nieuwe glazen retour. Moest er even aan wennen, maar dat is normaal als je een andere bril gewend bent. Via de email goed contact gehad, telefonisch lukte me dat niet. Vandaag geen 10 als cijfer. Wel heel erg tevreden.

Prima zaak!

Mijn ervaring met brillen.com is uitstekend. Mooie zaak met vakkundige mensen voor zowel advisering als uitvoering bij de keuze voor een nieuwe bril. Heb een schitterende bril voor een prima prijs gekregen. Beslist een aanrader bij het kopen van een nieuwe bril.

Laat al jaren glazen in mijn monturen zetten door brillennglazen.net. De kwaliteit en de sevice is uitstekend. Ik raad het iedereen aan. Ze zijn top.

Ik ben altijd huiverig als ik iets over internet moet bestellen maar deze keer ging het zonder problemen de geleverde brillenglazen zijn van acceptabele kwaliteit ik had achteraf beter voor een extra breed leesdeel moeten kiezen want nu vertekend het beeld iets niettemin een prima bril en goede service.

Prima verlopen, goed systeem, klein minpuntje te is dat het haast 2 weken duurt. Verder alle lof

Heel blij met de glazen in mijn montuur. Snelle service, goede communicatie, dik tevreden!

Prima site

Eindelijk de glazen kunnen kopen die ik zocht en zeer eenvoudig te bestellen via de site.

Goede kwaliteit, goede service.

Heel tevreden! Glazen zijn weer top!

Zeer goed!

Een goede service met heldere aanlever instructies en vervolgens een snelle levering van de bril met nieuwe bril glazen. Dit tegen een concurrerende prijs!

De geslepen glazen weer netjes in het montuur gezet

Voor de 3e keer in 6 jaar tijd dit laten doen. Door nu een oog met sterkte > -6, viel ik helaas in een duurdere categorie met nu ultradunne glazen. Doet aan het resultaat niets af. Bij specsavers/Pearl is het bedrag het dubbele.

Super service !

Zeer tevreden! Snel & goede kwaliteit.

Vakkundige mensen

Ze weten wat ze doen

uitstekende glazen

Uitstekende glazen kunnen weer vijf jaar mee. Alleen jammer dat een van de neuspads verkeerd om was gemonteerd.

Goede glazen en snel geleverd, scherpe prijs.

Uitstekende glazen, snelle levering, goede communicatie, perfecte service!

Zie hierboven. Beveel Brillenglazen graag aan bij anderen!

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijk en deskundig

Tweede keer dat we zaken doen, wederom geweldige ervaring, top service, persoonlijk, warm en snelle communicatie, daarnaast snelle levering. Vrij weinig ruimte voor verbetering, eerlijkgezegd.

Ik ben tevreden

Bril met nieuwe glazen na een paar dagen al ontvangen

Makkelijke site, prima prijs.

Fijne optie om in een vintage montuur of zonnebril nieuwe glazen te laten zetten voor een prima prijs.

Doen wat ze beloven!

Prettig contact en vlotte afhandeling.

Onberispelijk

En bovendien snel!

Goede en snelle service. Aanrader!

De bril was in n week klaar. Werd keurig gereinigd, neusrubbers vervangen, en alles zag er weer top uit

Over Brillenglazen.com

Brillenglazen.com levert een enorm assortiment brillenglazen in verschillende soorten en in vrijwel alle kleuren en nagenoeg elke sterkte. Deze plaatsen wij in klant eigen monturen, dat kunnen gebruikte monturen zijn, maar kan ook een nieuw gekocht montuur zijn. Met behulp van onze fotomodule die wij mailen ná elke bestelling kunnen wij het optisch centrum goed bepalen en ook het leesgedeelte exact positioneren. Na de bestelling zorgen wij voor een veilige heen- en weer verzending van de bril geheel zonder verzendkosten. Alles is zeer goed georganiseerd, de brillenglazen zijn top en de logistiek is op een zeer hoog niveau gekomen.