Duidelijk, kwalitatief en snel!

Bueno!

Zeer goede service, en uitstekende brillen

Vragen worden snel en deskundig beantwoord. De brillen die ik besteld heb zijn uitstekend. Ik ben zeer tevreden!

Naar verwachting

Alles naar verwachting. Ik denk dat er nog behoorlijk wat marge zit op de brillenglazen. Daarom geen 10.

Alles perfect!

Proces van bestellen werkt zeer eenvoudig, communicatie is top. Kreeg na een dag of 10 mijn bril teruggestuurd als perfecte zonnebril. Zeer blij mee en ik kan brillenglazen.net dan ook zeker aanraden!

Prima kwaliteit en snelle levering

Voor mijn BBB fietsbril het inzetstuk laten voorzien van varifocale glazen. De communicatie was uitstekend en bestellen op de website heel makkelijk. De glazen zijn van uitstekende kwaliteit en de levertijd was slechts een week. Ik ga hier ze hier in de toekomst zeker weer bestellen.

Goede service!

Prima verzorgd

Onverwacht

Goed resultaat Het was een curve bril Resultaat was goed ondanks dat ik een test had meegestuurd van een multifocale bril Als ik een recent goede test had meegestuurd was ie waarschijnlijk perfect geweest Aan jullie heeft t niet gelegen dat ik alleen maar goed kan zeggen Overall Ik ben tevreden

Geweldige service van opdracht tot levering!

Ik wilde graag nieuwe glazen in mijn zonnebril. Na deskundig advies kreeg ik prachtige polariserende glazen in mijn montuur zodat ik weer jaren met plezier van de zon op het water kan genieten!

nog nooit zulke heldere glazen gehad.

Ik kan nu weer scherp zien, Fijne glazen. Bril netjes weer in model gemaakt en alles keurig afgewerkt.

goed en simpel

erg goed netjes afgeleverd , nog voor de verwachte tijd , extra opgezet nieuwe neusvleugels , wat wil je nog meer

Ideaal!

Fijn contact met de customer service, maandag bril opgestuurd en zaterdag retour ontvangen (standaard glazen, +3.50 sterkte). 2e keer dat ik hier glazen bestel. Tov de vorige keer zijn de prijzen wel flink gestegen (vorige keer 69 euro en nu 109 euro), maar zo ver ik weet nog steeds de goedkoopste optie. Ga zo door!

Snel nieuwe glazen

Goede duidelijke website. Stap voor stap de bestelling plaatsen en binnen 14 dagen nieuwe glazen in een montuur dat je al had. Top!

Een verrassend goed bedrijf met oog voor service!

Hoewel de brilglazen behoorlijk goedkoop zijn en je dus twijfelt of de kwaliteit goed is, ook vanwege het feit dat je een foto van jezelf met de bril moet maken, is dit een zeer vakkundig bedrijf! Mijn sportbril met optic is echt heel goed afgewerkt en het bedrijf houdt je tijdens het 'productieproces' steeds op de hoogte. Echt een aanrader als je goedkope, maar goede kwaliteit glazen wilt voor je bril of bijvoorbeeld je sportbril.

Niets anders dan lof

Eigenlijk niets meer toe te voegen en hierbij wil ik, @ Johan een warme douche geven voor zijn service en tijd en geduld aan de telefoon, nogmaals, dank Johan

Prima service en brillenglazen.

Snelle reactie op vragen die je hebt. Vriendelijk te woord gestaan. Binnen de tijd weer terug.

Mijn ervaringen met deze firma zijn uitstekend.

Prima alles volgens afspraak. Mooie dunne glazen bij een zeer hoge sterkte.

Zeer goed behandeld.

Zeer goed behandeld, maar de tijdsduur van reparatie moet en kan sneller. Mensen die brildragend zijn kunnen niet zonder.

Beste Jos, Inderdaad, mensen die brildragend zijn en niet zonder kunnen moeten een reservebril paraat hebben. En wij bewijzen dat dat niet heel duur hoeft te zijn. Multifocale glazen worden altijd klantspecifiek gemaakt, het op sterkte slijpen kost twee dagen, de coating aanbrengen kost één dag, twee dagen voor de verzending, het op vorm slijpen en monteren neemt een dag in beslagen dan zit er nog een weekend tussen, ben je zo een week verder zelfs als wij suupersnel werken, Heel veel plezier van je bril!

Alles volgens afspraak

Toppie

Super netjes zeker blijf ik als ik weer een nieuwe brillenglazen nodig heb. Bestel ik het weer bij jullie Mijn dank ben erg blij.

Snelle persoonlijke service met een mooi resultaat!

Mijn eigen montuur heeft goeie mooi geslepen glazen gekregen , mooie kwaliteit, goeie communicatie en prima service, ik zeg aanrader !!

Alles goed geregeld voor een betaalbare prijs

Prima service voor een lage prijs.

Perfect en pressies wat ik had verwacht voor een lage prijs!

goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke klantgerichte bejegening

ik heb twee monturen van multifocale meekleurende glazen laten voorzien. zeer tevreden.

Een echte aanrader!

Van bestelling tot levering is goed geregeld. Vragen worden op een prettige wijze beantwoord en vooral vakkundig.