Zeer goede service, met als eindresultaat een mooie nieuwe bril!

Bril is keurig geleverd met de nieuwe glazen. Alles weer bijgesteld! Fijn.

Bril als nieuw, zit meteen goed en glazen uitstekend geplaatst.

Op een of andere manier kijk ik door de geplaatste varifocale glazen een stuk beter dan een andere bril met hetzelfde recept. Veraf, middenafstand en lezen! Ook achter de computer goed. Verder is brillenglazen.nl keurig de afspraken wat betreft de levertijd nagekomen. Brillenglazen zijn nu eenmaal geen voorraadartikelen. Verder een duidelijke site en heldere procedures.

Absolute aanrader

Inmiddels het tweede paar glazen dat ik heb besteld. Ook nu was de bril binnen 3 dagen terug. De prijzen zijn goed en de website is erg duidelijk.

Snelle levering, uitstekende service

Het product was binnen 2 dagen retour. Ik kon met mijn vragen op locatie terecht, waar men behulpzaam en gastvrij was. Op de mail werd snel gereageerd. Mijn complimenten voor dit bedrijf en zijn medewerkers!

Geweldig en zeer scherp geprijsd, t.o.v. reguliere opticiens!!

Heel goed, varifocale glazen zitten keurig in de sportbril clip. Waardoor ik nu prima mn fietscomputer kan aflezen. Zeker een aanrader, gelet op de prijs, de afwerking en snelle levering.

In mijn rayban lievelingsbril van 20 jaar oud meekleurende multifocale glazen laten plaatsen, het is een behoorlijk klein montuur, dus in spanning afgewacht, maar hij is perfect, heel blij, ook de service geweldig en de prijs, een aanrader dus, groetjes Anneke

Geweldige goede en snelle service

Wat fijn om weer nieuwe glazen in mijn bestaande montuur te hebben! Brillenglazen.net verleent een snelle en duidelijke service. Het verdient mijn aanbeveling.

Helemaal Perfect!

In begin beetje huiverig om duur montuur op te sturen maar je wordt gedurende het gehele proces up to date gehouden wat de status is van je bestelling. Scheelt mij ruim 300 euro tov reguliere opticien. Hier bestel ik voortaan ook mijn normale brillenglazen.

Snel en gemakkelijk

Gemakkelijke manier van verzenden eigen bril. Snelle levering. Glazen goed. Adequate mailberichten over stand van zaken.

Snel, behulpzaam , betaalbaar

Zonnebril glazen, multifocale glazen besteld, zeer tevreden over, contact ook zeer goed, vragen snel beantwoord

Goede glazen imijn eigen montuur.

Keurig en voordelig mijn bril gemaakt. Tevreden.

Mooie glazen voor een super prijs!

Monteur opgestuurd om daar multifocale glazen in te laten plaatsen. Keurig verzorgd en prettig contact. Bril terug sneller dan verwacht!

Doe ik vaker!

Een mailtje dat de bril goed is aangekomen! Fijn! Prima glazen en betaalbaar!

idem

perfect en handig

als boven

Makkelijke site en de juiste brillenglazen

Ik heb goed contact met dit bedrijf gehad en ik heb de juiste brillenglazen gekregen. Ik ben erg tevreden.

super service en super prijs/kwaliteitsverhouding

glazen passen precies!

Mijn vrouw is zeer tevreden over de bril. Bovendien kwam hij, zoals door mij gevraagd, precies op tijd voor haar verjaardag binnen. met vriendelijke groeten, Gerard van Dijkman

Bril zit goed, multifocaal even wennen

Ik had iets twijfel over de hoogte van het punt waar min overgaat in plus. Had mss een fractie omlaag gemogen. Dat was natuurlijk gebaseerd op de foto en de manier waarop ik de bril daarbij ophad. Maar goed, dat is ook een kwestie van wennen

Goedkoop en snel.

Ik heb glazen voor 2 brillen gekocht. De monturen opgestuurd, fotos gemaild en binnen 8 dagen had ik beide monturen terug. Niks op aan te merken. Prima verlopen allemaal. Klasse!

Zeer tevreden over bestelproces en kwaliteit

Sneller en eenvoudiger dan gedacht en kwalitatief zeer goed. Ben erg tevreden over correspondentie, info en proces. Aanrader

Geweldige glazen en heel snel geleverd

In één woord GEWELDIG! bestellen ging bijzonder makkelijk, gratis verzenden. Als monturen op bestemming zijn meteen een bevestiging hiervan via de mail en na paar dagen al compleet terug met uitstekende glazen. Deze website is een toppertje!

Zeer goede communicatie en vakmanschap. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en het bedrijf.

Heldere communicatie met enthousiaste medewerkers over toch wel ingewikkelde wensen. Direct bevestiging van plaatsing order en ontvangen van oude bril door bedrijf. Op afgesproken datum is bril geleverd. Zeer tevreden over resultaat. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. Ik ben een zeer tevreden klant.

Vlotte levering

Net en duidelijk email verkeer. Sneller geleverd dan verwacht. Mooi zonnebrilletje geworden.