Makkelijk, snel en prima glazen

Voor zonnebril op sterkte nieuwe glazen besteld. Duurt iets meer dan een week. Glazen zijn prima. Zie er heel scherp mee en filtert de zonnenstraling uitstekend.

prima, alerte webshop

Vari-focus glazen besteld voor sportbril BBBoptic. Vooraf ff gemaild of dat mogelijk was voor relatief kleine inzet bril. Binnen een paar uur reactie. Let op voor fietsers die nogal bovenin door de bril kijken. goede foto verzenden met scherpe focus op pupil!! verder snelle afhandeling.

perfecte procedure en prima glazen

Het hele proces is verlopen zoals het is aangegeven op de website. Gekozen voor multifocaal met breed leesgedeelte. Voldoet goed.

Beter dan goed !

Mijn Serengeti zonnebril laten voorzien van gepolariseerde en multifocale glazen op sterkte. Draag hem liever dan mijn gewone bril. Eigelijk omdat deze zonnebril niet het gevoel geeft dat het zicht te donker is. Daarbij is het multifocale buitengewoon goed. Mijn vrouw heeft ook haar Serengeti zonnebril van gepolariseerde glazen op sterkte laten voorzien door Brillenglazen.net. Ook zij is zeer tevreden ! Het online bestellen stelt eigelijk niks voor als je een beetje serieus aan het gevraagde voldoet. Daarvoor krijg je echt een klassenbril terug. Het aanraden waard !

goede service en mijn oude bril is weer helemaal nieuw

Hartelijk dank voor het zetten van nieuwe glazen in mijn oude montuur en voor jullie goede service! De bril is perfect zo en ik ben er erg blij mee. Ook is hij nog eens mooi 'gerestaureerd', dus helemaal als nieuw eigenlijk. Voor mijn eigen gevoel ben ik nu weer up to date, want het 'grotere, modernere' montuur, dat ik onlangs had aangeschaft bij een andere optiek, vond ik niet bij mezelf passen.

Binnen 14 dagen bril met nieuwe glazen weer terug!

Vond het een hele fijne manier van werken met Brillenglazen.net. Duidelijke mail instructies hoe te handelen. Bevestiging van ontvangst van de bril door Brillenglazen.net. Binnen 14 dagen melding van de verzending van de bril met nieuwe glazen, Een dag later was de postbode al aan de deur! Complimenten zijn op zijn plaats.

Prima ervaring met de bestelling bij Brillenglazen.net

Website is duidelijk en makkelijk in te vullen. Label voor gratis verzending wordt aangeleverd. Na verzending een bevestiging van ontvangst gekregen met de geschatte levertijd. Het montuur met nieuwe glazen werd zelfs binnen de geschatte levertijd door mij ontvangen. Ook hierover werd ik geinformeerd dmv email. Nieuwe glazen geleverd conform de opgegeven specificaties. Prima product en service.

Snel nieuwe glazen in mijn bril

Prima service. Snel nieuwe glazen. Communicatie had beter gekund.

Super bedrijf dat graag een stapje extra zet!

Was helaas mijn mooie Persol zonnebril met glazen op sterkte verloren. Brillenglazen.net had veel begrip voor de situatie en heeft me heel vlot geholpen om de glazen in de nieuwe zonnebril te zetten. En als pleister op de wonde ook nog als service ontspiegeling en krasvaste coating aangebracht!

uitstekend

voor de tweede maal een brilmontuur opgestuurd om nieuwe glazen in te laten zetten. prima gedaan!

Voordelige nieuwe varifocus glazen

Bij Brillenglazen.net nieuwe varifocus glazen in mijn bril laten zetten. Alles is goed gegaan, volgende keer kies ik wel met extra brede zones, dat lijkt me meer comfort.

Uitstekend service en snelle levering

Perfect persoonlijk service

Ik was 2 jaar gelden al heel tevreden met de service en dienstverlening en onlangs wilde ik weer nieuwe glazen in mijn bril hebben. Wederom was service en werkwijze van de mensen van Brillenglazen.net heel goed en de bril met de nieuwe glazen is weer uitstekend. Ik kan brillenglazen.net van harte aanbevelen. Johan, bedankt voor je goede advies.

Veel plezier van de bril en dank voor het compliment!

Snelle en goede service

Goede service, brillen waren in een paar dagen weer retour. Nette verzorging.

ik denk dat de opticien van specsavers niet goed gemeten heeft

mijn eerste varifocale brilglazen in een montuur van specsavers , waren tevens de laatst bestelde, de bril ligt in een laatje ipv op me neus , zowel veraf als dichtbij, vertekend beeld wazig geen tevrede gevoel overe de sterkte ,

Mooi geregeld!

*) goede communicatie *) mooi eindproduct voor een eerlijke prijs

Een echte aanrader

Goede prijs/kwaliteit verhouding en perfect ingeslepen glazen. Prettig contact met klantenservice en de bril was sneller klaar dan gepland. Al met al een aanrader dus.

Super goede service

Ook al woon ik in Frankrijk,het heeft goed gewerkt met de info en comunicatie,het versturen en terugsturen van de bril. De traceerbaarheid van de bril die naar mij toe gestuurd werd was goed en makkelijk te volgen. Maw,een zeer goed bedrijf en goede dienst. De bril en zijn afwerking was 100 % in orde.

Gewoon perfect . Bedankt!

Zeer betrouwbaar en fijn bedrijf.

De mensen bij dit bedrijf doen hun uiterste best om jou als klant tevreden te stellen. Ik bestelde een paar glazen voor mijn montuur met behoorlijk wat opties en deze werd snel geleverd en zag er goed uit, maar na enige dagen liet de coating aan de voorkant los. Ik ben direct gaan bellen en kon de bril op hun kosten terug sturen voor inspectie en na ongeveer een week had ik de bril weer terug als nieuw! De communicatie is perfect en snel. De prijs van de glazen is ook zeer goed dus al met al een aanrader!

Perfecte service, de beste multifocale glazen voor €139,- per paar

Ik ben al een aantal jaren klant bij brillenglazen.net en naar alle tevredenheid. Mijn monturen gaan nu al minstens 10 jaar mee wat ook nog eens milieubewust is.

Goed!

Zeer vlotte afhandeling en aanzienlijk goedkoper dan de bekende opticien ketens.Niets op aan te merken.

Glazen bestelt op internet dril opgestuurd en kwam met 4 dagen weer terug met nieuwe glas Echt top bedrijf

Goede en snelle service

Geen klachten, had mijn bril binnen 14 dagen weer terug en dat tijdens de feestdagen.

prima kwaliteit, snelle service

Ik heb brilmonturen waarvan de glazen niet meer aan mijn huidige sterkte voldoen, terwijl de monturen gewoon nog goed zijn. Ik wilde de (dure) monturen van nieuw glas laten voorzien. Inmiddels al 3 monturen opgestuurd voor nieuwe glazen, inclusief 1 multifocale bril... Uitstekende service, snelle dienstverlening en prima kwaliteit. Geen enkel verschil met de glazen van de brillen-ketens uit de winkelstraat... oeps, toch wel: goedkoper !!