netjes geleverd

netjes geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig contact, goede service en uitvoering.

Prettig contact, goede service en uitvoering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en fijne werkwijze

Van het bestellen tot aan de levering van de bril was alles helder en goed uitgelegd. Daardoor verliep het proces écht super. Onze dochter is ontzettend blij met haar zonnebril op sterkte in haar vertrouwde montuur. Fantastisch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en super prijs/kwaliteit!

Je moet even iets meer zelf doen dan bij de traditionele opticien, maar dat maakt men ruimschoots goed door vriendelijke service en ook de zeer goede kwaliteit van de glazen. Oh ja ook nog een stuk goedkoper. Ik had zelf een fijne zonnebril, maar wilde er nog glazen op sterkte in zetten. Bij veel zaken zou dat best prijzig worden, maar hier voor een mooie prijs glazen met ontspiegeling, krasvast enz. Ik heb hem net binnen, maar ik heb er vertrouwen in dat ie nog jaren meegaat. Ik moet echt zeggen dat ik even sceptisch was over de super positieve reviews, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het klopt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede instructie over hoe de bril moest worden opgestuurd en top resultaat, binnen een week weer teruggekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, resultaat boven verwachting!

Ik was gewend om ruim 1000 euro te betalen voor een nieuwe bril met multifocale glazen bij mijn opticien. Een beetje korting kon er nooit af. Deze keer heb ik alleen betaald voor de oogmeting en montuur en de multifocale glazen met breedste leesgedeelte besteld bij brillenglazen.net. Montuur opgestuurd, keurig ontvangstbevestiging gekregen en binnen twee weken weer retour. Het glas doet zeker niet onder voor wat ik gewend was. Het is perfect ingeslepen! En het scheelt me 600 (!) euro. Super service en kwaliteit!

Super!! Geweldige service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kreeg van jullie een attent bericht dat mijn opgestuurde bril goed bij jullie was aangekomen. Op mijn vraag of de bril voor het Pinksterweekend kon worden teruggestuurd (ivm vakantie) werd via de mail positief gereageerd: Brilnet zou zijn best doen. En het is ook idd gelukt! Dank hiervoor.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer redelijk geprijsd en snelle service

Instructies zijn duidelijk en de prijs van de lenzen is enorm aantrekkelijk. Na minder dan twee weken een keurig ingelijst montuur retour!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik ben tevreden, ook over het afhandelen

Ook tevreden over de afspraak die er gedaan was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Plezierig contact en uitstekende service

Zie onder

Super geregeld. Resultaat glazen beter dan de huidige brillenglazen met dezelfde sterkte. Onverwacht goed.

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik had een oud montuur liggen en deze is perfect up to date gemaakt door jullie ik ben dan ook zeer te spreken over jullie service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende en snelle service en levering van een kwaliteitsproduct

Snelle afhandeling Mooie dunne glazen Bril uitstekend afgesteld Zeer tevreden met eindresultaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tevreden over de kwaliteit en service

Ik ben tevreden over de kwaliteit en de service vr.gr.

Service uitmuntend..100% aanbevolen ,een aanrader ook gezien de prijs

Ik heb mijn huidige Ralph Lauren zonnebril zonder sterkte opgestuurd voor vervanging van de glazen op sterkte ..de webshop sprak voor zich en zelfs ongeveer 30 % goedkoper dan Hans anders waar ik ook heb geinformeerd naar de prijs voor een bestaand montuur de glazen te vervangen had wel even pech met terugzenden van mijn zonnebril deze was fout gesorteerd bij postnl ..en het pakketje was even buiten zicht maar ik ben echt goed geholpen zowel telefonisch als via de Chat (medewerker Josef) echt uitmuntend een 10+ en gelijk geholpen zij hebben gelijk contact gezocht met Postnl en hielden me direct op de hoogte ,echt klasse bleek achteraf waar veel webshops te wensen over laten gaat het hier echt top later is het pakket boven water gekomen en weer naar mijn toegezonden ..ze belden gelijk dat het pakket boven water was en er weer aan kwam Heb alleen maar lovende woorden van de klantgerichte begeleiding zowel telefonisch als via de snelle Chat inmiddels heb ik mijn zonnebril en ben zeer tevreden Andreas de Jong ...Ouderkerk aan den IJssel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, helder en duidelijk

Alleen een beetje duur

Behulpzame medewerkers, snel geleverd

Goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen met bestelproces. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service, goede prijzen, vriendelijke hulp.

Goed geholpen, snel glazen verwisseld in bestaand montuur. Warm aanbevolen!

Supergoede service

Heel goede service en prima resultaat

Prima geregeld

Vakkundig en zeer betaalbaar

Mijn bril is beter dan nieuw.

vakwerk

Top service , binnen week bril terug en voldoet uitermate aan verwachtingen , kortom vakwerk !

Goed, heel snel

Eén suggestie: zorg dat in uw online bestelformulier zeer duidelijk het land van de klant opvalt, zodat de verzenddienst daarmee meteen rekening kan houden bij de verzendprocedure.

Over Brillenglazen.net

Filter op Taal