Goed en snel

Wederom keurig en snel geleverd.

Goede prijs, vlotte levering.

Besteld en binnen twee dagen geleverd tegen een prettige prijs.

Goed!

Snelle levering. Nog geen effect gezien

Gestrooid tegen onkruid, nog geen effect gezien. Te kort dag

Echt geen verschil te zien!

Na 1 week geleden gestrooid te hebben zien we echt geen verschil...jammer...

Beste mevrouw van der Pol, Het strooien gebeurt in principe preventief. Geeft u het svp langer de tijd dan 1 week, en u zult de werking ervan ervaren. Mvg, Nederlandse Zouthandel

Top goeie service en snelle levering

Top goeie service en snelle levering

Grote hoeveelheid zout voor weinig

Snelle gratis bezorging voor een grote hoeveelheid zout. Heel fijn als dat is wat je nodig hebt.

Correct levering

Netjes verpakt en een behulpzame chauffeur

Goed geregeld

Zeer snelle service

De dag na bestelling al afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.

Goed en snel geleverd

Zoals altijd nu ook weer correct geleverd

Kapotte zakken

Zakken zout geleverd op 3e werkdag na bestelling. 2 zakken waren kapot. Waarschijnlijk aangevreten door de muizen zei de chauffeur.

Betrouwbaar

Ik bestel vaker zout (zwembad en grind), altijd netjes en snel bezorgd. Ooit 1x kapotte zakken gehad en dit werd netjes afgehandeld.

Steenzout gekocht om het onkruid tussen de stenen weg te halen. Nu dus kijken of dit ook werkt.

Snel en klantvriendelijk geleverd

Chauffeur heeft zelfs geholpen de pallet te legen. Super klantvriendelijk!

Gewoon goed, zonder verdere poespas.

Je kunt wel een heel verhaal ophangen, dat is niet nodig volgens mij. Je bestelt iets en dat wordt correct uitgevoerd. Prima toch.

snelle levering, prima service

snelle levering, prima service

Nog voor je besteld hebt wordt er al bijna geleverd!

Bestellen en een dag eerder leveren dan in eerste instantie werd gemeld.

Goed product, scherpe prijs, snelle afhandeling, keurige aflevering!

Zie de hoofdtitel. Hier staat alles in een notedop in.

Alles goed

Prima geregeld

Niks aan toe te voegen!

Van het aankoopproces naar de informatievoorziening van de bestelling tot het afleverproces: gewoon goed. Zo er zo weer bestellen

snelle levering van de bestelde artikelen

snel gevonden wat ik nodig had, besteld en kort daarna uitgeleverd.

Top service! Bestellen is makkelijk en snelle levering!!

Bestellen is makkelijk. Snelle levering. Bedrijf geeft vertrouwen. Achteraf betaald op rekening. Prachtig Nederlands bedrijf.

Goede service en product, slechte vervoerder

Vervoerder heeft een pallet met 250 kg vlak achter mijn auto achtergelaten zodat ik niet meer kan wegrijden alvorens het zout zelf te verplaatsen. Dit was niet nodig geweest. Er was ook een andere mogelijkheid om het zout te lossen. Bovendien heeft de vervoerder een extra pallet met 250 kg gelost die niet voor mij bedoeld was. Ook die 250 kg heb ik moeten wegslepen. Een en ander is wel goed verholpen door de klantenservice. Maar de vervoerder is hier gewoon slordig te werk gegaan.

Beste Vincent, Zoals besproken, hebben wij de transporteur hierop aangesproken. Mvg, Nederlandse Zouthandel

Het zout was keurig verpakt, maar het transportbedrijf heeft de aflevering zeer slecht gedaan

Lompe chauffeur die de palet buiten het open hek aan de weg heeft neergezet. Aan het open hek gebeld en meteen weggereden. Terwijl hij naar de deur had moeten rijden, zoals alle chauffeurs doen, en daar, in overleg, de palet neer had moeten zetten.

Beste meneer Smeele, Zoals besproken, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij hebben contact opgenomen met de transporteur en hen erop aangesproken. Op deze manier hopen wij onze service te kunnen blijven waarborgen. Graag tot een volgende keer. Mvg, Nederlandse Zouthandel