Jammer dat de 10 zakken niet op een kleine pallet lagen maar los in de bus.

Uitstekend geleverd.

Nvt

prima, maar communicatie levering kan beter

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestellen gaat prima, maar er is vervolgens geen communicatie over datum en tijd van aflevering.

beste prijs, snelle levering

veel keuze, beste prijs, snelle levering. Zouden alleen de levering nauwkeuriger kunnen melden.

Duidelijke communicatie

Heldere communicatie van het begin tot het einde

zeer goede service

1 onderdeel niet geleverd, zeer snelle reactie en zeer snelle nalevering

Bestelling goed afgehandeld en volgens afspraak geleverd

Keurige levering

Duurde iets langer dan 3 werkdagen, maar prima levering. Tot aan de voordeur op een wegwerppallet, top.

vlotte levering en goede prijs/kwaliteitverhouding

de bestelling is snel geleverd. Ons verzoek om de pallet op een bepaalde plaats neer te zetten is niet gevolgd. Hij ston gewoon een keer zonder mededeling of bericht aan de kant van de weg. Dat waren we in het verleden anders gewend.

Top levering

Prima zout / snelle levering / scherpe prijs

snelle levering, gebroken zoutblokken

Levering gaat prima. maar de eerste 2 pakken die ik uitpakte voor mijn aqua cel waren gebroken

keuze tot kleinere hoeveelheden en snel (gratis) geleverd

Fijn en grof steenzout besteld, snel en gratis geleverd. Stevige verpakking, en een zuiver product. Verwerkt goed, geen aaneengekoekte zoutbrokken. Ben er tevreden mee.

Te weing geleverd

Nadat er maar 2 van de 4 zakken zout waren geleverd werd er adekwaat gereageerd op mijn mail hierover. Aan rest van de levering werd na 2 dagen voldaan.

Snel bezorgd en snel besteld toppers

Goede aftersales door uiterst vriendelijke mensen

Na een slechte ervaring qua levering, zie mijn andere berichtje, ben ik uiterst vriendelijk en heel correct geholpen door dit bedrijf. Ze hebben mij heel snel en netjes benaderd met een goede oplossing. Als iets niet goed gaat dan zeg ik het maar als dit goed word opgelost mag het ook gezegd worden. Uiteindelijk zeer tevreden over dit bedrijf hoe ze te werk gaan. Inmiddels het zout ook gebruikt en de werking ervan is fantastisch!

Bij de eerste levering ontbrak de helft maar dit werd binnen 2 dagen als nog geleverd.

geen gedoe besteld en twee dagen later geleverd

prima zout

Idioot dat je perse 10 zakken moet bestellen, ws volgende keer bij een ander die wel minder wil leve

Keurig bezorgd……chauffeur grote complimenten. Tot in de kelder gebracht…fantastisch

Goedemiddag Anja, Dank voor uw bovenstaande reactie. Wij willen graag benadrukken dat wij vaste afspraken hebben gemaakt met onze transporteur en daarom kunnen wij niet van de bestaande afnames afwijken. Het is fijn te lezen dat de chauffeur u zo goed geholpen heeft. Wat een service van hem om het zout tot in de kelder te brengen. Doordat u meerdere zakken tegelijk bestelt profiteert u waarschijnlijk van een scherpe prijs en heeft u minder bestelmomenten. Het zout is onbeperkt houdbaar dus dat is geen beperking. Wij zien u graag de volgende ronde weer terug! Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel

Helaas geen mogelijkheid om de zoutzakken zelf op te halen.

Telefonish contact was prettig. Vlot geleverd. Maar ik woon er bijna naast en had mij de transportkosten willen besparen.

De bestelling ging goed.

Alleen de aflevering, viel een beetje tegen. De dozen zijn zwaar, om deze onbeschadigd te bezorgen is moeilijk. Er waren dozen stukken van zoutblokken waren stukken afgebroken. Heb 1 doos gecompenseerd gekregen, en moet maar afwachten of er niet meer zoutblokken beschadigt zijn. Dat zie ik pas over 1 jaar. Vriendelijke groet H.Zwaga

Beste heer Zwaga, Dank voor uw beoordeling. Wij zijn altijd bereikbaar voor uw vragen, en u mag van ons een gepaste service blijven verwachten. Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel

Bestelling vlot geleverd

Via de website van de Nederlandse Zouthandel is het eenvoudig producten bestellen. De levering van mijn bestelling vond plaats op het tijdstip wat gemeld was bij de bestelling.

Snelle levering en super aftersales.

Snel geleverd. Er was 1 zak tijdens vervoer kapot gegaan. De volgende dag om half acht lag er een nieuwe. Klasse.

Vlot bezorgd en goed spul

Vlot bezorgd en goed spul

slecht

ik geef jullie geen ster omdat ik niet kan bestellen bij jullie.

Beste Herman, Aan uw beoordeling te zien bent u flink boos op ons! Kunt u aangeven waarom u niet bij ons kunt bestellen? Als het niet lukt om uw bestelling via de webshop te plaatsen willen wij u graag telefonisch behulpzaam zijn. Ons verkoopteam is hiervoor bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Bedrijfsgegevens

Woudweg 5

3137KC Vlaardingen

010-4747456

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.