Snelle levering en de prijs is goed

Franco levering

Besteld en netjes afgeleverd!

Makkelijk besteld en snel en goed afgeleverd. Kreeg netjes een telefoontje dat ze ondereweg waten.

prima prijs en snelle levering

prima prijs en snelle levering

prima en snelle levering

Binnen 2 dagen werd alles al geleverd, prima!

Goed, snel en goedkoop

Goed, snel en goedkoop

Webstie, bestelgemak en levering uitstekend.

Webstie, bestelgemak en levering uitstekend.

zeer tevreden

zeer tevreden

Prima geregeld!

Makkelijk bestellen, correcte communicatie, snelle levering

Zeer goed ensnel

Prima op de hoogte gehouden. Spullen op tijd geleverd

Heldere site, eenvoudig bestellen, op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden.

zeer goed

Goede afhandeling

goede website en snelle goede levering en communicatie

Snel, Simpel en Juiste prijs

Goede prijs, gemakkelijke website. Alleen bij het afleveren was de heftruck kapot wat een vervelende ervaring gaf ivm wat discussie over hoe op juiste plaats te krijgen.

Vlotte bezorging

Snelle levering, dik tevreden

Netjes af geleverd

Snelle levering, afspraken nagekomen. Zoals het hoort

Bezorger de zakken zout keurig buiten zicht in onze tuin geplaatst omdat we niet thuis waren.

Vlot besteld en geleverd

Vandaag besteld, paar dagen later in huis. Prima!

Snelle levering de verpakking is kwetsbaar

Zoutblokken in dozen is kennelijk moeilijk te vervoeren. Waarschijnlijk wordt er, en dat is haast niet te voorkomen geloof ik, wat mee gegooid om er een stapel van te maken en die dozen en ook de inhoud kunnen daar niet tegen maar ik heb niet zo veel verlies alleen zijn de blokken niet heel.

Nette levering volgens verwachting

Levering zoals afgesproken tijdig geleverd op aangegeven tijdstip. Weet natuurlijk niet hoe snel levering wordt bezorgt bij echt winters weer. Bestelling gedaan in de lentesfeer.

6 zakken zout van 15 kg ontvangen voor onze waterontharder. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis. Met de gratis vervoerkosten is het een heel aantrekkelijke prijs. Bedankt voor de service.

prima geregeld

vlotte verwerking