is in testcase (1e uitlevering)

1e 2 blokken in waterontharder voor 1e keer besteld en in gebruik tbv originele aquacell uitvoering in meterkast na positieve evaluatie doorgeven aan J vd Loo en zijn collega die deze ook wil gebruiken hebben beide dezelfde water ontharder kostprijs 6 dozen (x2 pakken a 2 stks) totaal 24 stks, 107,45 Euro inkl. BTW en Verzendkosten dwz Euro 4,47 per blok, dwz a 2x, ca 9 Euro per cyclus, start 24-11-2020,

Website is overzichtelijk en duidelijk. De levering is erg snel en verloopt heel soepel.

Het is snel en betrouwbaar geregeld, top klasse

De zout blokken zijn snel te bestellen en geleverd.

Goed bedrijf

Komt de afspraken na en bellen voor aflevering.

Top, volgens afspraak

Zoals altijd. Snelle levering!

Snelle levering en goede communicatie hierover. Goed product.

Correcte levering

1 nadeel, er kwam na mijn bestelling een aanbieding van 10 kg zakjes i.p.v. 25 kg die niet te zien was op de website. Helaas, had mij rugklachten gescheeld.

U heeft gelijk, de volgorde van onze producten stonden niet in logische volgorde onder elkaar, waardoor niet gelijk zichtbaar was dat we ook 10 kg zakken leveren. Bedankt voor uw berichtje. We hebben de webshop ondertussen aangepast. We hopen dat het al weer wat beter gaat met uw rug.

Super snelle levering

Altijd super snelle levering en op tijd.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Geen minpunten

op tijd en juiste levering

Goede ervaring heb ik nog niet, heb nog maar één bestelling gedaan.

ik ben zeer tevreden met de nieuwe zoutblokken

ik ben zeer tevreden met de nieuwe zoutblokken

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd. En goede prijs. Prima.

Uitstekend!

Duidelijke site. Helder bestelprogramma.

Toppie

Toppie

Goeie service

Goeie service voor de tweede keer, alleen deze keer niet van tevoren bericht gehad over de bezorgtijd. Gelukkig was ik toevallig thuis en chauffeur ging er van uit plaatsing voor de garagedeur.. Dit is de eerste keer aangegeven maar deze keer niet naar gevraagd.

Bestel hier al vaker mijn zout Alles top verpakt en snel bezorgt

super

goed kunnen bestellen, snelle levering,top

OK, correct verlopen

De afhandeling en levering van de zoutblokken is zonder problemen verlopen.

Prima en voordelig!

De website is duidelijk en het bestelproces is eenvoudig. Het zou fijn zijn als er een bericht volgt met de afleverdag.

Zeer snelle en professionele levering

De levering van 250kg zout was erg snel en professioneel. Tevens een stuk goedkoper dan de zoutblokken bij Aquacell, die ansich ook niet mega duur is. Goede service en een mooie besparing.

Snelle, perfecte aflevering

Levering binnen 2 werkdagen, helemaal goed. Bezorgdienst geeft tijdslot aan en 5 minuten voor aankomst een telefoontje! Mooier kun je het niet hebben, chapeau

Prima bedrijf

Hiet zout is van prima kwaliteit, de levering is uitstekend, de afhandeling perfect, wat wil je nog meer, een aanrader!

Snelle levering en goed en redelijke prijs.