Betrouwbaar

Goed product voor een mooie prijs! Netjes aan huis afgeleverd.

Snel en correct

Snel en correct

Keurig afgeleverd

Zoals besteld en keurig optijd binnen afgeleverd!

Bestelt en de volgende dag al in huis top Ook top spul dat zout werkt super blij mee

Makkelijk,snel besteld en geleverd

Enige kanttekening: vermeld prijzen incl btw, niets misleidends aan zonder, maar niet iedereen heeft dat direct door

Goede service, correcte levering

Goede service, correcte en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering.

Snel, correct en behulpzaam!

De zakken met zouttabletten van 10kg zijn goed te hanteren.

Eenvoudig bestellen, prima levering aan huis.

Bestellen gaat eenvoudig en bestelling was prima geregeld.

Correct en sneller geleverd dan verwacht

Goede levering, Order geplaatst en 2 dagen eerder dan verwacht geleverd. Transporteur ook een pluim, nette communicatie en de chauffeur was zeker top omdat hij me belde om dan met de buren het zout in de garage te zetten.

Goede service!

Goede service!

2 van de 4 geleverde zakken waren stuk, er geen daardoor zout verloren

2 van de 4 geleverde zakken waren stuk. Er is daardoor behoorlijk wat zout verloren gegaan vanaf de wagen tot aan de voordeur. Vanaf de bestelling tot het leveren, dat ging gelukkig wel vlot.

Goedemorgen familie Boogmans, Dank u wel voor uw feedback! Dat helpt ons de service hoog te houden. Wij zorgen dat 2 zakken kostenloos worden nageleverd als compensatie. Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel

Goede levering

Snel afgehandeld

Snel enjuistgeleverd

Primavolgensafspraakgeleverd

Prima zaken doen

Ik heb goede ervaring, goede bestel mogelijkheden, snelle communicatie en aflevering.

Hele fijne dienstverlening.

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van de zouthandel. Er was 1 zak te weinig geleverd. Dit werd na mijn mailtje direct opgepakt en de volgende werkdag hadden we de ontbrekende zak al in huis.

duidelijk en snel

netjes geleverd .

Goede en snelle service

Top bedrijf, vragen werden snel behandeld en producten werden snel geleverd.

Prima levering

Prima levering

Vlot en duidelijk

Alles prima volgens afspraak

perfect

snelle levering met goede communicatie voor juist tijdstip van leveren dmv een telefoontje vooraf door de bezorger, kunnen veel bedrijven van leren

Handige zakken, snel geleverd

10 kg zakken besteld, dit werkt zeer goed. de zakken zijn handzaam en 1 zak past net in de ontharder. Snel geleverd en goed verpakt.