Top bezorging

Prima bedrijf

Keurig afgeleverd en alles correct

Netjes afgeleverd de bestelling

Netjes afgeleverd de bestelling, precies zoals was besteld en afgesproken. Uitstekend!

Zout besteld was goedkoop en makkelijk thuis bezorgd. Werd door de chauffeur bij de deur gezet kort om volgende keer bestel ik daar weer

makkelijke gebruikersvriendelijke website en logistiek proces prima

zie boven

Tot nu toe prima!

Ik heb de onthardingszout tabletten op voorraad gelegd dus kan daarvan nog niets zeggen. De bestel procedure en levering waren top!

goede site en prima levering volgens afspraak.

goede kwaliteit

vlotte levering

Gewoon prima service altijd

Uitstekende service, snelle levering

Geleverd wat ik gevraagd had.

Zoutblokken 4kg prima. Verpakt in zak van 2x 4kg, dit weer verpakt in een doos waar precies 2 zakken in gaan. Op tijd en snel geleverd.

Levering op afgesproken datum-tijd

De levering heeft plaatsgevonden op afgesproken datum-tijd. Ook zijn de zakken neergelegd op aangewezen plek. Vriendelijke en accurate bezorger. Tot nu toe uiterst tevreden.

Gewoon goed

Aardig

Waren drie zakken stuk

Snelle levering, prima producten

Positief

Het was niet helemaal goed

Er werd mooi op tijd geleverd. Chauffeur zette de 10 zakken in de garage. Helaas waren 2 zakken gescheurd. Heel jammer.

Beste heer/mevrouw Huntman, Hartelijk dank voor uw feedback via Kiyoh. Op deze manier kunnen wij onze service hoog houden. Wij zullen onze transporteur op de hoogte stellen van het feit dat de zakken niet geheel intact zijn afgeleverd. Wij zullen hen 1 zak laten naleveren als tegemoetkoming. Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel

Eenvoudig bestellen, duidelijke omschrijving producten en verzorgde levering.

Makkelijk on-line bestellen, snelle levering

Het was duidelijk op jullie site om het product te vinden, ook om het product te bestellen.

Vlot op tijd en behulpzame chauffeur.

Alles netjes afgeleverd. Kan niet beter.

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service , er was wat te weinig geleverd, alles meteen goed opgelost. Erg tevreden.

Snelgeregeld

Supper

Slechte levering. goed opgelost.

Niet altijd gaat alles zoals je wilt dat het gaat. Mijn bestelling stond los op de pallet. In de vrachtauto alles eraf gevallen. En vervolgens ook bij het ontladen. ..Nu zit ik met gebroken blokken. Kapotte verpakkingen. En overal zout op mijn houten vloer. Dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk. En dat klopt ook. Ik werdt netjes gecontacteerd over het ongelukkige voorval. Toezegging om jet proces te verbeteren en de kinken in de kabel op te lossen. En werdt ruimschoots gecompenseerd. Top opgelost.

Beste Nieko, Dankjewel voor het prettige telefoongesprek, en de sportieve reactie! Met vriendelijke groeten, Nederlandse Zouthandel Maurice

Als eens eerder zout besteld. Alles weer goed bezorgt.

Snelle levering en goede service

Alleen jammer van de flinke prijsverhoging laatste jaren en dat er nagenoeg geen concurrentie (meer) is.