Heeft een weekje geduurd voor ik echt duidelijk verandering zag. Zeer tevreden.

Wortelkanaalontsteking binnen een paar dagen weg.

Door een gescheurde kies een ontsteking gekregen bij het wortelkanaal. De gel gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing en de pijn was binnen een paar dagen weg. 3 dagen later bij de tandarts een röntgenfoto laten maken en daar was bijna niets meer op te zien. Daarna geen last meer gehad. Toen ik 2 maanden later weer last kreeg heb ik de gescheurde kies laten trekken.

Fantastisch middel !!

Na het plaatsen van mijn beugel heb ik dit middel gebruikt. Heel erg goed geholpen na de behandeling. Er ontstonden zere plekken en ontstekingen. Na enkele dagen was het probleem verholpen.

Tandvleesontsteking na 1 nacht weg

Had erg last van pijnlijk tandvlees. Volgens de tandarts was dit flink ontstoken. Dit product in de avond voor het slapen gaan opgesmeerd. De volgende ochtend nergens last meer van. Stond er zelf van te kijken. Aanrader!

niet goed.

Ik heb het gebruikt, dat gaat niet Er zit Grapefruit Extract in en dat gaat niet met Medicatie voor hoge bloeddruk,ik heb vreselijke zuurbranden ervan gehad Ik heb niets doorgeslikt maar er komt altijd wel iets in je speeksel terecht. Helaas weggegooid geld voor mij.

Beste HW, ik vind het vervelend om te horen dat u de gel als negatief heeft ervaren. Er zit inderdaad Grapefruit Extract verwerkt in de gel en dit staat op de website, op de verpakking en in de gebruiksaanwijzing. Het is jammer dat we uw verhaal moeten lezen in uw beoordeling. Met een e-mail of een telefoontje kunnen we vaak wel wat doen aan de situatie. Met een vriendelijke groet, Edwin Customer Service

Het werkt gewoon

In de gebruiksaanwijzing staat dat je het 2x op een dag moet doen. Ik deed het alleen voordat ik ging slapen. Dat was voldoende voor mij. Dus erg tevreden!

top product en super bedrijf

na het 4 dagen gebruikt te hebben, al mijn tandvlees ontstekingen weg! wat ben ik blij!!!

Als ik plekjes op mijn tandvlees heb helpt het geweldig bij de genezing. Goed product.

Ik heb al een lange tijd paradontitus en gaat ws niet zo snel , maar merk al wel verschil

Werkt erg snel tegen tandvleesontsteking

Snel ontvangen in mooie sterke verpakking met brochure. Gel werk snel. Binnen een paar dagen geen last meer van pijnlijk en bloedend tandvlees

Top product

Geweldige ervaring voor ontstoken tandvlees

Doet wat het belooft, topspul

Al na één keer deze gek uitgeprobeerd te hebben, had ik veel minder last van mijn ontstoken tandvlees. Nu, na een paar dagen het gebruikt te hebben, heb ik er helemaal geen last meer van. Echt een aanrader!

Geweldig product

Al een tijd last van ontstoken tandvlees en vanuit de tandarts het advies gekregen van goed poetsen en stokeren. Helaas bleef het bloeden en irriterend gevoel aanhouden. Na aanschaf van Gingival gel had ik na 3 dagen al resultaat. Geen last meer van bloedend tandvlees en bij langer gebruik (> 2 weken) een zichtbaar herstel van wegtrekkend tandvlees.

Goed product

Goede service en snelle levering!!

Ik had mijn bestelling gelijk de volgende dag. Het was goed ingepakt en er zat een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij. Top service!!

Rustiger tandvlees al na een week

Al na een week had ik positieve effecten. Hopelijk zullen die ervaringen in de komende tijd verder verbeteren. Naar verwachting is 1 tube niet voldoende maar moet langer worden behandeld. Houdbaarheidsdatum was al begin maart 2020 dus dat is wat kort. Klantenservice is prima, toezending was goed geregeld.

Snelle levering en werkzaam tegen parodontitis en naweeën van een zenuwontsteking

Fantastisch spul

Binnen twee dagen resultaat! Snelle verzending en gratis. Zal zeker nog eens bestellen hier.

Nog maar een paar dagen gebruikt

Ik heb de gel nog maar een paar dagen gebruikt. Ik heb t gevoel dat mn tandvlees beter en minder pijnlijk aanvoelt. Maar vind t nog te kort dag om er al een goed oordeel over te geven.

Jullie zijn heel behulpzaam en sturen nog een foldertje mee specifiek voor mijn probleem.

Ik smeer twee keer per dag de gingival op mijn tandvlees. De ontsteking is wel iets of wat minder, maar nog niet helemaal. Binnenkort ga ik naar de tandarts en ik hoop dat het helemaal goed komt.

Goede service en snelle verzending

Prima ervaring, aanrader

Goede, snelle levering

Fijn dat er meegedacht wordt om het pakje zo klein mogelijk te houden. Daardoor past het al snel door de brievenbus.

Goed product

Heb het product pas net maar denk dat het gaat werken.

Ik heb het product nog niet ontvangen

Ik kan nog geen score geven omdat het product nog niet is ontvangen!

Beste Christine, ik vind het vervelend dat je het product nog niet hebt ontvangen. Zoals je weet versturen wij NBF Gingival Gel via de reguliere post en daar zit geen track&trace op. Wij maken het gelukkig niet vaak mee, maar er kan soms vertraging zitten in de levering bij PostNL. Wij geven in al onze correspondentie aan dat wanneer je het product niet tijdig ontvangt, je contact met ons kan opnemen via klantenservice@leanderhealthcare.com of via 0307555380. Het is jammer dat je dat niet hebt gedaan omdat we dan veel sneller actie kunnen opnemen. In de praktijk betekent dit het volgende: Is de bestelling op de tweede dag na de verzending nog niet aangekomen, dan zullen wij de bestelling nogmaals naar je versturen. Wij nemen even contact met je op. Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Eindelijk van mijn tandvleesontsteking af

Ik ben zeer tevreden over het product. Ik heb al jaren problemen met mijn tandvlees en tot nu toe heeft niks geholpen. Sinds ik jullie gel gebruik heb ik binnen 3 dagen gezien dat mijn tandvlees van geïrriteerd roodkleurig tandvlees in een roze tandvlees verandert dat niet meer bloedt. Heel erg bedankt!

Beste Zehra, Dank je voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat NBF Gingival Gel zo goed bij je heeft geholpen! Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.