lukt niet met aften

ik heb aften in mijn mond en heb de gel geprobeerd zonder resultaat, jammer

Snelle levering, prima product

Gel werd snel geleverd en werkt prima

Dit product geeft zeer goede resultaten bij tandvleesproblemen

Ik schijf eigenlijk nooit reviews, maar dit product wil ik wel beoordelen omdat het echt werkt. Resultaat heb je al na een dag of 5. Hoe lang je ermee door moet gaan is afhankelijk van de ernst van de aandoening. Eigenlijk zou elke tandarts je standaard deze gel moeten aanraden.

Prima gel, werkt uitstekend

Al lange tijd last van bloedend en ontstoken tandvlees, binnen twee dagen over ( nadat tandarts tandsteen heeft verwijderd) de gel heeft goed geholpen bij de genezing van tandvlees. Gaf onmiddellijk verlichting na opbrengen

Werkt goed

De gel doet wat het moet doen. Ik ben er zeer tevreden mee

Geeft zeker verlichting

Blijvende pijn na wortelkanaalbehandeling. Heb het idee dat dit verlichting geeft. Blijf het zeker nog gebruiken.

Goed spul

Werkt zoals aangegeven.

Mijn ontstoken tandvlees is weer normaal

Levering op tijd en de gel was effectief. Weken last gehad maar na een paar dagen was het genezen

heb niet echt veel verbetering

vind het niet makkelijk aan te brengen met name niet tussen de kiezen waar de problemen zijn.

Paar dagen gebruikt voelt lichte verbetering

Lichte verbetering?

Top produkt

Top bedrukt naar een paar dagen al verbetering tandvlees

Werkt meteen

Alles perfect. Goed zo!

Super snel, uitstekend verpakt. Zeer tevreden, een echte aanrader.

Ik heb er veel baat bij

Ik heb af en toe een ontsteking in mijn tandvlees vanwege paradontitis en gebruik dan de gel. Dat werkt erg goed. Het is makkelijk om aan te brengen, het smaakt niet vies en het helpt. Fijn dat het in een kleinere tube zit, zo kan het makkelijk overal mee. Ik ben blij met NBF Gingival Gel!

Goede klantenservice

Er waren wat problemen met de bezorging en dit is door het bedrijf zeer goed opgelost. Het product zelf kan ik nog niet beoordelen

Wat een top producten echt voor iedereen met een probleem in de mond/tandvlees GEBRUIK DIT! echt een wonder product

Het product is eenvoudig aan te brengen. Prettig in gebruik.

Ik heb nog niet gemerkt dat het helpt. Misschien heeft het nog meer tijd nodig.

Prima gel snel geleverd.

Hielp mij goed het ontstoken tandvlees rond een kroon rustig te krijgen.

Redelijk positief

Aanbrengen op achterkant tansen met vinger niet zo. 2x per dag helpt. Mag t ook 3x?

Beste Ruud, Dankjewel voor je beoordeling, we waarderen het enorm! Graag willen we je laten weten dat je de gel ook moeiteloos kunt aanbrengen met behulp van een tandenborstel of rager, wat de gel nog beter bij het tandvlees kan brengen. Wat betreft de frequentie van aanbrengen, is het mogelijk om de gel tot 3 keer per dag aan te brengen, zolang je het gelijkmatig over de dag verdeelt. Voor verdere vragen of twijfels staan we natuurlijk altijd voor je klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag verder! Met hartelijke groeten, Michael Klantenservice NBF Gingival Gel

Kan nog niet oordelen over product maar wel over de service. Post.nl deed er erg lang over om te leveren en dit gemeld bij de klantenservice. Zij hebben een tweede pakket opgestuurd. Deze was er binnen enkele dagen. Top service.

Ervaring heel ok!

Bij mij heeft het niet geholpen helaas, maar ze zijn mij heel sympathiek tegemoet gekomen. Wie weet helpt het de volgende keer met een kleiner probleem wel!

Na 2 dagen klachten verdwenen. Pijnlijk tandvlees na plaatsing kroon. 2 dagen gel erop en nergens meer last van.

Goed product

Werkt snel en prettige nasmaak,gebruik het dmv rager,daar heb ik het meeste baat bij

Geennverbetering

Na kaak operatie implanteren ruig vel in de mond dit middel helpt niet , helaas

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling van NBF Gingival Gel. Wij vinden het erg jammer dat u nog last heeft van uw kaakoperatie. Het is bij ons helaas niet duidelijk welke specifieke klachten er zijn overgebleven van de operatie. Graag waren wij hiervan op de hoogte gesteld voor verdere ondersteuning. Neem gerust contact met ons op zodat wij u wellicht verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Michael NBF Gingival Gel [email protected]