Snel herstel ook boor aften

Lijkt me goed

Ik gebruik het product nog te kort om te ervaren of het goed werkt. Het tandvlees rond de ontstoken implantaat voelt nog steeds te zacht, maar er is geen bloeding meer.

ik denk dat het een goed product is.

ik vind het product wel heel lastig aan te brengen.

Fijne gel

Ik gebruik het nog niet lang maar denk wel dat het werkt. Ik heb parodontitis en af en toe een ontsteking in mijn tandvlees. De laatste keer behandeld met deze gel en het ging na een dag of 5 weer goed.

Snelle levering, goed product

Snelle levering en een goed product. Ik gebruik het al een tijdje op aanraden van de parodontoloog en het helpt goed.

Werkt helaas bij mij niet, waarschijnlijk allergisch voor een bestanddeel

Ik denk dat ik voor een van de bestanddelen, heel allergisch ben. Direct na het opsmeren, kreeg ik vreselijke pijn. Mijn tandvlees, ging heel erg branden en sterk prikkelen. Ik ben toen gelijk mijn mond een aantal keren gaan spoelen, toen werd iets dragelijker. De volgende dag, er nog de hele dag last van gehad. Jammer van die tube, want die was toch best prijzig. Inmiddels contact met deze firma gehad, en ze hebben het keurig opgelost. Kan niet anders zeggen, dan dat de service prima is!

Beste Lucie, Wij vinden het vervelend dat u last heeft gehad van een allergische reactie. Helaas is dit goed mogelijk door de propolis extract die in de gel verwerkt zit. Daarom kan een allergie voor honing, bijensteken of propolis extract optreden. Dit vermelden wij op de website en in de gebruiksaanwijzing. Bij ons staat voorop dat uw klachten verholpen worden met het gebruik van NBF Gingival Gel. Daarom vinden wij het jammer dat u alleen via dit platform laat weten last te hebben van een allergische reactie. Dit willen wij namelijk graag met u oplossen. Wij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Michael van Blitterswijk NBF Gingival Gel

Verzacht mijn tandvlees probleem

De gel verzacht en verbetert mijn tandvlees probleem maar helemaal verdwijnen doet niet. Je mag geen wonderen verwachten. Gebruik de gel regelmatig maar niet elke dag. De tube gaat daarom wat langer mee. Al met al een positieve ervaring. De samenwerking met de Klantenservice is prima. Zijn zeer behulpzaam. Toezending gaat snel.

Goed product

Het is opzich een goed product, maar wel erg prijzig vind ik.

Primal 10

Bijna meteen resultaat

Binnen 1 week ontsteking zo goed als weg

Makkelijk aanbrengen, prettige smaak.

Klachten binnen een paar dagen verdwenen

Prima product, geeft direct verlichting en herstelt het tandvlees en irritante aften.

Je kunt vertrouwen op de werking van Gingival

Na een paar dagen voel je verbetering en heeft het herstel van je tandvlees ingezet!

aangename smaak en voelt goed aan bij gebruik

Heb het leren kennen via tandarts in Polen. Meegekregen voor nazorg, na inplantaten. Bijbesteld terug thuis voor verdere nazorg.

Zie hieronder

Heb paradontitus met soms ontsteking van tandvlees. Gingival gel helpt bij mij geweldig om deze ontstekingen te bestrijden. Vrij snel resultaat..

Heeft een weekje geduurd voor ik echt duidelijk verandering zag. Zeer tevreden.

Wortelkanaalontsteking binnen een paar dagen weg.

Door een gescheurde kies een ontsteking gekregen bij het wortelkanaal. De gel gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing en de pijn was binnen een paar dagen weg. 3 dagen later bij de tandarts een röntgenfoto laten maken en daar was bijna niets meer op te zien. Daarna geen last meer gehad. Toen ik 2 maanden later weer last kreeg heb ik de gescheurde kies laten trekken.

Fantastisch middel !!

Na het plaatsen van mijn beugel heb ik dit middel gebruikt. Heel erg goed geholpen na de behandeling. Er ontstonden zere plekken en ontstekingen. Na enkele dagen was het probleem verholpen.

Tandvleesontsteking na 1 nacht weg

Had erg last van pijnlijk tandvlees. Volgens de tandarts was dit flink ontstoken. Dit product in de avond voor het slapen gaan opgesmeerd. De volgende ochtend nergens last meer van. Stond er zelf van te kijken. Aanrader!

niet goed.

Ik heb het gebruikt, dat gaat niet Er zit Grapefruit Extract in en dat gaat niet met Medicatie voor hoge bloeddruk,ik heb vreselijke zuurbranden ervan gehad Ik heb niets doorgeslikt maar er komt altijd wel iets in je speeksel terecht. Helaas weggegooid geld voor mij.

Beste HW, ik vind het vervelend om te horen dat u de gel als negatief heeft ervaren. Er zit inderdaad Grapefruit Extract verwerkt in de gel en dit staat op de website, op de verpakking en in de gebruiksaanwijzing. Het is jammer dat we uw verhaal moeten lezen in uw beoordeling. Met een e-mail of een telefoontje kunnen we vaak wel wat doen aan de situatie. Met een vriendelijke groet, Edwin Customer Service

Het werkt gewoon

In de gebruiksaanwijzing staat dat je het 2x op een dag moet doen. Ik deed het alleen voordat ik ging slapen. Dat was voldoende voor mij. Dus erg tevreden!

top product en super bedrijf

na het 4 dagen gebruikt te hebben, al mijn tandvlees ontstekingen weg! wat ben ik blij!!!

Als ik plekjes op mijn tandvlees heb helpt het geweldig bij de genezing. Goed product.

Ik heb al een lange tijd paradontitus en gaat ws niet zo snel , maar merk al wel verschil

Werkt erg snel tegen tandvleesontsteking

Snel ontvangen in mooie sterke verpakking met brochure. Gel werk snel. Binnen een paar dagen geen last meer van pijnlijk en bloedend tandvlees

Top product

Geweldige ervaring voor ontstoken tandvlees