Het werkt efficient

Prima spul

Nog geen idee.

Te kort om hierover al opmerking te maken.

Werkt

Het werkt goed met een verfrissend smaakje

Deed voor mij niets

Mijn tandvlees was ontstoken en heb dit geprobeert omdat de resencies zo goed leken. Maar voor mij heeft het niets gedaan helaas.

De bestelling en aflevering was prima. Het product, gingival gel, gebruik ik nog niet lang. We vel verneem ik al enige verbetering

Soms werkt het en soms niet

Goed product en goede service

het is nog nieuw voor me, dus ik moet de resultaten nog even afwachten. Ik heb echter vertrouwen in dit product anders had ik het niet gekocht. Verder goede service van het bedrijf.

Voor het tandvlees ideaal

Na een dag de problemen met het tandvlees opgelost

Jammer dat formule aangepast is

Ik gebruikte de gel voor mijn lichen planus, werd er rustig van. Maar helaas werkt de nieuwe formule niet meer voor mij. Voor gewone tandvleesontstekingen is deze aanpassing wellicht wel een verbetering.

Niets voor mij

Ik geloof dat het misschien voor andere wel zou kunnen werken. Maar ik zelf krijg er juist meer last van mijn tandvlees en hoofdpijn van.

Ik heb sterk het vermoeden dat mijn tandvlees mede dankzij gingival aan het herstellen is

Blij dat ik dit heb gebruikt Propolis tinctuur was te agressief maar gingival werkte goed Ik ben er blij mee

Geen resultaat

Mijn tandvlees is nog steeds niet roze geworden na een week gebruik, en heb nog steeds bloedend tandvlees. Slecht product. Oplichterij!

lukt niet met aften

ik heb aften in mijn mond en heb de gel geprobeerd zonder resultaat, jammer

Snelle levering, prima product

Gel werd snel geleverd en werkt prima

Dit product geeft zeer goede resultaten bij tandvleesproblemen

Ik schijf eigenlijk nooit reviews, maar dit product wil ik wel beoordelen omdat het echt werkt. Resultaat heb je al na een dag of 5. Hoe lang je ermee door moet gaan is afhankelijk van de ernst van de aandoening. Eigenlijk zou elke tandarts je standaard deze gel moeten aanraden.

Prima gel, werkt uitstekend

Al lange tijd last van bloedend en ontstoken tandvlees, binnen twee dagen over ( nadat tandarts tandsteen heeft verwijderd) de gel heeft goed geholpen bij de genezing van tandvlees. Gaf onmiddellijk verlichting na opbrengen

Werkt goed

De gel doet wat het moet doen. Ik ben er zeer tevreden mee

Geeft zeker verlichting

Blijvende pijn na wortelkanaalbehandeling. Heb het idee dat dit verlichting geeft. Blijf het zeker nog gebruiken.

Goed spul

Werkt zoals aangegeven.

Mijn ontstoken tandvlees is weer normaal

Levering op tijd en de gel was effectief. Weken last gehad maar na een paar dagen was het genezen

heb niet echt veel verbetering

vind het niet makkelijk aan te brengen met name niet tussen de kiezen waar de problemen zijn.

Paar dagen gebruikt voelt lichte verbetering

Lichte verbetering?

Top produkt

Top bedrukt naar een paar dagen al verbetering tandvlees

Werkt meteen

Middenburcht 136