Fantastisch spul

Binnen twee dagen resultaat! Snelle verzending en gratis. Zal zeker nog eens bestellen hier.

Nog maar een paar dagen gebruikt

Ik heb de gel nog maar een paar dagen gebruikt. Ik heb t gevoel dat mn tandvlees beter en minder pijnlijk aanvoelt. Maar vind t nog te kort dag om er al een goed oordeel over te geven.

Jullie zijn heel behulpzaam en sturen nog een foldertje mee specifiek voor mijn probleem.

Ik smeer twee keer per dag de gingival op mijn tandvlees. De ontsteking is wel iets of wat minder, maar nog niet helemaal. Binnenkort ga ik naar de tandarts en ik hoop dat het helemaal goed komt.

Goede service en snelle verzending

Prima ervaring, aanrader

Goede, snelle levering

Fijn dat er meegedacht wordt om het pakje zo klein mogelijk te houden. Daardoor past het al snel door de brievenbus.

Goed product

Heb het product pas net maar denk dat het gaat werken.

Ik heb het product nog niet ontvangen

Ik kan nog geen score geven omdat het product nog niet is ontvangen!

Beste Christine, ik vind het vervelend dat je het product nog niet hebt ontvangen. Zoals je weet versturen wij NBF Gingival Gel via de reguliere post en daar zit geen track&trace op. Wij maken het gelukkig niet vaak mee, maar er kan soms vertraging zitten in de levering bij PostNL. Wij geven in al onze correspondentie aan dat wanneer je het product niet tijdig ontvangt, je contact met ons kan opnemen via klantenservice@leanderhealthcare.com of via 0307555380. Het is jammer dat je dat niet hebt gedaan omdat we dan veel sneller actie kunnen opnemen. In de praktijk betekent dit het volgende: Is de bestelling op de tweede dag na de verzending nog niet aangekomen, dan zullen wij de bestelling nogmaals naar je versturen. Wij nemen even contact met je op. Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Eindelijk van mijn tandvleesontsteking af

Ik ben zeer tevreden over het product. Ik heb al jaren problemen met mijn tandvlees en tot nu toe heeft niks geholpen. Sinds ik jullie gel gebruik heb ik binnen 3 dagen gezien dat mijn tandvlees van geïrriteerd roodkleurig tandvlees in een roze tandvlees verandert dat niet meer bloedt. Heel erg bedankt!

Beste Zehra, Dank je voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat NBF Gingival Gel zo goed bij je heeft geholpen! Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Beste product van alle producten die ik heb gebruikt!

Ik heb al heel wat middeltjes van de Kruidvat geprobeerd. Dus ik was wat skeptisch toen ik deze gel op hun website zag. Omdat ik best al lang last heb van ontstoken tandvlees tussen mijn kiezen met zeurende pijn heb ik deze gel toch besteld (als is het niet goedkoop). Heel fijn dat de gel werkt. Ik was no ongeveer 3 dagen van de pijn af. Uiteindelijk had ik beter dit middel als eerste besteld, het had mij veel bespaard bij de kruidvat... Trouwens goede bijsluiter bij de bestelling! Ga zo door!

Beste Anoniem, Dank je voor je uitgebreide review! Wat fijn om te horen dat NBF Gingival Gel je tandvleesontsteking aanpakt! Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Gel werkt bij mij!

Gel snel geleverd. Ik heb last van bloedend en pijnlijk tandvlees en las op de website dat het na 3 dagen zou moeten helpen. Dat klopt! Na 1 dag merkte ik zelfs al verschil! Trouwens goede gebruiksaanwijzing bij de bestelling!

Beste Bert, Dank je voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat NBF Gingival Gel zo goed bij je heeft geholpen! En bedankt voor je compliment over onze gebruiksaanwijzing! Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Goed geholpen

Last van zeurende pijn tussen aan tandvlees tussen mijn kiezen. Deze gel besteld en na 2 dagen van mijn pijn af!

Beste Jim, Goed om te horen dat NBF Gingival Gel bij je heeft geholpen! Tandvleesontsteking tussen de kiezen kan zeer hardnekkig zijn. Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Afspraken en bestelling na gekomen

Pluspunten

Nette levering.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website

Pluspunten

Pluspunten

Uitstekende customer care en aftersale. Bestelde produkt kwam iets verlaat aan. Ik kreeg geheel kosteloos een extra tube toe gezonden. Zo hoort het top

Ik zie geen verbeterpunten het product zit mooi en goed verpakt goede informatieve bijsluiter. Zelfs deze ziet er keurig verzorgd uit

Pluspunten

Geachte heer meneer/ mevrouw, dank u voor uw feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Wordt goed verzorgd en op tijd bezorgd

Nee

Geachte heer Leggedoor, dank u voor uw feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Het product werkt niet, maar dat heeft niks et jullie als bedrijf te maken.

Beste Astrid, dank je voor je feedback. Erg vervelend te lezen dat NBF Gingival Gel niet bij je werkt. Wij hebben wel de ervaring dat als de gel niet voor normale tandvleesontsteking werkt (gingivitis) er eigenlijk altijd sprake is van vergevorderde tandvleesontsteking (parodontitis). Dus ik wil je aanraden om bij de tandarts te vragen of hij de diepte van je tandvlees rondom je tanden en kiezen wil meten met een pocketsonde zodat de DPSI score kan worden vastgesteld. DPSI = Dutch Periodontal Screening Index. Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Beste Pauline, dank je voor je feedback! We zijn er blij mee! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Ik had ontzettende pijn nadat ik met mijn tandenborstel mijn tandvlees had doorboord. Deze pijn hield een aantal dagen aan. Toen de gel binnen kwam ben ik het meteen gaan gebruiken. En ja hoor, na 2,5 dag geen pijn meer! De wond, die een soort blaar was geworden, begon daarna ook gauw te helen. Vijf dagen later is het alsof er niets is gebeurd! Heel netjes vond ik het nasturen van de vernieuwde brochure.

Beste Clara, dank je voor je uitgebreide reactie. Ik ben heel blij te lezen dat de gel je heeft geholpen. NBF Gingival helpt niet alleen tegen tandvleesontsteking, maar ook tegen wondjes en blaren in/op het tandvlees. Wat betreft de feedback ten aanzien van de afsluiting onder onze correspondentie. We gaan dit intern bespreken. We nemen je verbeterpunt serieus. Dank hiervoor. Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Beste Kees, Fijn dat je ons feedback hebt gegeven! We zijn er blij mee! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Snelle levering. Middel werkt.

Beste Corrie, dank je dat je de tijd genomen hebt om je feedback aan ons te geven! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Snelle levering, goede voorlichting. Product werkt zoals beschreven. Kan het product en bedrijf voor 100% aanbevelen

Geen enkele

Beste Izzy, dank je voor je mooie feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.