Goed product

Werkt snel en prettige nasmaak,gebruik het dmv rager,daar heb ik het meeste baat bij

Geennverbetering

Na kaak operatie implanteren ruig vel in de mond dit middel helpt niet , helaas

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling van NBF Gingival Gel. Wij vinden het erg jammer dat u nog last heeft van uw kaakoperatie. Het is bij ons helaas niet duidelijk welke specifieke klachten er zijn overgebleven van de operatie. Graag waren wij hiervan op de hoogte gesteld voor verdere ondersteuning. Neem gerust contact met ons op zodat wij u wellicht verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Michael NBF Gingival Gel [email protected]

Erg goed en doeltreffend

Inderdaad waren binnen 3 dagen klachten met geïrriteerd tandvlees verdwenen. Ik heb kiezen met diepe pockets. Al zoveel antibiotica dat ik er alergisch voor ben geworden. Ik heb van alles geprobeerd. Speciale tandpasta, electrische ultrasonische tandenborstel met zachte borstels mondspoeling, ragers, waterflosser, geen alcohol meer drinken, saliethee,xylitol etc etc. Maar deze gel hecht goed, smaakt prima en voelt prettig aan in de mond. Het brengt gelijk verlichting en na een paar dagen voelt en voelt mijn tandvlees weer krachtig en ziet er mooi zacht-rose uit.

Had gehoopt op iets betere werking

Ik heb al jaren ontstoken kaken, met name de bovenkaak. Had een stille hoop dat dit middel mij wel zou helpen. Sjögren heeft een ravage aangericht in mijn mond, dus het is ook niet eerlijk om te zeggen dat Gingival gel niet voldoende werkt. Helaas kan ik over uw product niet objectief oordelen.t

Superfijn.

Een hele fijne gel voor gevoelig tandvlees. En na plaatsing van een noodkroon was dit gevoelig. Bij de eerste keer inderdaad een soort van reactie, maar mijn gevoel zei me dat dit eventjes was en daar kreeg ik gelijk in. Daarna geen gevoelige reactie meer gehad, wel gezond tandvlees. Wel even blijven gebruiken en herhalen wanneer nodig.

Meteen effect

Blij verrast met de werking. Ik geef nog geen 5 sterren, omdat ik het nog te kort gebruik. Ik ben benieuwd of de zalf over bijv 5 maanden nog steeds dit effect heeft bij beginnende ontstekingen. Maar voor nu: helemaal happy.

Zeer snel reaultaat

Na een aantal keertjes smeren word de ontstekingsplek al minder, heel fijn

Top product

Af en toe last van pijnlijk tandvlees . Deze gel helpt fantastisch. Zeker aan te raden.

Verminderd klachten

Gebruik dit voor ontstoken tandvlees Nog maar even gebruikt, maar het is duidelijk verminderd

Snel herstel ook boor aften

Lijkt me goed

Ik gebruik het product nog te kort om te ervaren of het goed werkt. Het tandvlees rond de ontstoken implantaat voelt nog steeds te zacht, maar er is geen bloeding meer.

ik denk dat het een goed product is.

ik vind het product wel heel lastig aan te brengen.

Fijne gel

Ik gebruik het nog niet lang maar denk wel dat het werkt. Ik heb parodontitis en af en toe een ontsteking in mijn tandvlees. De laatste keer behandeld met deze gel en het ging na een dag of 5 weer goed.

Snelle levering, goed product

Snelle levering en een goed product. Ik gebruik het al een tijdje op aanraden van de parodontoloog en het helpt goed.

Werkt helaas bij mij niet, waarschijnlijk allergisch voor een bestanddeel

Ik denk dat ik voor een van de bestanddelen, heel allergisch ben. Direct na het opsmeren, kreeg ik vreselijke pijn. Mijn tandvlees, ging heel erg branden en sterk prikkelen. Ik ben toen gelijk mijn mond een aantal keren gaan spoelen, toen werd iets dragelijker. De volgende dag, er nog de hele dag last van gehad. Jammer van die tube, want die was toch best prijzig. Inmiddels contact met deze firma gehad, en ze hebben het keurig opgelost. Kan niet anders zeggen, dan dat de service prima is!

Beste Lucie, Wij vinden het vervelend dat u last heeft gehad van een allergische reactie. Helaas is dit goed mogelijk door de propolis extract die in de gel verwerkt zit. Daarom kan een allergie voor honing, bijensteken of propolis extract optreden. Dit vermelden wij op de website en in de gebruiksaanwijzing. Bij ons staat voorop dat uw klachten verholpen worden met het gebruik van NBF Gingival Gel. Daarom vinden wij het jammer dat u alleen via dit platform laat weten last te hebben van een allergische reactie. Dit willen wij namelijk graag met u oplossen. Wij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Michael van Blitterswijk NBF Gingival Gel

Verzacht mijn tandvlees probleem

De gel verzacht en verbetert mijn tandvlees probleem maar helemaal verdwijnen doet niet. Je mag geen wonderen verwachten. Gebruik de gel regelmatig maar niet elke dag. De tube gaat daarom wat langer mee. Al met al een positieve ervaring. De samenwerking met de Klantenservice is prima. Zijn zeer behulpzaam. Toezending gaat snel.

Goed product

Het is opzich een goed product, maar wel erg prijzig vind ik.

Primal 10

Bijna meteen resultaat

Binnen 1 week ontsteking zo goed als weg

Makkelijk aanbrengen, prettige smaak.

Klachten binnen een paar dagen verdwenen

Prima product, geeft direct verlichting en herstelt het tandvlees en irritante aften.

Je kunt vertrouwen op de werking van Gingival

Na een paar dagen voel je verbetering en heeft het herstel van je tandvlees ingezet!

aangename smaak en voelt goed aan bij gebruik

Heb het leren kennen via tandarts in Polen. Meegekregen voor nazorg, na inplantaten. Bijbesteld terug thuis voor verdere nazorg.

Zie hieronder

Heb paradontitus met soms ontsteking van tandvlees. Gingival gel helpt bij mij geweldig om deze ontstekingen te bestrijden. Vrij snel resultaat..

Heeft een weekje geduurd voor ik echt duidelijk verandering zag. Zeer tevreden.

Wortelkanaalontsteking binnen een paar dagen weg.

Door een gescheurde kies een ontsteking gekregen bij het wortelkanaal. De gel gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing en de pijn was binnen een paar dagen weg. 3 dagen later bij de tandarts een röntgenfoto laten maken en daar was bijna niets meer op te zien. Daarna geen last meer gehad. Toen ik 2 maanden later weer last kreeg heb ik de gescheurde kies laten trekken.

Middenburcht 136 3452 MT Vleuten

+31 (0) 30-7555380