Goed geholpen

Last van zeurende pijn tussen aan tandvlees tussen mijn kiezen. Deze gel besteld en na 2 dagen van mijn pijn af!

Beste Jim, Goed om te horen dat NBF Gingival Gel bij je heeft geholpen! Tandvleesontsteking tussen de kiezen kan zeer hardnekkig zijn. Met een vriendelijke groet, Edwin NBF Gingival Gel team Ontstoken-tandvlees.com is een onderdeel van Leander Healthcare B.V.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Afspraken en bestelling na gekomen

Pluspunten

Nette levering.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website

Geen

Pluspunten

Uitstekende customer care en aftersale. Bestelde produkt kwam iets verlaat aan. Ik kreeg geheel kosteloos een extra tube toe gezonden. Zo hoort het top

Ik zie geen verbeterpunten het product zit mooi en goed verpakt goede informatieve bijsluiter. Zelfs deze ziet er keurig verzorgd uit

Pluspunten

Geachte heer meneer/ mevrouw, dank u voor uw feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Wordt goed verzorgd en op tijd bezorgd

Nee

Geachte heer Leggedoor, dank u voor uw feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Het product werkt niet, maar dat heeft niks et jullie als bedrijf te maken.

Beste Astrid, dank je voor je feedback. Erg vervelend te lezen dat NBF Gingival Gel niet bij je werkt. Wij hebben wel de ervaring dat als de gel niet voor normale tandvleesontsteking werkt (gingivitis) er eigenlijk altijd sprake is van vergevorderde tandvleesontsteking (parodontitis). Dus ik wil je aanraden om bij de tandarts te vragen of hij de diepte van je tandvlees rondom je tanden en kiezen wil meten met een pocketsonde zodat de DPSI score kan worden vastgesteld. DPSI = Dutch Periodontal Screening Index. Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Beste Pauline, dank je voor je feedback! We zijn er blij mee! Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Ik had ontzettende pijn nadat ik met mijn tandenborstel mijn tandvlees had doorboord. Deze pijn hield een aantal dagen aan. Toen de gel binnen kwam ben ik het meteen gaan gebruiken. En ja hoor, na 2,5 dag geen pijn meer! De wond, die een soort blaar was geworden, begon daarna ook gauw te helen. Vijf dagen later is het alsof er niets is gebeurd! Heel netjes vond ik het nasturen van de vernieuwde brochure.

Beste Clara, dank je voor je uitgebreide reactie. Ik ben heel blij te lezen dat de gel je heeft geholpen. NBF Gingival helpt niet alleen tegen tandvleesontsteking, maar ook tegen wondjes en blaren in/op het tandvlees. Wat betreft de feedback ten aanzien van de afsluiting onder onze correspondentie. We gaan dit intern bespreken. We nemen je verbeterpunt serieus. Dank hiervoor. Met een vriendelijke groet, Edwin Klantenservice www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Beste Kees, Fijn dat je ons feedback hebt gegeven! We zijn er blij mee! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Snelle levering. Middel werkt.

Beste Corrie, dank je dat je de tijd genomen hebt om je feedback aan ons te geven! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Snelle levering, goede voorlichting. Product werkt zoals beschreven. Kan het product en bedrijf voor 100% aanbevelen

Geen enkele

Beste Izzy, dank je voor je mooie feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Fijn product, helpt mij.

aan de dure kant... maar het helpt wel

Beste John, dank je voor je reactie. Fijn dat de gel je helpt! Het is inderdaad geen goedkoop product (zoals een tandpasta...), maar het werkt wel goed ;-) Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com/ Leander Healthcare B.V.

Pluspunten

Snelle levering. Nbf gingivagel werkt bij mij goed, ben er blij mee.

Misschien ragers of zachte tandenborstel erbij leveren?

Beste Susanne, Goed te horen dat je tevreden bent met de gel en bedankt voor je verhaal! Goed idee, voor de toekomst kijken we hier trouwens ook naar. Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com (Gingiva Gel.nl)

Pluspunten

Tandvleesgel is verstuurd en ontvangen door de brievenbus! Gel doet wat het zegt. Tandvleesontsteking werd snel minder.

geen

Geachte heer/ mevrouw, dank u voor uw feedback. Fijn dat u geholpen bent met NBF Gingival Gel! Met een vriendelijke groet, Edwin www.ontstoken-tandvlees.com (Gingiva Gel.nl)

gingval gel , mij moeder gebruiken in buitland en help heel goed ik geef 10 ster

Beste M. Amhouch, dank je voor je feedback! Heel fijn dat je moeder ermee geholpen is! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Er blijft mij niets anders over dan dit bedrijf een dikke voldoende te geven,wat betreft het medicijn en mijn persoon. Alleen een min puntje,ik vindt het aan de dure kant. Maar dit is geen reden om het product niet meer te kopen,want het werkt heel goed bij mij.Dit was een minuutje feedback!!!. M.vr.gr. Wiel Reijnen.

Beste Wiel, dank je voor je goede en uitgebreide beoordeling! Erg fijn dat NBF Gingival Gel je helpt! Ik kan mij voorstellen dat de prijs als duur wordt gezien, maar het is wel een eerlijke prijs. Het product werkt! (zoals jij ook al opmerkt) Veel producten verkrijgbaar in de winkels werken nauwelijks. In de praktijk proberen consumenten een veelvoud van middelen uit maar ze zijn uiteindelijk niet geholpen. Wél is hun portemonnee dan leeg... Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Geachte heer/ mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen feedback te geven! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Beste Angelique, dank je voor je mooie feedback. Er fijn dat NBF Gingival Gel je heeft geholpen! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

nog niet duidelijk het was de eerste keer dat ik wat bestelde

Beste Nanda, dank je voor je feedback. Even afwachten dus... Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Beste Douma, dank je voor je feedback. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

de bestelling was makkelijk en ik heb mijn product volgende dag ontvangen. ik ben reuze tevreden.

Beste Roghyeh, dank je voor je mooie feedback. Hartstikke fijn te horen dat je tevreden bent! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel