Pluspunten

de bestelling was makkelijk en ik heb mijn product volgende dag ontvangen. ik ben reuze tevreden.

Beste Roghyeh, dank je voor je mooie feedback. Hartstikke fijn te horen dat je tevreden bent! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Goede levering duidelijke gebruiksaanwijzing van het product.

Geachte heer/ mevrouw, Fijn dat u de tijd heeft genomen een beoordeling voor ons te schrijven! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Geen

Beste Rianne, dank je voor je beoordeling! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Geachte heer/ mevrouw, vriendelijk dank voor uw beoordeling! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

goede, snelle levering

Beste Tonnie, dank je voor je positieve reactie! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Waardering voor de innovatieve producten en het gebruik van natuurlijke ingrediënten in gingiva gel.

Nog meer slimme producten.

Geachte heer/ mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

ontsteking op 2 plekken , na 1 week al flink verbeterd. Gebruik 3x per dag.

Geachte heer/ mevrouw, Dank u voor uw reactie! Fijn dat het goed helpt. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Snelle levering Product gaan gebruiken, voelt na een paar dagen al beter. Tandvlees is rustiger.

Beste Trudy bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat je tandvlees rustiger is. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Snelle aflevering

Geen

Geachte heer/ mevrouw, bedankt voor uw beoordeling. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

Snel bezorgd !! Top

Geen

Beste Frieda, bedankt voor je positieve reactie! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

Pluspunten

snelle levering, werkt pijnstillend - tandvleesproblemen zijn alleen niet opgelost.

geen

Geachte heer/ mevrouw, bedankt voor uw reactie. Er zijn twee typen tandvleesontsteking. Gingivitis (tandvleesontsteking) en parodontitis (tandvlees- en kaakbot ontsteking). Met NBF Gingival Gel zult u snel resultaat halen in het geval van gingivitis. Bij parodontitis treedt er alleen verzachting op. Veel mensen die denken gingivitis te hebben en ervaren dat NBF Gingival Gel de tandvleesontsteking niet oplost, hebben in werkelijkheid parodontitis. Zonder dit te weten. Het raadplegen van een tandarts is dan noodzakelijk. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

ik wil geen punten over het bedrijf geven, maar over de gel. voldeed niet aan de verwachting

beoordeling is misleidend door de vraagstellling

Geachte heer/ mevrouw, bedankt voor uw feedback. Heel vervelend dat NBF Gingival Gel u niet naar verwachting heeft geholpen en ik adviseer u contact op te nemen met uw tandarts om na te gaan in welk stadium uw tandvleesontsteking zich bevindt. Zoals bij iedere negatieve beoordeling, wordt ook uw beoordeling gewoon gepubliceerd. Wat betreft uw verbeterpunt. De vraagstelling 'voor welke aandoening heeft u NBF Gingival Gel' gebruikt wordt HELAAS niet gepubliceerd op de beoordeling. Dus uw verbeterpunt is niet relevant. Ik had persoonlijk liever wel gehad dat de vraagstelling en het gegeven antwoord wordt gepubliceerd omdat men dan de beoordeling beter op waarde kan schatten. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Biedt een oplossing tegen tandvlees ontsteking

Weet niet

Beste Maggie, dank je dat je de tijd hebt genomen een beoordeling te schrijven. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

snel en naar afspraak geleverd. De Gel is top en heeft zeer snel zijn werking gedaan. Binnen 3 dagen van de ergste pijn af.

Beste Maris, Dank je voor je goede beoordeling. Ik ben blij dat NBF Gingival Gel je goed heeft geholpen! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Snel en accuraat

Geachte heer/ mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een reactie te plaatsen! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Zeer snelle levering

Beste Frank, Dank je voor je reactie! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Goede uitleg en service en product dat ook nog een goed werkt ik heb weer een normaal leven zonder zeurende pijn aan mijn tandvlees

Zou niet weten wat

Beste Rob, enorm bedankt voor je feedback en ik ben erg blij dat NBF Gingival Gel je heeft geholpen! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Snelle levering, betaling achteraf mogelijk

Zorg dat zorginstellingen de juiste 'reclamekaartjes' gebruiken. Ik kreeg een kaartje mee waar een prijs van EUR 11,95 + gratis verzending op stond. Het was dus even schrikken toen bleek dat de tube 50% duurder bleek te zijn....

Beste Ger, dank u voor uw reactie. Graag kom ik terug op uw opmerking aangaande de 'reclamekaartjes'. U heeft helemaal gelijk. Wij pakken dit op en eventuele oude kaartjes worden vervangen door nieuwe kaartjes. Bedankt dat u ons hierop wijst. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Weet niet

Weet niet

Geachte heer/ mevrouw, Het is spijtig dat NBF Gingival Gel niet aan uw verwachtingen voldoet. Uit uw feedback kunnen wij niet opmaken waarom het niet bevalt en dat is jammer. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Netjes bezorgd van product..

Geen commentaar, ben te vreden over het product van dit bedrijf.. Merk gelijk resultaat en frisheid in de mond, zie alleen nog geen verschil van me tandvlees. Is nog steeds zwart..

Beste Dorien, dank je voor je uitgebreide reactie. Zwart tandvlees is niet goed. Het zou een goed idee zijn uw tandarts of huisarts te raadplegen. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Snelle correcte levering van het product.

Geachte heer/ mevrouw, Dank voor uw mooie feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle bezorging. De NBF Gingival Gel doet wat het moet doen.

Het zou wat makkelijker zijn als de "gel" wat meer op de tandenborstel of vinger blijft zitten. Want nu gaat het alle kanten een beetje op. Maar verder ben ik er wel positief over!!

Beste Marita dank je voor je uitgebreide reactie! Ik ben het met u eens dat de gel wegloopt in de mond. We onderzoeken of we 'tools' kunnen aanbieden waarbij de applicatie gemakkelijker is. Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

tot nu toe tevreden over resultaat

Beste Mimi, bedankt voor uw reactie! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, product werkt goed en snel, binnen 3 dgn resultaat.

Beste Kim, bedankt voor uw feedback! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Pluspunten

Snelle levering. Betrouwbaar!

Geachte heer/ mevrouw, bedankt voor uw reactie! Met een vriendelijke groet, Edwin Gingiva Gel.nl

Middenburcht 136

3452 MT Vleuten