Problemen met septic tank in no time opgelost!

Wij wonen sinds januari in Spanje en hebben daar een septic tank. De tank moest geleegd worden en vervolgens weer geactiveerd worden. Dit ging perfect met de BioSeptic+. We gebruiken het elke week en zodra er een leiding 'verstopt' zit, gooien we het poeder in de desbetreffende leiding. Na 1 dag loopt de leiding dan weer goed door. We hebben inmiddels voor de 2e keer besteld. We hebben nog voorraad, maar onze familie neemt dit voor ons mee. Dat scheelt weer verzendkosten ;-)

Prima produkt en snel geleverd

Duidelijke site en vlotte levering

Goede en snelle afhandeling

Bestelling makkelijk duidelijk en simpel vervolgens wordt het snel geleverd erg goed

Alles prima geregeld

Duidelijke informatie en communicatie, vriendelijk te woord gestaan en snel de producten ontvangen. Een verdiende tien op alle fronten!!!

Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Bedankt voor de beoordeling! ^Silvia

Snelle levering van een goed product

Binnen twee werkdagen geleverd!

Dank voor uw bestelling! ^ Mark

De eigenaar staat steeds klaar voor advies

Heel positief

Goede service, duidelijke website

Ik koop graag bij een Nederlands bedrijf wat zijn afspraken nakomt. Levering volgende dag en ik ben heel tevreden over het product . Een IBA vergt nu eenmaal extra aandacht om stankoverlast en vlotte doorstroming van het afvalwater te waarborgen.

Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de beoordeling! ^Silvia

Snel, professioneel, bereikbaar en vertrouwenswaardig

Voor het eerst besteld bij hen via de site. Even een probleem met het verzendadres maar dat hebben ze meteen opgelost. ‘s Anderendaags keurig geleverd. Nu nog even afwachten of de producten doen wat ze beloven maar afgaande op eerdere reviews mag ik daar gerust in zijn.

meer dan Top service!

waren op zoek naar een nieuw product, tijdens booteigenaren onder elkaar deze tip gekregen, direct maar in het weekend besteld binnen 2 dagen geleverd, communicatie en service supergeweldig, deze webshop is een ieder aan te raden

Beste H.P.F. den Hartog, Bedankt voor uw beoordeling van 15 juli. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand juli bent u de gelukkige. Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen hierover. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! ^Silvia

Super geholpen

Gemaild ivm geuroverlast van riool Putten, advies plus gebruiksaanwijzing opgevolgd en onze geur overlast is opgelost Super bedankt !! Dominique

Werkt goed

Snelle levering, goede gebruiksaanwijzingen. Werk tot nu toe zeer goed.

Bedankt voor uw review en fijn dat u tevreden bent! ^ Mark

Eindelijk van de stank af!

We hebben een put naast de achterdeur waarin het water uit de keuken terecht komt ( gootsteen en vaatwasser) Met name in de zomer stonk deze put flink en gaf overlast aan ons en aan onze buren. Na een lange zoektocht en allerlei pogingen het probleem op te lossen, kwam ik via internet terecht bij Dutch Water Tech. Via de mail kreeg ik heel vlot Een advies om dit probleem aan te pakken. Ruim 1 1/2 week later kan ik zeggen dat de stank weg is!! Met Bio-Septic is het probleem verholpen. Wij zijn heel erg blij. En het mooie is dat het ook nog een milieuvriendelijke oplossing is. Heel fijn!

Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen met de stank uit de put. Bedankt voor de beoordeling! ^ Mark

Goede service en snelle levering

Werkt prima

Dank u! ^ Mark

HEEL TEVREDEN

bestellen niks doen en bam aan de deur geleverd in no time

Dank voor uw bestelling! ^ Mark

Snelle en goede service

Ik ben heel tevreden hoe de bestelling is verlopen. Aan de ene kant kreeg ik per abuis maar één van twee bestelde producten geleverd, maar aan de andere kant is dat ook heel snel en goed opgelost.

Dank voor uw reactie, we doen ons best! ^ Mark

Prima uitleg op de site! Gisteren besteld vandaag geleverd.

Nogmaals dank voor uw bestelling! ^ Mark

netjes afgeleverd

1 klein minpuntje: de handleiding op het flesje was bijna niet ter lezen, erg kleine letters.

Dank voor uw review en feedback. Wellicht kunnen we de lettergrootte eens heroverwegen wanneer we nieuwe etiketten gaan bestellen. ^ Mark

zeer goede service

goede service en gemakkelijk telefonisch bereikbaar

Dank voor uw positieve review! ^Silvia

een goed product

gebruiken het in onze boot vervelende "luchtjes" zijn verdwenen

uitstekend

De website is duidelijk en de afhandeling van mijn bestelling was uitstekend. Totaal geen klachten. Ga nu Drainpure proberen.

Dank voor uw positieve review! ^ Silvia

Heldere info, snelle levering.

Duidelijke productinformatie op website en snelle levering.

Dank voor uw positieve review! ^ Silvia

Snelle levering, duidelijke website.

Voldoet zeer aan de verwachtingen.

Dank voor uw positieve review! ^ Mark

De oplossing voor stankoverlast in ons vakantiehuisje! Top!

Wij hebben elk jaar weer stankoverlast in ons vakantiehuisje als wij langere tijd afwezig zijn geweest. Contact opgenomen met DWT wat te doen en zij hadden een speciaal pakket voor recreatiewoningen met septic tank. (soort poeder om in het toilet te deponeren). Erg simpel maar het werkt! Nu nog kijken hoe lang dit blijft. Maar tot nu toe erg tevreden!

Bedankt voor uw review en fijn dat de producten zo bevallen. ^ Silvia

Toppie

Product doet wat ervan gezegd wordt.

Snelle levering, top product

Hebben hier uitstekende producten en tevens volgende dag meestal geleverd.

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.