goedwerkend produkt

goedwerkend produkt

probleem oplosser

septietank werkt weer zoals het hoort

Het werkt tegen de stank.

Ik denk dat het riool ook schoon is dat kan ik niet zien. Maar er stond steeds een randje zwart op het waterniveau Dat is nu weg. En mijn gootsteen afvoer klokt niet meer. Het kleine flesje 5 druppeltjes per afvoer Dat werkt echt!

snelle nette levering

product is nu ingebruik, nog te kort om iets over de werking te zeggen

Duidelijke info

Duidelijke info over artikelen en prijzen. Correcte afhandeling van bestelling en binnen redelijke termijn.

Snelle verzending en een goed product

Ik ben tevreden

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Prima service en snel geleverd

Ik had wat vragen over een product. Deze werden snel en professioneel beantwoord. De levering was snel en correct.

Lekker product

Je voelt dat de bacteriën de liefde hebben gekregen die ze verdienen. Het heeft gelijk effect en alles ruikt gewoon goed. Mooie instructie en snel geleverd.

Schoolvoorbeeld van hoe een webshop hoort te zijn

Topproductinformatie, snelle levertijden, heel gemakkelijk te gebruiken en ook goede producten. Een aanrader

Prima product snelle levering prima werking

Ivm doorloop problemen naar mijn septic tank had ik goede biologische middelen nodig. Via de informatie op de website kreeg ik snel betrouwbare en volledige informatie. De bestelling via de webshop en levering verliep gemakkelijk en snel. Mijn septic-tank werkt dankzij de vitalisering/ reinigingsproducten van Ducht Water Tech. weer als een “zonnetje”.

Het resultaat moet ik nog even afwachten. Heb het pas net in gebruik. Tot op heden geen stank meer geroken.

Levering zo als afgesproken

Geen account,gewoon bestellen en geleverd. Top

Werkt super!

Ik heb nu sinds 2 jaar bio-septic+ en het werkt. Eerst was ik sceptisch, een beetje zaagsel door de wc spoelen, maar sindsdien heb ik geen problemen meer met mijn riool en septic tank. Ik wou dat ik dit 10 jaar eerder had gebruikt, ga zo door.

Erg tevreden!

Weer erg tevreden met de bestelde Roebic K47 voor het onderhoud van onze beerput. Snelle verzending en prima product. Wij hebben sinds dat wij vorig jaar K47 zijn gaan gebruiken geen verstoppingen meer in het toilet. Ook de geuroverlast is weg gebleven.

De vieze lucht was al na 2 x druppelen helemaal weg

Mijn ervaring met dit product was geweldig. Prima verpakking en bezorging. Van Dutch Water Tech had ik nog nooit gehoord, maar de kennismaking met dit bedrijf en het product verdient dus zonder meer een 9

zeer klantvriendelijk

bestelling kwam later door leveringsproblemen ik werd tijdig op de hoogte gebracht en toen de levering kwam een gratis product als compensatie voor het wachten. Dit is een zeer gewaardeerd gebaar waar menig webshop nog iets van kan leren.

Vlotte levering en een uitstekende toelichting hoe het product te gebruiken en het doel van het prod

Ervaring in ik nog niet delen aangezien de producten pas onlangs gebruikt zijn. De toekomst zal het uitwijzen

Bestelling geplaats en goede afhandeling en service.

Snelle service.

Heldere uitleg op de site. Makkelijk bestellen, snel in huis.

Goed op tijd geleverd

Ik heb eerlijk gezegd nog geen ervaring over het product ik van jullie heb mogen ontvangen. Dit komt omdat dit de eerste keer is dat ik het heb besteld. En omdat het een keer per week gebruikt kan worden. Dus nu een keer gedaan, de volgende keer zondag en zo vijftien weken lang. Dus ik kan nog geen mening geven. Sorry hiervoor. Wel was de levering op tijd. Nou dat is toch ook fijn om te horen Mvg Marga Verweij

Het funktioneren moet nog blijken, dat duurt zeker nog een half jaar.

Zij namen zelf contact op om mijn twee afzonderlijke bestellingen te combineren zodat er maar 1 maal verzendkosten te betalen waren . Bestelling werd ook snel geleverd.

Goede kwaliteit en uitleg

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net