Snelle levering en goede prijs.

Het bestelde product was met één werkdag in mijn bezit. Eenvoudig toe te passen en gunstige rpijs.

Very good, shipped to Croatia with no problem

Very good experience, needed product shipped to outside countries that they are working with. Shipped with no problem, item arrived, eco packaging, 500g good for six months, very good price for duration. Recommended!

• Biste li nam preporučili? Yes

Thank you very much for your positive review. We are glad to read that you are happy with the delivery and the product. ^Silvia

Keurig

Snel geleverd, werking moet nog blijken.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! ^Silvia

Snel en netjes

De bestelling wordt snel geleverd en is netjes verpakt.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! ^Silvia

helaas, nul resultaat. Wel goede service.

sifon is vervangen (ander probleem), toch maar gestart met druppels maar de stank blijft onverminderd. Het helpt zelfs niet een klein beetje. DWT heeft contact gezocht. Wederzijds meer info gedeeld en aan de hand van mijn info is een andere oplossing geboden. Helder advies en nette oplossing. Door naar optie 2 dus.

Wat vervelend dat het product in uw situatie niet gewerkt heeft, wij nemen vandaag nog contact met u op om te kijken of wij een andere passende oplossing kunnen vinden. Wij denken graag met u mee. ^Silvia ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Update: Wij hebben contact met u gehad en begrepen dat u al jaren last heeft van stankproblematiek in de leidingen. Waarschijnlijk ligt het probleem veel dieper in het leidingwerk of is er mogelijk sprake van een verzakking in het leidingwerk waardoor er stank vrij komt; Drainpure zal niet tot de kern van het probleem kunnen komen in dat geval en hier de oplossing voor zijn. In deze situatie raden wij aan een ander product te gebruiken. Wij sturen u vandaag- op basis van no cure no pay- Roebic K27 Anti Stank product op om uit te proberen.

stank uit douche put was zo opgelost

vaak stang uit riolering van douche en afvoer putje bij Weers omslag. door paar dagen wat druppels er in te doen lucht weg. nu kwestie van bij houden [ zie instructie product ]

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat Drainpure bij u heeft geholpen om de stank aan te pakken. ^Silvia

Top product

Gemakkelijk besteld, snel geleverd, top product.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u ook tevreden bent over Bio Recup LQD. ^ Silvia

Weinig of geen resultaat

Water uit waterput blijft sterk geuren, ondanks toevoeging. Jammer. Ondanks het feit dat het product niet onmiddellijk soelaas kon brengen voor mijn regenwaterput hebben deze mensen wel geholpen om het werkelijke probleem mee op te sporen en diverse oorzaken uit te sluiten. Deze klantendienst mag zich terecht zo noemen, de klant staat hier echt wel centraal. Top dienstverlening en bij deze mijn dank voor de support.

Dank voor uw reactie. Jammer dat u vooralsnog niet het gewenste resultaat heeft bereikt. We nemen contact met u op en gaan kijken of we u toch kunnen helpen. ^Mark

Snelle levering en prima product, werkt heel snel en langdurig

De nare reukjes in toilet waren binnen het kwartier grotendeels verdwenen door Roebic Black Water

Fijn dat we u hebben kunnen helpen en bedankt voor uw recensie van Roebic Black Water! ^Mark

Uitstekend product en snelle verzending.

Dit is de 2e keer dat ik Bio sceptic + bestelde. Het lijkt een simpel poedertje, maar het werkt echt. Geen verstoppingen meet in de sceptictank en was het nog niet nodig hem te laten legen. Ik raad het iedereen aan.

Fijn dat we u hebben kunnen helpen en bedankt voor uw recensie van Bio Septic+ ! ^Mark

Professioneel, prima service and kwaliteitsvolle producten

Onze producten aangekocht na een zoektocht op het internet. We hadden last van een rioolgeur uit onze leidingen van het bad en douche. Zelf eerst geprobeerd met water bij te gieten, chloorhoudende producten door te gieten, maar dit hielp niet. Bij onze zoektocht naar gelijkaardige klachten, kwamen we bij Dutch Water Tech terecht. Heel lovende commentaren. Zelf waren we sceptisch, maar ten einde raad hebben we dan toch de producten aangekocht met lage verwachtingen. Tot op heden hebben we nog steeds geen rioolgeur meer in ons huis door de producten aan te wenden volgens de meegeleverde gebruiksaanwijzing. Heel tevreden dus en prima service!

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling. Wat fijn dat het anti rioollucht in huispakket 1 voor u de oplossing was! Dat lezen wij graag. ^Silvia

verzending nogal laat , waarschijnlijk post België

zie hierboven

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend dat de zending wat later aan is gekomen dan de bedoeling was. In principe verzenden wij alle bestellingen dezelfde (werk)dag als deze voor 15u bij ons binnen is gekomen. Helaas hebben wij hierna weinig invloed op het verzendproces van de pakketdienst en in enkele gevallen loopt de verzending iets wat vertraging op. Wij hopen dat de volgende keer de verzending sneller zal verlopen. ^Silvia

Excellente afwikkeling bestelling

Bedankt voor de positieve recensie! ^ Silvia

verfrissend

Het product zelf heeft niet de meest aangename geur maar werkt achteraf des te verfissender gezien de stank verdwenen is :).

Bedankt voor uw review. K37 ruikt inderdaad zelf niet zo lekker maar deze septic tank bacteriën pakken inderdaad de stank uit de septic tank perfect aan! ^Silvia

Mijn probleem is opgelost!

Probleem omschrijving, zij hebben het antwoord erop. Besteld, uitgevoerd, geen probleem meer. Ben zeer tevreden over DWT BV. ga zo door!

Fijn dat we u hebben kunnen helpen en bedankt voor uw recensie! ^Mark

Goede distributie en informatie aangaande leveringstraject

Product nog niet gebruikt, derhalve geen eindoordeel mogelijk. Logistieke traject uitstekend qua levering en voortgang info.

Dank voor uw recensie. We vernemen graag uw ervaring met K67 wanneer u het heeft gebruikt! ^Mark

Keurig verpakt in millieu vriendelijke verpakking.

Dank voor uw reactie. We doen ons best onze verpakkingen zo milieuvriendelijk mogelijk te hebben en werken daar continu aan. ^Mark

Duidelijke site, snelle levering

Zoals vermeld duidelijke omschrijving van de producten en het gebruik ervan, simpel bestellen en snel geleverd.

Dank voor uw positieve review! ^Silvia

Alles naar wens!

Duidelijke info over de producten. Vlotte levering.

Bedankt voor uw recensie! ^Silvia

snel en praktisch

snelle verzending en ecologische verpakking. Geen enorme doos vol met vulpapier maar een karton perfect op de maten van het product, zodat er geen onnodig veel verpakking wordt gebruikt.

Hartelijk dank voor uw review! We zijn daar veel mee bezig inderdaad. Fijn dat u tevreden bent! ^Mark

Zeer snelle levering en alles op voorraad

Prima levering. Super snel.

Dank voor uw review! ^Mark

Product doet wat het moet!

snelle levering, product doet na 1 dag al zijn werking met bijna geen slechte geur meer en na enkele dagen volledig geurprobleem opgelost.

Fijn te horen dat u zo tevreden bent over Bio-recup LQD! ^Mark

Veel kennis

Met vragen over onze septic tank naar Dutch Water gebeld en goede antwoorden gekregen. Aantal producten besteld die netjes geleverd werden. De effectiviteit is nog niet vast te stellen maar dat weten we over een paar maanden. In ieder geval zijn we nu serieuzer bezig met onze septic tank. Ik heb er alle vertrouwen in.

Bedankt voor uw review. We hebben er alle vertrouwen in dat u goede resultaten zult behalen. ^Mark

De levertijd mocht een week zijn, maar na 2 dagen alles keurig in huis.

Dank voor uw review en uw vertrouwen! ^Mark

Snelle bestelling en levering

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.