Alles goed geregeld

Had mijn septic tank bacteriën snel binnen.

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Mark

Netjes geregeld

Ik had een bestelling gedaan, de zending bleef in Rotterdam liggen vertelde Sylvia. Daarom heeft ze een nieuwe zending gestuurd en die is dan eindelijk vandaag binnen gekomen! Blij nu! Man begonnen met druppelen maar merk alleen nog niets, lol ik wil te graag!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! Wij proberen altijd onze pakketten tot aan de deur te volgen, zeker met meer drukte bij het post- en pakketbedrijf, om zo sneller een oplossing te kunnen bedenken wanneer nodig. Fijn dat uw bestelling nu is aangekomen! Drainpure heeft in sommige gevallen wat tijd nodig - max. 14 dagen, om op volle sterkte zijn werk te kunnen doen. Maar over het algemeen zou u al snel wat effect moeten gaan merken. Mocht u na de 14 dagen gebruik geen effect hebben, zou u dan contact met ons op willen nemen? ^Silvia

Heel duidelijke website

Interessante groene producten, duidelijke en overzichtelijke website. Bovendien een heel snelle levering.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

Misschien een prima product maar ik kan niet meten of ik er baat bij heb

Je doet die druppels in de afvoer en dan hoop je maar dat het werkt.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! De ervaringen met Drainpure zijn erg positief, zie bijvoorbeeld de review hier onder. Wel heeft Drainpure wat tijd nodig - max. 14 dagen, om op volle sterkte zijn werk te kunnen doen. Maar over het algemeen zou u al snel wat effect moeten gaan merken. Mocht u na de 14 dagen gebruik geen effect hebben, zou u dan contact met ons op willen nemen? Dan denken wij graag mee om een andere oplossing voor uw stankprobleem te vinden. ^Silvia

professioneel advies en follow up

doen wat er verwacht mag worden van een specialist.

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Mark

Doet wat het beloofd

Slechts 5 druppels een week lang iedere avond per afvoer. Het lijkt ongeloofwaardig dat een paar druppels hun werk kunnen doen. Maar het is toch echt waar. Op onze badkamer kwam al geruime tijd een vieze rioollucht omhoog. Geen chloor of spoelen met soda hielp. Dit product werkt vrijwel binnen 2 dagen. Ik kan het echt aanbevelen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! Drainpure is inderdaad een erg effectief middel tegen stinkende afvoeren die een rioollucht in huis veroorzaken. Wij zijn elke keer blij om te horen dat het Drainpure zijn werk prima doet! Fijn dat we u ook hebben kunnen helpen hiermee. ^Silvia

snel bezorgd

Duidelijke website, snel mijn product gevonden, bestelling, betaling en afhandeling prima!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Silvia

Supersnelle levering, zelfs tijdens topdrukte

Duidelijk website, goede communicatie en de volgende dag geleverd, zelfs tijdens de sinterklaastopdrukte.

Beste Danielle, Bedankt voor uw beoordeling van 8 december. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand december bent u de gelukkige. Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen hierover. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! ^Silvia

Prima spul, maakt de tank open en spoelt goed door.

Tja ik heb een slechte sceptic tank.....eerder geen plus gebruikt, dat werkte prima, nu met plus zit de boel verstopt......nog ff doorgaan hoop ik en dan hopen dat de tank weer op gang komt.

Dank voor uw bestelling en beoordeling! Het kan tot een week of twee duren voordat u een goed resultaat heeft, afhankelijk van de "ernst" van de situatie. De bacteriën hebben even de tijd nodig om zichzelf te ontwikkelen en de vervuiling af te breken. Binnen enkele weken zou u dus al resultaat moeten merken. Ik neem nog even persoonlijk contact met u op om de situatie beter te bespreken. ^Silvia

Prima en correct verzorgd

Prettige winkelervaring en prima producten om het milieu te sparen.

efficiënt en correct

De verzending bij de koerier ging stroef , en dank zij Dutch water tech is alles mooi opgevolgd tot het bij me thuis kwam. Echt super team daar. Beslist de moeite om daar materiaal aan te kopen.1000 maal bedankt hiervoor !!!!!!

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! ^Silvia

Echt super snel en correct

Belofte meer dan waargemaakt glashelder

Helemaal prima

Twee keer iets besteld voor onze septic tank. Tot nu toe zeer tevreden.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

Bestelling eerder geleverd dan verwacht

Bestelling zou 5 werkdagen duren , maar werd de volgende dag al geleverd Goed voor onze septic tank die zo sneller op kon starten

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! PostNL kan op dit moment de levertijd niet meer garanderen vanwege de drukte en de aankomende feestdagen. Daarom bouwen wij enige speling in de totale levertijd. ^Silvia

Snel correcte levering mooie producten

Super snelle levering netjes verpakt. Fijne producten voor biologische schoonmaak midden.

prima produkten. snelle levering

Naar alle tevredenheid.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Mark

Snelle levering,vlotte communicatie en afhandeling

Zeer tevreden! Zeer vlotte en snelle communicatie evenals de levering was zeer snel en product werkt zoals omschreven.

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling! ^Silvia

Snel en goed afgeleverd

Duidelijk dat mij na een jaar werd bericht dat ik wellicht herhaalbestelling moest doen voor onderhoud van mijn tank.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

Zeer goede producten en goede service

Prettig en giede info ook telefonisch

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Mark

Na een eerdere bestelling werd ik een jaar later daar aan herinnerd dat het verstandig was om producten nogmaals te bestellen voor de behandeling van de septic tank. De volgende dag was mijn bestelling in huis , top

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling, wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. ^Silvia

Na 1 dag al het gewenste resultaat

Alle geur en stank na 1 dag verdwenen

Bedankt voor uw bestelling en reactie! Fijn dat Bio- Recup LQD | Regenwater Recup onderhoud al zo snel de geur en stank kon laten verdwijnen. ^Silvia

Positief

De producten op de website zijn uitgebreid beschreven. Ook het telefonisch advies was zeer nuttig en het product, K27 werkt goed tegen vieze geur in huis. Absoluut aan te raden hier uw producten te bestellen!

Beste Hilde, Bedankt voor uw beoordeling van 17 november. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand november bent u de gelukkige. Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen hierover. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! ^Silvia

Heb Roebic 37 besteld en had het met een dag in huis super snelle levering. Met daarin ook nog een folder met tips.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Silvia

Snelle levering duidelijke en een website.

Prima bedrijf met een duidelijke website en snel geleverd. Ik miste alleen wel een mail van Dutch Water Tech als bevestiging van m’n bestelling.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. De orderbevestiging en track en trace worden automatisch verstuurd na het plaatsen van een bestelling. Het kan soms zijn dat wanneer het spamfilter strikt staat ingesteld deze emails in de spam box komen. Is dat in dit geval wellicht zo? Alvast bedankt voor uw reactie! ^Mark

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.