Filters

8

Positieve ervaring bij mijn eerste bestelling

Duidelijk informatie op website + snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkt goed

Het regenwater stonk en kleurde troebel. Het product van Dutch Water Tech hielp wonderwel. Product gedoseerd zoals voorgeschreven in de handleiding en na twee dagen is het regenwater weer perfect te gebruiken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles voortreffelijk geregeld

Bestellen en leveren was prima. Ik moet nog even afwachten of mijn bestelling zijn werk gaat doen. Maar tot zover zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Foute levering snel rechtgezet!

Product online besteld, geleverd na 3-4 werkdagen maar...., de verkeerde producten. Amper 5 minuten na mijn 'klachten'mail werd ik al gebeld en....anderhalve dag later ontvingen wij de gevraagde producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en werkt naar verwachting

De oude vooraad was op, er kwamen enige problemen met de afvoer. Door snelle levering was het binnen enkele dagen opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte levering

Producten werden snel geleverd. Nu nog gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service ,meteen antwoord op de mail en lekker snel in huis Ik zeg niks meer aan doen

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en accuraat

Snelle en accurate levering zonder problemen, de website is hierin ook duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Gewoon zo doorgaan!

  • Aanbevelen? Ja
8

Een bedrijf die samenwerkt met de natuur en niet tegenwerkt

Zeer simpel verpakt met oog op de natuur. Werking die geen schade toebrengt aan andere levende organismen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte levering en topproduct.

Product werkt zoals beschreven en heeft mijn probleem direct verholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over Bio Recup LQD! Bedankt voor het delen van uw ervaring. ^Alana

1

product na 10 dagen nog steeds niet ontvangen!

10 dagen na bestelling nog steeds niets ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Regine, Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Het lijkt in dit geval mis te zijn gegaan bij de bezorgdienst. Het pakket staat in het verzendsysteem van DPD op bezorgd, zodat we helaas niet konden zien dat er een probleem was opgetreden met de levering. Wanneer u het ons even had laten weten via de telefoon of mail hadden we het al lang voor u kunnen oplossen. We zullen u vandaag een nieuw pakket opsturen zodat u niet langer hoeft te wachten. Wij gaan dan kijken met de bezorgdienst hoe het zit. Als u nog vragen heeft dan helpen we u uiteraard graag weer verder. ^Mark

10

Prima Service

Snelle levering en via mail keurig op de hoogte gehouden,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en Roebic Beerput Onderhoud K47! ^Alana

10

Super producten

Een bedrijf met kennis van zaken. Bij mailing voor extra uitleg, onmiddellijk een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en Bio Recup LQD. ^Alana

9

Heel vlotte service en goede instructies

Volledig aan te raden product! Werkt enorm snel en efficiënt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen dat uw bestelling zo goed is verlopen en dat u tevreden bent over Anti Rioollucht in Huis Pakket 2. Dit vinden wij fijn om te lezen! ^Alana

6

Snelle en correcte levering, echter prijzig en onduidelijke webshop

Op de webshop is het moeilijk om de verschillende producten te vergelijken. Het bestelproces loopt goed, echter jammer van de hinderlijke chatbot die telkens als een pop-up verschijnt. Verder ook nooit antwoord gekregen op mijn vragen via online contactformulier. Sommige producten worden geleverd in een verpakking die niet helemaal afsluit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Manuel, Bedankt voor je feedback en je bestelling. Jammer te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik ben bang dat we je vraag niet hebben ontvangen, misschien dat er iets mis is gegaan met onze website. We verwachten binnen enige tijd live te gaan met een vernieuwde webshop waar de beschreven problematiek zeker bekeken gaat worden. We hopen dat je in elk geval tevreden bent met onze producten en hopen je nog eens terug te zien. ^Mark

2

Een beetje beter

2 Bussen in mijn regenput gegoten, slechts kleine verbetering...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Pascal, Zoals besproken sturen we u een alternatief product op. We verwachten dat dit in uw geval beter zal werken. We vernemen graag uw ervaringen over circa twee weken. ^Mark

10

topproduct

Werkt zeer snel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve review over Bio Recup LQD! Wij stellen dit erg op prijs. ^Alana

10

Prima

Prima altijd keurig en op tijd geleverd.En top product.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over Bio-Septic Plus Septic Tank Bacteriën - 1kg. Wij vinden het ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent over dit product en de levering hiervan. ^Alana

8

Goed

Mooi uitziend/ lekker warm!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u tevreden bent, we snappen hem niet helemaal qua warmte maar wel heel erg bedankt voor uw recensie! ^Alana

10

zeer goede opvolging van bestelling

had eerst een verkeerd product besteld, na sturen van een mail binnen enkele minuten recht gezet en telefoon gekregen ! prima opvolging.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen dat uw bestelling bij Dutch Water Tech goed is verlopen en dat u tevreden bent over onze service, dank voor deze beoordeling! ^Alana

10

Heel goed

Erg makkelijk te gebruiken,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve reactie over Drainpure! Fijn dat u tevreden bent. Wij stellen dit erg op prijs. ^Alana

10

Excellent customer service, good product

Excellent customer service. Questions were answered promptly and clear, useful advice on what product to use and how. Purchase and delivery went smooth. Product, Bio-septic 2.5Kg, seems to work for our boat but it is a bit early to have definitive answer in that.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

very good to read that the use of Bio-Septic plus - 2,5kg has given you good results and that you appreciate our service! Thank you for your review. ^Alana

8

Hoge handelingssnelheid, zelfs op zondag.

Prima gecommuniceerd en alles op tijd (in Belgie!) geleverd. Duidelijk website.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve reactie over Bio Recup LQD. Wat fijn om te horen dat uw bestelling bij Dutch Water Tech zo goed is verlopen! ^Alana

10

Supertevreden

uitstekende producten, snelle levering en vriendelijk en behulpzaam contact i.g.v. vragen om advies

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Wij stellen uw mooie beoordeling erg op prijs, dank hiervoor! ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd