Werk prima!

Was ook makkelijk te begrijpen en uit te voeren

Dank voor uw bestelling en review. ^Silvia

Aanrader! Goede producten en persoonlijk advies

Wij hadden thuis last van een rioollucht en de oorzaak was de douche put. We hadden verschillende producten al gebruikt, waardoor er absoluut geen sprake meer was van ontstopping. Maar de lucht verdween maar niet. Daarom opgebeld en navraag gedaan. Ik had het Anti Rioollucht Pakket 1 in gedachte, maar vanwege het persoonlijk advies werd me K27 aangeraden. Dat scheelde me de helft van het geld en het heeft perfect geholpen. Dus bij deze, enorm bedankt.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Mark

Nette website, vraag voorafgaand aan bestelling snel en adequaat beantwoord en snelle levering van de bestelling.

Prima advies

Gebeld voor advies en prima geholpen

goede service, snelle levering

Telefonisch ben ik erg goed en professioneel geholpen bij mij vraag en daarna volgde een snelle levering van de bestelde producten.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Mark

snel,goed en alles aanwezig

snel en hulpvaardig

nooit gedacht om nog ooit peristaltische darmpjes te vinden voor mijn 10 jaar oude pompjes. En toch....Dutch water Tech was mijn redder in nood. Ondanks wat probleempjes met de levering is alles perfect geleverd.

super goed produkten

zeer goede produkten

nette en goede afhandeling

Het product is netjes omschreven en doet wat het moet doen. fijn is dat het reukloos is en makkelijk in gebruik.

Prima advies

Vraag over septic tank en Roebic -K47 is keurig beantwoord met enig extra advies hoe het middel toe te passen. Enige minpuntje, moest zelf na een week terug bellen het belverzoek was blijven liggen. Levering was ook perfect.

Bedankt voor uw bestelling en review! Wij gaan zeker ons best doen om voortaan sneller terug te bellen. ^ Silvia

Het werkt niet bij ons

we hebben de behandeling gedaan zoals die beschreven stond op de verpakking. Maar het heeft niet geholpen... dit hebben we gekocht ; - Anti rioollucht in huis pakket 1 - Drainpure

Wat vervelend dat het resultaat niet zo is zoals verwacht. We hebben u vandaag een e-mail gestuurd naar aanleiding van uw reactie. Wij gaan graag met u op zoek naar een passende oplossing voor uw probleem. Mocht u deze e-mail nog niet hebben ontvangen, dan kan het wezen dat deze in de spambox terecht is gekomen. ^ Silvia Update: Wij hebben een nieuw product opgestuurd naar de klant en zijn in afwachting van het resultaat.

nog geen

kijken hoe het werkt

Bedankt voor uw bestelling. Wij horen graag hoe de ervaring met het product is wanneer u deze gebruikt heeft. ^ Silvia

Snelle correcte verwerking en levering

Online besteld en geheel compleet geleverd binnen 3 dagen. Verzending was te volgen via "track and trace", Zeer tevreden.

Ongelooflijk super !!!!

Bij gebruik van de fles hef ik direct effect . De geur was binnen het half uur verdwenen !! Spijtig dat ik dit nog niet eerder ontdekt heb .

Bedankt voor uw reactie en bestelling! Fijn dat Roebic K 57 Septic Tank Noodhulp meteen succesvol heeft geholpen bij het verhelpen van de stankoverlast door de septic tank. ^ Silvia

Top product!

Product doet goed zijn werk! Blij mee!

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Wij zijn zeer tevreden met deze natuurlijke reizigers goed voor het milieu en dat voor een betaalbare prijs

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Goede voorlichting op hun web

Ik heb eerst een proefzending besteld en dat ging perfect. Mijn beerput reageerde prima maar het was nog te weinig dus extra besteld. Snel geleverd.

Top.

Ik zit met een overvolle septictank van mijn hond, (ja ze bestaan echt) en nu ik roebic blackwater heb toegevoegd lijkt er het een en ander al op te lossen in de tank, en t zit er pas een half uur in. Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen en ben nu al blij dat ik contact heb opgenomen voor dit bizarre probleem. Dank voor jullie meedenken, en het extreem snelle bezorgen van het pakketje! (Gisteren besteld en vandaag al binnen) van mij krijgen jullie een 10! (Ik stuur nog wat foto’s per mail toe !

Bedankt voor uw reactie en bestelling! Wij hadden inderdaad nog niet eerder gehoord van een Doggie Dooley (verteerput voor de hond) maar erg fijn dat we mee mochten denken voor een oplossing en Roebic Blackwater hierin ook al meteen wat resultaat gaf. Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat. ^ Silvia

Prima bedrijf en dito product,

Na de verhuizing naar een huis met een septic tank die lang ongebruikt was, ben ik gaan zoeken naar een product om de tank weer op te starten eb daarna te onderhouden. Bij Dutch Water Tech terecht gekomen en daar Bio Sceptic+( opstart) en nu 2 x Bio Septic( onderhoud) besteld. Snel verstuurd en in huis, keurig T&T code en digi factuur in je mailbox. Website netjes en overzichtelijk, duidelijke uitleg bij het product dus je weet wat je kopen moet voor wat je nodig hebt..ook mooi dat alles biologisch is want bleek en dergelijke is funest voor je tank. Mij zien jullie nog vaak terug want de septic tank draait super op jullie producten.

Bedankt voor uw uitgebreide positieve reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen met de opstart en het onderhoud van uw tank. ^Silvia

Gewoon waanzin

Ik ben de eerste die zijn tank heeftgevuld met roebic treatment in Thailand dit is handel ik bel nog

Beste Johannes, Bedankt voor uw beoordeling van 16 september. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand september bent u de gelukkige. Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen hierover. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! ^Silvia

Goed en makkelijk in gebruik

Na supersnelle levering product draine pure gebruikt. Goed product en makkelijk in gebruik.

Snelle levering.

Correcte, snelle levering

Het product ziet er veelbelovend uit, de werking ervan zal ik maar kunnen vaststellen na een aantal maanden natuurlijk, als mijn regenwaterput niet begint te geuren en te kleuren.

Gewoon goed

Kennis van zaken en dat delen. Snelle levering. Goed werkende site Makkelijke betaling

prima service

heb net voor het eerst 1 fles Roebic (beerput onderhoud) bacteriën in de beerput verwerkt en hoop dat het gaat werken ,heb hier dus geen ervaring mee .mocht dit goed aanslaan ga ik zeker een hele doos bestellen .heb hier een goed gevoel bij.

Dank voor uw bestelling en beoordeling! Het kan tot een week of twee duren voordat u een goed resultaat heeft, afhankelijk van de "ernst" van de situatie. De bacteriën hebben even de tijd nodig om zichzelf te ontwikkelen en de vervuiling af te breken. Binnen enkele weken zou u dus al resultaat moeten merken. ^Silvia

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.