Razendsnelle levering en product werkt uitstekend

Hele duidelijke website met goeie uitleg over de verschillen in producten. Kon zo goeie keus maken. Zeer tevreden met product. Fijne, snelle levering.

Goed en snel.

Snelle levering,

altijd snelle levering en goede spullen

Wederom Roebic Black water besteld bij Dutch Water Tech om mijn vuilwatertank van de boot geurvrij te houden. Gebruik het spul al jaren en het werk uitstekend. Dutch Water Tech heeft duidelijke website en levert keurig en snel de spullen af. Aanrader.

Okee

Snelle levering en redelijk goed verpakt (K37 & K47). Helaas geen bevestiging vd bestelling via email (zonder aangemaakt account!!). Twee bestellingen geplaatst waarvan één volgens mij zonder pakbon kwam. Normaal niet zo erg maar omdat er ook al geen orderbevestiging is, is er alleen de betalingsbevestiging vd bank voor de eigen administratie.

Beste Eric, Wat vervelend. Mogelijk dat er iets is misgegaan in het systeem, wij gaan dit even nakijken. Soms komt het ook nog eens voor dat de bevestiging in de spambox terecht komt. Ik zal u de bevestigingen per e-mail toesturen. ^Silvia

Perfect geregeld

Chloorpomp aangekocht precies conform afspraak geregeld vandaag besteld en dag later geleverd. Bedankt

Snelle levering volgens afspraak

Duidelijke website en levering volgens afspraak. Betrouwbaar en snel.

Snel en netjes

Goed verpakt en zeer snel afgeleverd

Stankoverlast verdwijnt echt!

Al jaren gebruiken wij producten van Dutch Water Tech het resultaat was En is verbluffend!!!!!!

Top en nog eens top

Heb wc reiniger gekocht nog nooit zulk lekker spul gehad, wist niet dat het bestond. Als het op is koop ik weer.

Dat is fijn te horen! We zien u graag weer terug! ^Mark

Goede service. Pakketje netjes op tijd volgens afspraak met goede track en trace.

uitstekend.

Goed product: De flesjes Drain pure helpen echt tegen stankoverlast, en werden heel snel bezorgd

goede producten

heb de septic tank starter de biologische WC reiniger en de leidingen reiniger gekocht en ben daar uiterst tevreden over , voldoet voor 100 % aan de omschrijving van de producten

Lost het mijn rotte eieren lucht in huis op

Combi pakket voor 50 euro besteld. Volgens de instructie 4 dagen lang wc en afvoer bewerkt met de geleverde flessen. Helaas is de geur niet helemaal verdwenen ook niet na een week. Het is wel iets minder maar het moet toch in iets anders zitten. Dus niet de oplossing voor mijn probleem blijkbaar helaas.

Hallo Erik, Dat is jammer. We gaan even contact met je opnemen om te zien of we je nog ergens kunnen helpen. ^Mark

topproducten die niet stinken

Gezien de aard van se verstopping al veel baat gehad! We gaan het zeker opnieuw herhalen om er verder aan te werken!

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Mark

Snelle levering, prima ervaring

Ik zocht op stank in huis en kreeg een prima verhaal te lezen over oorzaken via de site van Water Tech. Daarnaast boden ze een product dat de oorzaak zou kunnen wegnemen, dus dat heb ik toen besteld. Bestelling was er snel, communicatie prima. Of het product, druppels die je elke avond in de afvoer moet doen, werkt, moet ik nog even afwachten aangezien je het een paar weken moet volhouden. Als ware het een kuur. Maar de eerste signalen zijn hoopgevend. Verder erg genoten van de filmpjes van de firma op Youtube, vooral die ene waarin de presentator niks zegt, maar wel 3 x een verschillend poloshirt aan blijkt te hebben!

Beste Henk, Dank voor je positieve review. We hebben zelf ook veel lol gehad met het maken van de filmpjes! ^Mark

Snel levering

Heldere communicatie en snelle levering

Heldere communicatie en informatie. Snelle levering

Quick service, excellent products

They had the product I wanted and delivered it immediately. I now await the result but I think it ia working already!

Vlotte levering

Ondanks de gekke corona tijd super snelle levering, over de werking kan ik nog niets zeggen, ff afwachten nog maar wat ik gehoord heb alle vertrouwen.

Gevonden wat ik nodig was

Snelle levering goed website

Zeer duidelijke site, die me precies vertelde wat het product kan doen.

Als je naar de site gaat, is het meteen duidelijk waar je producten kan vinden en hoe je ze kan bestellen.

Prima product

Mooi op tijd bezorgd Werkt goed

Ik gebruik het maar net, er is ook nog geen hevige regen geweest, dus we zullen het moeten afwachten, ik ruik nu nog niks.

Uitstekend product en snelle levering

De website van Dutch Water Tech is helder en overzichtelijk. De beerput starterkit werd supersnel geleverd en werkt zeer goed. De gebruiksaanwijzingen waren ook erg duidelijk.

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

Duidelijke site, rij snelle levering

Was op zoek naar bacteriën voor de IBA. Dutch Water Tech was de eerste site die op kwam en betrouwbaar leek. Online bestellen ging erg gemakkelijk. Een pot besteld om uit te proberen. Fijn dat ook de verpakking milieuvriendelijk is. De bacteriën waren na 3 dagen in huis. Normaal denk ik sneller maar in deze huidige crisis duurde het wat langer. In de toekomst zal ik zeker de bacteriën weer bij hen bestellen.

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net