Heeft voor mij niks gedaan, wel veel geld gekost

Het heeft voor mij helaas niks gedaan, maar wel veel geld gekost. De stank is niet verholpen.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Spijtig om te lezen dat de producten niet hebben geholpen. Ik neem vandaag nog persoonlijk contact met u op om te kijken of wij een oplossing kunnen vinden voor de stankproblematiek. Mogelijk dat andere producten beter passen in deze situatie of dat wij een ander advies kunnen geven. Wij denken graag met u mee om dit op te lossen. ^Silvia

Wederom prima online bestelervaring Dutch Water Tech

Het uitzoeken van de producten ging op basis van een informatie aanvraag per mail moeiteloos. Het afhandelen van de bestelling en de betaling verliep functioneel en adequaat. Prijsstelling prima !

Doen wat ze beloven!

Ik heb al twee keer onderhoudsmiddelen besteld voor een septische put in ons tuinhuis. De levering was altijd vlot en de producten doen zeker wat zij moeten. Het contact is prettig.

Aanrader, eerlijk en snelle levering

Goede website met duidelijke uitleg, levering heel snel, meer dan tevreden.

Keurig en snel geleverd, maar wel lastig om de juiste te kiezen.

Waar verbeterd kan worden is bij de specificaties, zodat ik makkelijker de juiste keuze kan maken. Ze zijn te summier en niet helemaal duidelijk wat er nou precies geleverd wordt.

Goede producten geen poespas

Alles werkt perfect snelle leveringen, duidelijke omschrijvingen. Wij hebben sceptische tank en kan alle relevante informatie vinden en ze hebben er ook alle producten voor. Echt specialisme

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles aan de verwachtingen voldoet. Wij blijven onze uiterste best doen om zo door te gaan. ^Silvia

Goede (online) informatie over de producten!

Voor ons vakantiehuis gebruik ik nu 2 jaar de producten voor de sceptic tank. Dit werkt enorm goed, geen stank meer, afvoer lopen goed door en sceptic tank werkt als een zonnetje!

Wat een mooie beoordeling van het Septic Tank pakket voor Recreatie Woning. Fijn om te lezen dat dit de ervaringen zijn na een aantal jaar gebruik. Bedankt voor het delen van uw ervaring. ^Silvia

Werkt prima

Zie boven

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling . Daar zijn wij erg blij mee. ^Lonneke

Prima geregeld.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee. ^Lonneke

Succes verzekerd!

Goed product, beloven wat ze zeggen en super snel geleverd, zelfs in België! Dus wat kan ik meer zeggen dat ik Dutch Water Tech zeker kan aanraden! Eigenlijk ben ik zonder gez**k vlot van de geurtjes en kleurtjes af. Meer had ik niet nodig .. :-D

Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u positieve ervaringen met ons heeft. Wij blijven onze uiterste best doen om dit zo te houden. Goed om te lezen dat ook bij u, de Bio Recup LQD heeft gezorgd voor stank en kleurvermindering van het opgevangen regenwater. ^Silvia

Goede kwaliteit en goeie kwaliteit

Heb al meermaals producten besteld en altijd rap geleverd. Producten doen ook hun ding zoals het hoort.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat ook Bio Recup LQD aan de verwachtingen voldoet. ^Silvia

Ik gebruik het product al anderhalf jaar voor onze septictank en het werkt prima.

Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u positieve ervaringen met het gebruik van Bio Septic Plus heeft. ^Silvia

Pakje ontvangen

Het heeft wel even geduurd voor ik het pakje ontvangen had. Was erg goed verpakt, wat gereedschap erbij om de nietjes los te maken. Er staat op de verpakking hoeveel je moet gebruiken wel jammer dat er dan geen maatschepje bij zit.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dit vinden wij super om te lezen. Ik zal uw tip voor het maatschepje intern doorgeven. ^Silvia

goede voorlichting gericht advies

Product ingebracht in vuilwatertank boot, in verband vastzitten sensor, resultaat bevredigend. Aan bevelend.

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Goed om te lezen dat Roebic Blackwater hierin resultaat heeft gebracht. Dat horen wij graag. ^ Lonneke

Goed product voor een mooie prijs

Na reviews te hebben gelezen besloten dit product te proberen. De verzending ging snel en de uitleg was duidelijk. Als je je aan de instructie houdt is de stank snel uit je huis en heb je geen last meer. Ik heb het mijn oma aanbevolen die is nu ook heel tevreden.

Wat een goede beoordeling van Drainpure! Erg prettig om te lezen dat het de stank goed heeft aangepakt in huis en u dit ook andere mensen aan heeft geraden, en zij dezelfde ervaring hebben. Fijn om te lezen. Bedankt dat u uw ervaring heeft gedeeld. ^ Silvia

Maakt goed schoon en milieuvriendelijk

Belangrijkste dat het milieuvriendelijk is. Weinig van nodig en ruikt aangenaam.

Hartelijk dank voor de aanschaf van de biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen in onze webshop. ^Silvia

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd

Via website snel het gewenste product gevonden, gemakkelijk kunnen bestellen en snel geleverd. Prima communicatie. Zeer tevreden.

Hartelijk dank nog voor uw reactie en aanschaf van Bio Recup LQD. Prettig om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging en de informatie toereikend was. Daar doen wij het voor! ^Silvia

prima op tijd geleverd

produkten zijn heel gemakkelijk te bestellen en alle info vind je op de website. we hebben de beerput activator gekocht, de prijs is goed en nu maar wachten op het resultaat, ik heb er alle vertrouwen in.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Dat vinden wij altijd prettig! De beerput activator zal enige tijd nodig hebben om tot volle sterkte te komen maar wij hopen dat u prima resultaat hiervan krijgt. ^Silvia

Super service, zelfs een jaar na aankoop

Tijdens mijn zoektocht naar een doseerpomp goed geholpen. Toen ik een jaar later een storing niet verholpen kreeg, wederom goed vooruit geholpen.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Dat waarderen wij erg. Fijn dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen adviseren. ^Silvia

Goede producten met een zeer vlotte service

Reeds de derde aankoop. Mijn ervaring is dat de producten goed zijn. Alles werd steeds vlot afgehandeld.

Hartelijk dank nog voor uw reactie! Erg fijn te lezen dat u ons steeds terug weet te vinden en de producten bevallen. Dat horen wij graag. ^ Silvia

Uitstekend advies

Dutch Watertek heeft uitgebreid advies gegeven over het gebruik van Roebic K47 voor onze septic tank na overstroming na een hevige regenval. Het advies kwam snel en ook de levering van het product was snel.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Dutch Water Tech. Daar zijn wij altijd blij mee. ^Lonneke

Prima geregeld

De bezorging is snel . En correct afgeleverd . Het spul moet nog getest worden in de camper tot nu toe nog geen geurtjes.

Bedankt voor deze mooie review en aanschaf van Roebic Vuilwatertank Behandeling Zwart . Fijn om te horen dat de verzending goed en correct is verlopen. ^Lonneke

Informatie en telefonisch contact heel goed

Ik ben goed geadviseerd en de producten werden heel snel geleverd. Ik weet nog niet of de producten goed werken omdat zij voor mijn huis in Portugal zijn. Ik ga ze maandag gebruiken

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen om een keuze te maken tussen de producten. Wij hopen dat u snel resultaat zult hebben van het Septic Tank pakket voor Recreatie Woning. ^Silvia

Top kwaliteit voor septictanks.

Goede kwaliteit voor de septictank, werking naar wens. Snelle levering en mooie duidelijke website.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de website en de snelle levering. Fijn dat Roebic K37 septic tank onderhoud ook bij u goed resultaat bij de septic tank geeft. Bedankt voor het delen van uw ervaring. ^Silvia

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.