Ik heb dit product besteld voor mijn septic tank en het werkt geweldig geen last meer van verstopping of nare geurtjes

Vriendelijk en goed advies gecombineerd met een snelle levering

Sinds kort werken wij met een septic tank en zijn hier nog zoekende hoe daar in de praktijk mee om te gaan. Huidige leverancier werkt niet adequaat. nu via jullie een goede online partner gevonden.

Zoals altijd perfect geregeld.

Op tijd en de juiste bestelling.

Naar verwachting goed.

Het middel wordt nu uitgeprobeerd later reageer ik graag, ik ben uiterst vriendelijk geïnformeerd over het gebruik en resultaat, Groet Thomas

Prima geregeld

Alles netjes en verzorgd geregeld

Goede en snelle levering van goede producten

Het bestellen was niet lastig. De producten werden duidelijk beschreven op de site. De levering was snel.

Bijzonder goede en snelle communicatie. Correcte afhandeling

Ik woon in Italië en mijn bestelling was ergens in dat land min of meer verloren gegaan. Communicatie met de transporteur mijnerzijds leverde niets op. Na dat ik dat bij D.W.T. gemeld had hebben die eerst geprobeerd de zending te achterhalen en toen dat niet lukte heeft men mijn bestelling opnieuw verstuurd hetgeen ik zeer correct vond. De communicatie met D.W.T. verliep vlot en vriendelijk.

Keurig op tijd is het product geleverd. Goed product

Duidelijke website snelle verzending aanrader

Septic tank problemen..via Google hier gekomen..Duidelijke uitleg met doorlink naar juiste spullen. Bestelling gemaakt snelle levering. Nu afwachten of het werkt Ga hier zeker weer bestellen Had ook snel reactie op een aanvulling op mijn bestelling

Bestelling in goede orde ontvangen

Duidelijke site, na bestellen in goede orde ontvangen.

Drainpure lijkt te werken

Netjes verzonden. Duidelijke omschrijving bij het produkt. 1week bezig en het is al stukken verbeterd.

Top spul

Snelle levering en een gebruiksvriendelijk product. Doet goed zn werk.

Prima levering

Snelle levering, goede communicatie. Nu hopen dat het product goed werkt 😉

Snel

Keurig en snelle levering

alles in orde

Snelle levering, sneller dan aangegeven op de website. Kwam ons heel goed uit!

Wij gebruiken het spul voor de septic tank van een vakantiewoning. Ben nog zoekende naar juiste dosering, omdat er soms nog wat stank te ruiken is. Heb goede hoop.... en misschien maar eens telefonisch advies vragen, ooit eerder gedaan en dat was uitstekend!

Goed en vriendelijk telefonishe geholpen

Goed en vriendelijk geholpen.

alle ok

alles was ok

goede service

na een uitgebreide uitleg over de verschillende producten het benodigde besteld. Niks meer aan toe te voegen ,ga zo door!!

Snel

Snel afgeleverd en goed verpakt.

Produkten doen wat ze beloven!

Pluspunten

Snelle levering De spectic tank ruikt al veel minder na een anderhalve week.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed advies

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering, goed product dat de werking van de sceptic tank optimaliseert!!

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net