Super aardige medewerkers, goeie service

Personeel bij Dutch Water Tech is heel erg behulpzaam en super aardig, dat komt de laatste tijd weinig voor bij klantenservice. Als je vragen hebt over een product wordt dit duidelijk uitgelegd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Alvast een fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

te gek

snel en soepel zoals het hoort....top

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat het hele proces van bestellen en de verzending van uw bestelling als snel en soepel is ervaren. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Snelle levering, spul werkt goed.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met Roebic Black Water/ vuilwatertankbehandeling. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Veel en ruime ecologische schoonmaakproducten.

Goede service, snelle levering.

Bedankt voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de keuze van de schoonmaakproducten. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Lastig probleem

Na deskundige uitleg bleek de vloer het probleem en niet de afvoer. Bedankt voor de hulp.

Dank voor uw review. Inmiddels hebben we contact met u gehad omtrent uw review. Het lijkt meer op een probleem met vocht te zijn wat hoogstwaarschijnlijk niet uit de afvoer komt. Drainpure zal daarvoor inderdaad niet werken, dat werkt echt tegen stank uit het riool zoals de rotte eierenlucht. Mark

Vlotte levering, super tevreden

Bestelling snel geleverd. Op de website is tevens ook omschreven de werking van de diverse systemen, dat verduidelijkt toch een en ander, de gemiddelde mens weet toch minder van septictanks dan je zou denken, mea culpa. Ga zo door!

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de informatie in onze kennisbank. Een fijne dag gewenst. Vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Maakt de vuilwatertank mooi schoon en de inhoud goed af te zuigen.

Maakt de vuilwatertank mooi schoon en de inhoud goed af te zuigen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met Roebic Black Water/ vuilwatertankbehandeling. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Goed advies

Heb het al eerder in de winter gebruikt in mijn tuinhuisje echter moet het zich nog bewijzen in de zomer wanneer het gebruik van de toilet vele malen hoger is dan de winter. Wordt vervolgd

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat de werking van de Beerput Starter Kit/ Roebic K47 in de winter goed is bevallen. Wij zijn erg benieuwd naar uw ervaringen in de zomer bij meer gebruik en horen die dan ook graag tegen die tijd. Vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Besteld en binnen 3 dagen bezorgd

Geen klachten alles volgens afspraak

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Duidelijke hulp bij keuze maken Snelle correcte levering

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Correcte en snelle levering

Het bestelde product heeft niet het voorspelde en verwavhte resultaat. Spijtig

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Jammer om te lezen dat het product dat u bij ons besteld heeft niet voor het verwachte resultaat heeft gezorgd. Ik neem vandaag nog persoonlijk contact met u op om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen hierin. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Snel en kwalitatief hoogstaand

Wat een mooi bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij blijven onze uiterste best doen om zo door te gaan. Ik wens u nog een hele fijne avond toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Prima product

Gebruik van Drainpure is super. Prima effecten al na reeds 1 maand. Ik heb daarom extra voorraad hiervan aangeschaft

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruik van Drainpure! Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Goede snelle service

I

Snelle levering, conform afspraak

Product netjes ontvangen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven! Vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Goede werking snelle levering.

Goede en snelle levering. Werkt tot nu toe prima. 1 week in gebruik. Vieze lucht in huis verdwenen.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een boordeling te plaatsen over het gebruik van Drainpure en dat u laat weten dat dit ook bij u thuis werkt! Met vriendelijke groet, Mark Dutch Water Tech

Stank helemaal weg!

Kwam uit afvoerpijpen van wasmachine en droger, een intense rioollucht. Iemand van een bouwbedrijf adviseerde er een laagje water in te gieten. Dat heeft een periode geholpen, maar nu echt niet meer. En dit is zo simpel, je kan dan bijna niet geloven dat zoiets echt werkt. En dan ook nog op milieuvriendelijke basis. Inmiddels gebruiken onze buren het ook, zijn even blij. Dank voor deze uitvinding, en dat denk ik nog steeds wel, als ik het gebruik.

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze supermooie beoordeling over het gebruik van Drainpure. Dit doet ons goed. Erg fijn om te lezen dat de buren ook dezelfde ervaring hebben met Drainpure! Met vriendelijke groet, Mark Dutch Water Tech

Snelle levering. Top product

Gebruik black water al jaren in mijn vuilwatertank. Tot volle tevredenheid. Nooit verstoppingen of nare geurtjes in mijn boot.

Bedankt voor uw beoordeling van 12 mei. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand mei bent u de gelukkige. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Produkt goed z’n werk gedaan

Produkt voor 2e keer besteld en werkt weer goed

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruik van Roebic K37 Septic tank onderhoud. Ik wens u nog een hele fijne avond toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Vorig jaar begonnen met pakket voor beerput. Stank was snel verdwenen en is weggebleven

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Wat goed om te lezen dat u een positieve ervaring met ons heeft, daar doen wij het voor! Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Professioneel klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben een bestelling gedaan vlak voor ons vertrek naar Portugal. Na telefonisch contact is het product super snel bezoegd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en de bestelling op tijd is geleverd. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Snelle levering, ben nu begonnen met het gebruik voor onze septic tank. Ik hoor hier goede verhalen over dus ben benieuwd!

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Fijn om te lezen dat u uw bestelling snel binnen had! Ik wens u een heel fijn weekend toe. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Snelle levering en goede afwikkeling, bravo!

Goed product, en snelle afwikkeling.

Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Dit is super om te lezen. Wij blijven hier zeker mee doorgaan. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Goede producten, maar te trage website

Ik ben erg tevreden over de producten en service van Dutch Water Tech. Puur biologisch en prima werkend. Ook de verpakking en levering is uitstekend. Het enige minpunt is de extreme traagheid van de website bij het bestellen. Na elke stap in het bestelproces kost het heel erg lang voor de volgende pagina is geladen. Dat is jammer, want daardoor zullen veel mensen onnodig afhaken. Hopelijk verbeteren jullie dit snel!

Dank voor uw review. We hebben inderdaad afgelopen week technische problemen ondervonden waardoor de afrekenpagina extreem langzaam werd. Inmiddels is dat gelukkig opgelost. In elk geval bedankt voor uw feedback en voor het feit dat u toch de moeite heeft genomen een bestelling te plaatsen. ^Mark

prima prodcut en snelle service

heb product meteen gebruikt. goede resultaten tot zover

Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en al goed resultaat merkt. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.