Gewoon waanzin

Ik ben de eerste die zijn tank heeftgevuld met roebic treatment in Thailand dit is handel ik bel nog

Bedankt voor uw bestelling en enthousiaste reactie. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen hierin dan horen wij dit graag. ^Silvia

Goed en makkelijk in gebruik

Na supersnelle levering product draine pure gebruikt. Goed product en makkelijk in gebruik.

Dank voor uw bestelling en review. ^Silvia

Snelle levering.

Correcte, snelle levering

Het product ziet er veelbelovend uit, de werking ervan zal ik maar kunnen vaststellen na een aantal maanden natuurlijk, als mijn regenwaterput niet begint te geuren en te kleuren.

Gewoon goed

Kennis van zaken en dat delen. Snelle levering. Goed werkende site Makkelijke betaling

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

prima service

heb net voor het eerst 1 fles Roebic (beerput onderhoud) bacteriën in de beerput verwerkt en hoop dat het gaat werken ,heb hier dus geen ervaring mee .mocht dit goed aanslaan ga ik zeker een hele doos bestellen .heb hier een goed gevoel bij.

Dank voor uw bestelling en beoordeling! Het kan tot een week of twee duren voordat u een goed resultaat heeft, afhankelijk van de "ernst" van de situatie. De bacteriën hebben even de tijd nodig om zichzelf te ontwikkelen en de vervuiling af te breken. Binnen enkele weken zou u dus al resultaat moeten merken. ^Silvia

Zeer goed en efficiënt

Website goed te gebruiken en informatief Track and trace goed volgbaar

Bedankt voor de positieve beoordeling! ^Silvia

Super gied

Werkt snel

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Snelle levering, goed product!

Product is snel geleverd en is van goede kwaliteit.

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Fantastische, coulante en klantvriendelijke service

Na een vergissing in mijn bestelling werd ik nog dezelfde dag door hun gebeld en is mijn vergissing op een supersnelle en zeer klantvriendelijke manier opgelost. Chapeau!

Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! ^Silvia

Goed product

Gooide het in mijn toilet en het werkte direct

makkelijk te bestellen en heel snelle levering

De website is heel duidelijk, bestellen is makkelijk en we hadden het product de volgende dag in huis. Heel tevreden.

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Perfect geregeld en zeer snel bezorgd

Hetzelfde als hierboven

Dank voor uw bestelling en review. ^ Mark

Prima info bij gebruiksvriendelijke produkten

Na een huis te hebben gekocht met een IBA heb ik online mij geïnformeerd naar onderhoud hiervan Zo ben ik bij Dutch Water Tech terecht gekomen De info en de produkten spraken mij aan

Beste J, Bedankt voor uw beoordeling van 25 augustus. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand augustus bent u de gelukkige. Als het goed is heeft u ook een e-mail van ons ontvangen hierover. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Nog een fijne dag! ^Silvia

Uitstekend!

Snelle levering waardoor ik niet lang hoefde te wachten op mijn bestelling.

Dank voor uw bestelling en review. ^ Silvia

Roebic K47 lijkt te werken

Ik heb een oude woning gekocht met septic tank (zwart water). Deze bleek af en toe te gaan stinken. Vooral met de hittegolf, maar dan in de nacht wanneer het geregend had. Na wat googlen kwam ik op de site van Dutch Water Tech terecht en heb het product Roebic K47 gekocht. Al in de eerste nacht na het gebruik bleek de stank weg. Helaas toch daarna (na een week) nog 1 keer teruggekomen, hopelijk blijft dat bij incidenteel. Vooralsnog ben ik voorzichtig positief!

Goedemorgen, Dank voor uw review. Het kan inderdaad tot een week of twee duren voordat u een goed resultaat heeft, afhankelijk van de "ernst" van de situatie. De bacteriën hebben even de tijd nodig om zichzelf te ontwikkelen en de vervuiling af te breken. ^Mark

Ging allemaal prima.

Goed.

Bedankt! ^Mark

Super service en snelle levering

Ik heb twee keer gebeld, eerste keer voor informatie en dat werd allemaal duidelijk en goed uitgelegd. Tweede keer was om dat de site al de hele dag niet werkten bij betalen. ( dit lag aan internet niet aan de site). Omdat het al laat was zou de bestelling pas einde week komen maar de meneer aan de telefoon ging proberen om het toch nog te versturen. Volgende dag had ik het pakketje al in huis.

Goede duidelijke site, goede vindbaarheid

Goed, nette afwikkeling

Dank voor uw bestelling en review! ^ Silvia

Mijn bestelling is nog onderweg, maar de communicatie verliep tot nu toe vlot.

Als de levering nu vlot gaat en het product werkt ben ik helemaal tevreden.

Dank voor uw bestelling! ^ Silvia

Goed vindbaar en prima werkende webshop met duidelijke omschrijving van de producten.

Dank voor uw positieve review. ^ Mark

Positief goed advies direct contact

Positief goed advies direct contact korte lijnen komen afspraken na

Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Bedankt voor de beoordeling! ^Silvia

mijn gootsteen was verstopt en wilde niet open gaan. Ik gebruik een halve fles er in leeggegooid en ik kon weer mijn gootsteen gebruiken. Straks de andere helft. Wat ben ik blij

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat we u hebben kunnen helpen! ^Silvia

Dutch Water Tech niets op aan te merken. De levering door PostNL wel.

Snelle verzending en correcte afhandeling door Dutch Water Tech. Levering door PostNL erg warrig en rommelig. In track/trace melding dat het in mijn brievenbus is afgeleverd, maar niets. "11:59 Bezorgd, zending in brievenbus" Om ca 15:00 Post NL gebeld, en daar wordt verteld dat de status op "bezorgd in brievenbus" staat omdat de doos te groot is. Erg vreemd..... Wel de toezegging dat het dezelfde dag nog geleverd zou worden. Dat gebeurde ook...... door mijn buurman...... Daar was het pakket namelijk 's middags afgeleverd. Kortom Duth Water Tech, niets op aan te merken. Levering door PostNL des te meer.

Bedankt voor uw bestelling en beoordeling! Vervelend dat de levering van uw bestelling via PostNL niet zo goed was gegaan. Fijn dat u dit even laat weten dan gaan we dit extra in de gaten houden. ^ Silvia

goed advies en redelijk snel geleverd

Dank voor uw bestelling! ^ Mark

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.