Prima contact

Prima contact gehad met een medewerker of eigenaar.

Verbeterde geur

Ik heb voor dit product gekozen omdat het geen negatief effect heeft op het water, je kan nog steeds je planten ermee besproeien. Het is ook prijsvriendelijk en gemakkelijk in gebruik. De geur is veel verbeterd, ik ben heel tevreden.

Goed advies gekregen!

Telefonisch contact gehad. Vriendelijke medewerker en een goed en eerlijk advies gekregen.

Van verkeerd gelabeld naar snelle oplossing

Pakket kwam niet aan, maar gng retour omdat bij DHL de label verwijderd was. Gelijk door Silvia, met excuses opnieuw de volgende dag al geleverd. Top

Ik gebruik het al vele jaren! Helpt echt prima!!

Prima ervaring met Dutch Water Tech!

De toiletschoonmaakmiddelen zijn uitstekend, beschermen onze beerput en ruiken lekker fris. De website zit goed in elkaar en de communicatie over de bestelling is uitstekend, de levering is snel en volgens afspraak. Kortom; Prima bedrijf, ben zeer tevreden!!

Ok

Levering vlot

Vlotte aankoop van een verzorgd product

Ik zocht een product voor de behandeling van regenwater en vond dit bij Dutch Water Tech. Goede uitleg op een verzorgde website. Vlotte levering in een handige duurzame verpakking. Het resultaat is al te merken, nog even wachten op een volledig herstel tot na de volledige behandeling.

Topkwaliteit

Het product voldoet perfect aan de verwachtingen ! Bedankt

Topfirma en correct op alle gebied

Van bestelling tot levering alles TIP TOP in orde Ons regenwater ruikt niet meer na een jaarlijkse behandeling Superproduct

Topservice

1 jaar geleden was 1 belletje voldoende om mij ye overtuigen van het product. Inmiddels weer een bestelling ontvangen.

Heldere website, uitstekende producten

Het hele koopproces ging soepel en de producten zijn van uitstekende kwaliteit

Megasnel en goed

Doen wat ze beloven

Uitstekend advies, prima werking product.

Telefonisch contact gehad. Geen lange wachttijden en correct advies. Zeer professioneel en vriendelijk. Producten werken uitstekend om in ons geval probleem met geurhinder met IBA op te lossen. Snel verzonden en keurig verpakt. Zeer tevreden, ook qua klantenservice.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij stellen dit zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over zowel de geleverde producten als onze klantenservice! ^Alana

Snelle afhandeling top produckt

Het produkt dat we gekocht hebben om de geur uit onze regenwaterput te halen werkt perfect. De communicatie met het bedrijf voor de aankoop en levering was keurig en snel.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de werking en levering van Bio Recup LQD. Bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Heel goed product en duidelijke instructies

Ik ben heel blij met dit milieuvriendelijk product, doet perfect wat het zegt en de dosering is duidelijk. Ik ben fan.

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! ^Alana

Snelle en duidelijke hulp

De beerput was vol en we wisten niet eens dat we een beerput hadden. Geen idee hoe dit verder moest. De meneer van DWT heeft mij goed geïnformeerd over wat er nodig is om de beerput na legen, nodig had. En een mail gestuurd met alle.info. daarna besteld en alles dezelfde week gekregen. Heel prettig!

Antwort des Geschäftsinhabers

Wij zijn blij dat wij u verder hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor uw beoordeling, hier zijn wij ontzettend blij mee, ^Alana

zeer snelle en correcte levering.

Ik gebruik reeds verschillende jaren deze producten en behaal hier goede resultaten mee.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs, hartelijk dank! ^Alana

Vlotte verwerking van de bestelling

Goede uitleg over de producten en vlotte verwerking.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de uitleg van onze producten en de verwerking van uw bestelling. ^Alana

Geweldig positief!

Mijn septische put die 30 jaar oud is werkte blijkbaar niet goed meer omdat mijn toiletten niet goed meer zakten bij het doorspoelen. Na een tijdje DWT-Septic+ gebruikt te hebben werkt alles weer als nieuw .Dus moet mijn septische put niet leeggezogen worden door een firma.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over DWT-Septic Plus! ^Alana

Goede producten

Mijn regenwaterputten stonken heel erg nadat de nieuwbouw werd opgeleverd door de aannemer. Door de producten van Dutch Water Tech te gebruiken merkten we heel snel het verschil en verdween de stank. Top product!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! Wij zijn blij om te horen dat dankzij dit product de stank in uw regenwaterputten is verdwenen! ^Alana

Perfecte klantgerichtheid.

Pakketje was bij post nl blijven steken. Dutch water heeft dit direct en super klantgericht opgelost. Volgende dag nieuw pakket ontvangen

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn hier super blij mee! Fijn dat wij u verder hebben kunnen helpen. ^Alana

Hele prettige en proactieve service

Verkoop,levering en nazorg gaan moeiteloos in elkaar over!

Antwort des Geschäftsinhabers

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service! Hartelijk dank daarvoor. ^Alana

Werkt zeer goed

Product doet wat het moet doen en zeer snelle + correcte levering

Company details

12 Lelyweg

Bergen op zoom 4612 PS

085 - 201 8 777

[email protected]

Über Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.

Kiyoh Bewertungen