Snelle levering, ben nu begonnen met het gebruik voor onze septic tank. Ik hoor hier goede verhalen over dus ben benieuwd!

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Fijn om te lezen dat u uw bestelling snel binnen had! Ik wens u een heel fijn weekend toe. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Snelle levering en goede afwikkeling, bravo!

Goed product, en snelle afwikkeling.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Dit is super om te lezen. Wij blijven hier zeker mee doorgaan. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Goede producten, maar te trage website

Ik ben erg tevreden over de producten en service van Dutch Water Tech. Puur biologisch en prima werkend. Ook de verpakking en levering is uitstekend. Het enige minpunt is de extreme traagheid van de website bij het bestellen. Na elke stap in het bestelproces kost het heel erg lang voor de volgende pagina is geladen. Dat is jammer, want daardoor zullen veel mensen onnodig afhaken. Hopelijk verbeteren jullie dit snel!

Response from the business owner

Dank voor uw review. We hebben inderdaad afgelopen week technische problemen ondervonden waardoor de afrekenpagina extreem langzaam werd. Inmiddels is dat gelukkig opgelost. In elk geval bedankt voor uw feedback en voor het feit dat u toch de moeite heeft genomen een bestelling te plaatsen. ^Mark

prima prodcut en snelle service

heb product meteen gebruikt. goede resultaten tot zover

Response from the business owner

Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en al goed resultaat merkt. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Website, bestelling en levering uitstekend

Ik kon snel vinden wat ik zocht. De omschrijving raadde me me echter een product aan dat beter bij mijn situatie paste. Super! Dat heeft me waarschijnlijk problemen bespaard. Makkelijk besteld en snel in huis.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij blijven onze uiterste best doen om zo door te gaan. Erg fijn ook om te lezen dat u het juiste product heeft gevonden dat het beste bij uw situatie past, aan de hand van de productomschrijving. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Prima ervaring en helder advies gekregen, top!!

Response from the business owner

Bedankt voor de positieve reactie. Dit stellen wij op prijs. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Was net als de vorige keren weer dik in orde.

Net als de vorige keren weer dik in orde en snel geleverd.

Response from the business owner

Duidelijke website, goede uitleg over alle producten zodat het onmogelijk is om het verkeerde te bestellen. Snelle levering.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw erg mooie beoordeling. Dit doet ons goed. Wij blijven continue werken aan onze website, om de website te optimaliseren. Zo hebben wij sinds kort ook een keuzehulp op onze site staan. Het is prettig om te lezen dat de uitleg van onze producten er duidelijk op staat. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Als sneeuw voor de zon ,geen stank meer,doet zijn werk goed en snel.

Response from the business owner

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruik van Drainpure. Ik wens u nog een hele fijne avond toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Fantastische service!!

Ik heb de instructies gevolgd en gebruik het nu ruim 2 weken maar helaas is het probleem bij mij niet verholpen. De lucht blijft zo nu en dan terugkomen. Na uitgebreid contact en aanbod voor een andere oplossing, kwamen we tot de ontdekking dat mijn probleem niet in de riolering zit... Ik ga nu verder opzoek naar een oplossing voor mijn probleem maar beveel dit bedrijf zeker aan vanwege de vriendelijkheid, betrokkenheid en uitgebreide bereidheid te helpen bij vinden van de oplossing.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik vind het jammer om te lezen dat het resultaat van uw bestelling niet is zoals u had verwacht. Wij zoeken graag met u verder naar een andere oplossing voor het stankprobleem, mogelijk dat de oorzaak dieper in het leidingwerk zit waar wij met een ander product wel beter bij kunnen komen. Ik zal nog telefonisch contact met u opnemen vandaag. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Snel en duidelijk

Duidelijke site. No nonsens en snel geleverd

Response from the business owner

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik wens u nog een hele fijne avond toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Vlotte en correcte levering

Werking van het product moet ik nog afwachten. Uitdrukkelijke aandacht voor milieu vind ik fijn.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Goed vindbaar, bestelbaar, betaalbaar en bruikbaar

Tweede keer dit product besteld, wederom snel gevonden op internet, snel besteld en snel bezorgd. Volgens mij wel 8 (bevestiging en t&t) mails gehad, maar beter te veel dan te weinig:). Dus prima communicatie.

Response from the business owner

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Wat goed om te lezen dat u een positieve ervaring met ons heeft, daar doen wij het voor! Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

uitstekend

de producten om schoon te maken doen inderdaad wat ze moeten doen en ze zijn niet agressief voor het milieu

Response from the business owner

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze biologische schoonmaakpakket. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Top service.

Duidelijk technisch advies en snelle levering tegen een correcte prijs.

Response from the business owner

Weet nog niet of het product werkt !

Enige minpunt is dat werd aangegeven dat het pakketje op dinsdag zou worden afgeleverd tussen 08.00 en 18.00 uur. Het werd helaas woensdag.

Response from the business owner

Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat het erg vervelend is, als de levertijd anders is dan vermeld staat. Onze excuses voor dit ongemak! Wij blijven onze uiterste best doen om artikelen zo snel mogelijk te leveren, maar wij zijn ook afhankelijk van de drukte bij de bezorgdiensten en de informatie van hun track & trace systeem. Ik zal uw feedback delen met onze pakketvervoerder. Ik wens u nog een hele fijne avond toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Prima service en snelle levering!

Helemaal tevreden. Alles van bestelling tot bezorging prima geregeld. Mijn bestelling werd ook snel geleverd.

Response from the business owner

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Ik heb een septictank in de tuin, waardoor ik dit biologisch product moet gebruiken, tevens maakt het het toilet goed schoon.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over Greeen Toilet! biologische toiletreiniger. Graag tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Duidelijke site, snel en netjes verpakt geleverd

Producten zijn netjes verpakt en snel geleverd. Of het product ook echt gaat werken kunnen we nog niet over oordelen. De beoordelingvraag komt 3 dagen later als het product. Zo snel zal een septictank product het probleem niet verhelpen. Volgen s ons zou het beter zijn als de boordelingsvraag een 2 a 3 weken later zou komen dan kan het verkregen product ook beoordeeld worden.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling. Ik zal uw feedback over de beoordelingsvraag doorgeven aan de afdeling die de website verzorgt. Wij blijven continue werken aan onze website om de website te optimaliseren. Uw feedback zal hierbij meegenomen worden. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Goede en snelle levering.

Tevreden volkstuinders en nogmaals een snelle reactie en levering !!

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze reactie en de levering van Bio-Septic + voor uw volkstuin. Ik wens u een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Vakkundig, goed materiaal en snel.

Schade bij de verzending, keurig opgelost

het is een fijn product

Ik heb zo anderhalf jaar geleden k47 besteld het begon nu weer te stinken en heb nu weer 3 flacons besteld het is zo goed middel ik raad het iedereen aan We hebben nu voorlopig weer genoeg.de beerput is nu weer ok. Wil Klarenbeek.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over Roebic K47 beerput onderhoud en dat dit product ook bij u goed geholpen heeft met de aanpak van de stankoverlast. Graag zien we u terug bij een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mark Dutch Water Tech

Top service!

Mijn levering was wat vertraagd maar werd keurig op de hoogte gehouden! Zeer tevreden over de geleverde service en producten!

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dat doet ons goed om te horen, dat u tevreden bent over onze service en producten. Wij wensen u een fijne dag toe. Vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Grote keuze

Prima en snelle service

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service en ons keuze aanbod. Graag tot een volgende bestelling. Een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Silvia Dutch Water Tech

Goed zaken te doen met Dutch water tech.

Snelle afhandeling en bezorging prima

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service en bezorging van Dutch Water Tech. Graag tot een volgende bestelling. Fijne dag gewenst. ^Silvia

About Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement