snelle levering, doet wat moet.

Al meermaals bij besteld, topsite!

Uitermate snel in huis met uitstekende resultaten!

Ik heb de syptic holdingtank cleaner gebruikt in de septische holding tank (450 liter) van een medische bus. Het product laten inwerken volgens voorschrift en het doorlopen van de leidingen verloopt intussen uitstekend. Voorheen waren er op zeer regelmatig basis verstoppingen. Het product was bovendien uitermate snel geleverd!

Goed product

snelle levering , goede informatie en product werkt

Deze winkel levert vrij specifieke producten tegen een acceptabele prijs. Word snel verzonden, Deze keer ook gebruik gemaakt van nazorg wat ook als zeer prettig ervaren werd

Snel geleverd, werkt perfect

Probleem met septic tank snel opgelost

Snelle service. Goed product.

Regenwater stinkt niet meer is is helder.

Service zoals het moet.

Vlotte order, vlotte levering, transparante communicatie

Product komt overeen met beschrijving, werkt goed. Vlotte levering, geen opmerkingen.

Geweldig resultaat en een goed gevoel

Enkele jaren terug kocht ik een huis dat qua watervoorziening volledig afhankelijk is van een regenwaterput. Sinds de overstromingen van afgelopen zomer was deze put vol gelopen met 'vuil' water. Het duurde niet lang eer het water stonk naar rotte eieren. Ik heb intensief ingezet op een biologische, ecologisch verantwoorde oplossing die ik hier bij Dutch Water Tech vond. Niet alleen is mijn probleem met het geurende water opgelost, ik heb er ook nog een goed gevoel bij dat ik dit kon op een ecologisch verantwoorde manier. Een gelukkige klant hier!

Betrouwbare leverancier van waterproducten

Wij hebben een sceptic tank waar af en toe wat bacteriën bij moeten. Makkelijk besteld bij Dutch Water Tech en altijd snel geleverd. Prima leverancier.

Prima bedrijf, goed contact en snelle service

He5 was niet goed gegaan met mijn betaling. Er werd direct gereageerd op mij mail en kreeg een betaallink. Na betaling was het bestelde snel in huis.

Snelle levering en doeltreffend product tegen reuk regenwater

gemakkelijk bestellen en vlotte levering van product tegen reuk regenwater met goede uitleg bij de productbeschrijving. Doeltreffend

Positief

Product en levering snelheid

zeer tevreden

Product op tijd ontvangen ,werkt ook prefect.Dus zal ik niet twijfelen om het opnieuw te gebruiken volgend jaar.

Prima geholpen en heeel snel bezorgd!

ik vind het heel erg goed werken

ik heb de anti septic poeder en door dit regelmatig te gebruiken, geen problemen met de afvoer

Ruikt lekker maar geen verandering

Producten netjes ontvangen, duidelijke instructie en ruikt fris. .Maar van korte duur, dus onduidelijk of het gewerkt heeft.

Produkt werkt matig

Ik kocht 2 flessen, zoals omschreven voor regenwatertank van 10000 liter. Geur iets verminderd, maar water nog vervuild en met geur. Mss werkt 2 de keer deze dosis toevoegen, maar dat is een gok

Super geen problemen

Alles gaat vlug en zonder problemen

Vlot en correct

Correcte dienstverlening

Goede producten en duidelijke uitleg voor mensen met een septic tank

snelle en correcte levering

heldere website en bijgevolg snelle en correcte levering

Prima verkoop traject via internet en snelle levering

Tevreden van

Vlotte verzending, voorlopig werkt het goed

Prima ervaring

Geleverd zoals afgesproken, ruikt fris en makkelijk in regenwaterput te gieten. Goede uitleg op de fles/ zakjes.. we wachten nog het resultaat af binnen 2/3 weken

12 Lelyweg

Bergen op zoom 4612 PS