Goed produkt, prettige service

Fijn dat jullie produkten verkopen die het milieu sterker maken in plaats van vervuilen! Als ik bel krijg ik adequaat en deskundig advies! Ga zo door!

Zoals altijd snel geregeld.

Goede kwaliteit en afbreekbare verpakkingen.

Response from the business owner

Wat fijn om te horen, wij zijn waarderen uw beoordeling! Bedankt! ^Alana

Goede service, snelle levering

Je wordt bij Dutch Water Tech goed geholpen; er wordt echt met je meegedacht over het aan te schaffen product en hoe het product te gebruiken. Na bestelling heb je de goederen binnen een dag in huis. Dat is echt goed!

Response from the business owner

Super om te horen, wij zijn erg blij met uw beoordeling! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Bedankt! ^Alana

Snelle levering, goed product

Het product is binnen de beloofde termijn geleverd. Goed verpakt. Wel aan de prijs, maar het lijkt wel te werken. En dan vind ik het waard. Er zit ook een soort slangetje bij waarmee je goed op de moeilijke plekken kan komen. Das fijn

Response from the business owner

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat uw bestelling goed bij u is geleverd. Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs! ^Alana

Goede service. Producten van goede kwaliteit.

Correcte omschrijving van de producten. Vlotte service en snel geleverd. De tabletten hebben we nog niet gebruikt, dat is voor de zomer!

Response from the business owner

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en de levering van de Bio Recup LQD en Bio Recup Tabs. Als u in de toekomst vragen hebt of meer hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Geniet van de zomer wanneer u de tabletten gaat gebruiken! ^Alana

Snelle levering, goede uitleg erbij in de doos. Ik kan hier weer mee aan de slag! Heel fijn dat de septic tank eindelijk krijgt wat hij nodig heeft.

Response from the business owner

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de duidelijke uitleg in het septic tank EHBO-pakket. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel succes met uw septic tank! ^Alana

Snelle Levering, aandacht voor verpakking nodig.

Snelle levering, maar de verpakking was beschadigd bij aankomst. Verbetering van verpakking nodig.

Response from the business owner

Dank voor uw feedback. Fijn dat de levering snel was, maar het spijt ons dat de verpakking beschadigd was. Dit komt gelukkig vrij weinig voor, maar het is altijd vervelend als dit gebeurd, Wij zullen dit terugkoppelen naar de bezorgdienst. We werken eraan om dit te verbeteren. ^Alana

Alles naar wens

Duidelijke website. Vlotte levering en goede berichtgeving. Niks op aan te merken

Response from the business owner

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles naar wens is, en dat u tevreden bent met onze duidelijke website, vlotte levering en goede berichtgeving. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan we voor u klaar. ^Alana

Zeer positieve ervaring

Zeer snelle levering en degelijk toestel. Ik ben zeer tevreden.

Response from the business owner

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van de slangenpomp. Veel plezier met uw aankoop! ^Alana

Fijne shop om te bestellem!!

Goede webshop, goed bereikbaar via de telefoon en denken mee en geven adviezen. Snelle verzending, dus helemaal goed. Aanrader!!

Response from the business owner

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze webshop, telefonische bereikbaarheid en de snelle verzending van de DWT Septic + septic tank bacteriën. We waarderen uw aanbeveling! ^Alana

Qualité et rapidité

Les produits DWT sont les plus efficaces , les plus concentrés, et le service est irréprochable, rapidité dans la livraison.

Response from the business owner

Nous sommes ravis que vous soyez satisfait de nos produits DWT Septic Plus pour la fosse septique. Merci beaucoup pour vos compliments sur la qualité, la concentration et la rapidité de notre service de livraison. Nous apprécions votre retour positif ^Alana

Ze doen wat ze beloven

Heldere website en eenvoudig bestelproces, en inderdaad binnen de beloofde levertijd geleverd. Hartstikke goed.

Response from the business owner

We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de Roebic K37 septic tank onderhoudsbacterien. Bedankt voor uw positieve feedback over onze website, het eenvoudige bestelproces en de tijdige levering. We waarderen uw steun! ^Alana

uitstekend

prima snelle levering en uitleg

Response from the business owner

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat uw bestelling snel bij u geleverd is! ^Alana

Zoals afgesproken

Gewoon zo doorgfaan !1

Response from the business owner

Daar doen wij het voor, super om te horen! ^Alana

Altijd waar voor je geld.

Zeer goede en effective producten.

Response from the business owner

Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee! ^Alana

correct en goede service

Response from the business owner

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, hier zijn wij erg blij mee. ^Alana

alles goed verlopen

alles goed verlopen, bestelling, levering nu nog afwachten of het zal werken

Response from the business owner

Fijn om te horen dat de levering van DWT-Septic Plus goed is verlopen! Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van dit product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Gewoon goed

Zeer snelle levering en een goed product.

Bedankt voor uw beoordeling van DWT-Septic! ^Alana

Snel en goed geleverd

Bestelde producten snel en goed geleverd

Response from the business owner

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Snelle verzending en goed product

Top, snel verzonden en producten zijn heel fijn. Echt next level septic onderhoud bij deze gasten.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten en levering! ^Alana

Goed produkt, snel en correct geleverd

Response from the business owner

Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons product Septic Tank Starter Kit, en dat dit snel bij u geleverd is. Hartelijk dank voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee. ^Alana

webpagina is oké maar het product werkt niet

De webpagina is goed, maar het product (Roebic Leidingontstopper K67) dat ik heb besteld werkt niet... Eingelijk is het ontstoppen een beetje slechter na de gebruik van Roebit... Ik begrij niet wat is er gebeurt.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen altijd feedback, omdat het ons de mogelijkheid biedt om te identificeren waar we kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat het resultaat niet aan uw verwachtingen voldeed. Het product Roebic K67 is een bacterieproduct en heeft in sommige gevallen wat tijd nodig om zijn maximale effectiviteit te bereiken,maar over het algemeen hebben onze klanten hier altijd goede ervaringen mee. Vandaag nemen we contact met u op om samen te bespreken hoe we de situatie kunnen verbeteren en u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. ^Silvia

Goede producten, veel kennis en snel geleverd

Dutch Water Tech en hun producten helpt ons bij het op peil houden van de kwaliteit van onze septic tank. Heb ook veel aan hun adviezen gehad, de tank werkt fantastisch.

Response from the business owner

Wat super om te horen! Fijn dat u tevreden bent over onze producten en adviezen. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Eerst veel problemen maar met de bacteriën en de wc reiniger gaat het helemaal goed

Een goed werkende septictank

Bedankt voor uw beoordeling van GREEEN TOILET en Beerput Starter Kit! ^Alana

Duidelijke omschrijvingen bij producten en zeer snelle levering

Snel geleverd en een mooi biologische product voor de septictank.

Response from the business owner

Super om te horen dat uw bestelling snel geleverd is bij u en dat u tevreden bent over onze producten! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

About Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.