Verbluffend

Na mijn meerdere mails voor info en telkens een vriendelijk antwoord heb ik het product besteld. Na 2 werkdagen was het al geleverd. Super service

Goed en snel geleverd

Afspraak nagekomen bestellen en geleverd zo als gezegd wordt

Goed product, snelle levering

Fijn te weten dat er een bedrijf is dat duidelijk is over ecologische kwaliteit van producten. Maakt het voor mij makkelijk te kiezen.

Duidelijke website met alle informatie die ik zocht over het product. Gemakkelijk besteld en betaald en de volgende dag geleverd gekregen.

Todo perfecto

Todo muy bien. Rápido y eficiente.

• ¿Nos recomendarías?

Ik sta perplex over de kracht van dit product!

Mijn geurhinder behoorde na een halve dag tot niets meer! Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik kan het product alleen maar aanraden

Vlotte service

Vlotte afhandeling van mijn bestelling en levering

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed product.

Overzichtelijke website en het bedrijf komt z'n afspraken na.

top levering

goed product snelle levering

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg! Ruime keuze uit verschillende producten.

Prima site met duidelijke uitleg en snelle levering.

Op de site staat alle informatue goed aangegeven. Ook worden gerelateerde producten genoemd die ook echt aansluiten bij de zoekopdracht. Levering was snel, volgende dag producten in huis.

Vlotte levering

Mijn bestelling werd snel geleverd. Via mail kon ik de status van de bestelling goed volgen.

Vlotte bestelling en levering

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen, ook vlotte levering.

Snelle levering, goede kwaliteit produkt

Snelle levering, goede kwaliteit produkt.

Alles vlug en goed aangekomen

Producten voldoen aan beschrijving

Snelle levering, goed product

Erg tevreden, goed product

Snelle verzending, kon het de volgende dag al aan de slag met de vuilwatertank behandeling en product doet wat het moet doen.

Goed spul

De wc spoelde niet erg makkelijk door en soms een vervelende geur. Na gebruik van de sos kit werkt alles weer prima. Geen stank meer! Heb voldoende op voorraad staan mocht het weer nodig zijn.

Goede website, snelle levering

Gewoon goed

Snelle levering en heel fijn dat het bij een afhaalpunt bezorgd kan worden.

afwikkeling is beter dan de toezegging

De producten zijn binnen 36 uur geleverd, terwijl 2/3 dagen was toegezegd. Het product heeft ook direct zijn werking gedaan.

zeer goed en snel

Ik woon in Portugal en heb een bestelling gedaan op 24-07-2022 (zondagmiddag) en 29-07-2022 (Donderdagochtend had ik het in huis heel goed.

Snel

Goede ervaring, snelle levering en communicatie top wbt bevestiging op de mail en toezenden van mijn bestelde artikelen.

Vlotte levering

Makkelijk een bestelling te plaatsen

About Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.