Snel en ik kreeg zelfs een mailtje om mij aan een produkt te herinneren!. Dit was ik anders zelf vergeten te bestellen.

We bestellen al meerdere jaren grote pot bioseton

Makkelijk te bestellen. Vlot geleverd en een handige manier om je bestelling te volgen. Een betrouwbaar adres, die zn service waarmaakt. En een goed product.

Heel snel en uitgebreid geholpen

Ik had een aantal vragen over welk product ik het beste kon aanschaffen i.v.m. met mijn IBA tank. Zeer uitgebreide mailwisseling met duidelijke tips. Snel geholpen en producten snel geleverd. Fijne zaak. Ga zo door !!!

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Mark

Goed en snel

Goed advies en snel bezorgt

Supersnelle levering!!

De producten die verkocht worden door Dutch Water Tech bieden een makkelijke oplossing voor, of het voorkomen van, vaak hele nare problemen.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! ^Silvia

In 1 zin top

Makkelijk bestellen, goede website, prijs kwaliteit verhouding goed, snelle levering.

Response from the business owner

Snelle levering. Goed product. Wij zijn tevreden klanten! We komen zeker terug.

Response from the business owner

Duidelijke website, snelle levering.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Silvia

afwachten..of het lukt bij huidige diepvriestemperaturen...??

geen nederlandstalige handleiding bij K27. Kunnen K27 K67 en K97 en drain pure druppels tegen Sodium ( in steradent) ?

Response from the business owner

Beste, Dank voor uw beoordeling. Normaal gezien zit er een Nederlandse handleiding op de fles geplakt, maar wellicht is een Engelstalige fles verstuurd. We zullen u de Nederlandse handleiding nasturen. Steradent is (mild) bacteriedodend. De bacteriën in onze producten kunnen wel wat hebben, maar het best is ze niet achterelkaar door de afvoer te spoelen. Sowieso werken alle producten het best wanneer ze een nachtje kunnen inwerken. ^Mark

Prima producten - zeer snelle levering

Was op zoek naar een goed product om het water van onze regenwaterput te behandelen tegen algen en slib en kwam terecht bij Dutch Water Tech. De website is duidelijk en informatief. De levering verloopt naadloos en correct.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Silvia

Goed product en snelle levering

Duidelijke uitleg op de website over het gebruik en de toepassing van de producten.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Mark

KEURIG!

Ben echt ontzettend netjes geholpen aan de telefoon. Daarna nog eens een keurig mail met instructies. Heel netjes!

Response from the business owner

Online duidelijke beschrijving en gebruiksaanwijzing. Snelle levering. Ook fijn dat op de verpakking duidelijk aangegeven is hoe te gebruiken.

Response from the business owner

Hartelijk bedankt voor uw bestelling en mooie beoordeling. We hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Mark

Verzendkosten 3,95 en toch snel geleverd.

Juiste product voor een mooie prijs.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Silvia

Snelle bezorging

Of het product werkt, is nog afwachten? W.C ontstopper

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^ Mark

Goed en snel advies en goede prijs kwaliteit verhouding

Goed en snel advies en goede prijs kwaliteit verhouding. Ik kom graag terug voor mijn volgende bestelling

Response from the business owner

Snel bezorgd wat ik heb besteld, zelfs naar het buitenland

Het bestellen bij Zweedse webshops is voor ons erg lastig omdat wij geen Zweeds persoonsnummer hebben. Door het bij Dutch Water Tech te bestellen konden we dat omzijle. We hadden verwacht dat het wel een tijd zou duren voor het geleverd zou worden want dat is onze ervaring bij bestellingen uit landen buiten Zeden. Echter was de bestelling binnen een week geleverd. Super zo snel als dat gegaan was. We kregen na bestellen al binnen een uur door dat ons pakketje klaar was voor verzending.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u hebben kunnen helpen. Wij versturen onze producten regelmatig naar het buitenland en het is altijd prettig om te horen dat dit vaak erg snel en soepel verloopt. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. ^Silvia

Snelle levering, eerlijk bedrijf

Fijne website om te zoeken, snelle levering van de producten. Van onze kant per ongeluk 2x de order betaald, door Dutch Water tech opgemerkt en uit zichzelf teruggestort...TOP!!!

Alles goed geregeld

Had mijn septic tank bacteriën snel binnen.

Response from the business owner

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Mark

Netjes geregeld

Ik had een bestelling gedaan, de zending bleef in Rotterdam liggen vertelde Sylvia. Daarom heeft ze een nieuwe zending gestuurd en die is dan eindelijk vandaag binnen gekomen! Blij nu! Man begonnen met druppelen maar merk alleen nog niets, lol ik wil te graag!

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! Wij proberen altijd onze pakketten tot aan de deur te volgen, zeker met meer drukte bij het post- en pakketbedrijf, om zo sneller een oplossing te kunnen bedenken wanneer nodig. Fijn dat uw bestelling nu is aangekomen! Drainpure heeft in sommige gevallen wat tijd nodig - max. 14 dagen, om op volle sterkte zijn werk te kunnen doen. Maar over het algemeen zou u al snel wat effect moeten gaan merken. Mocht u na de 14 dagen gebruik geen effect hebben, zou u dan contact met ons op willen nemen? ^Silvia

Heel duidelijke website

Interessante groene producten, duidelijke en overzichtelijke website. Bovendien een heel snelle levering.

Response from the business owner

Bedankt voor uw reactie! Fijn dat we u hebben kunnen helpen. ^Silvia

Misschien een prima product maar ik kan niet meten of ik er baat bij heb

Je doet die druppels in de afvoer en dan hoop je maar dat het werkt.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! De ervaringen met Drainpure zijn erg positief, zie bijvoorbeeld de review hier onder. Wel heeft Drainpure wat tijd nodig - max. 14 dagen, om op volle sterkte zijn werk te kunnen doen. Maar over het algemeen zou u al snel wat effect moeten gaan merken. Mocht u na de 14 dagen gebruik geen effect hebben, zou u dan contact met ons op willen nemen? Dan denken wij graag mee om een andere oplossing voor uw stankprobleem te vinden. ^Silvia

professioneel advies en follow up

doen wat er verwacht mag worden van een specialist.

Doet wat het beloofd

Slechts 5 druppels een week lang iedere avond per afvoer. Het lijkt ongeloofwaardig dat een paar druppels hun werk kunnen doen. Maar het is toch echt waar. Op onze badkamer kwam al geruime tijd een vieze rioollucht omhoog. Geen chloor of spoelen met soda hielp. Dit product werkt vrijwel binnen 2 dagen. Ik kan het echt aanbevelen.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! Drainpure is inderdaad een erg effectief middel tegen stinkende afvoeren die een rioollucht in huis veroorzaken. Wij zijn elke keer blij om te horen dat het Drainpure zijn werk prima doet! Fijn dat we u ook hebben kunnen helpen hiermee. ^Silvia

snel bezorgd

Duidelijke website, snel mijn product gevonden, bestelling, betaling en afhandeling prima!

Hartelijk dank voor uw beoordeling en bestelling! ^Silvia

About Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement