Bestelling werd dezelfde dag bevestigd en op de post gedaan. Andere dag was deze in huis

Goede ervaring

Snelle levering, duidelijke communicatie. Product werkt.

Topproduct

Jaarlijks gebruik ik het product en heb sindsdien geen probleem meer gehad met verstopping van septische put.

Van opstopping naar probleem vrij!

3 jaar geleden steeds opstopping in septic tank op camping, Na start gebruik geen enkel probleem meer gehad zonder graaf en zuigwerk.

snel geleverd super produkt

Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart en Grijs Water besteld. vorig jaar voor het eerst gebruikt te voorkoming nare luchtjes en het werk uitstekend.

Product uitstekend, bezorging knudde

Al lang tot volle tevredenheid klant, maar deze keer is de bezorging echt slecht. Eerst bericht van vertraging, toen bericht van niet thuis 'm, wat niet klopt, en tot slot een oohaalpunt 15 km van afleveradres ( ook nog beperkt open) ipv 6 km dichterb ij.. Baal daar heel erg van.

Hartelijk dank voor uw langdurige steun en de mooie woorden die u over ons product heeft gedeeld! Het spijt ons oprecht dat de bezorging deze keer niet naar wens is verlopen. We begrijpen volledig hoe frustrerend het moet zijn om te horen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en vervolgens ook nog eens op de verkeerde plek is afgeleverd. We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om uw bestelling op tijd en op de juiste plek te bezorgen. Tijdens het verzendproces kunnen we soms ingrijpen als we problemen tegenkomen, maar dit is afhankelijk van de informatie die we ontvangen vanuit de gekozen bezorgdienst en/of klant. Zodra het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, verloopt de verdere communicatie over de bezorging vanuit het systeem van de bezorgdienst. Mocht u in de toekomst weer een bestelling plaatsen en tegen bezorgproblemen aanlopen, laat het ons dan alstublieft weten. We zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen en uw ervaring te verbeteren. ^Silvia

Snel

Simpel in gebruik, maar zeer doel treffend.

Even schudden en door spoelen en de bacteriën doen de rest.

Eindelijk een groene oplossing voor onze camper toilet!

Heb het tablet gerbruikt en eindelijk komt er een prettige geur uit het kleinste kamertje.

heel goed

Voorafgaand een vraag gesteld over het gebruik van een product. Vervolgens heel uitgebreid antwoord ontvangen, zodat ik met een gerust gevoel het product kon bestellen. Schept vertrouwen! Mijn voornaam is Reinhilda, Vandaar dat ik voor de review Rein zet.

Top service.

We hadden geen ervaring met bacteriën voor een septic tank. Daarom gebeld met jullie. Goede duidelijke uitleg gekregen en op aanraden het, bij onze situatie, passende product gekocht. Snelle en transparante levering.

Zeer snelle levering en uitstekende service.

De 1e bestelling is vlot verlopen en tot mijn spijt ontdekte ik bij levering dat ik zelf de verkeerde pomp besteld had. Na 1 mailtje werd dit direct opgelost en bijna dezelfde dag is de juiste pomp al opgestuurd. Dus een top service!

Super! Wij zijn blij u te hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor uw beoordeling. ^Alana

Een heldere wateropslag

Door gebruik te maken van de producten van Dutch Water Tech een heldere en reukvrije wateropslag!

Wat fijn om te horen, hier zijn wij blij mee! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Top kwaliteit

Na weken nare luchtjes te ervaren in de badkamer dit product gebruikt, en alle nare luchtjes zijn weg! 3 dagen alles netjes volgens de procedure volgen en alles is verdwenen.

Levering prima

Levering prima, werking nog niet bekend (pas 1 dosis toegevoegd)

Goede producten

Dutch Water Tech en hun producten helpt mij met het beheren van onze septic tank. Hun producten doen wat ze beloven.

Helemaal top!

Snelle levering, goede informatie, goede producten!

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Uitstekend snelle levering

Uitstekend snelle levering

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, fijn dat uw bestelling snel bij u geleverd is. ^Alana

Écht superspul!

Al enige maanden hadden we last van een rioollucht in ons 'washok'. In de badruimte daarnaast zijn een broyeur toilet, een wastafel en een douche/bad aanwezig. Omdat voor ons niet helemaal duidelijk was welke afvoer de rioollucht veroorzaakte hebben we op advies van een medewerker van Dutch Water Tech twee producten aangeschaft: de Roebic K27 en de K97. Daar zijn we dit afgelopen weekend mee aan de gang gegaan. Resultaat: voor het eerst in maanden een heerlijk fris ruikende ruimte! Geweldige producten dus die hun geld zeker meer dan waard zijn!

Wat ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent over de werking van onze producten K27 en K97. Fijn dat u nu geen last meer heeft van de rioollucht. Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij heel blij mee! ^Alana

Goede producten en super service!

Ons drainageveld was verstopt, gelukkig was dit snel verholpen na gebruik van de juiste spullen! Waren heel vlot met antwoorden op al mijn vragen!

Snelle levering en goed product

Bacterien besteld voor septic tank. Binnen een dag binnen; werkt prima.

Super om te horen dat u tevreden bent over de levering en werking van onze bacterien. Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs, bedankt! ^Alana

Heel duidelijke antwoorden op vragen die ik had.

Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor uw beoordeling. ^Alana

Product snel geleverd en product voldoet aan verwachtingen.

Goed product en snelle levering

Goed geadviseerd over een product, snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Snelle en correcte levering.

Zou afgeleverd worden door DPD maar bleek in de brievenbus te liggen

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat uw bestelling goed bij u is afgeleverd. ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.