More than a week , Haven’t received the product

Hi , I have ordered the product more than a week , still haven’t received any updates , the tracking doesn’t show proper updates , still it shows item is with the sender , last update week ago , better to order from Amazon or other websites

Thank you very much for your response. It's unfortunate that something went wrong with the shipment. We sent your package the morning after your order. I see that your parcel suffered a delay during shipment. As a result, Mondial Relay has indeed not sent you any updates. If we were aware of this earlier we could have found a solution earlier, it is possible that your package is now back in the return process. I will follow up on this immediately today and we will send you the order today again. You will receive the new track & trace code of this order later today. ^Silvia

Alles was correct

Aan te bevelen bij iedereen

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over DWT-Septic plus! Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring, wij stellen dit zeer op prijs. ^Alana

moet nog even inwerken, voor het resultaat.

Bedankt voor uw beoordeling over K47, wij waarderen het! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag zodat wij u verder kunnen helpen. ^Alana

Betrouwbaar

Artikel besteld en zoals aangegeven ook geleverd.

Wat fijn om te horen dat uw bestelling Bio-Septic goed bij u is aangekomen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij stellen dit erg op prijs! ^Alana

informatief goed, snelle levering, goede profukten.

klant gericht bedrijf.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over Bio-Septic FOG, wij stellen dit erg op prijs! ^Alana

Staat je vriendelijk te woord en geeft goed advies

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Wij doen altijd erg ons best om onze klanten goed te adviseren. ^Alana

Dutch Water Tech is zeer klantvriendelijk

Dutch Water Tech ging heel snel en gemakkelijk mee met mijn verzoek de bestelling aan te passen. Ze waren ook zeer benaderbaar via mail en telefoon. Reageerden ook snel. Enige minpunt: de bestelling is na een week nog steeds niet geleverd. Maar dat ligt aan DPG. Misschien samenwerking heroverwegen ?

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Daar zijn wij altijd blij mee. Ik ga direct de informatie over uw pakket opvragen aangezien u deze al had moeten ontvangen. Ik neem vandaag nog contact met u op over de status hiervan en zoek zo nodig een oplossing. ^Silvia

Zal aan product niet liggen

Product moet zich hier nog bewijzen maar dat zal wel goed komen. Als aanbeveling zou ik mee willen geven de verzending niet via DPD te laten lopen want dit duurt gewoon veel langer dan bv. Post NL of DHL.

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij bemerken helaas bij alle bezorgdiensten momenteel wat meer vertraging met de bezorgding. Momenteel is de standaard bezorging bij ons via DPD, echter zijn wij wel bezig met meerdere opties aan te kunnen bieden zodra onze nieuwe website klaar is. Mocht u bij een toekomstige bestelling nog geen andere bezorgkeuze zien staan, dan mag u ook altijd uw gewenste bezorgdienst doorgeven via het opmerkingenveld, zodat wij dit handmatig aan kunnen passen. ^Silvia

Correcte en vlugge levering

Zoals aangegeven geleverd zoals beschreven op de website.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling, wij zijn blij om dit te horen. Bedankt voor het delen van uw ervaring! ^Alana

Duidelijke site, snel gevonden, vlotte levering

Op de site is alles duidelijk omschreven en had ik mijn benodigde product dan ook snel gevonden. De levering was ook heel vlot. Niks anders dan een positieve ervaring.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen en uw ervaring te delen, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met Septic Tank EHBO kit en de snelle levering hiervan. ^Alana

veel aanbod, snelle levering, goed product

We hebben een tuinhuis met een septische put. De vorige eigenaren hebben het huisje wat laten verkomen en er is geen bouwtekening waardoor we tot dusver niet weten waar de put zich precies bevindt. Bij aankomst liep het water vrijwel niet door en zodoende zijn we bij DWT terecht gekomen. Met gerichte producten is het gelukt om de leiding vrij te maken en en het water door te laten stromen, we zijn er erg blij mee.

Bedankt voor het delen van uw ervaring, wij zijn erg blij om u te hebben kunnen helpen. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over Septic Tank pakket voor Recreatie Woning en Roebic K57 en dat dit uw problematiek heeft opgelost. ^Alana

Snelle levering en goed resultaat

Ik heb het pakket voor vakantie huisjes voor de sceptic tank besteld, ik heb dit al eerder bestelden het werkt prima. Ik heb nu ook roebic k37 en k57 gekocht, dit heb ik nog niet gebruikt,ik wil eerst de sceptic tank laten legen.

Fijn om te horen dat uw levering snel is aangekomen, wij stellen uw beoordeling erg op prijs. Mocht u nog verdere vragen hebben over K37 en K57 dan helpen wij u graag! ^Alana

Correcte informatie en aflevering.

Uitstekende producten.Aanrader.

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Anti Rioollucht in Huis Pakket 1! Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent. ^Alana

Zeer goed snel werkzaam

Gebruik dit al enige kasten net grote tevredenheid. Sindsdien geen stank meer.

Fijn dat u tevreden bent met ons product Drainpure en de werking hiervan! Wij stellen uw beoordeling erg op prijs. ^Alana

Magníficos productos. ¡Drainpure funciona realmente!

Aunque resulta casi increible que 5 gotas sean eficaces para quitar el olor de un desagüe o un inodoro, funciona de inmediato. Estoy muy contento con la compra porque me he ahorrado mucho dinero y el inconveniente de hacer una obra para limpiar la arqueta.

• ¿Nos recomendarías?

Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia y publicar un comentario. Nos alegra enormemente saber que está satisfecho con Drainpure y su funcionamiento. Le agradecemos mucho su comentario. ^Alana

Het pakketje kwam te laat door toedoen van DPD, die zogenaamd een verkeerd adres zou hebben. De medewerker van Dutch Watertechnology heeft dit gevolgd en DPD achter de broek aangezeten. Zonder DPD zou mijn beoordeling nog beter geweest zijn.

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn dat we u hebben kunnen helpen met de problematiek rondom de verzending van uw pakket. ^Alana

Makkelijk bestellen en snel in huis

Product doet wat er van wordt verwacht.

Bedankt voor het delen van uw ervaring, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over Bio-Septic Septic Tank Bacteriën -1kg! ^Alana

Uitmuntend

Het is voor het eerst, dat ik een sceptic tank heb, voor mijn Tiny huis. De site is ontzettend overzichtelijk en informatief om de juiste keuze te maken, als leek. Na het bestellen, heb ik toch nog gebeld. En kreeg ik veel antwoorden op mijn vragen over de sceptic tank en omdat ik in een buitengebied woon, werd mijn levering veranderd naar een pick up adres. Super service !!! Nu ook, bij mijn volgende bestelling, even een notitie erbij, dat de naam op de verpakking veranderd is. Service TOP, product GEWELDIG

Wat fijn dat u tevreden bent over Bio-Septic Septic Tank Bacteriën -1kg! Wij zijn blij om u verder te hebben geholpen en uw vragen te kunnen beantwoorden. ^Alana

Producten meteen na de kerst verzonden en snel binnen. Verpakking prima in orde. Verder nog weinig ervaring met de producten aangezien dit de eerste bestelling is. Tijd moet het uitwijzen.

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bestelling en het delen van uw ervaring, wij zijn erg blij om te horen dat uw producten goed bij u zijn aangekomen! ^Alana

Goede service snelle levering

Super om te horen dat u tevreden bent over onze service en de snelle levering van Roetech 106PS WS-8 bacteriën voor IBA! Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent. ^Alana

Super goede service - heel klantvriendelijk en professioneel. Zeker aan te bevelen.

Beste, Tot vandaag heb ik nog niets ontvangen bijgevolg is er ook nog niets te beoordelen buiten de leveringstijd die langer is dan bij de meeste andere on-line verkopers. Zodra ik jullie product ontvang en getest heb zal ik een beoordeling sturen. Groeten, Caroline Janssens

Wat vervelend dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft. Wat ik kan zien is dat dit pakket dezelfde dag (23 december) met de bezorgdienst is meegegeven. Vermoedelijk is hier wat kerstvertraging in het spel. Uiteraard erg vervelend. Morgen zal ik extra navraag doen naar uw pakket bij PostNL en kom ik zo spoedig mogelijk bij u terug met een terugkoppeling en een eventuele oplossing. Alvast erg bedankt voor uw geduld en wij gaan hier zeker achteraan. ^Silvia

Snelle, correcte levering

Product Septische Put Activator gebruikt volgens gebruiksaanwijzing. Nog geen idee of het echt werkt, hoop vurig van wel

Bedankt voor uw beoordeling! Onze bacterieproducten hebben enkele weken nodig om tot volle sterkte te komen, het kan dus zijn dat hier nog iets langer de tijd voor nodig is. Wij hopen dat u snel effect zal merken. ^Alana

Vlotte levering; geur hinder voorbij in 1 dag

Ik was eerst wat sceptisch maar zocht een biologisch product omdat we ons regenwater ook gebruiken voor de douche. 1 flesje in 5000 liter water en 1 dag later is de onaangename geur in ons regenwater verdwenen. Dankjewel

Wat goed om te horen dat de onaangename geur is verdwenen dankzij Bio Recup LQD! Bedankt voor deze beoordeling, wij stellen het erg op prijs en zijn blij om te horen dat u tevreden bent. ^Alana

Zeer klantvriendelijk

Ik was het huisnummer vergeten en werd spoedig gebeld om mij daar op te wijzen, zodat de bestelling nog dezelfde dag gereedgemaakt kon worden.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn erg blij om te horen dat wij u zo spoedig mogelijk hebben kunnen helpen! Wij doen hier graag ons best voor. ^Alana

Vlotte en correcte levering

Voldoende info op website en bij de producten.

Wij stellen uw beoordeling erg op prijs, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering! ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.