Vlotte verwerking van de bestelling

Goede uitleg over de producten en vlotte verwerking.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de uitleg van onze producten en de verwerking van uw bestelling. ^Alana

Geweldig positief!

Mijn septische put die 30 jaar oud is werkte blijkbaar niet goed meer omdat mijn toiletten niet goed meer zakten bij het doorspoelen. Na een tijdje DWT-Septic+ gebruikt te hebben werkt alles weer als nieuw .Dus moet mijn septische put niet leeggezogen worden door een firma.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over DWT-Septic Plus! ^Alana

Goede producten

Mijn regenwaterputten stonken heel erg nadat de nieuwbouw werd opgeleverd door de aannemer. Door de producten van Dutch Water Tech te gebruiken merkten we heel snel het verschil en verdween de stank. Top product!

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! Wij zijn blij om te horen dat dankzij dit product de stank in uw regenwaterputten is verdwenen! ^Alana

Perfecte klantgerichtheid.

Pakketje was bij post nl blijven steken. Dutch water heeft dit direct en super klantgericht opgelost. Volgende dag nieuw pakket ontvangen

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn hier super blij mee! Fijn dat wij u verder hebben kunnen helpen. ^Alana

Hele prettige en proactieve service

Verkoop,levering en nazorg gaan moeiteloos in elkaar over!

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service! Hartelijk dank daarvoor. ^Alana

Werkt zeer goed

Product doet wat het moet doen en zeer snelle + correcte levering

Werkt prima

De waterige oplossing werkt quasi onmiddellijk. De tabletten lossen iets trager op. Zeer tevreden!

Het product was mij onbekend, maar ik ben blij het dat ik het heb leren kennen!

Ons regenwater is sedert het gebruik van het product veel helderder en omzeggens alle vieze geurtjes zijn verdwenen.

Een supersnelle levering

Het gevraagde product werd supersnel geleverd. In minder dan 1 uur werd de bestelling verzonden. De updates waren zeer duidelijk en frequent

Goed om te horen dat uw bestelling snel bij u geleverd is. Bedankt voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Assortiment groot,duidelijke beschrijving, snel besteld en snelle levering dus gewoon goed!!

Het is een duidelijke site met goede beschrijvingen waar wat voor is, ze hebben alles voor een septictank en het zijn goede prijzen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee! ^Alana

Altijd hele snelle levering en nog steeds een goed product.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over zowel de levering als kwaliteit van onze producten. Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs, bedankt! ^Alana

Das 3 mal bestellt

Leider kann ich nicht niederländisch der gekaufte Artikel ist sehr gut. Bisher keine Leerung der Anlage

Vielen Dank für Ihre Bewertung, wir wissen das sehr zu schätzen! ^Alana

Ruime productkeuze, snelle levering en goede prijs/kwaliteit.

Donderdag besteld en vrijdag netjes bij mij thuis afgeleverd.

Super! Wij zijn blij om dit te horen, fijn dat u uw bestelling snel in huis had. ^Alana

Duidelijke producten en heel snelle behandeling van order.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze snelle service, bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

kan moeilijk beoordelen maar zal zeker helpen voor wat bedoeld is

is ok voor wat men betaald ervoor, de tijd moet het nog uitwijzen, maar ik denk ok

Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u momenteel een betere werking van ons product ervaart. Als dat niet het geval is, staan we altijd voor u klaar om te helpen. We kunnen uw situatie dan zorgvuldig bekijken en een passende oplossing bieden waar nodig. Onze bacterieproducten hebben meestal ongeveer drie weken nodig om hun maximale effect te bereiken, afhankelijk van hoe complex het probleem is. Het kan dus zijn dat het product nog niet zijn volledige kracht heeft bereikt, gezien de tijd die nodig is voor optimale effectiviteit. ^Alana

Goed product- Duidelijke website.

Product gekocht voor het reinigen en bestrijden van geurtjes in de regenwater put. Vrij snel op de website van Dutch water tech gekomen. En hier stond alles duidelijk beschreven. Product kwam mooi binnen de twee dagen toe, en de geurtjes zijn verdwenen.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling, en dat de nare geuren zijn verdwenen! ^Alana

Goed middel, wat precies doet wat er van wordt gezegd.

bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Bestellen, ontvangen altijd goed

Alles gaat makkelijk en overzichtelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent! ^Alana

Bestelling werd dezelfde dag bevestigd en op de post gedaan. Andere dag was deze in huis

Wat fijn dat u uw bestelling snel heeft ontvangen! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij heel blij mee. ^Alana

Goede ervaring

Snelle levering, duidelijke communicatie. Product werkt.

Super! Bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Topproduct

Jaarlijks gebruik ik het product en heb sindsdien geen probleem meer gehad met verstopping van septische put.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, hier zijn wij erg blij mee! ^Alana

Van opstopping naar probleem vrij!

3 jaar geleden steeds opstopping in septic tank op camping, Na start gebruik geen enkel probleem meer gehad zonder graaf en zuigwerk.

Bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

snel geleverd super produkt

Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart en Grijs Water besteld. vorig jaar voor het eerst gebruikt te voorkoming nare luchtjes en het werk uitstekend.

Bedankt voor uw beoordeling van Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart en Grijs water, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over dit product! ^Alana

Product uitstekend, bezorging knudde

Al lang tot volle tevredenheid klant, maar deze keer is de bezorging echt slecht. Eerst bericht van vertraging, toen bericht van niet thuis 'm, wat niet klopt, en tot slot een oohaalpunt 15 km van afleveradres ( ook nog beperkt open) ipv 6 km dichterb ij.. Baal daar heel erg van.

Hartelijk dank voor uw langdurige steun en de mooie woorden die u over ons product heeft gedeeld! Het spijt ons oprecht dat de bezorging deze keer niet naar wens is verlopen. We begrijpen volledig hoe frustrerend het moet zijn om te horen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en vervolgens ook nog eens op de verkeerde plek is afgeleverd. We willen benadrukken dat we ons uiterste best doen om uw bestelling op tijd en op de juiste plek te bezorgen. Tijdens het verzendproces kunnen we soms ingrijpen als we problemen tegenkomen, maar dit is afhankelijk van de informatie die we ontvangen vanuit de gekozen bezorgdienst en/of klant. Zodra het pakket is overgedragen aan de bezorgdienst, verloopt de verdere communicatie over de bezorging vanuit het systeem van de bezorgdienst. Mocht u in de toekomst weer een bestelling plaatsen en tegen bezorgproblemen aanlopen, laat het ons dan alstublieft weten. We zullen ons best doen om eventuele problemen op te lossen en uw ervaring te verbeteren. ^Silvia

Snel

Bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Lelyweg 12

4612 PS Bergen op zoom

085 - 201 8 777

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.