Goede service en snelle levering

Na duidelijk advies en hulp via de mail hebben we snel de juiste producten kunnen bestellen en thuis geleverd gekregen

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en leveringen. ^Alana

Snel geleverd en een prima product

Product werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over Bio Recup LQD, wij stellen dit zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over zowel de levering als het product. ^Alana

Snelle levering en uiterst productief

Vuile waterput en na het toevoegen van de producten snel resultaat

Bedankt voor uw beoordeling over Bio Recup LQD! Fijn om te horen dat u bij het gebruik snel resultaat heeft opgemerkt. Ook fijn dat de levering van uw bestelling snel was. Bedankt! ^Alana

Ik heb het gevoel dat het werkt

Ben een vrij nuchter persoon maar denk dat het bacterie leven beter wordt in septic tank

Bedankt voor uw beoordeling over DWT-Septic Plus! Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van het product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Duidelijke website Goede, snelle service

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website en service, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Gewoon goed !!

Zoals afgesproken !!

Super! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Prima bedrijf. Bestelling snel geleverd

Prima ervaring. Op de site staat duidelijk uitleg, wat het bestellen makkelijker maakt. Product werd snel geleverd en is eenvoudig te gebruiken.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en het gebruik van DWT-Septic. Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs, bedankt! ^Alana

Prima product

sinds ik Dutch Water Suplement gebruik in mijn toilet heb ik geen last meer van verstopping in mijn septic tank. elke week een beetje bacteriën is voldoende.

Fijn dat u dankzij DWT-Septic Plus geen last meer heeft van verstoppingen in uw septic tank, bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Gespecialiseerde kennis gebundeld

Duidelijke site en snel geleverd

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, fijn dat uw bestelling snel bij u is geleverd. ^Alana

uitstekend product en snelle service!!!!!!

zeer snelle levering. het product doet zijn werk goed!!

Super om te horen dat u tevreden bent over de levering en werking van Septic Tank EHBO kit! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee! ^Alana

Prima produkt, vlotte levering, goed advies

We zochten voor onze regenput een manier om het water schoon te houden en vrij van geurtjes. Na wat zoeken op internet komt dat de website van Dutch Water Tech snel naar boven. We gebruiken Bio Recup LQD nu een jaar, eenmaal per jaar toevoegen (1 fles op 5 m³ water). Werkt goed. We zijn erg tevreden.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het gebruik Bio Recup LQD! Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee. ^Alana

Goed produkt, prettige service

Fijn dat jullie produkten verkopen die het milieu sterker maken in plaats van vervuilen! Als ik bel krijg ik adequaat en deskundig advies! Ga zo door!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en producten, hier zijn wij super blij mee! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Zoals altijd snel geregeld.

Goede kwaliteit en afbreekbare verpakkingen.

Wat fijn om te horen, wij zijn waarderen uw beoordeling! Bedankt! ^Alana

Goede service, snelle levering

Je wordt bij Dutch Water Tech goed geholpen; er wordt echt met je meegedacht over het aan te schaffen product en hoe het product te gebruiken. Na bestelling heb je de goederen binnen een dag in huis. Dat is echt goed!

Super om te horen, wij zijn erg blij met uw beoordeling! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Bedankt! ^Alana

Snelle levering, goed product

Het product is binnen de beloofde termijn geleverd. Goed verpakt. Wel aan de prijs, maar het lijkt wel te werken. En dan vind ik het waard. Er zit ook een soort slangetje bij waarmee je goed op de moeilijke plekken kan komen. Das fijn

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat uw bestelling goed bij u is geleverd. Wij stellen uw beoordeling zeer op prijs! ^Alana

Goede service. Producten van goede kwaliteit.

Correcte omschrijving van de producten. Vlotte service en snel geleverd. De tabletten hebben we nog niet gebruikt, dat is voor de zomer!

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en de levering van de Bio Recup LQD en Bio Recup Tabs. Als u in de toekomst vragen hebt of meer hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Geniet van de zomer wanneer u de tabletten gaat gebruiken! ^Alana

Snelle levering, goede uitleg erbij in de doos. Ik kan hier weer mee aan de slag! Heel fijn dat de septic tank eindelijk krijgt wat hij nodig heeft.

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de duidelijke uitleg in het septic tank EHBO-pakket. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Veel succes met uw septic tank! ^Alana

Snelle Levering, aandacht voor verpakking nodig.

Snelle levering, maar de verpakking was beschadigd bij aankomst. Verbetering van verpakking nodig.

Dank voor uw feedback. Fijn dat de levering snel was, maar het spijt ons dat de verpakking beschadigd was. Dit komt gelukkig vrij weinig voor, maar het is altijd vervelend als dit gebeurd, Wij zullen dit terugkoppelen naar de bezorgdienst. We werken eraan om dit te verbeteren. ^Alana

Alles naar wens

Duidelijke website. Vlotte levering en goede berichtgeving. Niks op aan te merken

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles naar wens is, en dat u tevreden bent met onze duidelijke website, vlotte levering en goede berichtgeving. Als u in de toekomst nog iets nodig heeft, staan we voor u klaar. ^Alana

Zeer positieve ervaring

Zeer snelle levering en degelijk toestel. Ik ben zeer tevreden.

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van de slangenpomp. Veel plezier met uw aankoop! ^Alana

Fijne shop om te bestellem!!

Goede webshop, goed bereikbaar via de telefoon en denken mee en geven adviezen. Snelle verzending, dus helemaal goed. Aanrader!!

Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze webshop, telefonische bereikbaarheid en de snelle verzending van de DWT Septic + septic tank bacteriën. We waarderen uw aanbeveling! ^Alana

Qualité et rapidité

Les produits DWT sont les plus efficaces , les plus concentrés, et le service est irréprochable, rapidité dans la livraison.

Nous sommes ravis que vous soyez satisfait de nos produits DWT Septic Plus pour la fosse septique. Merci beaucoup pour vos compliments sur la qualité, la concentration et la rapidité de notre service de livraison. Nous apprécions votre retour positif ^Alana

Ze doen wat ze beloven

Heldere website en eenvoudig bestelproces, en inderdaad binnen de beloofde levertijd geleverd. Hartstikke goed.

We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de Roebic K37 septic tank onderhoudsbacterien. Bedankt voor uw positieve feedback over onze website, het eenvoudige bestelproces en de tijdige levering. We waarderen uw steun! ^Alana

uitstekend

prima snelle levering en uitleg

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat uw bestelling snel bij u geleverd is! ^Alana

Zoals afgesproken

Gewoon zo doorgfaan !1

Daar doen wij het voor, super om te horen! ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.