Zeer klantgericht

Ik heb een middel besteld voor onderhoud aan mijn septictank. Er leek iets mis te gaan met betalen, dus nogmaals poging gedaan maar dan via bol.com. Later bleek dat ik per ongeluk twee keer besteld had. Ik dacht: ach eigen schuld, dan maar twee flessen (en twee keer verzendkosten). De volgende ochtend nam het bedrijf zelf contact met mij op of dit wel de bedoeling was. Ze hebben op mijn verzoek 1 bestelling geannuleerd en de andere had ik de volgende dag al in huis. Perfecte service!

Bedankt voor het delen van uw ervaring, dit vinden wij erg fijn. Het is super om te lezen dat u tevreden bent over onze service, wij doen erg ons best hiervoor! ^Alana

Top spul

1 emmertje gaat lang mee.

Bedankt voor het bestellen van Bio-Septic Plus Septic Tank Bacteriën - 1kg en uw positieve beoordeling hiervan, hier zijn wij super blij mee! ^Alana

Betrouwbaar

Snel besteld, snel geleverd..

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over Bio-Septic Septic Tank Bacteriën -1kg, hier worden wij blij van. ^Alana

Vlotte service, eerste resultaten veelbelovend

Reeds lang op zoek naar een oplossing voor de rioollucht in huis. Op deze site terechtgekomen en pakket besteld. Nu 2x gebruikt en het verschil in geur is al sterk merkbaar. Hopelijk blijft dit na de behandeling zo voor langere tijd. Dan zal ik de producten opnieuw aanschaffen voor een jaarlijks onderhoud.

Super om te horen dat u tevreden bent over Anti Rioollucht in Huis Pakket 1, fijn om te horen dat het verschil in geur al merkbaar is! ^Alana

prima werkt uitstekend

een zeer snelle levering van productie die hun werking hebben bewezen

Fijn om te horen dat u tevreden bent over Drainpure! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij stellen dit erg op prijs. ^Alana

Dit werkt fantastisch

Is snel geleverd en ben zeer tevreden over het product.

Bedankt voor uw beoordeling, wij vinden het fantastisch om te horen dat u tevreden bent over Drainpure en de levering hiervan! ^Alana

Top service!

Na wat besteld te hebben voor een verstopping werd ik nog even nagebeld wat precies het probleem was. Daaruit bleek dat ik een ander product nodig had. Producten supersnel binnen! De verstopping was meteen verholpen en met de toiletreiniger heb ik ons toilet nog nooit zo schoon gekregen! Ik heb daarop meteen meer producten besteld. De service en de producten zijn echt top!

Super bedankt voor het delen van uw ervaring! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de GREEEN producten en onze service. Dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. ^Alana

Snelle afhandeling en topproducten

Ik bestelde o.a. zaken om de regenwaterput te zuiveren van stank en slib op de bodem. Wat het slib betreft kan ik nog niets zeggen, dit heeft wat tijd nodig. De stank daarentegen ... Na slechts een dag of 2 was de stank al helemaal uit de grote regenwaterput. Ik bestelde ook nog een reinigingsspray voor de afvoerleidingen. In de eerste plaats ontbrak hier de lange tube die standaard bij de fles hoort te zitten. Nadat ik dit aangaf werd deze heel snel nagezonden. Een tevreden klant hier.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij erg op prijs. Fijn om te horen dat de stank in uw regenwaterput is verdwenen en dat u tevreden bent over onze service! ^Alana

Snelle service goede producten

Al langer kampten wij met geur problemen van de septic tank, maar na toevoegen van de producten van Dutch water Tech is alles opgelost !

Bedankt voor uw beoordeling! Wij stellen dit erg op prijs. Het is goed om te horen dat uw problemen zijn verholpen en u tevreden bent over onze producten! ^Alana

Goed. Snelle levering.

Ik ben tevreden over de produkten

Wat een fijne beoordeling, dank daarvoor. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de producten die u bij ons heeft besteld! ^Alana

Prima product en advies

Overleggen is altijd mogelijk over wat voor de specifieke situatie voor product nodig is. Snelle levering.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij erg op prijs! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en service!

Stipte en correcte afhandeling

Vorig jaar ging een zending verloren en ik kreeg meteen zonder enige kost een ander exemplaar. Vorige week werd een zending thuis geleverd alhoewel ik voor een afhaalpunt had gekozen. Zonder enige verzendkost.

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat wij u goed hebben kunnen helpen! ^Alana

Supertevreden !

Topproducten die echt werken en je geurstress doen verdwijnen. Dikke mercie voor de snelle levering.

Super dat u zo tevreden bent over Anti Rioollucht in Huis Pakket 1! Wij stellen uw beoordeling erg op prijs. ^Alana

Snelle levering. Goede prijs.

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over Roebic Beerput Onderhoud K47! Dank voor uw fijne beoordeling. ^Alana

Snelle levering, duurzaam verpakt

Goede snelle service, fijn dat het niet in plastic verpakt zit. Of het goed zijn werk doet (septictank bacteriën) weten we natuurlijk pas later.

Bedankt voor uw positieve reactie, dit stellen wij erg op prijs! Fijn dat u tevreden bent over de service van Bio-Septic Septic Tank Bacteriën -1kg. ^Alana

Snelle levering, ruime keuze in producten

Onderhoud voor septic tank, dankzij producten van DWT.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Het is super om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en de levering hiervan! ^Alana

Alles netjes binnen gekregen

Erg netjes afgehandeld en meteen na binnenkomst verwerkt. Dank voor de service. Een tevreden klant

snelle service, prima advies

goede uitleg op de website, artikel enkele dagen na bestelling in bus

Fijn om te horen dat uw bestelling van GREEEN TOILET! en Bio-Septic Plus Septic Tank Bacteriën - 500 gram zo goed is verlopen. Wij zijn blij om dit te horen. ^Alana

Duidelijke website met goede handleidingen Snelle verzending

Bedankt voor uw beoordeling bij Kiyoh van 9 oktober j.l. Wij stellen het altijd erg op prijs wanneer onze klanten ons feedback geven. Onder de recensies verloten we maandelijks een restitutie van het aankoopbedrag tot €30. Voor de maand oktober bent u de gelukkige. U ontvangt straks van ons een e-mail met verdere informatie. Wij hopen u nog eens terug te zien als klant bij Dutch Water Tech. Met vriendelijke groet, Silvia Dutch Water Tech

Alles was tiptop in orde, vanaf de de website tot de levering.

De site is overzichtelijk, bestellen eenvoudig en de levering correct en op het vermelde tijdstip.

Bedankt voor uw positieve reactie, hier zijn wij erg blij mee. Fijn dat u tevreden bent over Bio Recup LQD en de levering hiervan. Wij stellen dit op prijs! ^Alana

Snel geleverd goed verpakt

Heel blij mee

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over Biologisch Afbreekbaar Afwasmiddel Wildflowers. ^Alana

Does what it says

I tried several products for my cesspool and this is the one that works best for me

Thank you very much for leaving such a nice review. We appreciate it and we are happy that you found the right product! ^Alana

Positieve ervaring bij mijn eerste bestelling

Duidelijk informatie op website + snelle levering

Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over uw eerste bestelling bij Dutch Water Tech. Wij stellen uw positieve beoordeling erg op prijs! ^Alana

Werkt goed

Het regenwater stonk en kleurde troebel. Het product van Dutch Water Tech hielp wonderwel. Product gedoseerd zoals voorgeschreven in de handleiding en na twee dagen is het regenwater weer perfect te gebruiken!

Super! Bedankt voor uw positieve beoordeling van Bio Recup+. Uw positieve ervaring hiermee vinden wij erg fijn om te horen. ^Alana

Alles voortreffelijk geregeld

Bestellen en leveren was prima. Ik moet nog even afwachten of mijn bestelling zijn werk gaat doen. Maar tot zover zeer tevreden.

Bedankt voor het bestellen van Roebic K57 Septic Tank Noodhulp! Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering hiervan. Wij stellen uw beoordeling op prijs. ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.