Altijd waar voor je geld.

Zeer goede en effective producten.

Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee! ^Alana

correct en goede service

top

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, hier zijn wij erg blij mee. ^Alana

alles goed verlopen

alles goed verlopen, bestelling, levering nu nog afwachten of het zal werken

Fijn om te horen dat de levering van DWT-Septic Plus goed is verlopen! Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van dit product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Gewoon goed

Zeer snelle levering en een goed product.

Bedankt voor uw beoordeling van DWT-Septic! ^Alana

Snel en goed geleverd

Bestelde producten snel en goed geleverd

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Snelle verzending en goed product

Top, snel verzonden en producten zijn heel fijn. Echt next level septic onderhoud bij deze gasten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze producten en levering! ^Alana

Goed produkt, snel en correct geleverd

Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons product Septic Tank Starter Kit, en dat dit snel bij u geleverd is. Hartelijk dank voor uw beoordeling, hier zijn wij super blij mee. ^Alana

webpagina is oké maar het product werkt niet

De webpagina is goed, maar het product (Roebic Leidingontstopper K67) dat ik heb besteld werkt niet... Eingelijk is het ontstoppen een beetje slechter na de gebruik van Roebit... Ik begrij niet wat is er gebeurt.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We waarderen altijd feedback, omdat het ons de mogelijkheid biedt om te identificeren waar we kunnen verbeteren. Het spijt ons te horen dat het resultaat niet aan uw verwachtingen voldeed. Het product Roebic K67 is een bacterieproduct en heeft in sommige gevallen wat tijd nodig om zijn maximale effectiviteit te bereiken,maar over het algemeen hebben onze klanten hier altijd goede ervaringen mee. Vandaag nemen we contact met u op om samen te bespreken hoe we de situatie kunnen verbeteren en u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. ^Silvia

Goede producten, veel kennis en snel geleverd

Dutch Water Tech en hun producten helpt ons bij het op peil houden van de kwaliteit van onze septic tank. Heb ook veel aan hun adviezen gehad, de tank werkt fantastisch.

Wat super om te horen! Fijn dat u tevreden bent over onze producten en adviezen. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Eerst veel problemen maar met de bacteriën en de wc reiniger gaat het helemaal goed

Een goed werkende septictank

Bedankt voor uw beoordeling van GREEEN TOILET en Beerput Starter Kit! ^Alana

Duidelijke omschrijvingen bij producten en zeer snelle levering

Snel geleverd en een mooi biologische product voor de septictank.

Super om te horen dat uw bestelling snel geleverd is bij u en dat u tevreden bent over onze producten! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Perfect product,doet wat ze beloven.Daarnaast supersnelle levering,alleen maar lof over dit product / bedrijf.

Wat fijn om te horen, hier doen wij het voor! Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Bestelling correct geleverd.

De bestelling is correct en snel geleverd.

Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel en correct bij u is geleverd! Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. ^Alana

Of het werk, geen idee dat valt af te wachten

Bedankt voor uw beoordeling, daar zijn wij altijd blij mee. De bacteriën in de Septic tank starter kit hebben even de tijd nodig om tot volle sterkte te komen, dit is o.a. afhankelijk van de situatie van de tank. Gemiddeld genomen zal dit 3 weken zijn. Mocht u na deze weken nog niet tevreden zijn over het resultaat mag u altijd contact met ons opnemen en dan denken wij graag even mee om ook die ervaring in een positieve ervaring te buigen. ^Alana

Bestelde producten naadloos geleverd

Door een uitstekende Site en dito duidelijkheid is onze bestelling op vlotte wijze geleverd tegen een correcte prijs.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. Fijn dat uw bestelling vlot is afgeleverd bij u! ^Alana

Redder in Nood

Wij hebben een TinyHouse overgenomen en er ontstonden stankproblemen. We konden niet ontdekken wat het was, totdat we via Google op platforms Dutch Water Tech tegenkwamen. Blijkt dat er middelen bestaan en zelfs nodig zijn om je vuilwatertank stankvrij te krijgen en te houden. En ja het werkt! Zoek niet verder, je bent aan het juiste adres.

Super fijn om te horen dat dankzij Anti Rioollucht in Huis Pakket 1 en Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart & Grijs Water geen last meer heeft van stankoverlast. Wij stellen uw beoordeling erg op prijs, bedankt! ^Alana

Snelle levering en goede uitleg over producten

Ben zeer tevreden

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling! ^Alana

Snelle levering!

Ben zeer tevreden met de duidelijke website, zodat ik precies weet wat ik nodig hebt. Ook de herinneringsmail na een jaar is fijn, zodat ik weer op tijd kan bestellen.

Super om te horen! Fijn dat u tevreden bent met onze website en service. Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Ongekend positieve klantenservice

Een verkeerde levering werd zo keurig opgelost dat ik er verbaasd over was. Dat deze klantenservice nog bestaat! in 1 woord: geweldig! Silvia bedankt!

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen, hier doen wij het voor! ^Alana

fijn!

snelle levering en fijn produkt

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen over ons product Drainpure. Super om te horen! ^Alana

Zoals het hoort

Goede persoonlijke service, snelle levering. Dit is hoe ik als klant graag geholpen wil worden. DutchWaterTech begrijpt hoe het hoort en doet het ook gewoon.

Bedankt voor uw beoordeling, hier doen wij het voor! ^Alana

Kwaliteitsvolle producten & goede service

Producten van zeer degelijke kwaliteit. Enorm tevreden. Ook zeer goede service qua leveringstijd. Aanrader!

Super! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons product Bio Recup LQD en onze service. Hartelijk dank voor uw beoordeling! ^Alana

Snelle levering duidelijke site

Zeer duidelijke site, waardoor ik snel kon bestellen wat ik nodig had. Snelle levering (zonder teveel verpakkingsmateriaal) en meteen gebruikt.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze site en de levering van uw bestelling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Great product. Fast delivery.

Since we use the product for the septic tank we have no more issues with regard to smell.

Thank you for your review, we really appreciate it! ^Alana

Correcte en snelle levering

Product doet wat het moet doen, probleem met algen is opgelost.

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! Fijn dat ook de levering hiervan snel was. ^Alana

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.