Kwaliteitsvolle producten & goede service

Producten van zeer degelijke kwaliteit. Enorm tevreden. Ook zeer goede service qua leveringstijd. Aanrader!

Super! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons product Bio Recup LQD en onze service. Hartelijk dank voor uw beoordeling! ^Alana

Snelle levering duidelijke site

Zeer duidelijke site, waardoor ik snel kon bestellen wat ik nodig had. Snelle levering (zonder teveel verpakkingsmateriaal) en meteen gebruikt.

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze site en de levering van uw bestelling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Great product. Fast delivery.

Since we use the product for the septic tank we have no more issues with regard to smell.

Thank you for your review, we really appreciate it! ^Alana

Correcte en snelle levering

Product doet wat het moet doen, probleem met algen is opgelost.

Bedankt voor uw beoordeling van Bio Recup LQD! Fijn dat ook de levering hiervan snel was. ^Alana

Snel geholpen en goed advies

Na een belletje eist ik gelijk wat ik nodig had en kon het ook meteen ophalen. Het werkte ook bijna gelijk wat super fijn was.

Super om te horen dat wij u hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor uw beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. ^Alana

Verrassend Basic, verrassend goed

Heel basic fles wc gel, met een basic etiket. Ruikt verrassend fris, heerlijke geur. Ruikt naar meer Verzending ging heel vlot, zelfs tijdens de feestdagen. Deftig verpakt.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! ^Alana

Fantastisch dat je jouw regenwaterput op een geheel biologische manier proper kan houden. Bij ons kwam er teveel slib in de stortbakken van de toiletten terecht, waardoor de bodemventielen niet meer goed afsloten. Het hele binnenwerk gereinigd en vervolgens deze slibvretende "beestjes" in de put gekieperd om dit probleem in de toekomst te vermijden. Super eenvoudig, vraagt slechts 1 minuutje van je tijd en de prijs is zeer schappelijk.

Daar doen we het voor! Super om te horen, bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Gewoon zo doorgaan

Zoals beloofd !

Super! Bedankt voor uw beoordeling, wij proberen de ervaringen steeds te verbeteren. ^Alana

Top product

Top product van topbedrijf in duurzame verpakking, snel geleverd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, wij stellen het zeer op prijs! ^Alana

Snelle en accurate levering

Snel geleverd. Goede produkten. Geheel tevreden

Bedankt voor uw beoordeling, super fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten en de levering hiervan! ^Alana

Maakt belofte waar...

Sedert geruime tijd rioolgeur na regenval in ons washok. Drie dagen na gebruik van Drainpure, geen stank meer! Hopelijk blijft dit zo. Ook na de volgende regendagen...

Bedankt voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs. Fijn om te horen dat u dankzij het gebruik van ons product Drainpure geen geuroverlast meer heeft. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over de werking van Drainpure, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Voor mij een nieuwe ervaring, een septic tank ! Bij Dutch water Tech, kreeg ik een duidelijke uitleg en toen ik mijn bestelling op een verkeerd afleveradres had laten afleveren (ik woon off-grid), kreeg ik weer die aardige mevrouw aan de lijn, die het inorde maakte. Nu inmiddels bekend met DWT- septic en de diverse aflever adressen.

Super fijn dat wij u hebben kunnen helpen met uw bestelling bij ons. Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij stellen het erg op prijs! ^Alana

K-37 en K-57 zijn ideaal om e verstopping van onze septisch put te verhelpen.

Wij hebben problemen met onze septische put, deze zit te vol. Dankzij K-37 en K-57 zijn de problemen snel verholpen en hoeven we de put niet leeg te laten maken.

Bedankt voor uw beoordeling, super fijn dat u tevreden bent over onze producten K37 en K57!

super service

Heel tevreden!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! ^Alana

Prima product en snel geleverd!

De gevraagde producten werden zeer snel geleverd. Het flesje is klein waardoor je het makkelijk kan opbergen. Slechts enkele druppels nodig. Het ruikt heel lekker fris! Ik ben fan!

Super om te horen! Fijn dat uw bestelling van Drainpure snel bij u geleverd is en u tevreden bent over de werking hiervan. Bedankt voor uw beoordeling, dit stellen wij op prijs. ^Alana

Septische put biologische larven

We zijn heel tevreden voor het eerst dat we bij jullie bestellen binnen de drie dagen had ik mijn verzending en waterzuivering en product zeker een reclame nodig top

Hartelijk dank voor uw beoordeling, super fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. ^Alana

Goede leidingonstopper

Snelle levering, duidelijke communicatie. Ik had gebeld voor een leidingontstopper die uitverkocht was, ze gaven meteen een goed alternatief. Werkt prima.

Fijn dat we u hebben kunnen helpen met het vinden van het juiste product ter vervanging. Bedankt voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Snelle levering, goede informatie

Het zou even duren voordat het werkt dus over de werking kan ik nog niets zeggen

Bedankt voor uw beoordeling van Drainpure, fijn dat dit snel bij u is geleverd. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van dit product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Snelle levering, goed materiaal

Naast mijn woning een grote betonnen septictank. Bouwjaar rond 1850. Deze heeft altijd goed gefunctioneerd maar slib moest aangepakt worden. Na leegpompen was de keuze om de buizen meteen op het riool aan te laten sluiten of om de tank zijn werk te laten doen en schoon water op het riool te lozen. Gezien het belang van het milieu besloten de tank te houden. Hij moest wel opnieuw ‘opgestart’ worden. Keuze of een dode kip of bacteriën was snel gemaakt.

Bedankt voor uw beoordeling van DWT-Septic Plus, fijn om te horen dat u voor het milieu kiest en onze producten! ^Alana

Het pakket (best wel groot) bestellen ging heel makkelijk. Het kwam behoorlijk snel mijn kant op. In ieder geval ruim op tijd voor Sinterklaas. Alles was ontzettend goed verpakt. Hiervoor mijn hartelijke dank!

Super! Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering van uw bestelling. Bedankt voor uw beoordeling! ^Alana

Na een paar dagen al minder last van vervelende geur in huis

Het lijkt te werken, na een paar dagen hadden we al minder last van vervelende riool geur in huis.

Super fijn om te horen dat u minder last heeft van onaangename geurtjes in huis dankzij onze producten! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

Keurig en snel.

Mooie producten.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, hier zijn wij erg blij mee! ^Alana

Dit middel overtreft mijn verwachtingen

Dit Zep - Cana Foam reinigingsmiddel doet wat wordt verteld en pak de vuile sifons aan. Ik zag na 2 behandelingen wel meer resultaat. Heb het tevens toegepast bij andere afvoer.

Bedankt voor uw beoordeling van Cana foam! ^Alana

Snelle levering en goed verpakt

Omdat het mijn eerste bestelling is van de bacteriën voor mijn septictank, kan ik over het product nog niets schrijven. Ik heb hier wel heel veel vertrouwen in!

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van het product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Professionele advies

Prima. Natuurlijk moet nog wel blijken of het product gaat werken. Maar tot zover ben ik dik tevreden.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent over ons professionele advies. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking van het product, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Lelyweg 12 4612 PS Bergen op zoom

085 - 201 8 777

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.