excellent service

mooi op tijd geleverd in prima verpakking. Werkt prima.

Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! ^Alana

mooi op tijd geleverd

2 flessen vuilwatertank reiniger besteld , werden snel en goed verpakt op tijd geleverd.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs! ^Alana

Gewoon goed

Alles is oke, alleen de DWT-Septic blijft onder in de w.c. pot liggen en spoelt moeilijk weg. En dan lijkt net of t niet goed schoon is gemaakt. Verder gewoon doorgaan !!

Bedankt voor uw beoordeling! In sommigen gevallen kan door de waterdruk iets blijven liggen, mocht het als erg storend worden ervaren kunt u het ook rechtstreeks in de tank deponeren. ^Alana

advies is goed, Snelle levering, milieu vriendelijke verpakking Nog te weinig tijd gehad voor de beoordeling van de effectiviteit maar heb er veel vertrouwen in

Super! Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering van DWT-Septic Plus! Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben over de werking hiervan, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! Bedankt voor uw beoordeling. ^Alana

Blij met de druppels!

Wat een top oplossing voor de rioolluchtvin ons vakantiehuisje, we zijn gered…dankjulliewel en de levering ging ook soepel en snel!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over Drainpure, en dat dit de rioollucht heeft opgelost! Bedankt voor het delen van uw ervaring, wij stellen het zeer op prijs. ^Alana

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering . Alles perfect

Bedankt voor uw beoordeling van DWT-Septic, fijn om te horen dat u tevreden bent hierover! ^Alana

Nogmaals top

Bedankt voor uw beoordeling, dit waarderen wij zeer. ^Alana

Snel gelverd

Helemaal tevreden

Super! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij op prijs. ^Alana

Goede informatie, snelle levering

Dutch Water Tech informeert je goed over het produkt dat je zoekt. Zij zorgen er vvoor dat je het snel in huis hebt.

Bedankt voor het delen van uw ervaring, fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering van uw bestelling! Hier zijn wij erg blij mee. ^Alana

Goede kwaliteit

De middelen werken het riool is brandschoon hoor zelfs het water lopen, echter bleek het toch de stankafsluiter die kapot was

Bedankt voor uw beoordeling van Anti Rioollucht in huis 1. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de werking van onze producten. ^Alana

Vriendelijk en professioneel advies.

Vriendelijk en professioneel advies. Zonder eigen product op te dringen. Reeds tweede maal besteld. Producten worden keurig verpakt en snel verzonden.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit waarderen wij zeer. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de verpakking en levertijd van uw bestelling! ^Alana

Snelle service en duidelijke communicatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en communicatie, dit stellen wij zeer op prijs. ^Alana

goede web side

was makkelijk om dingen te bestellen

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen, dit stellen wij zeer op prijs. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze website! ^Alana

Uitstekend advies en behandeling van de bestelling

Zeer goed en snel

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de behandeling van uw bestelling, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! ^Alana

Probleem levering echter vlotte klantenservice van DWT

Mijn pakket werd niet thuis geleverd ondanks hiervoor betaald. DPD Bezorger belde aan en vertrok zeer snel nadat ik de deur pas opende . Pakket werd in afhaalpunt geleverd. Dit onmiddellijk gemeld bij DWT klantendienst. Directe respons en hulp werd aangeboden door Silvia. Ze probeerde pakket dag nadien te laten bezorgen maar ik was niet thuis. Toch mojn tevredenheid gestuurd over haar service. Teveel aan leveringskosten kan ik bij volgende bestelling vermelden.

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de DPD-bezorger niet volgens uw verwachtingen heeft geleverd. Wij zijn voor de bezorging afhankelijk van de service van de gekozen bezorgdiensten. Dit gaat heel vaak goed, echter zijn er heel soms uitzonderingen in drukke periodes. Vervelend voor de klant en voor ons als verzender. Wij kunnen in dat geval beperkt invloed uitoefenen op de bezorgdiensten, maar zullen ten alle tijden proberen een oplossing te vinden, om te zorgen dat de klant de bestelling zo spoedig mogelijk in huis heeft of kan afhalen bij een afhaalpunt in de buurt. We zijn blij te horen dat u wel tevreden bent met de service die wij hebben geboden. Uw positieve ervaring motiveert ons om continu te blijven verbeteren. Wij hebben uw opmerkingen doorgegeven aan DPD. ^Alana

Snelle levering en makkelijk website om te bestellen

Bedankt voor uw beoordeling, wij stellen het zeer op prijs. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het bestel proces en de snelle levering! ^Alana

Zondagavond bestelling geplaatst en dinsdag de zending ontvangen Snelle levering.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Fijn dat uw bestelling snel bij u geleverd is. ^Alana

Snel geregeld en verzonden

Product nog niet uitgeprobeerd maar alles liep soepel met bestellen en verzenden

Fijn om te horen dat u tevreden bent de verzending van uw bestelling. Mocht u nog eventuele vragen hebben over de werking van Roebic Vuilwatertank Behandeling voor Zwart & Grijs Water, dan kunt u gerust contact met ons opnemen, wij helpen u dan graag verder! ^Alana

Altijd prima producten

Ik gebruik diverse producten al enkele jaren naar volle tevredenheid. Bestellen is via de site makkelijk en overzichtelijk, de producten worden snel geleverd.

Fijn dat u tevreden bent over de de levering van uw producten! Heel erg bedankt voor uw beoordeling, wij stellen het op prijs. ^Alana

Bestellingen altijd snel bezorgd en prima in orde!

Afgelopen week de 2e bestelling gedaan. Vorige keer zat er 9 maanden tussen de ledigingen van de septic tank. Na aanschaf van het vorige product, dit keer bijna 16 maanden. Septic tank functioneert veel beter. Dus nogmaals het product besteld.

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Septic Tank Starter Kit. Fijn om te horen dat uw septic tank hierdoor beter functioneert! ^Alana

Alles ging goed

Bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij blij mee! ^Alana

perfect

de levering verliep perfect, het product zat zeer netjes en veilig ingepakt, en het product was precies zoals op de afbeelding. Geen enkele negatieve opmerking

Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en verpakking van de Sita UV reservelamp! Hartelijk dank voor uw beoordeling. ^Alana

Makkelijk, duidelijk, vlot en snel

Zeer duidelijke informatie terug te vinden op de website aangaande de producten. Zeer snelle levering en ook nog eens duidelijke info over het gebruik terug te vinden op de producten zelf.

Super! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen van Bio Recup LQD en Bio Recup Tabs. ^Alana

Keurige levering

Ik heb het pas gebruikt, dus weet nog niet het exacte resultaat. Maar de verwachting is wel hoog. De levering was vlot, bij de pakbon nog even de handleiding meegestuurd. Ook al is het gebruik niet heel ingewikkeld, het geeft toch net dat beetje extra service waardoor er vertrouwen in het product komt. Maar nogmaals ik heb het er net in gedruppeld dus nog even wachten op het resultaat. Daarom alvast 3 sterren. Maar ik verwacht dat dit nog zal stijgen

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te lezen dat de bezorging en de informatie goed is ontvangen. Wij hopen dat u, net als andere klanten, ook een goed resultaat behaald bij het gebruik van Drainpure. Bij extra vragen of opmerkingen; neemt u gerust contact met ons op. ^Alana

Snelle actie

Duidelijke info

Super! bedankt voor uw beoordeling, wij stellen het op prijs. ^Alana

Lelyweg 12

4612 PS Bergen op zoom

085 - 201 8 777

Over Dutch Water Tech

Dutch Water Tech BV levert via haar webshop diverse producten voor waterbehandeling. De webshop is te vinden op www.dutchwatertech.net Dutch Water Tech BV supplies various products for water treatment through its webshop. The webshop can be found at www.dutchwatertech.net. Dutch Water Tech BV liefert über seinen Webshop verschiedene Produkte zur Wasseraufbereitung. Der Webshop ist unter www.dutchwatertech.net zu finden.