Levert kapotte producten

We hebben twee matrassen gekocht, 1 matras was beschadigd. Er is geen compensatie, ik mag zelf de reparatie uitvoeren. Er valt ook niet te spreken over een goed alternatief

Veel mooie woorden die tegen vallen.

We werden erg vriendelijk geholpen. Gezellig gesprek besloten om bij hun een Auping bed te kopen. Kado een super kussen. Kussen moest ik aan even wennen. Na 3 weken slapen veel pijn in nek en rug. Fysio adviseerde ander kussen. Overleg voor ander kussen. Helaas voor het matras mag je 3 maanden de tijd nemen om uit te proberen. Kussen maar een week. Zou fijn zijn als ik dat had geweten.

professionele aanpak zoals je dat verwacht van een speciaalzaak

Gezien onze inmiddels jarenlange positieve ervaring met dit bedrijf komen wij vrij geregeld hier terug voor aankopen. De ontvangst is persoonlijk, erg klantvriendelijk en behulpzaam. Naast een geweldig assortiment - in alle prijsklassen- adviseren de mensen daar goed. Ook onze laatste aankoop is weer uitermate goed verzorgd,ditmaal door Jacqeline. Zij ia goed met adviezen, het samenstellen van de verschillende onderdelen van het bed, ditmaal een compleet elektrisch te bedienen onderstel.Wij kunnen dit bedrijf echt aanbevelen !

Goed advies, goede afhandeling!

We hebben een fijne ervaring ze denken goed met je mee wat je behoeftes zijn.

Pluspunten

Mooie slaapwinkel in een geweldig mooi oud historisch pand. Fijne verkopers die echt met je meedenken en die je perfect helpen om het juiste bed te vinden. Veel keuze in alle prijsklasse en nog veel meer kleurmogelijkheden voor een zeer mooie prijs. Als je hier niet kunt slagen dan lukt het waarschijnlijk nergens. Kortom, zeer vriendelijk en bekwaam personeel, veel mogelijkheden, uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs.

Geen verbeterpunten kunnen vinden. Trouwens de koffie is er heerlijk.

Pluspunten

persoonlijke advies om tot een goede keuze te komen. Er wordt echt aandacht besteed aan je wensen en eisen. Er wordt duidelijk meegedacht

Pluspunten

mooi bedrijf met veel keuze en professionele medewerkers die veel geduld hebben met twijfelklanten.

drankje aanbieden( koffie of thee) kan vergeten worden maar wordt wel op prijs gesteld.

Pluspunten

Super service! En een super bed! Super fijn geholpen.

Pluspunten

Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Vriendelijk personeel.

Pluspunten

Zeer tevreden over de verkoopster. Ben de naam even kwijt maar het is een vrouw van circa de 60 jaar met een nieuwe heup. Ha ha Dan weten jullie wel wie ik bedoel. Heel vriendelijk en klantgericht. Top !!

Pluspunten

Goede uitleg, klantvriendelijke behandeling, nette totaalprijs.

Probeer iets meer structuur in het verkoopgesprek.

Pluspunten

Schakelt fijn, prettige medewerkers

Communicatie over levertijd kan beter. Ook het tijdig aangeven wanneer er vertraging is zou erg fijn zijn

Pluspunten

We zijn zeer te vreden

Nee

Pluspunten

Vriendelijke service Goede begeleiding Goede kwaliteit

Snellere levertijd Concurrendere prijsstelling

Pluspunten

Goed advies, bezorgafspraken stipt nagekomen, bij de levering prettig personeel met vakkennis, goede communicatie

Pluspunten

een goede raadgeving en te woord staan en klant vriendelijkheid in de winkel en de bezorging en het instaleren is zeer goed verlopen door de ervaren bezorgers.

Pluspunten

Zeer goede service.

Pluspunten

Super service en goede klantvriendelijkheid

Pluspunten

Fijne service, goed geholpen.

Pluspunten

Goede kwaliteit. Bezorging okee. Geen aanmerkingen.

Pluspunten

Goed advies Geweldige service !

Pluspunten

goed en deskundig geholpen in de winkel. op de afgesproken tijd afgeleverd en ook de installatie verliep soepel en kundig.

Pluspunten

Vlotte bestelprocedure, voldoende informatie over voortgang bestelling, goede staat van verpakking/product bij ontvangst

Bestelling zou iets sneller verzonden mogen worden

Pluspunten

Goed advies, eerlijk, ruim assortiment, snelle levering.

Pluspunten

heel goed geholpen

zie geen verbeter punten prima geholpen