Gieta Jankie-frank

Ik vraag? Bestellen Clickbank Automatisch of IBAN NL 63DEUT 0265188040 Personen 2 bedden ook bij dik kleuren warm ? Kast kleren bij schoenen tas ?

Geweldig in de winkel begeleid door een nette jongeman. Geweldig advies en rustig gesprek. Bezorgers super aardig en hebben me ook geholpen het oude bed te verplaatsen zonder dat dit afgesproken was.

6 jaar lang op een slecht bed gelegen. Kwam ter oriëntatie bij Sonnemans terecht, Geen doorduwend verkoopgesprek. Gewoon rustig en super vriendelijk. Hier dus een Pullman boxspring gekocht waar ik geweldig op slaap nu al 1,5 maand. Ronduit Geweldig!

goed advies

Nadat wij ruim 20 jaar op een waterbed sliepen, werd het tijd voor een nieuw bed. Bij Sonnemans hebben we via Peggy ons perfecte bed gekocht. Ze heeft de tijd genomen om ons het juiste advies te geven. Uiteindelijk hebben we een Auping bed gekocht, welke beduidend harder is dan we gewend waren met ons waterbed. Na een korte tijd proefslapen dachten we toch echt een zachtere matras nodig te hebben. Gelukkig heeft Peggy ons daarvan weerhouden en nogmaals benadrukt dat wij (en zéker in ons geval) nog moeten wennen aan de hardere matras (welke overigens als medium betiteld wordt vanuit Auping). Inmiddels slapen we een kleine 2 maanden op ons nieuwe bed en worden we uitgerust wakker! We zijn dik tevreden over het advies.

Ons bezoek en het kopen van een boxspring hebben wij als zeer prettig ervaren! De ruime Slaapfabriek bied een breed assortiment van bedden in allerlei kwaliteiten en in elke prijscategorie. Wij werden op een rustige en zeer prettige manier geholpen door Lieke in onze zoektocht naar een voor ons geschikte boxspring. De rust die zij uitstraalde, het sparren over onze wensen en ons niet de indruk gevend dat ze perse wilde verkopen maakten dat wij de boxspring bij Sonnemans hebben gekocht. Ook de communicatie via de mail/ telefoon was heel fijn. Ons bed wordt op korte termijn geleverd en ik ben er van overtuigd dat we slapen als roosjes!

Prima advies en probleemloze levering. Top!

Serviceverlening niet geweldig

Ik had afspraak gemaakt metPaul, omdat hij vorige keer enorm goed geholpen had en Aangaf dat hij hetzelfde probleem heeft als ik. Kreeg toch iemand anders, die veel te graag Auping wilde verkopen, ondanks dat ik aangaf dat ik wilde wat Paul zelf als matras had. Eerste matras was te hard; mevrouw verzekerde dat Auping iets zachter matras ook goed was. Mevrouw zei ook dat matras van mijn man 23 cm was, terwijl dit 26 cm is, met gevolg dat mijn matras nu lager ligt (is 22 cm). Bij 1e matras zou ik 1 week moeten wachten voor aflevering, terwijl matras al binnen was, bij 2e matras zelfs 18 dagen. Na wat morren, werd 1e matras zelfde dag nog geleverd en 2e matras na 11 dagen.

Vakkundig en advies obv ervaring tussen heel veel alternatieven

Klantvriendelijk, afspraken nakomen, goed luisteren naar klantbehoefte

Nette service

Wij zijn tevreden

Verstand van zaken

Ok

GEWELDIG

Geweldig advies en uitleg. Bezorging prima vooraf een belletje en nette afwerking alles tip top.

Nieuw bed gekocht en van eerste tot laatste contact perfect geholpen, netjes, op tijd en kundig. Uiterst tevreden over product en bedrijf.

Uitstekende service.

Mijn slaap ervaring met het M line matras cool motion was bar slecht. Traag schuim en mijn lichaam was gewoon echt geen match. In mijn hele leven nooit rugklachten gehad en nu wel. Maar nadat dhr. Sonnemans goed naar mijn klachten had geluisterd adviseerde hij mij perfect. Het matras werd zonder aarzeling omgeruild voor een M line met latex. Ik ben erg blij met deze geweldige service.

Super service in een mooi pand!

We waren opzoek naar een nieuwe boxspring en zijn goed geadviseerd. Echt een aanrader als je opzoek bent naar kwaliteit & service.

Na mijn vraag of de kussens in voorraad waren, werd ik terug gebeld. Bestelde ze onmiddelijk en had ze 2 dagen later in huis.

tegen een scherpe prijs 2 matrassen besteld en netjes gratis geleverd gekregen.

Dekbed voldoet aan de verwachting

Levert kapotte producten

We hebben twee matrassen gekocht, 1 matras was beschadigd. Er is geen compensatie, ik mag zelf de reparatie uitvoeren. Er valt ook niet te spreken over een goed alternatief

Veel mooie woorden die tegen vallen.

We werden erg vriendelijk geholpen. Gezellig gesprek besloten om bij hun een Auping bed te kopen. Kado een super kussen. Kussen moest ik aan even wennen. Na 3 weken slapen veel pijn in nek en rug. Fysio adviseerde ander kussen. Overleg voor ander kussen. Helaas voor het matras mag je 3 maanden de tijd nemen om uit te proberen. Kussen maar een week. Zou fijn zijn als ik dat had geweten.

professionele aanpak zoals je dat verwacht van een speciaalzaak

Gezien onze inmiddels jarenlange positieve ervaring met dit bedrijf komen wij vrij geregeld hier terug voor aankopen. De ontvangst is persoonlijk, erg klantvriendelijk en behulpzaam. Naast een geweldig assortiment - in alle prijsklassen- adviseren de mensen daar goed. Ook onze laatste aankoop is weer uitermate goed verzorgd,ditmaal door Jacqeline. Zij ia goed met adviezen, het samenstellen van de verschillende onderdelen van het bed, ditmaal een compleet elektrisch te bedienen onderstel.Wij kunnen dit bedrijf echt aanbevelen !

Goed advies, goede afhandeling!

We hebben een fijne ervaring ze denken goed met je mee wat je behoeftes zijn.

Pluspunten

Mooie slaapwinkel in een geweldig mooi oud historisch pand. Fijne verkopers die echt met je meedenken en die je perfect helpen om het juiste bed te vinden. Veel keuze in alle prijsklasse en nog veel meer kleurmogelijkheden voor een zeer mooie prijs. Als je hier niet kunt slagen dan lukt het waarschijnlijk nergens. Kortom, zeer vriendelijk en bekwaam personeel, veel mogelijkheden, uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs.

Geen verbeterpunten kunnen vinden. Trouwens de koffie is er heerlijk.

Pluspunten

persoonlijke advies om tot een goede keuze te komen. Er wordt echt aandacht besteed aan je wensen en eisen. Er wordt duidelijk meegedacht

Pluspunten

mooi bedrijf met veel keuze en professionele medewerkers die veel geduld hebben met twijfelklanten.

drankje aanbieden( koffie of thee) kan vergeten worden maar wordt wel op prijs gesteld.

Pluspunten

Super service! En een super bed! Super fijn geholpen.

Over Sonnemans Slaapfabriek

Op weg naar de 100. In 2026 bestaat Sonnemans in Someren als winkelbedrijf al 100 jaar. Deze lange historie hebben we alleen maar op kunnen bouwen door betrouwbaar en eerlijk te werken. Begonnen als hoefsmederij en in de jaren na de oorlog uitgebouwd tot een regionaal winkel en ambachtsbedrijf. Tegenwoordig gespecialiseerd in de betere slaapsystemen. In een oud monumentaal pand, de Stoomzuivelfabriek.