Pluspunten

Zeer goede service. Ook na faillissement leverancier goed geholpen typisch een dorpszaak in positieve zin

Ga zo door

Pluspunten

Duidelijke uitleg.. alles ruimschoots kunnen testen....eerlijke adviezen. Op alle onduidelijkheden een professioneel antwoord. Aardige bezorgers ... meedenkend, qua plaatsing.

Eigenlijk geen ... perfect.

Pluspunten

Goed advies en goede servies.

Pluspunten

Klantvriendelijk, erg goed geholpen en ik slaap nu heerlijk op mijn nieuwe M-Line matras.

Pluspunten

Geweldige service.

Pluspunten

Je wordt heel goed geadviseerd, en keuze genoeg! Heel vriendelijk personeel, en ze nemen echt de tijd voor je. Helemaal tevreden!

Nvt.

Pluspunten

Ik ben goed geadviseerd. De levering en montage was erg netjes. En het bed slaapt heerlijk!

Pluspunten

Snelle afhandeling service , bedrijf de kt mee met de klant ,ik ben er erg blij mee

Retourzending voor kosten koper is niet erg klantvriendelijk

Pluspunten

Prettige en duidelijke uitleg over de diverse mogelijkheden. Vriendelijk en deskundig. Veel merken en veel bedden die je kunt bekijken en voelen ter plekke.

geen

Pluspunten

Klandizie bij aankoop tot en met montage en ervaring van het gekochte was perfect

Pluspunten

Heel goed geholpen!!! Goede uitleg over matras. Heel goed matras voor een hele goeie prijs.

Pluspunten

Zeer netjes en correct geholpen, vriendelijke maar ook gezellige medewerkster/verkoopster die ook verstand ervan heeft wat ze aanbieden. Dikke 10, wij zijn zeer tevreden over Sonnemans Slaapfabriek.

Pluspunten

ben er vriendelijk en bekwaam geholpen

zou het niet weten

Pluspunten

Groot assortiment

Pluspunten

Snelle ennvoede service

Nvt

Pluspunten

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede en snelle service.

Geen verbeter punten

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Pluspunten

snelle levering, goed produkt

Pluspunten

Super service! Wij hadden na bijna 4 jaar een klacht over ons matras, na telefonisch contact werd er direct aktie ondernomen. Niets lang wachten of uitstel maar direct een afspraak om het matras te komen beoordelen. Daarna is er in overleg met de fabrikant een nieuw matras besteld. En dat ook nog eens zonder bijkomende kosten, waar tref je dit nog.

Pluspunten

Prima service, correspondentie, gratis levering.

Pluspunten

Zeer vakkundig advies van de verkoopster en heb een uitstekende ervaring gehad met de aanschaf van mijn matras.

Pluspunten

Correcte informatie, snelle levertijd

Kerkstraat 30 5711 GW Someren

0493 890100

Over Sonnemans Slaapfabriek

Op weg naar de 100. In 2026 bestaat Sonnemans in Someren als winkelbedrijf al 100 jaar. Deze lange historie hebben we alleen maar op kunnen bouwen door betrouwbaar en eerlijk te werken. Begonnen als hoefsmederij en in de jaren na de oorlog uitgebouwd tot een regionaal winkel en ambachtsbedrijf. Tegenwoordig gespecialiseerd in de betere slaapsystemen. In een oud monumentaal pand, de Stoomzuivelfabriek.