Pluspunten

Verkoper luistert goed naar de klant zijn vraagstelling en zoekt het betreffende product erbij.

Geen

Nee nee

Geen

Pluspunten

Super service en rechtvaardig en coulant met levering en garantie

Keep up the good worm !

Pluspunten

Goede uitleg gehad over de variatie in bedden, voldoende keuze qua matrassen. Wij hebben een M-Line matras gekocht en zijn erg tevreden. een hele goede investering.

Pluspunten

snelle levering, scherpe prijs, mooie kwaliteit

Pluspunten

Bij het uitzoeken van onze boxspring kregen wij duidelijke informatie en werden we correct ingelicht over de diverse verschillende modellen en mogelijkheden. Verkoper heeft verstand van zaken. Na aankoop werd ons bed enkele weken later bezorgd. Nette bezorgdienst en werken volgens afspraak. Mannen werken zeer netjes en bekijken vooraf welke mogelijkheden er zijn om de spullen boven te krijgen. Zeer tevreden over het totaal pakket van deze winkel.

Pluspunten

Wij zijn goed geholpen door het vriendelijke personeel in de mooie showroom. Na een maand bleek mijn matras toch echt te zacht te zijn en na een belletje werd deze netjes omgeruild met een harder matras. Top service

Pluspunten

Gewoon alles perfect. Goede informatie bij de aankoop. Prima op tijd geleverd zoals voorspeld. Installatie op tijd en snel afgehandeld.

Pluspunten

klantvriendelijk, deskundig, grote sortering, duidelijke voorlichting.

geef op een plattegrond de 'routing' van de showroom.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geweldige persoonlijke service en nog even een belletje voor de "nazorg". Top!

Pluspunten

Goed advies gekregen in de winkel. Geen opdringerigheid, maar je kunt lekker rustig rondkijken. Niet te flauw om iets extra's te doen zoals hoeslaken er zo bij doen. Bezorging was ook volgens afspraak en netjes.

Pluspunten

Alles op tijd bezorgd en tevoren goed gecommuniceerd

Pluspunten

Heerlijk geslapen in ons nieuwe bed. Uitstekend advies en service. Snelle levering. Top.

Pluspunten

Via internet kwam ik uit bij de slaapfabriek van Sonnemans. Na mailcontact besloten de volgende dag een bezoek te brengen aan showroom vanwege het grote aanbod a merken. Vanwege specifieke wensen waren mijn vriendin en ik op zoek naar met name een geschikt matras, verschillende zaken al bezocht. Ook de matrassen test van consumentenbond geraadpleegd. Matrassen die als beste uit de test kwamen vonden wij niet prettig of bleken minder geschikt. We kwamen er al snel achter dat het kiezen van een geschikt matras/bed gewoon super persoonlijk is. We werden goed ontvangen en geholpen bij Sonnemans, er werd de tijd genomen om ons te helpen en door gebruik te maken van hun expertise hebben we een heerlijk bed kunnen kopen geschikt voor mensen met rugklachten. Hebben hier een goed gevoel aan overgehouden, nu is het wachten op levering van het bed. Ik ga ervan uit dat dit prima verloopt, werd ons ook toegezegd dat het bed met zogenaamde slaapgarantie geleverd wordt. Om 5 sterren te kunnen geven is het te vroeg, eerst lekker slapen in ons nieuwe bed.

Pluspunten

Goede producten en snelle levering

Alles was/is goed, geen opmerkingen van mijn kant

Pluspunten

Prijs is prima en correct geleverd

Levertijd kan beter

Geachte heer Arendsen, dank u voor uw beoordeling. Ik heb het even nagekeken, u heeft uw bestelling op zaterdagmiddag geplaatst en de hoofdkussens zijn op woensdag bij u geleverd. Wij geven 2 tot 5 werkdagen levertijd aan bij dit product. Op zondag en maandag zijn wij gesloten, dus de eerste mogelijkheid die we hadden om uw bestelling te versturen was op dinsdag. Onze excuses als dit niet duidelijk was. Met vriendelijke groet, Rob Sonnemans.

Pluspunten

Geweldige servies

Pluspunten

Goede communicatie

Pluspunten

Snelle afwikkeling

Niet vooraf bericht over aflevering product

Kerkstraat 30

5711 GW Someren

0493 890100

Over Sonnemans Slaapfabriek

Op weg naar de 100. In 2026 bestaat Sonnemans in Someren als winkelbedrijf al 100 jaar. Deze lange historie hebben we alleen maar op kunnen bouwen door betrouwbaar en eerlijk te werken. Begonnen als hoefsmederij en in de jaren na de oorlog uitgebouwd tot een regionaal winkel en ambachtsbedrijf. Tegenwoordig gespecialiseerd in de betere slaapsystemen. In een oud monumentaal pand, de Stoomzuivelfabriek.