Top al vele jaren

Ik lease al vele jaren bij Mijndomein met succes.. alles goed geregeld, eerste auto was zelfs met een heel feest bij aflevering met broodjes / bloemen en gebak.. Later niet meer maar omwissel altijd zonder problemen. In 2012 mee begonnen nu aantal autoś verder Altijd middenklasser gereden tegen redelijke prijs.. Ik wil Mijndomein dan ook bedanken voor de samenwerking.

Geen aanrader

Communicatie verloopt ontzettend stroef. Komen vaak afspraken niet na. Je moet zelf tig keer terugbellen om iets te regelen. Lease prijs achteraf gezien veel te hoog. Facturen kloppen niet. Onterechte betalingsherinneringen, omdat ze zelf dubbele factuur gestuurd hebben. Mensen doe het niet. Ik heb er zo een spijt van en ik lease pas 3 maanden bij ze.

Veel te duur geworden

Ben 4 jaar geleden gestopt bij MD en overgegaan naar de merkdealer. Daarvoor 3 auto's met volle tevredenheid geleased en ze waren zeer betaalbaar. Maar wanneer ik de prijzen nu ziet, absurd duur geworden. Voor 347 euro lease een Peugeot 108 en natuurlijk eerst 399 vooraf betalen. Bij de merkdealer betaal ik nu 389 euro voor een Renault Captur, ik bedoel maar. Bizar gewoon.

Ik heb inmiddels mijn 3e contract/auto bij mijndomein en alles naar volle tevredenheid. Mijn vorige auto (Opel) werd vol in de zijkant gereden door een hoog bejaarde. Maar ook toen alles netjes afgehandeld, andere meindomein auto te leen gekregen tijdens de reparatie. Dus ook bij calamiteiten geen centje pijn.

Duur!

Ik ben gestopt met leasen omdat mijn contract voor de occasion afliep en dezelfde occasion daarna 60 € per maand meer zou gaan kosten. Een Renault Captur voor 409,00 € werd ineens 469,00 € Als ik een auto wilde van rond de 400 €, zou ik ineens een veel kleinere auto moeten kiezen! Ik rijd nu via een andere maatschappij een nieuwe Opel Crossland X met veel meer PK's voor 339 €. Alle prijzen pm zijn bij Mijn Domein auto echt over de kop gegaan, is gewoon absurd duur.

Nu al goed

En ik ga nog bestellen

Geweldige service

2 medewerkers van Mijndomeinauto t.w. Vicky en Michael hebben ons geholpen via de mail en telefoon. We waren al klant en hebben ook altijd netjes op tijd betaald en dat werd natuurlijk ook gecheckt en toen was onze nieuwe lease auto en lease termijn een feit. Goede en snelle service, geen gedoe. We blijven klant en hopen over 4 jaar ook zo geholpen te worden!

Super ervaringen met Mijndomein

De medewerkers zijn erg aardig en geduldig als je vragen hebt reageren ze normaal snel en handelen dan ook af wat erg fijn en duidelijk is. Onze ervaring met de laese van onze Renault Capuur is zeer goed geweest. Mochten we nog weer een auto gaan laesen gaan we zeker weer bij Mijndomein kijken

Is heel goed geweest

Altijd een fijne gesprekken

WORD GEEN KLANT BIJ MIJNDOMEINAUTO

MijnDomein ziet er allemaal rooskleurig uit voordat je een contract afsluit. Goede en duidelijke voorwaarden, destijds nog vriendelijk en meedenkend personeel. Ik had er een goed gevoel over. Daarom besloot ik mijn eerste private leaseauto te nemen bij dit bedrijf. Maar pas op! Laat je niet verleiden door mooie praatjes die ze hebben voor je tekent. Kies alsjeblieft voor een andere maatschappij en bespaar je een hoop gezeur en kosten. Als je denkt dat ze een mooi aanbod doen, zorg dan eerst dat je het zwart op wit hebt voordat je hapt. Een mondelinge afspraak staat voor niets bij MijnDomeinAuto. En het inleveren? Een grote ramp. De auto in bijna nieuwstaat ingeleverd. Van binnen en buiten waanzinnig goed gepoetst. Alles zelf nagekeken, honderden foto’s in en rondom de auto van hoe ik hem inlever. Vervolgens hoor je dat je 600 euro mag betalen omdat er een vogelpoepje op het dak zit, 400 euro voor een bumper die ontzet is door spanning (fabrieksfout) en nog 200 euro voor heel normale gebruikssporen aan een auto waar 2 jaar elke dag mee gereden is. Ze hebben totaal geen oren meer naar de afspraken die eerder zijn gemaakt. Ze zijn alleen uit op je geld. Mijn auto is al ruim twee maanden geleden ingeleverd en ik zie nog steeds afschriften van die wagen. MijnDomein is echt een verschrikkelijk slecht bedrijf. Ik wens niemand een contract bij deze mensen. Ik hoop van harte dat mijn review helpt je keuze te maken. Je bent echt beter af zonder ze.

Goede en duidelijke feedback

Netjes en vriendelijk geholpen

klasse geholpen

Nog geen contract afgesloten maar werd regelmatig op de hoogte gehouden van het proces.

Fantastisch!

Dit is nu voor de 2e keer dat ik een auto ga lease hier. Ik heb 3 jaar geleden ook mijn broer aangemeld die heeft dit jaar ook voor de 2e keer een nieuwe auto afgenomen ook naar volle tevredenheid. Zowel via de mail als telefonisch altijd correct geholpen. Ik ben zeer tevreden

Snel en duidelijke uitleg.

Goed geholpen zeer tevreden.

Zeer goed .

Goede communicatie dus absoluut een aanrader...

Zeer duidelijk uitleg en goed geholpen.

Alle vragen en opties zijn goed doorgesproken. Zeer kundig geholpen.

Ronduit slecht!

Ik beveel niemand private-lease van mijndomein aan. In principe gaat het leasen aardig, behalve dat je auto niet wordt opgeroepen voor onderhoud. Totdat je het leasecontract opzegt, en bereid bent om de boete te betalen. Helaas kan ik niet alles in deze review plaatsen (te lang verhaal). Maar de afhandeling van mijndomein is ronduit droevig te noemen, inlever locatie in midden van het land, ophalen kost geld en kun je niet op datum zetten en daarbij ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele extra schades totdat de schade expert in Utrecht een definitief rapport heeft gemaakt. Tijdens het ophalen krijg je geen bewijsje of wat dan ook! Klantenservice is een grote ramp, onkunde en geen inlevingsvermogen zijn hier niet vreemd. Om iets gedaan te krijgen moet je echt volhardend zijn. Mailen/bellen etc. Ze halen werkelijk het bloed onder je nagels vandaan. Geen aanrader! En als alles dan lijkt afwikkelt, komen ze met spookfacturen en kom je alsnog niet van ze af. Mijn advies, lease bij een gerenommeerde partij voor paar euro per maand meer! Dat heb je op het eind zo eruit want ik ben zeker een werkweek kwijt aan tijd. Mijndomeinauto slogan: Private lease zonder poespas... het is echt een lachetje. Kijk uit wanneer je met dit bedrijf in zee gaat. Ze zullen het altijd beter doen laten lijken!

Waardeloos, geen communicatie mogelijk

Onmogelijk om te communiceren met dit bedrijf, praat altijd met ene robot genaamd Vicky welke nooit antwoord geeft op de vraag.

Zeer zeer slechte communicatie

Zeer slechte communicate. Moet je de auto inleveren, mag je zelf gaan uitzoeken hoe en wat.

Snel, duidelijk, eerlijk en open

Men durft fouten toe te geven dat waardeer ik ten zeerste

slechter dan verwacht

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen