Zeer duidelijk uitleg en goed geholpen.

Alle vragen en opties zijn goed doorgesproken. Zeer kundig geholpen.

Ronduit slecht!

Ik beveel niemand private-lease van mijndomein aan. In principe gaat het leasen aardig, behalve dat je auto niet wordt opgeroepen voor onderhoud. Totdat je het leasecontract opzegt, en bereid bent om de boete te betalen. Helaas kan ik niet alles in deze review plaatsen (te lang verhaal). Maar de afhandeling van mijndomein is ronduit droevig te noemen, inlever locatie in midden van het land, ophalen kost geld en kun je niet op datum zetten en daarbij ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele extra schades totdat de schade expert in Utrecht een definitief rapport heeft gemaakt. Tijdens het ophalen krijg je geen bewijsje of wat dan ook! Klantenservice is een grote ramp, onkunde en geen inlevingsvermogen zijn hier niet vreemd. Om iets gedaan te krijgen moet je echt volhardend zijn. Mailen/bellen etc. Ze halen werkelijk het bloed onder je nagels vandaan. Geen aanrader! En als alles dan lijkt afwikkelt, komen ze met spookfacturen en kom je alsnog niet van ze af. Mijn advies, lease bij een gerenommeerde partij voor paar euro per maand meer! Dat heb je op het eind zo eruit want ik ben zeker een werkweek kwijt aan tijd. Mijndomeinauto slogan: Private lease zonder poespas... het is echt een lachetje. Kijk uit wanneer je met dit bedrijf in zee gaat. Ze zullen het altijd beter doen laten lijken!

Waardeloos, geen communicatie mogelijk

Onmogelijk om te communiceren met dit bedrijf, praat altijd met ene robot genaamd Vicky welke nooit antwoord geeft op de vraag.

Zeer zeer slechte communicatie

Zeer slechte communicate. Moet je de auto inleveren, mag je zelf gaan uitzoeken hoe en wat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel, duidelijk, eerlijk en open

Men durft fouten toe te geven dat waardeer ik ten zeerste

2 sterren: slechter dan verwacht

Door slechte communicatie van het inname bedrijf kon de lease auto pas na de afloopperiode ingeleverd worden. De extra dagen werden gewoon in rekening gebracht. Op e-mails hierover wordt niet gereageerd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vriendelijke en goeie service! Vragen worden snel en goed beantwoord. Nu nog even wachten op de auto... Helaas duurt dat wel nog een beetje lang. Kan zomaar nog 4 weken duren. Volgens mij ligt dit niet aan mijndomein.

Meer kleuren keuzes zou wel gewaardeerd worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers die je netjes te woord staan. Wij hebben drie jaar een leaseauto gehad en geen noemenswaardige vervelende dingen gehad met mijndomeinauto.

Communicatie met de schade-afhandelaar (UAS) kan beter. Een vaste contactpersoon toegewezen krijgen om de belangen van de klant te behartigen, zou kunnen helpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk personeel dat meedenkt met klant en weet waar ze over praten.

Geen klachten en/of negatieve ervaringen.

Pluspunten

Screen eerst eens je informatiebronnen.Communiceer je met computer met dit bedrijf ene vicky.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Werkt voor een kredietcheck samen met crimineel bedrijf Experian, een bedrijf dat zeer onzorgvuldig en illegaal inkomen en uitgave data uitruilt en verhandeld zonder toestemming van de betrokkene. Een kredietscore is ook een persoonsgegeven. Schendt hiermee de AVG wet. Zie ook: https://www.groene.nl/artikel/u-staat-op-een-zwarte-lijst

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

goede service, super aardig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik ben super tevreden met mijn domein, alle medewerkers zijn super service is super .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professionele, vriendelijke en positieve medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, best flexibel en redelijke tarieven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Automaat auto's aanbieden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heb een auto bij ze besteld, maar na een paar dagen wilde ik toch wat anders en zonder problemen hebben ze dat ook opgelost. Ik heb geen moeite voor moeten doen. Nu wachten op de nieuwe auto

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb al diverse MijnDomein-auto's mogen rijden en ben supertevreden. Indien er iets is wordt dat snel en accuraat opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wanneer je gaat leasen. Zijn ze super behulpzaam. Wanneer je zelf een klacht hebt wordt het niet behandeld.

Administratie kan veel beter

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Toen wij begonnen met mijndomein, hebben we eerst de kat uit de boom gekeken. Toen hebben wij besloten om het toch eens te proberen, veel problemen gehad met eigen auto en dat waren we zat. Uiteindelijk!!! Toen alles werd goedgekeurd hebben we onze prachtige!!! Fiat 500 twin air turbo in ontvangst mogen nemen. Nu zijn we en jaar verder, en hebben wij een gezinsuitbreiding en toen!! Werd de Fiat te klein. Voor een klein bedrag van 250 euro mochten we tussentijds wisselen, en hebben we nu gekozen voor de prachtige!!! Renault Captur en over 14 dagen mogen we hem al gaan halen. Wil je een betrouwbare Lease maatschappij dan zeker leasen bij hun. Onderhoud reparatie alles is geregeld je kan met een gerust hart op weg 24/7 pech hulp waar je ook uithangt. Team Mijndomein ga zo door

Verbeter punten niet echt wel wat tips!!! Meer keuzes in kleuren van de wagens. Verder is alles toppie!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Transparant, klantvriendelijk, begrijpelijk en overzichtelijk lease-contract, goede adviezen. Wij waren in het begin nieuwsgierig maar terughoudend. En inmiddels na een eerste ervaring overtuigd. Als dit start de basis is voor de komende jaren dan teken ik graag bij. Meer dan ik had verwacht en gevraagd. Ook het bedrijf Engelsma en Wijnia in Leeuwarden die de Nissan Leaf heeft geleverd verdient een pluim. En de leverancier van de laadpas en het oplaadstation, EV company, eveneens aan te raden. Hebben verstand van zaken en zoeken de beste oplossing voor een eerlijke prijs.

Groter aanbod EV auto's. Hoewel de Nissan Leaf een super aanbod is. We zijn zeer content met de auto en de prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn eerste ervaring met een private lease mij. Nu na twee jaar zeer tevreden over de telefonische contacten bij vragen van mijn kant. Service beurten en schadeafhandeling verlopen zeer klantvriendelijk en naar volle tevredenheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De support en feedback die wij van dit bedrijf mochten ontvangen kan ik bij een ieder aanbevelen

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Als u opzoek bent naar een private lease auto dan zijn er volop aanbieders. Pas altijd wel goed op! Het is het een kwestie van alle regeltjes, uitzonderingen, kleine lettertjes etc begrijpen. Je snijdt jezelf gemakkelijk in de vingers omdat vergelijken tussen alle aanbieders knap ingewikkeld kan zijn. Bij mijndomeinauto.nl is dit niet nodig. Alle voorwaarden zijn eenvoudig te begrijpen en terug te vinden op hun website. Geen rare verrassingen tijdens of achteraf. Let op! mijndomeinauto.nl is een uitzondering wat betreft het registreren van een krediet bij het bkr. Er is wel een toetsing maar GEEN registratie. Heel belangrijk mocht u van plan zijn om een hypotheek af te sluiten of aan te willen passen. Of, indien u, net als ik, gewoon geen registratie wenst. De lease kosten per maand zijn scherp. Er lijken goedkopere opties te zijn, maar daar zit exact het gevaar. Als u alle bijkomstige kosten gaat tellen, dan bent u elders altijd duurder uit. Altijd? Ik heb mijn huiswerk goed gedaan en mijn antwoord is ja. Daarbij komt dat mijndomeinauto.nl functioneert als een goed geoliede machine. U heeft nagenoeg altijd een vast contactpersoon die u vriendelijk en snel te woord staat. Men denkt mee aan het oplossen van eventueel ontstane problemen en ze beantwoorden vragen snel en correct. Onze derde auto bij mijndomeinauto.nl staat inmiddels in bestelling. Vanaf Noverber rijden wij weer zorgeloos 2 jaar in een splinternieuwe Renault Captur. Ik raad het u ook aan!

Kleurkeuze zou iets uitgebreider mogen. Het beëindigen van het contract bij het onverhoopt en buiten eigen schuld wegvallen van inkomsten zou wat voordeliger mogen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

hulpzaam, mooie auto's, goed personeel, snel

geen

Over mijndomeinauto.nl