Snel en netjes geleverd.

Ik ben heel tevreden. We hadden gevraagd of ze het misschien leuk konden inpakken als cadeau. We ontvingen het heel mooi ingepakt in glimmend papier met zilveren strik eromheen, top!! Dank jullie wel!

Supergoed geregeld

Japans omelet pannetje besteld. Heldere bevestiging en snel geleverd. Top!

Erg vervelend

Eerst nadat ik besteld had een melding krijgen dat ze op vakantie waren en dat het later verstuurd zou worden. Vervolgens heb ik mijn waaiers binnen voor de rijst en zijn ze kapot na ėėn keer waaien.

Beste Rob, We hebben inmiddels telefonisch contact gehad over uw review. We vinden het erg vervelend dat we geen goede indruk bij u hebben achtergelaten bij uw bestelling. Zoals uitgelegd is op meerdere punten, en in meerdere fasen van het bestelproces, melding gemaakt van een vertraging in de verzending vanwege onze afwezigheid. Het feit dat de waaiers als snel stuk zijn gegaan is uiteraard niet de bedoeling. We gaan de kwaliteit van de waaiers evalueren en daar waar nodig maatregelen nemen. Om u tegemoet te komen hebben wij, zoals afgesproken, het aankoopbedrag aan u teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen u in de toekomst toch weer te mogen begroeten in onze webshop zodat we kunnen bewijzen dat we u snel en netjes kwalitatieve artikelen kunnen leveren. Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Sushitotaal.nl Xander

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Bestelling was de volgende dag al in huis. Er was een schaaltje gebroken. Dat werd keurig opgelost door gratis een nieuwe toe te sturen.

perfekt

Mooie produkten, ruim assortiment, informatieve website m.b.t. maken en presenteren sushi. Uitgebreid produkten aanbod

Toppertjes!

Had wat vraagjes. Werden snel beantwoord. Alles netjes en snel geleverd.

Pluspunten

Snelle nette levering.

Pluspunten

Prima afhandeling van bestelling

Nee hoor ga zo door dan kom ik graag bij u terug

Pluspunten

Snelle en goede afhandeling van de bestelling. Geen gekke prijzen, voor hetgeen ik nodig had in ieder geval. Was mijn eerste keer bestelling en zal zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Pluspunten

Altijd snel met beantwoorden van vragen. Bestelling is uitermate zorgvuldig ingepakt zodat er niets kan breken. Bij mijn bestelling kreeg ik zelfs een aantal serviessets erbij, omdat ze uit het assortiment zouden gaan. Topservice!

Keep up the good work!

Pluspunten

Snelle levering goede service

Pluspunten

Gewoon een prima service, op tijd, compleet en van goede kwaliteit

Pluspunten

Snelle levering, grote keuze op de website

Op mijn 2 flesjes wijnazijn JUNKOME SU staat een minimale houdbaarheidsdatum van 25/04/2019, de flesjes zijn besteld half mei 2019. Er staat echter geen uiterste houdbaarheidsdatum op.

Excuses voor deze slordige fout, we hebben u direct zoals afgesproken 2 nieuwe flessen toegestuurd, we hopen dat u tevreden bent met deze oplossing. met vriendelijke groet Sushitotaal.nl

Pluspunten

Altijd goeie kwaliteit en snelle levering

Pluspunten

Snelle, nette levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie kwaliteitsspullen

Slechte informatie op de website betreft levering Lange levertijd Slecht omgaan met gegevens (naam verkeerd gespeld, reageert niet op mail.

Beste H, Het spijt ons dat u onze service als slecht heeft ervaren. Tijdens een week van afwezigheid hebben wij op de website op diverse plaatsen vermeld dat er sprake is van een afwijkende levertijd. Hierdoor heeft de levering inderdaad langer geduurd dan u van ons mag verwachten. Wij hebben dit in een reactie op uw e-mailbericht aangegeven. Het is inderdaad slordig als wij uw naam verkeerd hebben gespeld, onze excuses hiervoor. We hopen u toch in de toekomst te mogen bewijzen dat we normaal gesproken sneller leveren. Tevens zullen we ons best doen om bij een volgende gelegenheid nog duidelijker afwijkende levertijden via de website te communiceren zodat daar geen misverstanden over kunnen ontstaan. Met vriendelijke groet, Xander

Pluspunten

Wat een snelle levering...top

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Pluspunten

Snel geleverd. Duidelijke website. Realistische prijzen.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering vlg afspraak

Voor mij geen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Pluspunten

Xander is erg behulpzaam. Hij belde mij nav een mailtje van mij en loste het probleem (waarover ik gemaild had), direct op. Goeie selectie pannen schalen en andere spullen voor sushi koks ☺️

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Pluspunten

Snelle levering en lage verzendkosten

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Pluspunten

Soms gaat een levering niet goed. Belangrijk is dat dit dan goed wordt opgepakt. Sushitotaat deed dit super. Helemaal top! Dank jullie wel. Tom