Goede webshop!

Mooie overzichtelijke website waar je eenvoudig kan navigeren naar de door jou gewenste artikelen. Zij hebben een groot assortiment waar je uit kan kiezen; de gemiddelde winkel in de stad heeft dat niet, waardoor je vaak misgrijpt. Jammer dat deze mensen stoppen met de webshop.

Goed verpakt, snelle levering

Precies wat ik zocht, snel geleverd

De ontvanger was heel erg blij met zijn mooie cadeau

missende artikelen

Niet alle artikelen die in mijn bestelling horen te zitten werden geleverd. Na een mailtje gestuurd te hebben werd de volgende dag al het artikel nagestuurd samen met een extraatje. Prima service!

Beste Joop, Dit is inderdaad erg slordig van ons en we gaan dit uiteraard netjes oplossen zoals reeds in de mail aangegeven. Waar mensen werken worden fouten gemaakt en gelukkig kunnen we deze fouten netjes rechtzetten door de ontbrekende artikelen na te sturen. Met vriendelijke groet, Sushitotaal.nl Xander

met leuk persoonlijk kaartje

Prettig contact en prima service!

Toen ik wilde bestellen was er één product niet op voorraad waardoor de bestelling wat langer op zich liet wachten. Ik werd hiervan prima op de hoogte gehouden en de levering was uiteindelijk supersnel!

Heel snel en goed

Vrijdagmiddag besteld en zaterdag was alles al binnen, supersnel! De hangiri die ik had besteld is ook super en werkt geweldig, heel fijn.

Leuk pakket snel geleverd

Was makkelijk te bestellen En werd snel geleverd

Prima producten, goede prijs

Al enkele jaren bestel ik bij Sushitotaal, ben zeer tevreden over de producten en de altijd vlotte levering. Ook de persoonlijke notitie bij elke bestelling vind ik erg leuk! :)

Nette en snelle levering

Snel geleverd, goede spullen

Snel geleverd.

Goede producten snelle service

De bestelling was snel gemaakt. Snelle levering en een persoonlijk bedankje bij de bestelling.

Een bedrijf met medewerkers met hart voor de zaak

Op aanvraag is één van mijn artikelen netjes ingepakt als cadeautje voor mijn date. De bevestiging hiervan netjes per e-mail ontvangen en ze zijn daadwerkelijk hun belofte nagekomen. Cadeau was netjes ingepakt. Overige artikelen zijn ook netjes aangekomen en zijn van een hele goede kwaliteit. Mocht u iets nodig hebben voor uw tafel of wilt u iemand verrassen met een prachtig cadeau dan raad ik Sushitotaal aan! Nogmaals dank voor de zorg die Sushitotaal heeft gedragen voor mijn bestellen. Ik ben jullie erg dankbaar ❤️

Slechte levering

Heb nog geen pakket ontvangen, pakket ia al 2 keer ingepland maar nog niet geleverd. Telkens krijg je mail het is ons niet gelukt het is erg druk bij postnl. Terwijl ik al 2 postpakketten gewoon de volgende dag via postnl ontvang, erg raar.

Beste Finy, We vinden het erg vervelend dat je pakket al een paar dagen bij PostNL in het leverproces zit en nog niet bij je is afgeleverd. Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid waarmee PostNL de pakketten verwerkt. We vinden het spijtig dat wij daardoor een slechte beoordeling krijgen. We zien dat je pakket zich momenteel bevindt in het depot in Apeldoorn, hopelijk wordt het snel bij je afgeleverd. Met vriendelijke groet, Sushitotaal.nl

Goede ervaring!

Goed product, snelle levering. Er was iets mis gegaan bij post-nl en sushitotaal heeft dat snel en goed opgelost.

Super kwaliteit en prijs!

Snel/goede levering alles netjes ingepakt top webwinkel!

top producten, top verpakt

Leuke sushi feestje!

Schnelle Lieferung-sichwre Verpackung

ich bin mit dem Produkt und der Bestellung sehr zufrieden. Es wäre wünschenswert, wenn die Website des Händlers mindestens 2-sprachig wäre.

Snelle levering en duidelijke communicatie

De producten zijn van zeer goede kwaliteit en alles werd perfect geleverd.

Ik heb geen geur en weinig smaak.Daarom is de umani saus een supersaus om een heleboel dingen meer smaak te geven

Snel geleverd en en alles was voorradig

Gemakkelijk en snel! Leuke persoonlijke boodschap in verpakking.

Mooie producten, snelle levering

Goede website,,en zo'n persoonlijk kaartje stel ik zeer op prijs

Snel met een gecorrigeerde kleine misser

Prima site. Meteeen geleverd wat besteld was. Een proiduct dat over de datum was, werd zonder mijn tussenkomst automatisch gecrediteerd met een excuusmail van de webwinkel.

Over Sushitotaal.nl

Welkom bij de grootste sushi specialist in Europa Sushitotaal.nl biedt je een ruim assortiment van alle benodigdheden om zelf sushi te maken. Koop hier alle houdbare ingredienten, keukenbenodigdheden, serviezen en nog veel meer en ga leker aan de slag. Itadakimasu