Snel en groot assortiment

Snel en groot assortiment

Veel keuze en goede kwaliteit

Voor mij de eerste keer dat ik bij deze winkel wat bestelde voor het maken van sushi. Goede producten en goed van smaak. Volgende keer bestel ik hier weer.

Marcin

Very good.

Klantvriendelijk

Omdat ik toch nog twijfelde over de maat van de sushi handschoenen die ik al had besteld heb ik erachteraan gebeld en is de maat aangepast naar groter. Die heb ik ook netjes ontvangen.

Artikelen eenvoudig te bestellen en netjes op aangegeven dag geleverd

Reageren snel op een vraag die ik had m.b.t. een artikel. Aansluitend zijn de artikelen eenvoudig te bestellen en worden ze netjes op de aangegeven dag geleverd met een persoonlijk briefje er bij en een gratis zakje saus.

Snelle levering en met persoonlijk kaartje en goed verpakt.

Top!!!!!!!!!!

Goede en duidelijke website. Levering was ruim op tijd. Producten waren zeer goed verpakt en daardoor onbeschadigd, kunnen meerdere webwinkels een voorbeeld aan nemen. Handgeschreven kaartje erbij, Zeer attent.

Snel ontvangen, goed verpakt maar kies niet voor een cadeau

Ik heb de bestelling snel ontvangen. Het was veilig verpakt in de doos waar het in kwam. Ik heb gekozen voor de optie om het te laten inpakken als cadeau. Dit zou ik in de toekomst niet nog eens doen en zou ik ook niet aanraden omdat het niet netjes was ingepakt. Dat had echt een stuk beter gekund en was de meerprijs echt niet waard. Verder ook wat vreemd dat de dozen van de verschillende producten niet verzegeld waren. Verder perfect en ik zou het alsnog aanraden voor de sushifans.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor je eerlijke review. Erg vervelend om te horen dat het cadeau niet goed ingepakt is, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen even contact met je op hierover via de telefoon. Voor wat betreft de dozen die niet verzegeld zijn: ik ga er vanuit dat dit over de setjes sushiservies gaat. Deze dozen komen onverzegeld vanuit de fabriek, wij verzegelen deze ook niet zelf. We handig voor ons omdat we meestal even de deksel optillen om te kijken of alles in orde is. We zijn blij om te horen dat je verder wel tevreden bent. Groeten Xander

Top! Erg snel en vriendelijk

De verzending verliep snel en met goede communicatie. Alles netjes verpakt in bio-afbreekbaar verpakkingsmateriaal en met persoonlijk briefje. Aanrader!

Goed en complete levering met persoonlijke boodschap

Bestellen is makkelijk, duidelijke website en levering ging snel en correct. Er was zelfs een persoonlijke boodschap bij geschreven, hoe leuk!

Snelle levering, goeie producten

De bestelling had ik snel in huis. Alle spullen waren zorgvudlig ingepakt en zijn van goeie kwaliteit. Met de kerst mijn familie kunnen trakteren op traditionele sushi. Kom zeker terug wanneer mijn producten op zijn!

Prima sushiwinkel!

Ruim assortiment, goed geprijsd, redelijke verzendkosten en super snelle verzending.

Mooie samenstelling en goede producten.

super gemakkelijk bestellen...en snel verzonden

ja ben heel content. mooi ingepakt. niks kapot. en voor een goede prijs. tot de volgende keer.

EASY en snel

Mooi ingepakt. snel besteld. en de reis overleeft. dank je wel voor onze sushi set.

prima service!

Voor onze kerstpakketten de basis producten besteld. Goede prijs en kwaliteit verhouding en prima aflever service.

Spijtig

Voor de 3de dag op rij is de levering herzet... Ze werken met post-nl...maar daar ben ik niets mee...we kunnen geen 4 dagen thuisblijven en wachten...

Beste Ralph, Vervelend om te lezen dat de zending er zo lang over doet. Spijtig genoeg hebben wij geen invloed op de drukte bij PostNL en de snelheid waarmee zij de pakketten leveren. Rond de feestdagen is het altijd veel drukker dan normaal, ook bij de andere pakketbezorgers. We zien dat een eerdere bestelling gelukkig wel heel snel geleverd is. We vinden het jammer dat wij hier hierdoor een minder goede beoordeling krijgen. We hopen dat het pakket alsnog snel bij je geleverd zal worden. We wensen je fijne feestdagen en we hopen je in de toekomst toch weer welkom te mogen heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Sushitotaal.nl

Correct snel aanrader

Correct informatie Snelle levering Aanrader Dit was mijn eerste order, maar ik kom zeker nog eens terug

Enorm fijn

Snelle, complete levering met en leuk kaartje er bij!

Snel bezorgd met een persoonlijk kaartje

Sushitotaal heeft mijn bestelling netjes verpakt, snel bezorgd en er een handgeschreven kaartje bij gestopt. Altijd leuk, zo’n persoonlijke attentie!

Pakket snel gekomen, zeer goed verpakt Prijs heel redelijk. We zijn weer blij..

Besteld en op tijd geleverd

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen online. Duidelijke productinfo. Vlugge ordersfhandeling. Vriendelijke communicatie. Bij out of stock snel alternatieven aangeboden en zeer correcte afhandeling. Top!

Duidelijke website. Producten goed verpakt verzonden en snel binnen. In de doos een handgeschreven kaartje, leuk.

Heerlijke sushi, vlot gebracht

Heerlijk

Over Sushitotaal.nl

Welkom bij de grootste sushi specialist in Europa Sushitotaal.nl biedt je een ruim assortiment van alle benodigdheden om zelf sushi te maken. Koop hier alle houdbare ingredienten, keukenbenodigdheden, serviezen en nog veel meer en ga leker aan de slag. Itadakimasu