Heerlijke sushi, vlot gebracht

Heerlijk

Prima product en snel geleverd. Mét aardig persoonlijk kaartje erbij!

Umamisojasaus besteld. Hele mooie smaak en niet te zout. Heb geen betere geproefd!

Top geleverd

Voor de tweede keer besteld , word vlot geleverd en goed verpakt en goede produkten. Wat ik erg kan waarderen is het handgeschreven kaartje erbij

Assortiment op maat

Prima assortiment wat aansluit op de wensen. Snelle levering.

Totaalpakket en snelle levering

Bij Sushitotaal is alles wat je nodig hebt om sushi te maken verkrijgbaar. Prijzen zijn fatsoenlijk en levering gaat snel. 8 jaar klant en nooit teleurgesteld!

Snelle levering, fantastische klantenservice en prachtig product

Boven verwachtingen

Uitgebreide en kwalitatieve keuze en snelle levering

Met een persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling gevoegd. Dat maakt samen een fijne klantbeleving!

Site is super overzichtelijk. Einde van de dag besteld op maandag en woensdag al netjes in huis. Ook nog eens afbreekbaar opvulspul in de doos dus ook dat nog eens helemaal top en de spullen ook heel blij mee. En dan nog een persoonlijk geschreven kaartje. Ik ga hier zeker me spullen blijven bestellen:)

Top organisatie!

Ik ben al maanden aan het mailen en bellen over chopsticks met Sushitotaal, omdat ik een nogal ongebruikelijke vraag/opdracht had en al die tijd is het contact heel fijn, professioneel en klantgericht geweest! Ik zou Sushitotaal zeer zeker aanraden! Het zijn mooie eetstokjes geworden, we zijn er erg blij mee!

Een klein feestje om uit te pakken!

Ook al weet je wat je besteld hebt blijft het een verassing om het uit te pakken. Alles is netjes en stevig ingepakt en vooral aardig om er een persoonlijk berichtje bij te doen!

Snelle levering met een persoonlijk kaartje . Leuk!

Na een dag al in huis! Netjes ingepakt. Fijn!

Alles snel en correct geleverd én met een kleine persoonlijke toets

Alleen maar positief.

Zeer goed!

Goed. Makkelijk te bestellen op de website. Nette levering goed verpakt.

Snel & keurig afgeleverd

Een prachtig sushi servies cadeau gedaan waar de gelukkige erg blij mee was. Bestelling en levering binnen twee dagen, dus super!

Prima service en leuke producten

Ik had de sushi houders besteld en Japanse biertjes als cadeautje. Alles snel geleverd, fijne communicatie en alles zag er prima uit.

Kwalitatief goede producten, zeer tevreden. n

Snelle levering van mijn bestelling, ik ga zeker vaker bestellen.

Gemakkelijk om te kunnen bestellen en snelle levering.

Makkelijk besteld en snel in huis!

Sushi eten is een feestje, maar met de Flora Japonica sushiset van Tokyo Design wordt het een echte belevenis. De bestelling plaatsen is eenvoudig en wordt snel en goed verpakt geleverd. En dat voor een uitstekende prijs. Top! Jammer dat er niet meer items van het servies wordt verkocht. Absolute aanrader.

Toppie

Snelle levering netjes verpakt

geweldig

alles op tijd afgeleverd , daar waar nodig was advies gehad breekbare producten zaten extra beschermd kortom prima zaak

leuke producten voor leuke prijs

Helaas was het pakket wat we wilden niet beschikbaar. Maar konden alsnog een leuk pakket samenstellen dat door de jarige job enorm gewaardeerd werd.

Makkelijk, snel geleverd goede kwaliteit

Na een vrij kleine bestelling vond ik tussen mijn bestelling een kort handgeschreven bericht, voelde me ineens geen nummer meer maar een gewaardeerde klant

Top+

De producten waren snel geleverd en voldeden volledig aan de verwachting. Bij sushitotaal zit je gewoon goed als je alles behalve de benodigde verse ingrediënten(die hebben we op de markt grhaald) bij ze besteld voor een heerlijk dagje sushirollen en eten!!!!

Super, fijn, goed en snel geleverd!

Top, mooie producten, goede prijs en snelle levering!

Alles prima en netjes ontvangen

Alles prima en netjes ontvangen

Frankeneng 114 6716AA Ede

Over Sushitotaal.nl

Welkom bij de grootste sushi specialist in Europa Sushitotaal.nl biedt je een ruim assortiment van alle benodigdheden om zelf sushi te maken. Koop hier alle houdbare ingredienten, keukenbenodigdheden, serviezen en nog veel meer en ga leker aan de slag. Itadakimasu