Goede producten snelle Levering

Snel en volwaardig pakket

Eigenlijk dacht ik kleine flesjes te krijgen maar alles was volwaardig aanwezig.

Prijs-kwaliteitsverhouding top

Spullen zien er netjes uit

Fijne ervaring

Vlot geleverd, goede kwaliteit

Ideaal om zelf sushi te maken

De website van sushitotaal is ideaal om zelf sushi te maken. Je vindt gemakkelijk terug welke basisingrediënten je nodig hebt. Na een paar dagen kwam alles mooi verpakt binnen. Dezelfde dag nog sushi gemaakt, was zeer lekker!

Super blij met het pakket! En ook er attent om er een persoonlijk kaartje bij te doen!

zeer mooi servies

Bestelling plaatsen ging goed. Pakket snel in huis, netjes ingepakt. Leuk handgeschreven kaartje erbij. Ik ben zeer tevreden. Het servies is ontzettend mooi. Het zit in een mooie geschenkdoos. Dit servies geef ik weg als cadeautje. Ik denk dat de ontvanger het geweldig gaat vinden.

Mooie producten en mooi verpakt

Goede ervaring. Snelle levering van mooie producten.

Goede producten

Heerlijke sushi gegeten met de goede producten

Restaurant waardige sushi

Wat je ook besteld bij Mr sushi of het nou sushi is of een poke bowl de kwaliteit is altijd super.

Goede ervaring bij sushi totaal

Een duidelijke site,ruim assortiment. mijn bestelling was goed in gepakt en vlot verzonden. Klantvriendelijke service een fout van mijn kant werd door sushi totaal uit hun initiatief opgelost.

Prettig en helder in de communicatie. Vridenlijk.

Zeer prettig bedrijf. Snelle reactie op mail en zeer vriendelijk.

Duidelijke site

Mooie spullen, wat ik besteld heb, ziet er netjes uit.

Mooie bordjes snel in huis

Het servies is heel aangekomen, goedzo. Helaas is het servies nu alweer kapot gevallen, omdat mijn oudste zoon Azzy een driftbui kreeg. Dan gaat alles wat ons lief is in huis naar de klote. Mijn vrouw wordt daar vaak nogal bibberig van, maar ik vind dat nergens voor nodig. Servies en ander materiaal kun je namelijk zonder al veel moeite online bestellen, ja toch. Verwacht dus binnenkort maar weer een bestelling .van ondergetekende.

Mooi sake setje besteld, snel geleverd

snelle levering, mooie producten

Klantvriendelijk en heldere communicatie.

Zowel bestelproces en snelle reactie via chat positief ervaren. Vlot bestelling geleverd. Assortiment mag wel wat breder, maar verder prima service.

Snelle bezorging en een leuk handgeschreven briefje er bij.

Makkelijk, snel en goed!

Makkelijk, snel en goed!

Binnen 2 dagen mijn bestelde spullen netjes en degelijk verpakt ontvangen. Allemaal van goede kwaliteit en nog een handgeschreven bedankje erbij ook.

Uitstekend.

Bestelling was als verwacht, zelfs een excuses gekregen voor minder dan een dag vertraging in de vorm van een handgeschreven kaart.

perfecte service

bedankt voor het persoonlijke kaartje!!

Goede ervaring

Snelle levering en breekbare items (flesjes Japans bier) degelijk verpakt. ありがとうございます!

Ik had kruiden besteld die ik eerder had maar nergens te vinden in de winkel dus ik zocht via google de naam en kwam hier uit gelijk 2 potjes besteld word goed verpakt naar mijn mening een beetje te goed maar dat is alleen maar fijn ga hier vaker bestellen maar dan gelijk voor meer

Snelle en nette levering

Bedankt voor jullie leuke hand geschreven briefje!! erg persoonlijk. Alles is goed gegaan met bestellen, snelle en een nette levering.W Wij zijn er erg blij mee!

Frankeneng 114

6716AA Ede

Over Sushitotaal.nl

Welkom bij de grootste sushi specialist in Europa Sushitotaal.nl biedt je een ruim assortiment van alle benodigdheden om zelf sushi te maken. Koop hier alle houdbare ingredienten, keukenbenodigdheden, serviezen en nog veel meer en ga leker aan de slag. Itadakimasu