Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Goede website,,en zo'n persoonlijk kaartje stel ik zeer op prijs
Beveelt aan
24 March 2023
Elly
Den Haag
Prima site. Meteeen geleverd wat besteld was. Een proiduct dat over de datum was, werd zonder mijn tussenkomst automatisch gecrediteerd met een excuusmail van de webwinkel.
Beveelt aan
4 March 2023
Ad van der Borght
HARDENBERG
Snel en groot assortiment
Beveelt aan
3 March 2023
Cjam
Breda
Voor mij de eerste keer dat ik bij deze winkel wat bestelde voor het maken van sushi. Goede producten en goed van smaak. Volgende keer bestel ik hier weer.
Beveelt aan
3 March 2023
Marius
Nvt
Very good.
Beveelt aan
28 February 2023
Marcin
Erica
Omdat ik toch nog twijfelde over de maat van de sushi handschoenen die ik al had besteld heb ik erachteraan gebeld en is de maat aangepast naar groter. Die heb ik ook netjes ontvangen.
Beveelt aan
18 February 2023
Ingrid
Tilburg
Reageren snel op een vraag die ik had m.b.t. een artikel. Aansluitend zijn de artikelen eenvoudig te bestellen en worden ze netjes op de aangegeven dag geleverd met een persoonlijk briefje er bij en een gratis zakje saus.
Beveelt aan
4 February 2023
Roger
Handel
Snelle levering en met persoonlijk kaartje en goed verpakt.
Beveelt aan
30 January 2023
Amanda
Leidschendam
Goede en duidelijke website. Levering was ruim op tijd. Producten waren zeer goed verpakt en daardoor onbeschadigd, kunnen meerdere webwinkels een voorbeeld aan nemen. Handgeschreven kaartje erbij, Zeer attent.
Beveelt aan
22 January 2023
Steven
Almere
Ik heb de bestelling snel ontvangen. Het was veilig verpakt in de doos waar het in kwam. Ik heb gekozen voor de optie om het te laten inpakken als cadeau. Dit zou ik in de toekomst niet nog eens doen en zou ik ook niet aanraden omdat het niet netjes was ingepakt. Dat had echt een stuk beter gekund en was de meerprijs echt niet waard. Verder ook wat vreemd dat de dozen van de verschillende producten niet verzegeld waren. Verder perfect en ik zou het alsnog aanraden voor de sushifans.
Beveelt aan
12 January 2023
Edwin
Dedemsvaart
Beste Edwin,
Hartelijk dank voor je eerlijke review.
Erg vervelend om te horen dat het cadeau niet goed ingepakt is, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen even contact met je op hierover via de telefoon.
Voor wat betreft de dozen die niet verzegeld zijn: ik ga er vanuit dat dit over de setjes sushiservies gaat. Deze dozen komen onverzegeld vanuit de fabriek, wij verzegelen deze ook niet zelf. We handig voor ons omdat we meestal even de deksel optillen om te kijken of alles in orde is.
We zijn blij om te horen dat je verder wel tevreden bent.
Groeten
Xander
De verzending verliep snel en met goede communicatie. Alles netjes verpakt in bio-afbreekbaar verpakkingsmateriaal en met persoonlijk briefje. Aanrader!
Beveelt aan
9 January 2023
Xander
Helmond
Bestellen is makkelijk, duidelijke website en levering ging snel en correct. Er was zelfs een persoonlijke boodschap bij geschreven, hoe leuk!
Beveelt aan
4 January 2023
Bas
Sassenheim
De bestelling had ik snel in huis. Alle spullen waren zorgvudlig ingepakt en zijn van goeie kwaliteit. Met de kerst mijn familie kunnen trakteren op traditionele sushi. Kom zeker terug wanneer mijn producten op zijn!
Beveelt aan
26 December 2022
Justine
Almere
Ruim assortiment, goed geprijsd, redelijke verzendkosten en super snelle verzending.
Beveelt aan
18 December 2022
Olaf
Gemeente Schagen
Mooie samenstelling en goede producten.
Beveelt aan
15 December 2022
John
Landgraaf
ja ben heel content. mooi ingepakt. niks kapot. en voor een goede prijs. tot de volgende keer.
Beveelt aan
7 December 2022
Roland
echt
Mooi ingepakt. snel besteld. en de reis overleeft. dank je wel voor onze sushi set.
Beveelt aan
6 December 2022
Roland
echt
Voor onze kerstpakketten de basis producten besteld. Goede prijs en kwaliteit verhouding en prima aflever service.
Beveelt aan
5 December 2022
Theo
NIjmegen
Voor de 3de dag op rij is de levering herzet... Ze werken met post-nl...maar daar ben ik niets mee...we kunnen geen 4 dagen thuisblijven en wachten...
Beveelt niet aan
1 December 2022
ralph bode
HERK-DE-STAD
Beste Ralph,
Vervelend om te lezen dat de zending er zo lang over doet.
Spijtig genoeg hebben wij geen invloed op de drukte bij PostNL en de snelheid waarmee zij de pakketten leveren. Rond de feestdagen is het altijd veel drukker dan normaal, ook bij de andere pakketbezorgers.
We zien dat een eerdere bestelling gelukkig wel heel snel geleverd is.
We vinden het jammer dat wij hier hierdoor een minder goede beoordeling krijgen.
We hopen dat het pakket alsnog snel bij je geleverd zal worden.
We wensen je fijne feestdagen en we hopen je in de toekomst toch weer welkom te mogen heten in onze webshop.
Met vriendelijke groet,
Sushitotaal.nl
Correct informatie Snelle levering Aanrader Dit was mijn eerste order, maar ik kom zeker nog eens terug
Beveelt aan
24 November 2022
J
Turnhout BE
Snelle, complete levering met en leuk kaartje er bij!
Beveelt aan
15 November 2022
Kevin
Meteren
Su****otaal heeft mijn bestelling netjes verpakt, snel bezorgd en er een handgeschreven kaartje bij gestopt. Altijd leuk, zo’n persoonlijke attentie!
Beveelt aan
15 November 2022
Dalia
Rotterdam
Pakket snel gekomen, zeer goed verpakt Prijs heel redelijk. We zijn weer blij..
Beveelt aan
10 October 2022
Annet
Vianen
Besteld en op tijd geleverd
Beveelt aan
10 October 2022
ralph bode
HERK-DE-STAD
Makkelijk te bestellen online. Duidelijke productinfo. Vlugge ordersfhandeling. Vriendelijke communicatie. Bij out of stock snel alternatieven aangeboden en zeer correcte afhandeling. Top!
Beveelt aan
26 August 2022
Stefan
Sint-Martens-Latem
Welkom bij de grootste sushi specialist in Europa
Sushitotaal.nl biedt je een ruim assortiment van alle benodigdheden om zelf sushi te maken.
Koop hier alle houdbare ingredienten, keukenbenodigdheden, serviezen en nog veel meer en ga leker aan de slag.
Itadakimasu
Frankeneng 114
6716AA Ede
Branch
Horeca, Food
Specializations
Restaurant, Eten
Webshops