Prima en snel geleverd

Prima en snel geleverd

Gaat zoals het hoort te gaan.

Gaat zoals het hoort te gaan.

zeer slechte services

Wilde een niet werkend kabeltje (van 11 euro) omruilen maar moest daarvoor eerst een bewijs leveren via een video opname! Hoe bedenken ze dit! Geweigerd en toch vragen zij om een video opname als bewijs. Dus nooit meer iets kopen bij dit bedrijf!

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst om dit verder voor u op te pakken. Met vriendelijke groet, Allekabels

De lampen die had besteld keurig en snel geleverd

top!

Duidelijke website, snel geleverd.

Snelle levering, overzichtelijke website

Mijn bestelling werd snel geleverd en precies wat ik had besteld.

Lastig account te maken ivm wachtwoord invullen.

Snelle reactie/reflectie.

zeer goed

vlug geleverd precies wat ik nodig had.

Supersnel en goed

Gewoon goed, vandaag besteld, morgen in huis. Deugdelijke producten en precies geleverd wat wordt omschreven.

zeer tevreden

snel geleverd makkelijk online te bestellen

Prima en een snelle levering

Makkelijk en snel

Elke keer weer prima. Snel verzonden en makkelijk gevonden wat ik zocht.

Snelle en correcte levering

Goede sortering. Duidelijke en correcte beschrijving. Snelle levering. Top

wat een klant mag verwachten.

prima bedrijf, makkelijk en duidelijke site, snel betalen en snel posten.

Product werkte niet, maar snelle oplossing

De kabels die ik had aangeschaft gaven geen connectie. Het bleek dat ze alleen één kant op werkten. Na dit aangegeven te hebben, heeft Allekabels de aanbesteding retourgezonden en de beschrijving van het product op de website aangepast.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst om dit samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Allekabels

Zeer goede kabel

Lekker soepele kabel ziet er goed uit werkt prima

Snelle bezorging en goede service

top levering

werdt netjes op tijd geleverd en prima prijs

De verzending is supersnel, het audio assortiment kan groter, vooral luidsprekerkabels , ik heb daar niet gevonden wat ik zocht, de doos waarin mijn spullen werden toegestuurd was een flinke maat te groot. Allergrootste voordeel: zij geven aan of een stekker of stekkerdoos Schuko of Euro is.

snelle duidelijke service

Bestellen, betalen en binnen.

Zoals altijd snel geleverd tegen redelijke prijs.

Tijdige en correcte levering

Kleinere verpakking op prijs te tellen. er wordt hoofdzakelijk lucht verstuurd.

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle Levering

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.