Makkelijk en snel

Elke keer weer prima. Snel verzonden en makkelijk gevonden wat ik zocht.

Snelle en correcte levering

Goede sortering. Duidelijke en correcte beschrijving. Snelle levering. Top

wat een klant mag verwachten.

prima bedrijf, makkelijk en duidelijke site, snel betalen en snel posten.

Product werkte niet, maar snelle oplossing

De kabels die ik had aangeschaft gaven geen connectie. Het bleek dat ze alleen één kant op werkten. Na dit aangegeven te hebben, heeft Allekabels de aanbesteding retourgezonden en de beschrijving van het product op de website aangepast.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst om dit samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Allekabels

Zeer goede kabel

Lekker soepele kabel ziet er goed uit werkt prima

Snelle bezorging en goede service

top levering

werdt netjes op tijd geleverd en prima prijs

De verzending is supersnel, het audio assortiment kan groter, vooral luidsprekerkabels , ik heb daar niet gevonden wat ik zocht, de doos waarin mijn spullen werden toegestuurd was een flinke maat te groot. Allergrootste voordeel: zij geven aan of een stekker of stekkerdoos Schuko of Euro is.

snelle duidelijke service

Bestellen, betalen en binnen.

Zoals altijd snel geleverd tegen redelijke prijs.

Tijdige en correcte levering

Kleinere verpakking op prijs te tellen. er wordt hoofdzakelijk lucht verstuurd.

Vandaag besteld morgen in huis

Snelle Levering

zie er heel goed uit.

Onderdelen goed te vinden en goed geleverd.

Tevreden met de bestelling en het verloop.

Super service en snel gelevert

Ik krijg precies wat kk besteld heb goede kwaliteit en was snel geleverd top meer kan ik niet zegen

was goed

netjes en correct

komt beloftes na.

Levert goed materiaal.

Groot assortiment en goede logistiek

Ik was blij verrast door het zeer uitgebreide assortiment kabels ,etc. Ook de goede omschrijving is een pluspunt voor het maken bevangen de juiste keuze. Voeg daarbij de goede logistiek en communicatie, wat wil je nog meer.

Goed zoals het hoort

zie boven

gemakkelijk om te bestellen, snelle levering volgens afspraak!

Gemakkelijke site om te zoeken en bestellen. Mogelijkheid om achteraf te betalen is een pré. Bestelling werd conform afspraak bezorgd. Was netjes en veilig verpakt.

Netjes

Altijd correkt geleverd en netjes verpakt, en een heel groot assortiment . Goed bedrijf ik ben tevreden.

Slecht,

Technische hulp betreffende speaker schakelaar,eerst een dame weet er niets van.Dan letop de man die het weten moest,van de technische afdeling,draait er ook omheen.Verkopen tja,klant tevreden stellen neen helaas. Gr.pascal ik

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u ontevreden was over hoe onze klantenservice en technische dienst u geholpen heeft. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Hierin vragen we u naar extra informatie omtrent de contactmomenten om deze te kunnen bekijken/beluisteren. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Allekabels

Bedrijf is makkelijk online te vinden,de ene dag besteld en de volgende dag in huis,niets op aan te merken.

Mercuriusstraat 9

6468 ES Kerkrade

045 5717001

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.