In goed orde en op tijd

De mand die ik heb gekocht was er volgens afspraak. Hij was goed verpakt en voldoet aan de verwachtingen.

Gewoon Knus heeft mooie artikelen in zijn assortiment

De door mij bestelde rieten mand werd snel en keurig verpakt bij ons thuis afgeleverd. De mand zag er exact zo uit, zoals het op de website afgebeeld was. Helaas paste de mand net niet onder ons keukenblad. Ik heb het dus geretourneerd en ik hoop dat ik het geld snel terug zal krijgen.

Prima communicatie,snelle levering.

De geleverde mand was zoals op de website afgebeeld en omschreven,dus een goed product.

Verkeerde levering maar goed opgelost!

Helaas een andere stoel geleverd gekregen dan besteld. Dat werd na een telefoontje met de vriendelijke klantenservice goed en snel opgelost: de juiste stoel kreeg ik binnen no time alsnog geleverd en de verkeerde stoel werd op een afgesproken tijdstip bij me thuis opgehaald.

Snelle levering & Mooie lampen

Bedankt voor de snelle levering, ook het contact met de klantenservice heb ik al zeer fijn ervaren.

Zeer behulpzaam, goed advies en een snelle reactie en levertijd

2 rotan loungestoelen besteld en de volgende dag al geleverd gekregen. Mooie kwaliteit en een super kleur

Snelle levering van mijn stoelen

Ik raad deze partij zeer zeker aan.

2 maanden te laat

Mijn bestelling werd 2 maanden te laat geleverd. Ik moest ook telkens zelf contact opnemen om de status te kennen, ze hielden mij niet op de hoogte. De steeds beloofde leveringsdata werden totaal niet gevolgd. Een compensatie heb ik ook niet gekregen.

Geen feedback over bestelling

De bestelling is op zich binnen enkele dagen na bestelling afgeleverd. Na de bestelling was er enkel geen enkele bevestiging of melding over wanneer de bestelling bezorgd zou worden. Op emails wordt niet gereageerd. Dat kan zeker beter.

Super service. Mooie spullen van goede kwaliteit.

Snelle levering, prima product

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Reageren niet op mail en telefonisch niet te bereiken Retourkosten zijn hoger dan op de site staat aangegeven

Pluspunten

Erg vlotte levering en goede informatie met afbeeldingen. Prima Product gekocht. Erg tevreden.

Pluspunten

Heel fijne winkel om iets te bestellen

Pluspunten

prima mand en snelle levering!

geen

Pluspunten

veilige en snelle levering.mooie afwerking

Pluspunten

Snelle levering. Zeer goed verpakt.

Pluspunten

Snelle levering Artikel heeft goede kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Betere communicatie wacht nog steeds op mijn bestelling van 27-1-2019 maar telkens dat de leverancier op de beurs staat en ook geen reactie op mails

Pluspunten

Snelle levering van mijn salontafel

Eerste keer dat ik besteld heb.

Pluspunten

Geweldig goede klantenservice. Onze spiegel werd kapot geleverd. Totaal geen probleem, meteen geld terug.

Pluspunten

goed en snel geleverd