Super behulpzaam en snel geregeld

Advies gevraagd over soort wol en kwaliteit. Snel geholpen en ook net zo snel op kunnen halen. Coronaproof - we waren helemaal blij

Bestellen ging soepel, levering snel dus tevreden klant

Voor de eerste keer deze website geprobeerd en alles is soepel gegaan, ga dus vaker bestellen.

Helemaal top! En zo snel.

Zoals hier boven geschreven. Ik ben heel tevreden.

Uitstekend, k zou zo weer bestellen!

Geweldige service

Geweldige service

Prima en snel geregeld

Ik heb alles kunnen vinden wat ik nodig had Makkelijk te bestellen en de volgende dag al in huis

Ik had mijn bestelling vlug. Heb wel vaker bij jullie besteld. Altijd zeer tevreden.

Snelle levering en goed geholpen

Snelle levering en goede service

Kan het aanbevelen

Alles netjes geregeld op afstand,zoals het hoort!

PRIMA !!

Het probleem werd heel adequaat opgelost, heel fijn

Bestelling ok, afhalen minder

De bestelling en het contact per mail is prima en snel verlopen. Het afhalen, i.v.m. de lockdown vond ik een minder prettige ervaring. Ik wilde de winkeldeur openen en deze werd letterlijk in mijn gezicht weer dichtgeduwd. Roepend door het raam moest het verder afgehandeld worden met de deur op een minimaal kiertje om het pakketje te overhandigen. Dit kwam op mij overdreven en onvriendelijk over

Kan niet beter!

Super snelle levering, leuke pakketten met duidelijke omschrijving.

Prima product

Uitstekende uittleg van het patroon.

Vlotte service, knappe afwerking

Ik bestelde gepersonaliseerde knoopjes en ben enorm tevreden over het resultaat! Leveringstermijn was meer dan ok.

Fijne snelle levering

Makkelijk besteld via de website en zoals afgesproken geleverd.

Goede en snelle service

Reageert heel snel. Denkt mee, levert proefpakketjes en ook deze worden snel geleverd. Mooie prijs en kwaliteit. Zo kan je op afstand (in deze Corona tijd), toch fijn aan je hobby werken.

Ik ben heel erg blij mee met mijn aankopen.

Ik bestel niet zo vaak, zal ook meedoen met de cal . Zin in!

Alles verliep zoals afgezproken.

De labeltjes die ik bestelde, kwamen zoals verwacht. Gewoon goed.

Het is bijna vandaag besteld morgen in huis en altijd een kleine attentie

Zeer tevreden snel pakje ontvangen

Het is alleen jammer dat ik nog niet met de cal kan beginnen. Ik sta te trappelen. Liefs Marja

lekker snel geleverd

goed verpakt en heel snel geleverd. Miste aleen de eitjes die op het plaatje stonden ;-)

De eerste keer een bestelling geplaatst, de volgende dag alles al geleverd, TOP!

Op dinsdag besteld, op woensdag alles al geleverd. Met zorg verpakt en alles compleet, super.

Prima, snel geleverd,

Sneller dan gedacht geleverd. Producten zijn wat ik ervan verwachtte, dik tevrdden

geweldig

kwaliteit goed