Snelle levering. Het pakket ziet er goed uit en voldoet aan de beschrijving.

Perfecte levering en prachtige wol om mee te werken

Zeer tevreden over de xol en de service van jullie

De verpakking bleef steken in mijn brievenbus.

Het is iets nieuws voor mij en lijkt me leuk.

geweldige klantenservice

Ik wilde graag een haakpakket in een andere kleurstelling kopen, dat hebben ze keurig verzorgd. Ook snel bezorgd.

Uitstekend en snel

Besteld, volgende dag in huis

Jammer dat ik niet wat dichterbij woon. Zuid Limburg is wat ver om de winkel in e bezoeken.

Super snel !

Gisteren rond 12 uur besteld, en nu app te mijn zus dat ze het pakketje al geregen heeft (de andere dag) en dat ze al zit te haken......mensen bedankt.YM.

Komen verplichtingen op tijd na.

Prima verzorgd.

Ik ben tevreden over de snelle correcte service

Geweldig assortiment!

Leuke spullen, snel geleverd en mooie website!

geweldig

Snel en netjes afgeleverd

Snelle verzorgde levering

Mooie kwaliteit

Gewoon super snel geleverd

Top!!

Mooie overzichtelijke website met goede navigatie. Snelle levering. Mooie wol/katoen. Ik heb een kroonluchter gehaakt. Top zaak!

De bestelde spullen waren snel binnen

Precies gekregen wat ik had besteld. Wat een mooie knopen.

Alles goed verpakt. De levertijd viel mee.Kon via klarna betalen.Betaalbaar.Mooie duidelijke website.

Heb niks ontvangen

Ik heb een patroon besteld 1,5 week geleden en heb nog steeds niks ontvangen.. dus mijn ervaring is niet zo goed

Heel positief

Mooie product keuze tegen goede prijzen, snelle levering. Heel tevreden met mijn bestellingen bij Wolcafe.

Makkelijk alles te bestellen. Compleet en snel geleverd.

Snelle levering!

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering!

Snelle levering positief

Een prof met haken ben ik niet dus die omschrijving is belangrijk! Hoe het staat beschreven kon ik niet uitkomen. De steek heb ik via internet en rond haken stond ook niet goed omschreven. Dus recht gehaakt. Dat vind ik jammer

Leuke haakpakketjes en snelle levering.

Goed.

Prima webwinkel

Snelle levering, alles mooi verpakt. Blij met t haakpakket en boek met kroonluchters. Ben direct begonnen.