Snelle en correcte levering.

Mijn bestelling was binnen 24 uur en compleet bezorgd!

prima service

nette service en bezorging

Moest wat langer wachten op de wol, die nog uit Italië moest komen, maar zo snel als kon werd het me toegestuurd. Makkelijk bereikbaar voor vragen en blij met de extra service!

Aangenaam materiaal

Kwaliteit.

Blij en niet blij

Ik ben blij dat ik verder kan, maar ik ben niet blij omdat ik als beginnend haakster een beetje aan me lot ben overgelaten en ik niet geholpen ben aan ideetjes en t zelf maar moest doen, een keuze moest maken. Beetje jammer.

Beste Noor, Bedankt voor het invullen van je beoordeling en wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Uiteraard denken we graag met je mee en is het niet onze bedoeling om je aan je lot over te laten. Mochten we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Goed geholpen!

Voor mijn bestelling had ik er nog een vraag over en die is snel en prima beantwoord. Het pakketje zag er prima uit en de beschrijving ziet er heel helder uit (ik ben nog niet begonnen, maar dat gaat één dezer dagen zeker gebeuren).

RUIME KEUZE, SNELLE LEVERING

Ruime keuze en snelle levering

Bestelling keurig en correct afgehandeld.

Vlekkeloos!

In de lockdown werd alles snel en efficiënt geregeld. Binnen no time had ik onze bestelling in huis. Dikke prima!

snelle levering,

snelle levering, goed produkt

Blij met de service en vriendelijke mensen.

Vlotte levering

Snelle en verzorgde levering

De bestelling deed aan mijn verwachting.

Bij de levering van mijn bestelling miste ik een bolletje garen. Ik heb gemaild en meteen werd het ontbrekende bolletje opgestuurd.

Eerste ervaring en goede ervaring

Ruime keuze en mogelijkheden

Mijn bestelling is snel geleverd en goed verpakt, helemaal naar wens.

Snelle en nette levering

Mijn pakket voor de temperatuur deken 2022 werd snel en keurig verpakt geleverd.

Ik kreeg niet gelijk antwoord op mijn vraag maar het is wel netjes afgehandeld, nieuwe bollen toegestuurd gekregen en gelijk een retourlabel er bij om de andere bollen terug te sturen

goede site,snelle bezorging

goed site

In alles prettig!

Vriendelijk- denken mee-fijne service

Prima service. Snel geleverd en het pakket is mooi compleet.

Bij toeval stuitte ik op de site. Mooi aanbod. En mijn eerste ervaring is heel positief.

Snel geholpen en hele goede service

Prima geholpen

Na bestelling snel bericht dat ik de spullen op kon halen. Binnen een dag alles geregeld.

Mijn eerste pakket goed ontvangen. Het bijgeleverde patroon, betreft tunisch haakpakket kussen, is alleen slecht leesbaar. Moet er een goede lamp opzetten om het, met name ‘s avonds, te kunnen lezen.

Beste Emy, Bedankt voor het invullen van je beoordeling en wat jammer dat het patroon niet goed leesbaar is. Zou je ons er een foto van kunnen sturen naar info@wolcafe.nl? Dan kunnen we nagaan wat er mis gaat en je verder helpen. We horen het graag,

Besteld.en.snel geleverd.

Goede.produkten.