Voor nu en nog eens!

Makkelijk te bestellen via de website. Zeer persoonlijk en klantvriendelijk, veel service. Er ontbrak bij de eerste zending iets maar dat werd supersnel opgelost en was de volgende dag in huis! Bij Wolcafé bestel ik met plezier en kom ik zeker terug!!!

snelle en nette verzending

Aanrader dit bedrijf...

Reageren op zeer korte termijn op een gestelde vraag. Hebben leuke producten tegen een goede prijs.

Goede en nette levering, mooie spulletjes van echt goede kwaliteit en een leuk presentje.

Fijne online winkel.

Duidelijke site, goede prijzen en prachtige kwaliteit van de garens. Snelle bezorging. En heel leuk altijd een klein presentje bij de bestelling, niet nodig maar erg gewaardeerd.

Snelle bezorging, prima kwaliteit

Mijn bestelling werd snel bezorgd, was keurig verpakt met een klein presentje erbij. Maar minstens zo belangrijk: prima kwaliteit! Kortom, zeer tevreden!

Nette levering

Alle artikelen die ik besteld heb waren geleverd. Nette verzending.

ruime keuze, goede service

Prima prijs-prestatieverhouding: gemakkelijke website, goede keuze, snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering,erg leuk om een extraatje te ontvangen

Supersnel!

Mooie producten met een supersnelle levering.

Bestelling voldeed niet aan de verwachting!

Het bestelde popje om te haken mét extra outfit kwam niet overeen met het voorbeeld op de site. Gevolg een teleurgestelde kleindochter en mijn animo om het te maken is verdwenen.

Bijzonder goed

Het was mijn eerste ervaring met Wolcafe. Ik weet zeker dat ik er vaker iets ga bestellen. Het is me heel erg goed bevallen!

Snelle levering, prima

Snelle levering, netjes verpakt. Prima!!

Fantastische service; snelle levering, netjes verpakt!

Deze winkel werkt uiterst correct. Mooie produkten en hele snelle levering. De artikelen zijn goed verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt geleverd via track en trace. Ik zal zeker vaker bestellen.

Service en snelheid van levering super snel

super

aangenaam contact vlotte beantwoording van emails vlotte leveringen negatief: te hoge verzendkosten naar België

Overzichtelijke site, en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Bestelling erg snel en correct geleverd gekregen.

Snelle levering, uitstekende service en goede, directe communicatie met klant!

Snelle levering na bestelling 👍🏻

Mooie site overzichtelijk snelle correcte levering na bestelling

Goede prijs en kwaliteit en zeer snel geleverd!

Tis ok. Super !

Goede product kwaliteit

Overzichtelijke site met mooie producten. Snel en netjes verzonden.

Super goed

Goed geholpen, duidelije uitleg en snel geleverd, deze winkel ga ik onthouden

Snelle levering.

Het is fijn om binnen 2 dagen je bestelling binnen te krijgen. Zo ook het snelle antwoord op mijn vraag, over een vals muziekdoosje. Er werd me gevraagd een geluidsopname te maken, deze heb ik door gestuurd. Helaas heb ik daarna niets meer gehoord.