Kwaliteit zeer goed

Supersnel gekregen

TOP!

Zeer tevreden over mijn bestelling, zelf een kleine verrassing bij het pakketje.

Website kan som een struggle zijn

Alles prima geregeld

Wat ze beloven in website komen ze ook na. Goede service

Wolcafe staat bij mijn Favorieten

Snel besteld, snel mijn bevestiging van de bestelling en ook weer snel geleverd.

Prima communicatie en snelle levering!

Na de bestelling kreeg ik heel snel een bevestiging. Deze werd gevolgd door een bericht van verzending en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. Top!

Snelle verzending en prettige webshop! Een extra aardigheidje als verrassing in het pakketje, super leuk!

Super goede en snelle ontvangst van online bestelling

Super goede en behulpzame medewerkers in de winkel. Online ook een super nette en vlotte bezorging met een presentje erbij

Alles ging super vlot

Mooie afwerking van de leren naam labels. Andere bestelde producten zijn ook van goede kwaliteit. Goede prijskwaliteit, snelle levering.

prima service, snelle levering

Ik ben keurig geattendeerd op een administratieve fout en nadat ik dit had hersteld werd het pakket nog dezelfde dag verstuurd

Een fijne website, waar je heel gemakkelijk alles vind wat je nodig hebt om te handwerken. De bestelling verloopt heel makkelijk en de bestelling wel netjes verzorgd en heel snel geleverd.

Schattige babydeken

Ik zag de babydeken en dacht...Ik hoop dat er weer een baby komt zodat ik het kan maken. Het ziet er zo leuk uit! De volgende dag kregen we bericht dat we er een kleinkind bij krijgen. Dus gelijk besteld! Wat een mooi pakket weer. Mijn handen jeuken !!

Snelle bezorging en telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Nu ik vele bestellingen gedaan heb zou een een of ander kortingsysteem het nóg klantvriendelijker maken!

Vlot en goed verzorgd.

Vlot verzonden

Heel erg snel verzonden echt toppy

fijne service

snelle levering.

Goede communicatie

Ik had garen besteld 17 bollen scheepjes cocktail, alleen de voorraad klopte niet in de webshop. via mail contact uiteindelijk de 10 bolletjes toch op gestuurd gekregen en de rest van mijn geld krijg ik terug. En een snelle levering.

Perfect product and service!

I buy Rico Creative Bubble yarn for my charity project for the second time. So it is important for me to keet costs low. Wolcafe prices for this product are always the lowest that I could find. The delivery is very fast, the communication by email about the delivery is very clear. Thank you! I'll be a returning customer.

snelle , keurige levering

veel producten, niet duur, snelle levering. goede producten

Super handwerk webshop!

Gisteren besteld en vandaag al in huis in een gerecyceld doosje met sympathiek etiket. Alle lof voor het Wolcafe.

Superrrrrr

Mooie kwaliteit spullen !! Vriendelijk Ruim assortiment goed verzorgd bij verpakking Extra leuk het kaartje met attentie !

Snelle verzending!

Bestelling was de volgende dag al binnen

Snelle en vlotte levering

Prijs kwaliteit!!

Perfect!

Artikelen waren naar wens. Super snelle levering!