Goede service snelle levering

Prima geholpen

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en goede communicatie

De producten werden snel geleverd. Er was een bepaalde kleur wol niet op voorraad, ze kwamen met een goed alternatief, dus dat werd prima opgelost De communicatie was helder, netjes en goed.

De door mij bestelde labeltjes waren niet meer allemaal voorradig. Daar kreeg ik een mailtje over en de paar dagen dat de levering langer duurde, klopte exact. Mooie labeltjes, van stevig materiaal.

Snelle service.

Zeer mooi labels, precies zo als ik het wou

Besteld en volgende dag in huis

Snelle en duurzame verzending.

Wat betreft de kleurenfoto van de wol, viel de kleur in het echt bruiner uit, dan het groen dat ik in gedachten had. Dus wat fotografie van de wol betreft, is er nog wel wat verbetering gewenst. Voor de rest een prima website en service.

Goede kwaliteit, snelle levering

Zoals hierboven vermeld

Hele goede service!

Snelle levering en goede service!

Het was geweldig!!

Ik ga de vaste klant worden!!! ;-)

Vlot

Blij dat ik jullie gevonden heb

prima service

goed advies, prima service en snelle levering

Geweldige service

Geweldige service, zeer tevreden over de wolkjes, prima kwaliteit

Helemaal top!

Veel keus, redelijke prijzen en snelle levering, dat is alles wat je wilt.

Leuke workshop tunisch haken

Veel geleerd in een ontspannen omgeving. Nu thuis verder maar dat gaat na de goede uitleg helemaal lukken!

Ik was zeer aangenaam verrast dat mijn pakje in de brievenbus paste.

Wat een ei van Columbus om de lucht uit het pakje te halen en dan niet afhankelijk te zijn van overwerkte onderbetaalde post-medewerkers die niet de moeite nemen om een pakje in een flat af te leveren. verder zag het zo mooi verzorgd uit en de levering was zo snel dat ik er een hele dag een heel erg blij gevoel van heb gehad. Voor mij verdienen jullie een 10!!

Pakket is goed binnen gekomen. Er zit een duidelijk uit leg bij het patroon. Netjes verpakt.

Na paar dagen toch maar even gebeld waar zending van geprinte leren labels bleef; er staat op de site: snelle levering. Mij bleek dat er alleen op vrijdag geprint wordt. Ik denk dat dat beter op de site moet worden aangegeven. Verder zeer tevreden.

Goeie communicatie

Het was mogelijk om een artikel wat ik besteld had om te ruilen voor een andere. Wat jammer was dat de bestelling best wel even op zich liet wachten

Zeer positief, snelle reactie op mijn vraag die ik per email had gesteld.

Snelle levering!

Binnen 24uur geleverd,goed verpakt,kreeg bij de vraag... hetzelfde verfbad!!

Snelle, goede levering.

Snelle levering en goede service

Klantenservice denkt goed mee en levering is snel. Ik had het als cadeautje gehad, maar had wat vragen. Alles super opgelost

Precies wat ik zocht!

Fijne, overzichtelijke website, duidelijke communicatie en vlotte levering. En ze hadden precies de garens en kleuren die ik zocht.

Wal 36

2871 BC Schoonhoven