Filters

10

Top

Vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede communicatie. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Perfect!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering,vlotte communicatie,uitstekende prijs

Voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle complete levering

Alles werd snel en netjes ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig,

Keurig, leuk presentje erbij!.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlotte en goede afhandeling van de bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Had een foute bestelling gedaan. Kon gelukkig worden omgeruild. Het enige is dat post.nl t pakket liever niet mee terug nam. De reden daarvoor was dat de zekerheid dat t pakket ook daadwerkelijk terugbezorgd werd, niet gewaarborgd kon worden. Daarom wel 7.25 euro kwijt aan de verzendkosten. Verder ben ik tevreden over de service van wolcafe

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en goede communicatie.

Leder Labels besteld met eigen tekst. Die snel geleverd zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Bestellinh keurig geleverd al moest ik er wel even op wachten. Niet alles was voorradig.

  • Aanbevelen? Ja
10

service en levering zoals het hoort.

Eerste bestelling gedaan, maar zeker niet de laatste! Prima service, snelle levering en mooie spullen!

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet wat ik had verwacht

Ik had een haaksetje besteld.Kostte her 15.00 nog wat,voor 1 kuiken te haken. Terwijl het een prijs is voor 2 kuikens!Op de website op de foto,stonden 2 kuikens afgebeeld..bleek de set maar voor 1 kuiken te zijn..dat is wel duur!Dus...helaas,ik doe hier geen bestellingen meer...Dat was even de leerles,voor mij. MVG Anoniem.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, bedankt voor het invullen van de beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent. We hebben het nagekeken en je hebt het haakpakket voor het kuiken besteld met daarbij een extra beginnershandleiding. In de 15 euro worden ook de verzendkosten meegerekend. Bij de omschrijving van het haakpakket staat dat het pakket alle materialen bevat om één kuiken te maken ipv twee. We hebben er echter twee afgebeeld om de variatie mogelijkheden te zien die op het patroon staan beschreven. Wellicht heb je daar bij het bestellen overheen gelezen. We hopen dat je het kuiken alsnog met plezier hebt gemaakt en tevreden bent met het eindresultaat.

10

Super!!

Snelle levering en correct verpakt!!

  • Aanbevelen? Ja
3

Missende informatie

Haakpakket voor een tas gekocht. Op de site stond uiteraard aangegeven wat er in dit pakket zat, die informatie klopte ook. 1 kleur week af van de foto, dit heb ik zelf opgelost doordat ik toevallig de kleur die ik nodig had nog had liggen. Waar het bij mij mis ging was met het patroon. Er mist veel informatie, ik moest zelf veel invullen dus het is absoluut niet geschikt als je geen verstand hebt van haken. Na het patroon doorlezen te hebben kwam ik er ook achter dat het koord van de tas met een speciale knoop gedaan is waar je extra benodigdheden voor nodig hebt en dat de schouderband met een inkle loom gemaakt is (die als je ze zelf aan wilt schaffen al snel boven de 100 euro kosten). Ik heb zelf niet genoeg ervaring om dit van een foto af te lezen en er stond niets in de beschrijving vermeld over het feit dat er op de verbeeldfoto andere technieken zijn gebruikt dan haken. Mijn teleurstelling was daarom ook groot. Heb ze hiervoor opgebeld en kreeg alleen maar te horen dat ze het niet met me eens was aangezien er een alternatieve schouderband in de patroonbeschrijving staat en dat ik maar gewoon een kumihimo schijf moest aanschaffen aangezien dit toch niet zo duur is. De toon van de vrouw aan de telefoon was ook heel bot en kortaf, ik had hierbij totaal niet het gevoel dat ik geholpen zou worden met het probleem waar ik tegenaan liep. Er staat inderdaad wel een alternatief in de beschrijving, maar als ik een haakpakket koop ga ik ervan uit dat ik met de benodigdheden die er in zitten hetzelfde resultaat kan krijgen en niet dat ik nog een kumihimo schijf en een inkle loom moet aanschaffen om hetzelfde resultaat te krijgen. Retourneren kon alleen maar op eigen kosten, dus maar besloten om ook nog een kumihimo schijf aan te schaffen en zelf een inkle loom te maken. Kortom, niet tevreden over de toon van de mensen tijdens het telefoongesprek en lang niet alle informatie die ik verwacht staat op de site aangegeven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent. Wij waren in de veronderstelling het naar tevredenheid te hebben opgelost door een kumihimoschijf met daarbij extra uitleg over de schijf en een patroon voor het koord en de kwastjes na te sturen. Kunnen we je hier nog extra uitleg over geven? Of verder helpen? Het klopt inderdaad dat het geen beginnerspatroon en ook techniek is. Maar mocht je vragen hebben over het pakket of het patroon, dan kunnen we je uiteraard altijd verder helpen. Na alle jaren dat we deze pakketten verkopen hebben we nog niet eerder een opmerking gekregen over de band of het koord, vandaar dat we misschien verbaasd hebben gereageerd, maar het was zeker niet de bedoeling om hierbij bot over te komen. We hebben na deze opmerkingen de website verder aangevuld en aangepast, om een zo compleet en duidelijk mogelijke beschrijving van de pakketten te geven. Ook gaan we bekijken op welke manier we de patronen verder kunnen aanpassen en waar nodig aanvullen. Mocht je verder vragen hebben, kun je ons altijd per mail bereiken en kunnen we je verder helpen met je patroon. We hopen dat je de tas alsnog naar tevredenheid kunt afmaken.

9

Netjes en supersnel op de deurmat!

Had bolletjes wol besteld en lag de volgende ochtend al op de deurmat. Netjes verpakt, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn en overzichtelijk

Fijne website. Kan goed zoeken op producten. Na bestelling erg snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

S middags half vier besteld Volgende morgen!! In huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

topservice

alles was perfekt

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ik had een patroon gemist en het is super opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bestelling bv geplaatst met de vraag of collega deze mocht ophalen. Bij bestelling een leuke kleine label cadeau.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Correct Veel keuze

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch !

Zéér tevreden van de dienst na verkoop ! Pakketje was niet onmiddellijk terug te vinden voor mij. Na een mailtje naar de klantendienst (met zéér snelle reactie !) was dit opgelost. fijne ervaring !

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Het duurde wat lang voordat mijn bestelling kwam. Tip: communiceer dit duidelijker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super snel geleverd. Heel fijn compleet pakket.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd