Besteld en de volgende dag in huis. En als iets niet op voorraad is altijd even overleg! In een woord FANTASTISCH !!

Kleur wol komt overeen met Kleur op internet. Volgende dag al heleverd

Super,

Mijn bestelling was super snel mooi verpakt zodat het door de brievenbus kon. Meer ervaring heb ik niet met wolplein.

Heel snel, de volgende dag al ontvangen

En een leuk presentje erbij, kom hier zeker terug

Betrouwbaar en goede service

Een deel van het bestelde was niet aanwezig en moest nabesteld worden. Correcte afhandeling. Antwoorden op vragen ivm de bestelling wat niet bij elke webshop het geval is.De reeds voorhanden wol werd afzonderlijk geleverd. Top.

Cadeautje mooi verpakt snel verzonden

Positief

Snelle levering en product is naar wens.

Levering binnen 2 werkdagen, product hetzelfde als op de afbeelding. Erg tevreden!

Fijn boeken waren snel binnen en goed verpakt.

Heel snelle levering

Opzich prima. Moet nog beginnen.

Snelle levering. Alleen zonder haaknaald. Op de werkbeschrijving staat namelijk wel bij inhoud haaknaald. Weet niet of dat klopt. Maar verder blij met het pakket en de wol. Mooie kleuren.

Keurig verpakt en snel geleverd.

Goede snelle service!

Nu twee keer besteld. Goede kwaliteit. Snelle levering en goede prijzen.

Alleen jammer dat er geen haaknaald in het pakketje zat

snelle levering, erg vriendelijk contact

snelle levering, erg vriendelijk contact

snel duidelijk goede prijs

ik heb meteen gevonden wat ik zocht, alles duidelijk, helder, en snelle levering

Een winkel met een fantastische collectie en snelle levering

Ik ben een beginnende haakster, kocht een bol wol in Middelburg, haakte een sjaal en bleek veel te weinig te hebben. Nu woon ik in Amsterdam, dus op en neer naar Middelburg gaan was geen optie. Ik googelde op DMC Pirouette en kreeg meteen de hit Wolcafe. Ideaal: twee bollen besteld, en alweer lekker aan het haken. En mooi dat die sjaal wordt!

Uitstekende service!

Fijne communicatie en correct in omgang met cliënt!

Goede service, snelle levering

Goede service, er was een bepaald artikel niet meer. Ik kreeg keurig een mail of ik dan iets anders wilde. Ook een leuk presentje gekregen. En de levering was snel, kkn ik mijn projectje snel afmaken. Super

Snelle levering en keurig verpakt

Patroon via app erg duidelijk en snel

Het pakketje is vandaag aangekomen.

Allen post.nl heeft niet zo hun best gedaan. Kreeg vanaf vorige week do derdag bericht dat mijn pakketje onderweg was. Niet dus. 2 keer contact gehad met post.nl. 5 werkdagen staan er voor om zo'n klein pakketje te versturen. Dit volgens post.nl Niet erg klantvriendelijk

Geweldige service

Bestelling is keurig verpakt met kleine verrassing.

Uitdtekend

Goede kwaliteit en heel snelle levering Ik ga zeker vaker bij Wolcafe kopen Bedankt

Zie onder.

Snelle levering en goede beschrijving patroon

Super, zal zeker nog bestellen.

Vlugge levering, netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden.