Alles netjes geregeld

Ik had niet alles in mijn pakket. Maar de volgende dag alsnog in huis. Top.

Snelle levering, keurig verpakt.

Geweldige keuze en super snelle levering

Een beetje een late ontdekking na een paar jaar veel (nederlandse) online wolwinkeltjes te hebben bezocht. Deze staat nu in mijn top vijf voor benoodigheden voor amigurumi en ander speelgoed of handwerk materiaal. De muziekdoosjes hebben mijn binnen geleid; ze hebben een filmpje/geluidsfragment en zo kan je beter een deuntje uiitzoeken. Ruime keus! De website is heel toegangkelijk en laat je lekker snel en overzichtelijk winkelen en de garens zijn vooral duidelijk georganiseerd (is soms lastig bij sommige handwerk winkeltjes). Ruim assortement, vooral ook in bedels en knopen e.d. Als ze Tulip (rood) haaknaalden en Chiaogoo breinaalden hadden hoefde ik nooit meer elders heen! In mijn geval was het leveren bijzonder snel (de volgende dag); alles verzorgd verpakt. Mooi lage verzendkosten, en heel aardig altijd: v.a. 50 Euro gratis. Heel leuk: je kan hier labels laten personaliseren. Dikke 5 sterren!

Perfect !

Fijn contact, goede levering.

Super goed

Ik had online een bestelling van 4 stuks geplaatst. 1 ervan was niet voorradig. Wolcafe had me hiervan op de hoogte gebracht. Ik heb omgeruild en de dag nadien heb ik mijn bestelling mogen ontvangen. Wat een service. Wat een mooie wol is DMC Brio. Als mijn huidig project af is, ga ik onmiddellijk beginnen breien met DMC Brio. Medewerkers van het wolcafé : tot binnenkort.

Een8

Hele goede ervaring

super

een zeer snelle, correcte levering

Correcte levering, goede service.

Mijn bestelling was 1 dag vertraagd, door de drukte bij PostNL. Ik werd hiervan netjes op de hoogte gehouden. Supergoed service.

ik ben fijn geholpen

Prima levering en service

Prima !

Goed gereageerd op een gestuurde mail. En mijn garen snel ontvangen.

snelle bezorging en mooie wol

opmerking: ik had een bestelling van een pakket gedaan met de wol die op het voorbeeld staat een harde kleur blauw maar kreeg toch een andere kleur blauw, meer jeansblauw. Ik was direct begonnen met breien en kon het niet meer terugsturen.

Reageren snel met antwoorden wat wel fijn is.

Veel leuke items

Ik kijk er graag naar ook voor inspiratie leuke site

Prima ervaring

Prima kwaliteit en snelle levering.

Supergoede service

Snel geleverd, mooie kwaliteit wol en goed geprijsd! Ik had het de volgende dag al binnen, geweldig!!

Mooie haak pakketten

Snelle correcte levering is goede service!

Snelle correcte levering is goede service!

Prima!!!

Prima!!!

Er werd rekening gehouden met levering vanuit hetzelfde verfbad, bij nabestelling van wol. Op vragen via de mail wordt snel gereageerd.

Prettige website, goede service

Prettige ervaring met Wolcafe. Ik had voor het eerst iets besteld, het werd snel bezorgd en zag er verzorgd uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

In orde, maar verzending onevenredig duur

De knoopjes waren leuk, niet duur en snel geleverd. Maar de verzending met track en tracé voor 3,95 vond ik totaal niet nodig voor een bestelling van 2 euro. Had best, op mijn eigen risico, in een gewone envelop voor 94 cent verzonden konden worden. Laat de koper die keuze!