Mijn bestelling was er de volgende dag al. Keurig verpakt in een doosje. Alleen de post had t pakketje bij de deur gezet en het ging hard regenen. De bolletjes waren wat vochtig geworden. Misschien is het een goed idee om er een zakje omheen te doen voor ze in de doos gaan? Voor de rest alles prima

Mooi materiaal, duidelijk patroon, al was de avrechte steek wel even tobben

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed

Levering perfect gebeurt maar boek zelf valt bijna uiteen na het maken van 1 onderwerp

Het patroon staat zeer goed en duidelijk beschreven. Na het eerste ontwerp valt het boek letterlijk uiteen, bladen zitten al voor een groot deel volledig los…

Beste Katleen, Bedankt voor het invullen van de beoordeling en wat vervelend dat de pagina's loslaten. Zou je ons hier foto's van kunnen mailen naar [email protected]? Dan kunnen wij dit opnemen met de uitgever en zoeken naar een oplossing.

snel

uitstekende sevice

Prettig

Duidelijke website Artikel keurig verpakt en vlot verzonden

Keurig

Nette communicatie, prachtige wol. Keurig verzonden

Duidelijke website, goede service, snelle levering. Super!!

Snel en correct

Vriendelijk

Mooie webshop

Ruime keuze, mooi assortiment. Redelijk snelle levering. En snelle nalevering toen mijn bestelling niet compleet bleek.

Vriendelijk en inspirerend

Veel zelf ontworpen knuffels, dekentjes, tassen etcetera met een duidelijk patroon erbij. Inspirerende winkel en je wordt er altijd vriendelijk geholpen. Workshop is ook leuk en leerzaam

Hele prettige ervaring

Dag na het bestellen in huis wat een snelle service. Alles mooi verpakt!

Was snel en netjes verpakt. Dank u wel

Prima ervaring

Uitstekend!

Een van de die mij bestelde kleuren garen was niet leverbaar. Er werd fijn mee gedacht om een oplossing te vinden.

Snelle reactie op mail, snelle levering.

Goed verpakt en na een paar dagen in huis. Ik vond het alleen jammer dat ik niet de keuze kreeg om het te laten afleveren bij de 'pakketjes-muur' vlak bij mijn huis.

Mooie artikelen

Mooie artikelen niet duur en snelle levering

snelle levering en compleet

snelle levering en compleet

Super goed

Erg snelle en nette levering.

Gezellig

Gezellige winkel, veel keuze, vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke, snelle en accurate service

Ik had lastminute labels nodig. De service die ik ontving was super goed en erg snel, er werd meegedacht en snel geschakeld, waardoor de labels op tijd binnen waren.

Snelle levering!

Stelle levering en goede service

Wal 36

2871 BC Schoonhoven