Super snelle levering en altijd goed

Bestelling plaatsen is makkelijk ,betaling ook en het bezorgen gaat ook prima

Snelle levering en goeie kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt.

Zeer snelle reactie,top!

Op do. voor Pasen telefonisch contact gehad met de vraag of cadeaubon nog voor zondag bezorgd kon worden. Dit werd mij verzekerd en volgende dag was de bon idd in huis en nog erg leuk verpakt ( met gehaakt ❤️) ook. Zowel geefster als ontvangster erg blij!!

Snelle en goede service

Goed verpakt in gerecycled passende doos zonder overtollig plastic

gewoon prima

harstikke goed

Heel tevreden

Bestelling werd snel geleverd, goed geïnformeerd via mail.

Goede webshop

Artikelen makkelijk te zoeken. Artikelen van goede kwaliteit en snel in huis.

Goed product. Snel geleverd

Goed product voor een mooie prijs en weinig verzendkosten.

Leuk en origineel ingepakt!

Cadeaubon werd snel geleverd en met een gehaakt hartje erop ingepakt. Leuk en origineel!

Snelle verzending, goeie prijzen, ruim assortiment.

goed en mooi verzonden

pakketje is in goede orde ontvangen, en met een extra cadeautje , verzendkosten waren ook redelijk naar spanje en dat kan ik wel waarderen

is goed zo

is goed zo

Snel en netjes bezorgd

Mijn bestelling werd netjes en snel verzonden.

Uitsekend

Ik ben heel goed geholpen en vlot mijn bestelling de schuttle in goede conditie de volgende dag al ontvangen ik ben er blij mee. De vriendelijke groeten en bedankt Annie Boer.

Niet compleet en veel te laat

Weken na de beloofde leverdatum heeft Wolcafe eindelijk de bestelling op de bus gedaan. Het leek een leuk, maar dus veel te laat, verjaardagskadootje. Gelukkig waren andere haakpaketten (van andere winkels) wel op tijd. Nu blijkt ook nog eens dat een kleur gewoon niet in het pakket zat. Veel gezeur via de email later nog altijd niets ontvangen.

Beste Werner, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen. We hebben het voor je nagekeken, maar kunnen hier niets over terugvinden. Zou het kunnen zijn dat de beoordeling voor een ander bedrijf is bedoeld? Of zien wij iets over het hoofd? We horen graag van je op [email protected]

De ene dag besteld en de volgende dag in huis van het haarwerk pakketje. Duidelijke omschrijving patroon.

Uitstekende snelle en goeie service

Ik bestelde voor de 1e maal bij jullie en dit zal ik nog doen. Zeer snelle levering en hele goeie kwaliteit.

Keurige reactie/bevestiging via de mail. Levering liet even op zich wachten.

Supersnelle levering om aan de slag te gaan met haken

Besteld en volgende dag alles keurig verpakt in huis, top

Geweldig winkel en geweldig mensen

Een prachtige winkel om te bezoeken met fantastich personeel. Een ruime keuze aan wol, accessoires, boeken en informatie. Online bestellingen worden snel en efficiënt geleverd.

Mooi product snelle verzending

Ik ga beginnen met haken en heb katoenen garen besteld die een dag later al bezorgd werd!

Snel bezorgd, haak set van hoge kwaliteit

Besteld, 1 dag later in huis. Het was netjes en goed verpakt. Ik had een haak kit + vulling besteld, de kwaliteit van de wol is hoog en de instructies in de kit zijn duidelijk volgbaar. Super !

Prima. Mooie bol katoen

Wal 36