Mooie Maansteen oorbellen.

Heel snel ontvangen keurig verpakt. Groeten Nelly B.

Snel en duidelijk.

Ik heb gouden oorbellen gekocht voor mijn dochter. Na dat ik een account had aangemaakt kreeg ik diverse mails dat alles in orde was. Na 2 dagen kreeg ik de oorbellen keurig afgeleverd in een mooi sieradendoosje en helemaal ingepakt in een kartonnendoos . De retourzending word je ook duidelijk gemaakt. Zeer tevreden.

Mooie sieraden

Ik had oorhangers en een ketting besteld. Dit ging heel vlot en werd snel geleverd. Vooral de oorhangers vind ik erg mooi. De ketting met hanger is zeker wel mooi maar voelt een beetje plastic aan en ik vind de ketting erg lang dus daar ga ik een kortere voor kopen.

Mooie kwaliteit voor goede prijs zeer snel geleverd

Mooie kwaliteit voor goede prijs zeer snel geleverd

Leuke ketting met hanger ze was er blij mee

Uitmuntend

De oorbellen zijn prachtig, de service een 10 Alleen maar lof...ik heb vrienden de shop gelijk gegeven. Zelden zo goede service

goede service en snelle levertijd

Goede service en zeer korte correcte levertijd

Tegenvaller

Het pakketje werd een stuk later bezorgd dat aangegeven. Daardoor niet op tijd als cadeau kunnen geven. De oorbellen zelf vielen enorm tegen. Voor de prijs van de oorbellen had ik wel kwaliteit verwacht. Dit lijkt zo van aliexpress te komen ofzo. Het gedeelte dat je in je oor steekt is niet rond maar vierkant, net of ze vergeten zijn het af te werken. Nu ga ik de oorbellen terug sturen maar dit kost me wel retour kosten. Enorm balen.

Response from the business owner

Beste Eef, wat jammer dat je teleurgesteld bent. Ik heb je bestelling er even bij gepakt om te zien waar wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij hebben je bestelling op vrijdag 22 december half 4 ontvangen voor een artikel waar 2-3 werkdagen levertijd staat aangegeven. De bestelling is, inclusief het weekend en de daaropvolgende aansluitende kerstdagen, toch netjes binnen die termijn bij je afgeleverd. Ik wil je graag adviseren bestellingen bij webwinkels in december iets eerder te plaatsten dan je gewend bent. Update: We hebben geen reactie van je mogen ontvangen Eef, noch een retour. We gaan er van uit dat het cadeau alsnog goed is bevallen.

Snelle levering en goede update mbt leveringsstatus

Bedrijf is aan te bevelen

Goed geregeld

Ondanks dat je goud besteld op internet, wordt het pakketje discreet verpakt. Snelle levering en je kan je pakketje via track en trace volgen. Top geregeld en ik kan iemand blij maken met de feestdagen

Alles is vlot verlopen

Enorm ingenomen met de snelle levering. Product maakt kwalitatief een prima indruk, maar ik ben onkundig te beoordelen of dit juist is. Vooralsnog ben ik zeer blij mee, en ik hoop mijn echtgenote ook.

Mooie items en uitstekende klantenservice!

Fijne webshop met mooie items. Gekochte was ook nog eens feestelijk en als cadeau ingepakt. Post.nl als bezorgdienst is niet mijn eerste keuze. Ook dit keer maakten ze weer alle negatieve vooroordelen waar Kwaliteit van het gekochte item en de snelle en adequaat reagerende klantenservice, maken dat ik hier zeker nog eens kom winkelen

Hanger en kettinkje voldoen aan verwachting

Goede foto’s online. In het echt net als op de foto’s. Levering heel snel en keurig verpakt. Top!

Prima service en snel geleverd

Prima product, snel geleverd en leuk verpakt

Super mooie oorbellen.

Super mooie oorbellen.

de oorbellen zijn nog mooier als afgebeeld. Echt beeldschoon. Heel lief verpakt en je kan zien dat het met liefde gedaan is. Een echt kadootje om te krijgen. Ben er echt blij mee.

Geweldig mooi

Deze site verkocht precies wat ik zocht hele elegante sieraden.

Oorbellen zijn mooi en verpakt in kado verpakking. Snelle service en reactie.

Prachtige oorbellen!!

Ik was op zoek na een paar lange oorbellen en die heb ik bij Aurora Patine gevonden! Binnen 2 dagen had ik ze thuis en ze voldoen helemaal aan mijn verwachting. En krijg ook van vriendinnen complimenten over deze prachtige oorbellen!

Wauw!

Dit was mijn tweede bestelling bij auora patina, mijn eerste bestelling waren hele mooie lichtbruine parels, mijn tweede bestelling, waren prachtige krikor oorbellen, met hele leuke groene kristal steentjes. En ik heb echt een prachtige blauwe ( volgens mij zirkonia) ring gekocht in een iets stoerdere zilveren setting. Met bei sieraden ben ik heel erg blij mee!!

Snelle en correcte levering

Prachtige kwalitatieve hanger ontvangen, zaterdagavond besteld, woensdag al in huis (Belgie). Ik kende de website niet dus heb lang getwijfeld om te bestellen, maar dus volledig betrouwbaar. Ben helemaal blij met mijn Jograbo sterrenbeeld hanger.

In 1 woord… geweldig !

Snelle levering. Zeer nette prijs De oorbellen zijn nog mooier dan ik dacht. Elk apart in zakje om beschadiging te voorkomen en daarna in mooi kado zakje. Echt top. !!

Waanzinnige serviceverlening

Ik kocht bij Aurora Patina een paar oorbellen als cadeau voor mijn vriendin met de vraag of het cadeautje misschien ingepakt kon worden. Ik ontving in 2 werkdagen een keurig ingepakt cadeautje met een lieve tekst erbij. Nogmaals bedankt!

About Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.