Snelle service.Mooi product (zoals op de foto). Mooi verpakt.

Voldoet voor 100% aan mijn verwachting!

Voldoet voor 100% aan mijn verwachting.

Heel snel levering

Goede winkel! Mooi producten.

Prima kwaliteit oorbellen, snel bezorgd

Ik heb 3 paar oorbellen besteld. Kwaliteit is prima en de bezorging was snel. Ook prima verzorgd ingepakt in een zakje en kadopapier.

Een heel vlotte levering,kon niet sneller,1dag!,,,,,

Snelle service. Website een beetje zozo Product is zoals verwacht

Prachtige oorbellen voor goede prijs

Zeer mooie en goed afgewerkte oorbellen voor een hele goede prijs. Snelle verzending in leuke kado verpakking, goed verzorgd allemaal!

ik ben nog nooit teleurgesteld met aankopen bij dit bedrijf

ik koop al jaren bij Aurora en ik heb alleen maar goede ervaringen. De enkele keer dat ik me genoodzaakt voelde om iets terug te sturen werd e.e.a. vlot en naar tevredenheid afgewikkeld

Correcte en snelle opvolging! Zeer goede service!

Zeer tevreden! Hierdoor zal ik zeker in de toekomst nog iets anders bestellen.

Excellent interaction

Zeer mooie keuze en snel verstuurd. Ook uitstekende feedback and hulp (per email) wanneer ik een vraag had over de versturing.

Snelle bezorging en mooi sieraad

Het collier werd snel bezorgd. Erg leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat. De parels zijn van mooie kwaliteit.

Snelle verzending. Goede service

Snelle levering Per ongeluk verkeerde gekregen.Mocht verkeerde houden en ontving de dag er na het juiste produkt Goede service dus!

Snelle levering, mooie sieraden.

Goed bevallen

Razendsnelle bezorging en oorbellen die in het echt nog mooier zijn.

Vertrouwd adres voor mooie nieuwe maar ook Gebruikte historische sieraden.

Leuk geholpen bij de aanschaf toen een keuze niet zo goed beviel bij mijn echtgenote. We zijn blij met wat we nu met jullie hulp hebben gekozen.

Geweldig winkel

De bestelling en levering en de communicatie is super. Precies zoals je verwacht en wil van een winkel. Super bedankt.

Mijn ervaring is buitengewoon goed

De hele afhandeling sprak mij zeer aan was keurig. Er zat zelf een handgeschreven kaartje bij wat ik heel attent vond en ook zeer waardeer. Ik zal jullie dan ook aanraden bij kennissen. Groet Pamela

uitstekend

Goed product, deskundige leveringsservice en persoonlijke aandacht bij specifieke vragen. Prettig bedrijf

Leuke spullen.

Super blij met mijn oorbellen. Ben alleen bang dat de armband stuk gaat bij het dragen, zonder sluiting.

Helemaal goed

Snelle levering. Goed bereikbaar. Klantgericht. Mooie sieraden.

Uniek

Fijne snelle bezorging. Feestelijke verpakking en een leuk met de handgeschreven kaartje! Een fraai kado!!

Keurige snelle levering

Overzichtelijke site, duidelijke foto’s Omschrijving bij meerdere producten is hetzelfde. Ook als er wat speciaals is zie je dezelfde tekst bij verschillende producten. Dat is bijzonder. Bestelde product is conform de foto, snel geleverd en prima verpakt.

prachtige oorbellen

erg mooie artdeco oorbellen. Snelle levering

Goede communicatie, en snelle levering.

About Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement