Prachtig Swarovski collier, sprankelende omlijsting voor mijn liefste...

Betrouwbare winkel, met mooie collectie.

Keurige afhandeling van de bestelling!

Duidelijke foto’s op website, zeker bij oudere sieraden netjes een vermelding m.b.t. eventuele beschadiging/ vervangen onderdeeltje. Afhandeling van bestelling uiterst correct qua berichtgeving, verpakking én een persoonlijk kaartje!

Snel geleverd , prima

heel tevreden

mooie parelketting voor een gunstige prijs!

Hele mooie site

Duidelijke foto's, goede informatie en snelle levering. Mooie oorbellen geleverd

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen, snel ontvangen, prettige informatie over het verloop van verzending. De oorbellen zaten in een papieren en plastic zakje in het verzenddoosje. Zo kan je het eigenlijk niet kado geven. Ik raad daarom bij kado's de optie "kadoverpakking" aan. Die optie is niet goedkoop. Je kan anders ook zelf thuis een gezellige verpakking regelen. De prijs / kwaliteit is goed.

Snelle service mooi ingepakt

Leuke cadeau's snelle service en mooi ingepakt

Cadeautje

Bestelling gedaan alles prima alleen bij het afrekenen ging het niet soepel maar dat was zo opgelost. En de volgende dag kwam het pakketje al en het doosje was in cadeaupapier verpakt!!!! Feest, in één woord!!

is niet helemaal wat ik ervan verwacht had

De bestelling heb ik maandagavond laat geplaast, helaas kreeg het pakket pas op zaterdag binnen.

Hele mooie spullen

Snelle levering, mooi verpakt, prachtige oorbellen

Snelle levering en mooie oorbellen.

Ik had op een jaarmarkt een ring gekocht en die past perfect bij de oorbellen Precies dezelfde zetting en dezelfde kleur chalcedoon. Heeeel blij mee

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen !

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen !

Response from the business owner

Hoi Veerle, we hebben begrepen dat je de bestelling inmiddels in goede orde hebt ontvangen.

Mooie sieraden (hangers)

Ik ben zeer blij met de 2 zilveren hangers, en ook nog eens een snelle levering.

Heel mooi

Mooie oorbelletjes als kadootje ingepakt - heel prettig verrast!

Goede service en communicatie

Mooi en snel verstuurd

Zeer naar het zin

Prima levering

Snelle levering en netjes verpakt.

Great jewellery, Super service, Packed wonderfully

I have been a regular customer since 2014, and Aurora Patina is consistent in their outstanding quality

Armband mooi verpakt. Schitterende zoetwaterparels

Heel tevreden

Keurig snelle levering met een persoonlijk accentje.

Snelle levering en mooie producten

Ik heb onyxs oorbellen besteld. Levering was snel en goed verpakt. Ik vind dat ze heel mooie sieraden hebben voor een schappelijke prijs.

Mooie kwaliteit, snelle afhandeling

De armband ziet er mooi uit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb het cadeautje laten inpakken. Ook dit ziet er heel feestelijk uit. Persoonlijk vind ik de prijs van het inpakken (€3,95) echt aan de hoge kant voor zo’n klein artikel, maar verder heel tevreden dus.

Response from the business owner

Hoi Paul, dank je voor je complimenten! Een kleine correctie op deze informatie: Sieraden worden normaal in een gratis cadeau zakje verstuurd. Onze luxe cadeauverpakking in een sieradendoosje kost €2,95 euro. Voor het verzenden met track en trace rekenen we €3,95.

About Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.