Heel tevreden

Keurig snelle levering met een persoonlijk accentje.

Snelle levering en mooie producten

Ik heb onyxs oorbellen besteld. Levering was snel en goed verpakt. Ik vind dat ze heel mooie sieraden hebben voor een schappelijke prijs.

Mooie kwaliteit, snelle afhandeling

De armband ziet er mooi uit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb het cadeautje laten inpakken. Ook dit ziet er heel feestelijk uit. Persoonlijk vind ik de prijs van het inpakken (€3,95) echt aan de hoge kant voor zo’n klein artikel, maar verder heel tevreden dus.

Response from the business owner

Hoi Paul, dank je voor je complimenten! Een kleine correctie op deze informatie: Sieraden worden normaal in een gratis cadeau zakje verstuurd. Onze luxe cadeauverpakking in een sieradendoosje kost €2,95 euro. Voor het verzenden met track en trace rekenen we €3,95.

Niks ontvangen

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Duurt langer dan aangegeven.

Response from the business owner

Wat jammer dat de zending later aankomt dan je verwacht. Onze levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Maandag wordt er geen post bezorgd helaas. We hebben de track en trace voor je nagekeken, PostNL verwacht je bestelling dinsdag aanstaande bij je af te leveren. Update: We hebben inmiddels begrepen dat je bestelling inderdaad dinsdag is bezorgd.

Alles prima!

Alles werd op (de aangegeven) tijd geleverd. De producten vind ik ook geweldig. Top!

Mijn bestelling viel in een vakantieperiode, wat duidelijk op de site was vermeld. Toch kreeg ik na de bestel bevestiging nog een mail met info omtrent vakantiesluiting, heel attent. Levering was snel en mooi verpakt, aanrader dus. Mijn Swarovski parel collier is prachtig. Ik ga hier zeker verder winkelen.

Mooie oorbellen voor een schappelijke prijs

Voor mijn moeder twee setjes oorbellen gekocht. Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs. Oorbellen werden per set geleverd in een cadeauzakje. Leuk! Ook netjes verpakt in brievenbusdoosje.

Super service!

Zeer mooie natuurstenen oorhangers ontvangen. Ik was op zoek naar bijpassende oorbellen voor mijn labradoriet ketting en ik heb ze gevraagd om een foto toe te mailen van de oorbellen die zij hadden liggen. Ik kreeg direct antwoord en een foto. Een dag later ontving ik de oorbellen netjes ingepakt met een persoonlijk bericht erbij ivm mijn verjaardag. Heel attent! Kortom zeer tevreden!

Goede webshop met erg mooie sieraden, erg origineel, mooie duidelijke site, snelle levering erg blij met mijn set

Prachtig hangertje en prima service!

Het hangertje is prachtig en de service is prima!

Mijn adres stond verkeerd, maar met 1 mail was dat opgelost. Prachtige oorbellen waar ik heel blij mee ben, mooi in cadeau verpakking waardoor het een echt moederdag cadeau was!

Heel blij

Prachtige hanger,service Aurora geweldig.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Gewoon goed

Goede kwaliteit die overeenkomt met de foto en beschrijving op de webside. Snelle levering en mooi verpakt!

Goed en snel

Fijne webshop

Ik ben zeer tevreden!!

Duidelijke webshop, snelle levering, en de oorbellen vind ik prachtig.

De Krikor groen collier kristal was nog mooier dan foto op website!

Vlug na bestelling ontving ik het Krikor groen collier kristal. Dit collier vormt een mooi geheel met oorbellen met smaragden. Het is een echte aanrader! Ik zal er nog veel plezier aan beleven. Magda

Mooie sieraden

Oorbellen en een ring besteld. Kreeg vervolgens een heel attent berichtje dat de stenen in deze sieraden niet matchend waren én er werd een duurder alternatief geboden. Zonder bijbetaling! Hoe fijn is dat. Vervolgens ontving ik het pakketje de volgende dag al. Kortom: een prima ervaring!!!

Blij met mijn oorbellen, erg mooi!!

Snelle levering en ook aan een gewone verpakking is veel aandacht geschonken. En erg leuk is het visitekaartje met een persoonlijke tekst. Mooie website!!

Mooie oorbellen

De oorbellen zijn goed verpakt in een brievenbuspakje. De levering is snel en netjes afgehandeld. Klasse.

Mooie hebbedingen!

Mooi product

Mooie oorbellen, snel geleverd

Heb ketting met bijpassende oorbellen besteld. Echt een mooie set!

Perfect.

2 paar mooie oorbellen besteld. Keurig verpakt en snel verzonden. Leuk handgeschreven kaartje erbij. Prachtige mooie oorbellen ook. Zeer tevreden.

Kan alleen over de levering berichten omdat het een verjaardagscadeautjes is.

De levering en bestelling was dik in orde.

14 Boonestaakstraat

Almere 1336 AP

036 5242063

About Aurora Patina

Aurora Patina bijzondere sieraden online verkoopt nieuwe en vintage sieraden die je niet snel ergens anders online zult vinden. Wij zijn gespecialiseerd in bijzondere hedendaagse merken en zilveren vintage sieraden uit de vorige eeuw voor zowel vrouwen als mannen. De online sieraden winkel Aurora Patina is ontstaan uit een voorliefde voor klassieke sieraden en een grote interesse in de art deco en Jugendstil periode van het begin van de vorige eeuw. Wij verkopen sinds 2013 exclusieve sieraden online. Daardoor hebben we een groot bereik en kunnen we middels onze online sieraden webshop zoveel mogelijk liefhebbers blij maken met mooie en bijzondere accessoires.